abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juni 2013 @ 10:24:34 #1
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_128184816

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 2% gewijzigd door MaleDuck op 24-06-2013 19:14:00 ]
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_128184858
Ja, hallo. Nogal logisch dat Fok!ing Fast gaat winnen omdat je daar alle snelle mensen hebt ingestopt.
pi_128184860
Mogguh.. sla vanavond maar even over, ga woensdag beginnen aan de 10km lessen.. eens kijken of ik ook 10km kan gaan lopen over een tijdje :)
pi_128184862
Hé, de reeks was uit m'n AT's! :o
Ja doei.
  maandag 24 juni 2013 @ 10:27:39 #5
236410 MaleDuck
pi_128184891
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:26 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, hallo. Nogal logisch dat Fok!ing Fast gaat winnen omdat je daar alle snelle mensen hebt ingestopt.
Ik hou nogal van zekerheid ;)

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, de reeks was uit m'n AT's! :o
:o je moet ook niet op 'stop volgen' klikken :N
Of deed ik wat verkeerd met een nieuwe openen?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_128184953
Mag de wlw aangevuld worden met volgende info?

1
2
3
[b]1 sept 2013 - [url=www.tilburgtenmiles.nl]Tilburg Ten Miles (Tilburg)[/url][/b]
[*]CRX_master - 5km
[*]Guard - 10km
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_128185078
Ondanks de hitte afgelopen donderdag, had ik toch nog net voldoende kracht om wat te zweven :D.

links in rood-wit
Get stoned
  maandag 24 juni 2013 @ 10:42:14 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_128185308
Mag ik in de wie-loopt-waar trouwens voor a.s. zondag bij de utregse meidenloop voor 5km? (Twijfelde nog even om voor de 10 in te schrijven, maar met de 5 op de Ekiden vond ik dat geen rare uitspattingen moest gaan doen :) )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 24 juni 2013 @ 10:43:25 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128185348
Ik ben inderdaad alvast aan het taperen voor de Ekiden. Die van 2014 :P
F means you're fucked
  maandag 24 juni 2013 @ 10:46:45 #10
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128185437
Taperen. Ik heb dus een 3k testloop op 2 juli :P Maar dat moet kunnen.
pi_128185444
Wat was nou de verwachte eindtijd voor Fok!ing Fast? Doen jullie mee om de prijzen?
pi_128185513
huh wat? dat is er niet bij gezegd :P
  maandag 24 juni 2013 @ 10:49:32 #13
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128185533
Ja wellicht moet Maleduck wat schuiven met een snel persoon en Guard?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 24 juni 2013 @ 10:49:47 #14
236410 MaleDuck
pi_128185541
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:34 schreef Hinder het volgende:
Ondanks de hitte afgelopen donderdag, had ik toch nog net voldoende kracht om wat te zweven :D.

[ afbeelding ]

links in rood-wit
Vet! Leuke foto! Staan er al foto's online of is dit uit je privé collectie?

quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:42 schreef E.T. het volgende:
Mag ik in de wie-loopt-waar trouwens voor a.s. zondag bij de utregse meidenloop voor 5km? (Twijfelde nog even om voor de 10 in te schrijven, maar met de 5 op de Ekiden vond ik dat geen rare uitspattingen moest gaan doen :) )
Done!

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef YUR het volgende:
Ik ben inderdaad alvast aan het taperen voor de Ekiden. Die van 2014 :P
Goed bezig!

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Quoi het volgende:
Taperen. Ik heb dus een 3k testloop op 2 juli :P Maar dat moet kunnen.
Als je jezelf maar heel houdt, dan vind ik het goed ;)

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Saysem het volgende:
Wat was nou de verwachte eindtijd voor Fok!ing Fast? Doen jullie mee om de prijzen?
Toen YUR nog niet afgemeld had 2:45, nu is het afhankelijk van de snelheid van zijn vervanger ;)
En verwacht niet dat we meedoen om de prijzen hoor, vorig jaar zouden we top 10 lopen met zo'n tijd...
pi_128185549
wat doet YUR op de 5k?
  maandag 24 juni 2013 @ 10:51:01 #16
236410 MaleDuck
pi_128185573
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef Guard het volgende:
wat doet YUR op de 5k?
Hij had 20 min opgegeven ;)

maar afhankelijk van jouw tijd:
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja wellicht moet Maleduck wat schuiven met een snel persoon en Guard?
pi_128185586
Heb morgen twee supporters bij de estafette (en natuurlijk de mensen van de club)! Leuk *O*
Ja doei.
pi_128185608
Zeg MD, wat voor tijd had je eigenlijk voor mij bedacht?
pi_128185624
Gisteren 23 min 01 sec tijdens een duurloopje gedaan, mijn huidge PB.
pi_128185723
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:52 schreef Guard het volgende:
Tijdens een duurloop? Dan ga je zeker onder de 22 straks.

Ik was al bang dat ik aan de bak moest als een topklassering van een minuutje afhing maar ik denk dat jij sneller bent momenteel. Succes ^O^
pi_128185807
Ik dacht dat de Ekiden gewoon voor de 'fun' was? Word nu wel een beetje nerveus....
  maandag 24 juni 2013 @ 11:05:08 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_128185976
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:59 schreef Muis84 het volgende:
Ik dacht dat de Ekiden gewoon voor de 'fun' was? Word nu wel een beetje nerveus....
Lopen voor de fun?! Wat was je denkende? Iedereen moet kapotstuk!
Life is what you make it.
pi_128185981
Is het ook. Maar er is niet voor niks één snel team gemaakt lijkt me :)

Maar goed ik doe niet eens mee, dus ik laat me er verder buiten.
  maandag 24 juni 2013 @ 11:06:04 #24
236410 MaleDuck
pi_128186000
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:52 schreef hatsaflats het volgende:
Zeg MD, wat voor tijd had je eigenlijk voor mij bedacht?
50:33 heb ik staan ;)

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:52 schreef Guard het volgende:
Netjes, nog nooit een 5k wedstrijd gelopen? En hoe lang is dat geleden? Edit, wel lezen :X

En een spoiler vol foto's :D
SPOILER
quote:
Het is ook voor de fun, alleen had ik 1 snel team opgegeven, zodat we er een Fok! record mee kunnen neerzetten ;)
De overige teams heb ik zo eerlijk mogelijk proberen in te delen, zodat deze teams ongeveer dezelfde tijd lopen, dus maak je niet druk :N Het enige wat er van je verwacht wordt, is dat je op je eigen tempo die 5 km loop :Y
pi_128186064
quote:
Misschien is dit het goede moment om Muis in te lichten over de mensen met zwepen langs de kant?
~O> ;)

Het is ook voor de fun. Alleen heeft MD 1 team volgestopt met hele snelle mensen, das alles.
pi_128186072
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:05 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Lopen voor de fun?! Wat was je denkende? Iedereen moet kapotstuk!
Oh dat moet me wel lukken. ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:05 schreef Saysem het volgende:
Is het ook. Maar er is niet voor niks één snel team gemaakt lijkt me :)

Maar goed ik doe niet eens mee, dus ik laat me er verder buiten.
Dat had ik ook al begrepen, hoor. ;) Maar gezien het taperen etc.

quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

[..]

Netjes, nog nooit een 5k wedstrijd gelopen? En hoe lang is dat geleden?

SPOILER
[..]

Het is ook voor de fun, alleen had ik 1 snel team opgegeven, zodat we er een Fok! record mee kunnen neerzetten ;)
De overige teams heb ik zo eerlijk mogelijk proberen in te delen, zodat deze teams ongeveer dezelfde tijd lopen, dus maak je niet druk :N Het enige wat er van je verwacht wordt, is dat je op je eigen tempo die 5 km loop :Y
Ik maak me vooralsnog nog niet te druk. ;) Niet om snelheid oid dan. Wel om al die mensen. :)
pi_128186089
quote:

Netjes, nog nooit een 5k wedstrijd gelopen? En hoe lang is dat geleden? Edit, wel lezen :X
Nee, ik ben rookie wat wedstrijden betreft :@
pi_128186138
quote:
12s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:07 schreef Arquero het volgende:

[..]

Misschien is dit het goede moment om Muis in te lichten over de mensen met zwepen langs de kant?
~O> ;)

Het is ook voor de fun. Alleen heeft MD 1 team volgestopt met hele snelle mensen, das alles.
Ik had al gezegd dat ik mensen met zwepen eng vond, toch? ;)
Wist ook wel dat het zo in elkaar zat, hoor. ;) Heb meerdere malen op mijn kop gehad dat ik me te druk maakte om snelheid, dus dat probeer ik niet nog eens. :@ Ik hoop alleen dat ik het vol kan houden, tempo zie ik wel. Als ik het lintje maar bij de volgende krijg. ;)
  maandag 24 juni 2013 @ 11:10:16 #29
236410 MaleDuck
pi_128186144
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee, ik ben rookie wat wedstrijden betreft :@
^O^ Ook geen probleem, gezien jouw tijd ga jij gewoon YUR vervangen in het team Fok!ing Fast :Y Er zijn niet veel mensen sneller dan jij, dus komt goed :Y

Voordat mensen er weer overheen lezen, in de herhaling :)
SPOILER
  maandag 24 juni 2013 @ 11:14:20 #30
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128186269
MD, Zeddie :D gelukkig ben ik niet de enige met van die handjes ;)
pi_128186319
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:10 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

^O^ Ook geen probleem, gezien jouw tijd ga jij gewoon YUR vervangen in het team Fok!ing Fast :Y Er zijn niet veel mensen sneller dan jij, dus komt goed :Y

Kom ik er ook meteen achter hoe ik presteer onder druk :P
SPOILER
pi_128186357
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:10 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Voordat mensen er weer overheen lezen, in de herhaling :)
SPOILER
Leuke foto's! ^O^
pi_128186363
quote:

[..]

Zo dicht bij m'n PR :o Als het warm is red ik dat niet hoor.

Leuke foto's wel!
  maandag 24 juni 2013 @ 11:18:38 #34
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128186400
MD, je lijkt wel een prof-haas joh :D Leuke foto's!
pi_128186443
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Leuke foto's wel!
Met mijn adem in je nek lukt je dat wel :+
Zeker na die mooie tijd die je gisteren makkelijk liep, toch? ^O^
pi_128186467
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:18 schreef GotC het volgende:
Volgende keer een ballonnetje met de streeftijd meenemen *)
pi_128186506
Als mossel en Quoi precies tegelijk binnenkomen kan hij ons wel pacen - met ballonnetje uiteraard - op de 10 ;) Dan is ie vast wel weer bijgekomen van zijn 5 :D

En mijn prestatie op de Ekiden is volgens mij best wel afhankelijk van de warmte. Als het 20+ graden is (grote kans) loop ik al een stuk minder goed.
pi_128186661
Ja doei.
  maandag 24 juni 2013 @ 11:27:58 #39
236410 MaleDuck
pi_128186682
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:14 schreef Quoi het volgende:
MD, Zeddie :D gelukkig ben ik niet de enige met van die handjes ;)
Erg hè :X Ik vind het er niet uitzien, maar het is niet anders ;)
SPOILER
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Kom ik er ook meteen achter hoe ik presteer onder druk :P
SPOILER
Ach ik liep bij mijn eerste 5 km wedstrijd ruim een minuut sneller dan op mijn snelste training tot dan toe ;)

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Leuke foto's wel!
:{w Niet nu al met excuses komen... :o
Anders zet ik je op de plek van YUR en mag je in 22:28 de 5 km afraffelen ;)

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:18 schreef GotC het volgende:
Tja, als ik een taak heb, neem ik die serieus :7

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:21 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Volgende keer een ballonnetje met de streeftijd meenemen *)
Das wel een goeie, een papier op mijn rug spelden met: '5k; Streeftijd: 20 min, pik aan als je ook zo snel wil lopen'

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:22 schreef hatsaflats het volgende:
Als mossel en Quoi precies tegelijk binnenkomen kan hij ons wel pacen - met ballonnetje uiteraard - op de 10 ;) Dan is ie vast wel weer bijgekomen van zijn 5 :D

En mijn prestatie op de Ekiden is volgens mij best wel afhankelijk van de warmte. Als het 20+ graden is (grote kans) loop ik al een stuk minder goed.
Maar dan ga ik gewoon op 4:45 weg, lopen jullie allebei een dik PR :P
pi_128186768
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Erg hè :X Ik vind het er niet uitzien, maar het is niet anders ;)
SPOILER
[..]

Ach ik liep bij mijn eerste 5 km wedstrijd ruim een minuut sneller dan op mijn snelste training tot dan toe ;)

[..]

:{w Niet nu al met excuses komen... :o
Anders zet ik je op de plek van YUR en mag je in 22:28 de 5 km afraffelen ;)

[..]

Tja, als ik een taak heb, neem ik die serieus :7

[..]

Das wel een goeie, een papier op mijn rug spelden met: '5k; Streeftijd: 20 min, pik aan als je ook zo snel wil lopen'

[..]

Gemene überteamcaptain ben je :6
pi_128186813
quote:
"Mini marathon" :')

"Mostly downhill great for personal bests" :')

Ja doei he
  maandag 24 juni 2013 @ 11:32:28 #42
236410 MaleDuck
pi_128186838
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:30 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn momenten ;) Probeer het beste uit iedereen te halen ;)

SPOILER
pi_128186868
Downhill zit ik niet zo mee, dat is mijn HM straks ook O+ *) maar mini-marathon.... puh-lease :')_!
Ja doei.
pi_128186910
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik zou bijna de uitdaging aangaan. Bijna....
Maar eerst maar eens die 4 sec van mijn PR afhalen zodat ik onder de 50min kom.
pi_128187000
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:30 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Gewoon niet vragen wat voor tijd hij in gedachten heeft. ;) Wie weet wat hij nog meer allemaal in gedachten heeft. :+
  maandag 24 juni 2013 @ 11:38:58 #46
236410 MaleDuck
pi_128187053
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:34 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Ik zou bijna de uitdaging aangaan. Bijna....
Maar eerst maar eens die 4 sec van mijn PR afhalen zodat ik onder de 50min kom.
Weet niet of het haalbaar is voor mij om dat 7 minuten na mijn finish op de 5km te doen :P

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:37 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Gewoon niet vragen wat voor tijd hij in gedachten heeft. ;) Wie weet wat hij nog meer allemaal in gedachten heeft. :+
Best lastig om in te schatten hoe ik deze post moet opvatten..
pi_128187091
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:38 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Weet niet of het haalbaar is voor mij om dat 7 minuten na mijn finish op de 5km te doen :P

[..]

Natuurlijk wel! Anders doe ik er gewoon 55 minuten over ;) Kan Glen ook niet de hele tijd naar m'n kont kijken :D
  maandag 24 juni 2013 @ 11:40:33 #48
3011 E.T.
pi_128187113
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Downhill zit ik niet zo mee, dat is mijn HM straks ook O+ *) maar mini-marathon.... puh-lease :')_!
Ze hadden er beter nog 500meter aan vast kunnen plakken en het een kwart-marathon kunnen noemen :D Klinkt beter dan 'mini-marathon' :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_128187173
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:39 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Natuurlijk wel! Anders doe ik er gewoon 55 minuten over ;) Kan Glen ook niet de hele tijd naar m'n kont kijken :D
:'(
pi_128187187
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:38 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

[..]

Ach het is maar een grapje. Maar was deze vergeten. :')
I will shut up now
  maandag 24 juni 2013 @ 11:48:51 #51
236410 MaleDuck
pi_128187392
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:42 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Ach het is maar een grapje. Maar was deze vergeten. :')
I will shut up now
Ik zie dat ik ook een smiley was vergeten :D
pi_128187450
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik zie dat ik ook een smiley was vergeten :D
Smileys zijn heel héél belangrijk, heb ik geleerd. :Y
pi_128187758
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 11:22 schreef hatsaflats het volgende:

En mijn prestatie op de Ekiden is volgens mij best wel afhankelijk van de warmte. Als het 20+ graden is (grote kans) loop ik al een stuk mind
Pff ja anders ik wel!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  maandag 24 juni 2013 @ 12:03:10 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128187843
Hier ook hoor. :Y Dat was een van de eerste dingen die me gisteren te binnen schoot toen ik zo lekker liep, dat de temperatuur en de luchtvochtigheid echt prima waren. :Y In vgl met 5 dagen terug toen het dus veel plakkerige was scheelde het dus 2 minuten. :o
  maandag 24 juni 2013 @ 12:11:01 #55
236410 MaleDuck
pi_128188072
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook hoor. :Y Dat was een van de eerste dingen die me gisteren te binnen schoot toen ik zo lekker liep, dat de temperatuur en de luchtvochtigheid echt prima waren. :Y In vgl met 5 dagen terug toen het dus veel plakkerige was scheelde het dus 2 minuten. :o
Weersverwachting is op dit moment volgens weeronline: Max 22 graden, 20% kans op neerslag en windkracht 3 uit het westen. Dus PR weer :P
  maandag 24 juni 2013 @ 12:14:37 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128188185
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:11 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Weersverwachting is op dit moment volgens weeronline: Max 22 graden, 20% kans op neerslag en windkracht 3 uit het westen. Dus PR weer :P
Ik teken er voor! ^O^
pi_128188463
ik ben nu al zenuwachtig :')
pi_128188562
Straks even tentamen maken, daarna hardlopen... Zal rond een uurtje of 6 worden denk ik.
Staat in totaal 11,2 op de planning, met 3 x 1600m interval. Vorige keer gingen de 1600's niet zo goed, maar toen startte ik veel te snel. Deze keer even opletten. Ga nu ook richting het Diemerpark wat ik een leukere route vind, dus hopelijk werkt dat ook mee :+
(Normaal deed ik de tempoloopjes in een kleiner park, wat neer kwam op meerdere keren hetzelfde rondje rennen wat me een beetje verveeld de laatste tijd :+, en in het Diemerpark zitten veel konijntjes O+ :+)
pi_128189109
quote:
Boeien wat andere teams doen. Ons team gaat gewoon voor de fun meelopen.^O^
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_128189133
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef Guard het volgende:
Ik ook! :P
Vooral omdat ik niet een beste voorbereiding heb, na gisteren de clinic te hebben gelopen vandaag toch weer wat last van mijn knie. Dat wordt deze week dus echt niets doen, lekker taperen inderdaad. Hopen dat het dan volgende week over is zodat ik dan nog een beetje rustig kan hobbelen. :) Erbij zijn zal sowieso wel lukken want tijdens het lopen heb ik er eigenlijk geen last van.

MD, leuke foto's! ^O^ Ziet er professioneel uit! 8-) Wel een beste haklanding op die laatste foto o|O :D .
Hinder ook gave foto! En natuurlijk de zweeffoto van Hatsie! *O*
pi_128189222
Ik ben een beetje stuurloos na de halve marathon, geen trainingsschema meer! ;(

Trouwens wat is precies het idee van een haas, dan ren je je de eerste zoveel km kapot voor iemand anders maar ga je zelf niet voor een snelle tijd?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 12:43:25 #62
155227 crew  Guppy
dus
pi_128189259
Boeoeoeoeoe ook op aktiefoto geen zweeffoto. Twee foto's en op beide foto een stevige voet aan de grond :( ik zal nog eens versnellen :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Guppy op 24-06-2013 12:55:32 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_128189599
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Boeoeoeoeoe ook op aktiefoto geen zweeffoto. Twee foto's en op beide foto een stevige voet aan de grond :( ik zat nog eens versnellen :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:*
pi_128189626
Waar komt die naam "Ekiden" eigenlijk vandaan?
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 12:56:59 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_128189734
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.

Aldus de site :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_128189935
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:38 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat zeker! *O* *O* In ieder geval het meest gezellige team. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef Guard het volgende:
Ik ook, maar heb ook nog nooit met meerdere mensen gelopen. ;)

quote:
Boeoeoeoeoe ook op aktiefoto geen zweeffoto. Twee foto's en op beide foto een stevige voet aan de grond :( ik zal nog eens versnellen :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vind het toch superfoto's! *O*
  maandag 24 juni 2013 @ 13:04:34 #67
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128189965
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:38 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Voor de fun dus boven de 27 minuten die 5k >:) ?
pi_128190007
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef Quoi het volgende:

[..]

Boven? Onder!
pi_128190028
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef Quoi het volgende:

[..]

Mijn fun bestaat uit jou verslaan.
pi_128190095
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Vooral omdat ik niet een beste voorbereiding heb, na gisteren de clinic te hebben gelopen vandaag toch weer wat last van mijn knie. Dat wordt deze week dus echt niets doen, lekker taperen inderdaad. Hopen dat het dan volgende week over is zodat ik dan nog een beetje rustig kan hobbelen. :) Erbij zijn zal sowieso wel lukken want tijdens het lopen heb ik er eigenlijk geen last van.

MD, leuke foto's! ^O^ Ziet er professioneel uit! 8-) Wel een beste haklanding op die laatste foto o|O :D .
Ik kon gisteren helaas niet naar de clinic.
Staan wel hele leuke foto's op de site, vind het erg jammer -O-

Hoe was het bij jou, leuk geweest?
  maandag 24 juni 2013 @ 13:11:14 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128190184
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Mijn fun bestaat uit jou verslaan.
Ik maakte me al zorgen :P Gelukkig heb je na je race genoeg compensatie-fun.
  maandag 24 juni 2013 @ 13:12:04 #72
236410 MaleDuck
pi_128190216
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Het belangrijkste is dat je heel blijft, dat je voor de start en na de finish heel bent :Y
Die haklanding is wat vertekenend, omdat die foto in een afdaling is genomen en ik die 'rustig' wat achteroverhangend naar beneden liep.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben een beetje stuurloos na de halve marathon, geen trainingsschema meer! ;(

Trouwens wat is precies het idee van een haas, dan ren je je de eerste zoveel km kapot voor iemand anders maar ga je zelf niet voor een snelle tijd?
Een haas bij de marathontoppers doet het inderdaad zo, maar in mijn geval was het zo dat ik zelf voor mijn doen rustig liep, zodat ik iemand anders kon meetrekken naar dezelfde tijd, terwijl die persoon normaal iets langzamer loopt...
pi_128190290
quote:
50:33 heb ik staan

Hoe heb je die tijden berekent/gegokt? :)

Zo, en nu mezelf een gigantische schop onder de kont geven. Ik ga even lekker een LDL lopen! :)
pi_128190759
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Toch goeie foto's hoor :Y

Wel licht ironisch dat "zomerklassieker"erboven...
Het ziet er niet echt zomers uit, zeg maar...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 juni 2013 @ 13:31:26 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128190912
Die ekiden is toch alleen bier en bbq en ow ja... ik moet nog ff rennen! .. Toch?
pi_128190950
Ik heb begrepen dat Hats en Quoi zouden zorgen voor de nodige verschillende bieren :9
  maandag 24 juni 2013 @ 13:34:04 #77
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128191013
quote:
14s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:32 schreef Arquero het volgende:
Ik heb begrepen dat Hats en Quoi zouden zorgen voor de nodige verschillende bieren :9
Denk eerder dat ze zorgen dat die biertjes opgedronken worden, in kort/kort, lang/lang, koud of warm weer, het maakt allemaal niet uit.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 24 juni 2013 @ 13:34:13 #78
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_128191020
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als je scrolt dan ga je precies echt vooruit!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_128191244
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Denk eerder dat ze zorgen dat die biertjes opgedronken worden, in kort/kort, lang/lang, koud of warm weer, het maakt allemaal niet uit.
Ik drink inderdaad vooral. Tenzij er Bavaria, Oranjeboom, Dommelsch, Heineken of iets nog beroerders is. Oettinger krijg ik overigens wel prima weg.

En ik ben oppeldepop.
  maandag 24 juni 2013 @ 13:40:29 #80
236410 MaleDuck
pi_128191309
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:14 schreef Levitas het volgende:

[..]

Hoe heb je die tijden berekent/gegokt? :)

Zo, en nu mezelf een gigantische schop onder de kont geven. Ik ga even lekker een LDL lopen! :)
Lang leve de Fok! groep op Endomondo ;) En het bijhouden van mensen die hun PR hier schreeuwen en van de mensen waarvan ik het hierdoor nog niet wist, heb ik het netjes gevraagd ;)
pi_128191667
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Lang leve de Fok! groep op Endomondo ;) En het bijhouden van mensen die hun PR hier schreeuwen en van de mensen waarvan ik het hierdoor nog niet wist, heb ik het netjes gevraagd ;)
Mijn pr op Endo klopt niet eens, geloof ik.
  maandag 24 juni 2013 @ 13:48:43 #82
236410 MaleDuck
pi_128191715
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Maar het geeft wel een indicatie gok ik ;) Daar deed ik het voor, om de teams (op de snelle na) eerlijk in te delen.
  maandag 24 juni 2013 @ 13:58:38 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128192186
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

* Quoi heeft even gespiekt
Jouw PR's op endomondo zijn veel sneller joh. Wat is dat voor ongein? ;) :X
pi_128192299
Wat kun je toch een hoop geld sparen door een beetje te informeren.
De lokale sportzaak hier in Essen (Sportscheck) heeft me op de lopende band gezet en alles bekeken. Hier kwamen een aantal schoenen uit, waarvan de NIKE Air Pegasus+ 29 het beste beviel.
Prijskaartje: 109 euro (aanbieding!)

Ik heb me bedankt en ben op internet gaan kijken.
Zelfde schoenen voor 69,95 bij mysportworld. Nog even rond gekeken naar kortings coupons en een 15 euro kortingscode gevonden. Al met al een kleine 50% gespaard.
Normaal zou ik zo'n maatproduct niet op internet kopen, maar daar het precies de zelfde schoen en maat is, waaorm niet?
Morgen komen ze binnen!
pi_128192360
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:00 schreef opinionr het volgende:
De lokale sportzaak hier in Essen (Sportscheck) heeft me op de lopende band gezet en alles bekeken. Hier kwamen een aantal schoenen uit, waarvan de NIKE Air Pegasus+ 29 het beste beviel.

Zelfde schoenen voor 69,95 bij mysportworld. Nog even rond gekeken naar kortings coupons en een 15 euro kortingscode gevonden. Al met al een kleine 50% gespaard.
Normaal zou ik zo'n maatproduct niet op internet kopen, maar daar het precies de zelfde schoen en maat is, waaorm niet?
Morgen komen ze binnen!
Is ook zo, maar die internetshops concurreren wel de specialistische zaken kapot waar je nu zo'n goed advies hebt gekregen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_128192495
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.

Aldus de site :)
Kijk zo leer je nog eens wat!
pi_128192545
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Is ook zo, maar die internetshops concurreren wel de specialistische zaken kapot waar je nu zo'n goed advies hebt gekregen..
Dat. Goed advies kost nu eenmaal ook tijd, en dus ook geld.
pi_128192552
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik voel me ook wel een beetje lullig. Maar om dan te zeggen: Tja ik geef 55 euro meer uit, omdat jullie me zo goed hebben geadviseerd. :{
pi_128192604
Da's een beetje de instelling die je hebt. Ik houd bijvoorbeeld heel erg van muziek en goede bands. Daarom zal ik ook altijd gewoon albums blijven kopen en niet gratis gaan downloaden.
pi_128192644
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

* Quoi heeft even gespiekt
Jouw PR's op endomondo zijn veel sneller joh. Wat is dat voor ongein? ;) :X
Ow, die op de 5 klopt wel, die op de 10 staat te snel.
  maandag 24 juni 2013 @ 14:09:43 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128192680
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Dat. Goed advies kost nu eenmaal ook tijd, en dus ook geld.
Dit, en daarbij krijg je nu ook niet de service van zo'n winkel. Je kan niet terug als er iets mis is of ze toch niet bevallen, wat regelmatig voorkomt.
pi_128192738
Ik ben trouwens echt mega-opgelucht na gisteren. Wat een lekker loopje was dat door wat een mooie omgeving en lekker zonder pijn, met een lekker lage hartslag en toch redelijk op een mooi LDL-tempo. Zo genoten. Ik heb weer zin in lopen, voor het eerst in drie of vier weken.
pi_128192749
quote:

Morgen komen ze binnen!
Ja joh, gewoon mensen de tijd in je laten steken en vervolgens niets afnemen. En als ze straks niet in orde blijken neemt zo'n webshop ze gebruikt en al echt niet terug hoor...
Ik kon gewoon met mijn ranzige pegasi terug na een paar dagen inlopen. Als dat niet had gekund had ik eerst 55 pond bespaard, en daarna nog eens weer het bedrag van wel goede schoenen; waar zit 'm dan de winst?
Ja doei.
pi_128193015
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

_O_

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef opinionr het volgende:

[..]

Ik voel me ook wel een beetje lullig. Maar om dan te zeggen: Tja ik geef 55 euro meer uit, omdat jullie me zo goed hebben geadviseerd. :{
Dan hoop ik inderdaad dat er niets mis is met de schoenen, en je ze in de goede maat hebt, etc etc. Goedkoop is niet altijd even handig.
Of sociaal in dit geval. Vind dit soort dingen altijd een beetje vervelend. Sorry... :@
pi_128193023
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef opinionr het volgende:

[..]

Het is een gunningsfactor.
Zo heb ik geleerd hoe ik loop, wat wel en niet de goeie schoenen zijn voor die manier van lopen, nog tips gehad over "onderhoud", kleding en sokken.
Daar wil ik best wat meer voor betalen, voor zo'n service.

En even uit nieuwsgierigheid, ik heb je schoen gegoogled, en zag dat die in een aantal verschillende breedtes beschikbaar is, heb je daar wel rekening mee gehouden?
pi_128193203
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Het is een gunningsfactor.
Zo heb ik geleerd hoe ik loop, wat wel en niet de goeie schoenen zijn voor die manier van lopen, nog tips gehad over "onderhoud", kleding en sokken.
Daar wil ik best wat meer voor betalen, voor zo'n service.

En even uit nieuwsgierigheid, ik heb je schoen gegoogled, en zag dat die in een aantal verschillende breedtes beschikbaar is, heb je daar wel rekening mee gehouden?
Dat bedoel ik. Plus natuurlijk het feit dat je weet welke maat je moet hebben (via internet zou ik ze veel te klein gekocht hebben), en je ze om kan ruilen, etc etc. Maar ik bedoel het verder ook niet verkeerd. Zeg alleen dat IK er, persoonlijk, moeite mee heb. :@
pi_128193323
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

GPS-sites ronden alles af op hele cijfers. In principe zijn alleen nettotijden, gelopen tijdens wedstrijden op een gecertificeerde afstand, officieel. Niet dat ik hier een discussie wil uitlokken, want uiteindelijk bepaalt iedereen het lekker voor zichzelf natuurlijk.
pi_128193406
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

GPS-sites ronden alles af op hele cijfers. In principe zijn alleen nettotijden, gelopen tijdens wedstrijden op een gecertificeerde afstand, officieel. Niet dat ik hier een discussie wil uitlokken, want uiteindelijk bepaalt iedereen het lekker voor zichzelf natuurlijk.
Ik zou niet eens weten wat mijn snelste trainingstijden zijn. Mijn PR's reken ik alleen vanuit evenementen.
pi_128193410
Wel heel moraalridderig allemaal... als ze me hier bij de Intersport op een apparaat zetten en mij advies geven over een schoen die daar 120 euro kost, en die zie ik op internet voor 60 euro staan zou ik ook niet twijfelen. Om nu 60 euro voor een beetje advies te betalen.
pi_128193471
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:27 schreef Remzz het volgende:
Wel heel moraalridderig allemaal... als ze me hier bij de Intersport op een apparaat zetten en mij advies geven over een schoen die daar 120 euro kost, en die zie ik op internet voor 60 euro staan zou ik ook niet twijfelen. Om nu 60 euro voor een beetje advies te betalen.
Bij Intersport krijg je wel iets eenvoudiger advies dan bij een gespecialiseerde winkel.
pi_128193487
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:27 schreef Remzz het volgende:
Geen ervaring met Intersport, maar echte speciaalzaken moeten het toch hiervan hebben lijkt me. :?
Maar ik houd mijn mond verder.
pi_128193583
Niks moraalridder
Ik heb gewoon die schoenen gekocht, en niet me eerst vrolijk laten informeren en vervolgens gaan kijken waar en hoeveel goedkoper ze zijn.
Ik krijg dat tijdens me werk al vaak genoeg "daar en daar is het goedkoper"....
Dan ga jij lekker daar en daar heen, maar kom niet bij mij zeuren als het niet naar wens was :W

Iedereen mag lekker zelf weten wat ie doet, ik val er niemand op aan. Ik geef alleen aan waarom ik best bereid ben om wat meer te betalen.
Bovendien kan ik ook niet in andermans portemonnee kijken....
pi_128193588
Ik denk dat die 60 euro ook wel een extreem voorbeeld is, meestal zal het 1 of 2 tientjes schelen.
Maar volgens mij zijn er nog wel genoeg mensen die op maat uitgezochte schoenen waarderen en ook in die speciaalzaken kopen.
pi_128193592
Ik snap het punt echt wel, tuurlijk is goede service belangrijk en mag je ook zeker wel wat voor betalen. Maar als bij zo'n winkel een marge van 50% op schoenen zit gaat mijn waardering al een stuk omlaag.
pi_128193705
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:31 schreef Guard het volgende:
Niks moraalridder
Ik heb gewoon die schoenen gekocht, en niet me eerst vrolijk laten informeren en vervolgens gaan kijken waar en hoeveel goedkoper ze zijn.
Ik krijg dat tijdens me werk al vaak genoeg "daar en daar is het goedkoper"....
Dan ga jij lekker daar en daar heen, maar kom niet bij mij zeuren als het niet naar wens was :W

Iedereen mag lekker zelf weten wat ie doet, ik val er niemand op aan. Ik geef alleen aan waarom ik best bereid ben om wat meer te betalen.
Bovendien kan ik ook niet in andermans portemonnee kijken....

Dat dus.
pi_128193795
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:31 schreef Remzz het volgende:
Ik snap het punt echt wel, tuurlijk is goede service belangrijk en mag je ook zeker wel wat voor betalen. Maar als bij zo'n winkel een marge van 50% op schoenen zit gaat mijn waardering al een stuk omlaag.
Ja maar hallo. Intersport is in deze ook een slecht voorbeeld, geen haar op m'n hoofd dat ik daar ooit voor de volle pond m'n loopschoenen ga halen.

Bij een hardloopzaak ben ik zo 3 kwartier tot een uur onder de pannen met schoenen passen, vergelijken, stukjes lopen, filmpjes maken, schoenen weer passen en iemand die me advies geeft en andere schoenen aandraagt. En als ik dan met m'n schoenen terugkom omdat ze op langere afstanden toch tegenvielen begint het proces gewoon opnieuw en ben ik weer een tijd zoet. Die schoenen verkopen ze niet meer en daar gaat al een deel van de marge. Maar je kunt ook gewoon terug voor toch een half maatje groter. In mijn geval zijn ze zeker 1,5 uur met me bezig geweest en heeft het ze een paar schoenen gekost om me 1 paar schoenen te verkopen. Tel uit je winst.
pi_128193916
Er gaat natuurlijk meer zitten in dat prijsverschil dan alleen het advies.

-Een speciaalzaak kan alleen maar klein inkopen
-Een webwinkel heeft minder personeel nodig
-Een webwinkel kan gerund worden vanuit een garage
-Er wordt meer tijd besteed tijdens de verkoop in een speciaalzaak
-Omruil procedure is (meestal) soepeler.

Allemaal zaken die meetellen. ¤60 euro verschil vindt ik persoonlijk ook te veel, maar misschien dan eens overleggen in de speciaalzaak, vragen hoe dat kan?

En als je ze dan toch op het internet haalt, wees dan gewoon eerlijk (verkopers zijn niet dom). Feedback heeft zo'n zaak ook wat aan. Als blijft blijken dat Nike schoenen op andere plekken voor minder verkocht worden kan zo'n eigenaar misschien ook een mooiere prijs onderhandelen bij de leverancier voor zijn inkoop.

Maar soms is het verschil gewoon te groot inderdaad, ¤60 had ik ook niet gedaan (weet je trouwens wel zeker dat het hetzelfde model is?). Maar dan zou ik ze matsen door er een shirtje ofzo te halen, dat ze toch nog wat omzet op me maken. Maar dat is persoonlijk.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_128194378
Een weekend weg geweest, vanmorgen vergadering op werk en nu loop ik zo'n drie topics achter:-) Ga ze zo allemaal lezen

Het is na een weekend feesten wel duidelijk dat ik niet meer de jongste ben. Zo brak als wat!!!! Een nachtje doorhalen op het werk is toch even wat anders dan op een feestje en dan daarna in een logeerbedje slapen die voor geen meter ligt.

Net toch even gaan lopen ondanks vermoeidheid. Wist al dat het hem niet ging worden. Ik had van de vermoeidheid niet eens zoveel last, maar wel weer van mijn knie en andere pijntjes. Veel gewandeld, was ook met vriendin samen dus hadden we ook even tijd om bij te kletsen

Hopelijk gaat het de volgende keer weer beter!!!

http://www.endomondo.com/workouts/207380741/5638894
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_128194393
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:11 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben trouwens echt mega-opgelucht na gisteren. Wat een lekker loopje was dat door wat een mooie omgeving en lekker zonder pijn, met een lekker lage hartslag en toch redelijk op een mooi LDL-tempo. Zo genoten. Ik heb weer zin in lopen, voor het eerst in drie of vier weken.
*O* ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 juni 2013 @ 15:01:00 #110
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128194812
Shirts en shorts koop ik wel online. Dat scheelt bijvoorbeeld op een 2 in 1 short van nike zomaar 50%. Maar voor schoenen overweeg ik het niet eens. Gewoon omdat ik zeker wil zijn van service als ze onverhoopt niet goed zijn.
  maandag 24 juni 2013 @ 15:09:00 #111
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_128195155
quote:

Morgen komen ze binnen!
Je krijgt er service voor. En dat vind ik mbt hardloopschoenen erg belangrijk. Je moet jezelf niet kapot lopen. Als de schoenen niet lekker zitten kun je gewoon terug gaan. Dat kan op het internet niet bijv.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  maandag 24 juni 2013 @ 15:14:20 #112
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_128195394
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Shirts en shorts koop ik wel online. Dat scheelt bijvoorbeeld op een 2 in 1 short van nike zomaar 50%. Maar voor schoenen overweeg ik het niet eens. Gewoon omdat ik zeker wil zijn van service als ze onverhoopt niet goed zijn.
Vooral op de kleding kun je online idd veel besparen. In de winkel betaal je daar vaak absurd veel voor.

Plutosport heeft soms ook wel eens leuke aanbiedingen.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_128195527
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Dat verwachtte ik al inderdaad :) Als ik zo de weervoorspelling zie (80% kans op regen, ca. 16-18 graden), kunnen er wel eens PR's gaan sneuvelen. Iedereen heeft hier de afgelopen weken/maanden hard getraind! :)
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:14 schreef _MvN_ het volgende:
Vooral op de kleding kun je online idd veel besparen. In de winkel betaal je daar vaak absurd veel voor.
Kleding behoeft dan ook een stuk minder advies dan schoeisel. Daarnaast hoef je niet eerst 5 keer te lopen in een shirt of broek om er dan achter te komen dat 'ie toch niet past of lekker zit, wat bij schoenen wel het geval kan zijn.

Net terug van m`n LDL. Benen waren nog redelijk vermoeid van het weekend, dus maar wat muziek meegenomen om me op te zwepen. Gelukkig maar, want horloge duurde bijna 5 minuten tot het GPS gevonden had, dus Endomondo maar aangezwengeld.
Zo`n voldaan gevoel nu. Love it O+

http://www.endomondo.com/workouts/207389907/8850231
  maandag 24 juni 2013 @ 15:22:07 #114
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128195736
Toooooring, ik ben stijf :{ Wie heeft dat plankje in mijn onderrug gestopt? :P
pi_128196107
Het is inderdaad zo dat ik aan service in zal moeten leveren in het geval de schoenen niet in orde zijn of gewoon niet lekker lopen. Dat risico wil ik best nemen voor 50%

Ik heb me overigens vrijblijvend laten informeren. Ik heb direct al gezegd dat ik niet direct ging kopen, toch nam de dame me direct mee naar de loopband.
En ach, ik heb de rest van mijn loop outfit daar wel gekocht, plus snorkel uitrusting, dus qua geweten zit ik wel goed ;)
  maandag 24 juni 2013 @ 15:35:46 #116
236410 MaleDuck
pi_128196347
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:17 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat verwachtte ik al inderdaad :) Als ik zo de weervoorspelling zie (80% kans op regen, ca. 16-18 graden), kunnen er wel eens PR's gaan sneuvelen. Iedereen heeft hier de afgelopen weken/maanden hard getraind! :)

[..]

Kleding behoeft dan ook een stuk minder advies dan schoeisel. Daarnaast hoef je niet eerst 5 keer te lopen in een shirt of broek om er dan achter te komen dat 'ie toch niet past of lekker zit, wat bij schoenen wel het geval kan zijn.

Net terug van m`n LDL. Benen waren nog redelijk vermoeid van het weekend, dus maar wat muziek meegenomen om me op te zwepen. Gelukkig maar, want horloge duurde bijna 5 minuten tot het GPS gevonden had, dus Endomondo maar aangezwengeld.
Zo`n voldaan gevoel nu. Love it O+

http://www.endomondo.com/workouts/207389907/8850231
Lekker gelopen :D

De voorspelling van weeronline is anders, max 22 graden en 20% kans op regen ;)
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Rotterdam/4057931
pi_128196667
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:30 schreef opinionr het volgende:
Het is inderdaad zo dat ik aan service in zal moeten leveren in het geval de schoenen niet in orde zijn of gewoon niet lekker lopen. Dat risico wil ik best nemen voor 50%

Ik heb me overigens vrijblijvend laten informeren. Ik heb direct al gezegd dat ik niet direct ging kopen, toch nam de dame me direct mee naar de loopband.
En ach, ik heb de rest van mijn loop outfit daar wel gekocht, plus snorkel uitrusting, dus qua geweten zit ik wel goed ;)
Mooi zo, toch nog de lokale economie gestimuleerd!
  maandag 24 juni 2013 @ 15:51:22 #118
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_128197141
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:30 schreef opinionr het volgende:

Een paar jaar geleden betaalde ik ook al 90 euro voor een paar Nike Pegasus bij Perry Sport. Dus geen advies en zo. Voor mijn Nike Frees heb ik meer dan 100 euro betaald online. Nu weet ik zeker dat ik teveel betaald heb voor de laatste, maar ik had de schoenen op dat moment hard nodig en omdat ik ook nog een specifieke kleur wou hebben. Al met al is 109 euro niet extreem duur voor een paar merkschoenen als je ze in een fysieke winkel koopt.
pi_128198405
Hebben we trouwens al iets van een meetingpoint afgesproken daar? (Ik hou de reeks amper bij op mijn werk dus excuus als het al voorbij is gekomen) :)

Het wordt wel druk als ik het goed begrijp dus misschien wel handig om iets af te spreken. (Ik heb een oranje shirt aan :P )
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_128198458
Hoezo multitasken, achterstallig huishouden en tegelijkertijd bijlezen

Goede prestaties weer van het weekend!!! Top allemaal!!!

Yur wat vervelend voor je dat je wat overtraind bent, hopelijk komt het snel weer goed en kan je weer genieten van je hardlopen zonder pijntjes en ontspannen. Ook een wijze les voor ons allemaal dat het soms ook teveel kan zijn.

en dan ga ik nu maar weer verder voor mijn jongens binnen komen en al mijn aandacht opeisen en ook verwachten dat er een fijne maaltijd op tafel komt :)
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_128198501
Misschien ook wel verstandig om even te kijken of we kunnen carpoolen...
pi_128199621
Ja daar dacht ik vandeweek nog aan. Ik kom vanuit Brabant (Den Bosch, Eindhoven, Breda en alle grotere steden daartussen zijn voor mij geen probleem), maar heb geen auto. Zoals het er nu uitziet wordt het de trein, maar er zijn FLINKE werkzaamheden aan het station van Den Bosch (geen treinverkeer van, naar en via Den Bosch) en er wordt zelfs geadviseerd om het station te mijden.. Dat zal ongetwijfeld nog problemen gaan opleveren....

Edit - Shit, dan is dus waarschijnlijk alle andere steden, behalve Den Bosch, voor mij wel een probleempje :o
  maandag 24 juni 2013 @ 16:40:36 #123
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_128199647
Mijn agenda voor de komende maanden wat betreft hardlopen:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
[b]17 augustus 2013 - [url=http://www.avveluwe.nl/index.php?id=152]Runnersworldloop (Apeldoorn)[/url][/b]
[*] Acheron - 5 km

[b]08 september 2013 - [url=http://www.bridgetobridge.nl]Rabo Bridge to Bridge (Arnhem)[/url][/b]
[*] Acheron - 6 EM

[b]29 september 2013 - [url=http://www.posbankloop.nl]ATAG Posbankloop (Velp)[/url][/b]
[*] Acheron - 6 km

[b]04 oktober 2013 - [url=http://www.asselse2mijl.nl]Asselse 2 Mijl (Apeldoorn)[/url][/b]
[*] Acheron - 2 EM

[b]12 oktober 2013 - [url=http://www.av34.nl/loenen/]Loenermarkloop (Loenen, GLD)[/url][/b]
[*] Acheron - 10 km

Van deze heb ik alleen de Bridge to Bridge nog niet eerder gelopen. Bij de Runnersworldloop wil ik een aanval doen op mijn PR.

MaleDuck kan je voor mij bovenstaande informatie aan de OP toevoegen?
pi_128199683
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:39 schreef Levitas het volgende:
Ja daar dacht ik vandeweek nog aan. Ik kom vanuit Brabant (Den Bosch, Eindhoven, Breda en alle grotere steden daartussen zijn voor mij geen probleem), maar heb geen auto. Zoals het er nu uitziet wordt het de trein, maar er zijn FLINKE werkzaamheden aan het station van Den Bosch (geen treinverkeer van, naar en via Den Bosch) en er wordt zelfs geadviseerd om het station te mijden.. Dat zal ongetwijfeld nog problemen gaan opleveren....
Dat was normaal geen problem geweest, kom ook uit Brabant en had best stukkie om willen rijden, maar ik ga eerst mijn gezin in Rijswijk afzetten.. De auto zit dus vol tot daar (afgezien van de kofferbak dan :P )
  maandag 24 juni 2013 @ 16:44:24 #125
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128199822
Ik zit echt al een heel weekend te fantaseren over een HM op Aruba. Het bloed druipt waar het niet druipen moet. Dit keer geen longembolie, maar hersenfantasie 8)7
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 24 juni 2013 @ 16:45:28 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128199866
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zit echt al een heel weekend te fantaseren over een HM op Aruba. Het bloed druipt waar het niet druipen moet. Dit keer geen longembolie, maar hersenfantasie 8)7
Wel in lang/lang dan he?
F means you're fucked
  maandag 24 juni 2013 @ 16:47:21 #127
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_128199936
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Wel in lang/lang dan he?
:D
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_128200106
quote:

[..]

Wel in lang/lang dan he?
:Y
pi_128200583
Ik ben overigens knock-out. Na het loopje nog de hele middag op het bierfestival staan was misschien niet zo heel erg verstandig... M'n lijf en benen willen helemaal niets meer.
  maandag 24 juni 2013 @ 17:02:21 #130
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128200609
quote:
Wel in lang/lang dan he?
Nou, in een driekwart witte legging..
  maandag 24 juni 2013 @ 17:03:11 #131
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128200644
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nou, in een driekwart witte legging..
:9
F means you're fucked
  maandag 24 juni 2013 @ 17:04:31 #132
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128200709
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:01 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben overigens knock-out. Na het loopje nog de hele middag op het bierfestival staan was misschien niet zo heel erg verstandig... M'n lijf en benen willen helemaal niets meer.
pi_128200778
Weer thuis en zometeen even bijlezen hier :)

Net eerst de foto's van mijn eerste 3km loopje gedownload. Het heeft even geduurd, maar hier zijn er een paar. En ik sta nooit charmant op de foto, maar hardlopend wordt het er niet beter op ben ik inmiddels achter: boeiend.
SPOILER
  maandag 24 juni 2013 @ 17:07:51 #134
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128200855
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:01 schreef hatsaflats het volgende:
Agosss.... Ik voel met je mee.

Hier ook. En dat nog dat vrijdagavondloopje in de benen, een takke-drukke dag op het werk. En morgen ben ik een keynote speaker op een congres.... :|W Ik wil slaaaaapen :O
pi_128200870
^O^ Nirak!
Ja doei.
  maandag 24 juni 2013 @ 17:09:50 #136
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128200933
Superleuke foto's Nirak! *O*
  maandag 24 juni 2013 @ 17:12:24 #137
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128201045
Toffe foto's Nirak! *O*
pi_128201127
Superfoto's Nirak! Top!

@Quoi: dat is helemaal naar. Ik heb om half 3 de hoop om nog iets nuttigs te doen opgegeven, afspraak voor morgen afgezegd omdat ik dan toch niets te bespreken heb onder het motto "ziekig", ben naar huis gegaan en op de bank gaan liggen. Mietje dat ik ben :')
pi_128202390
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:05 schreef Nirak het volgende:

Net eerst de foto's van mijn eerste 3km loopje gedownload. Het heeft even geduurd, maar hier zijn er een paar. En ik sta nooit charmant op de foto, maar hardlopend wordt het er niet beter op ben ik inmiddels achter: boeiend.
SPOILER
Superleuke foto's, Nirak! *O* En die met je zoontje. O+
pi_128202446
Volgens mij is de derde foto van Nirak een zweeffoto! :Y
pi_128202555
Over lang-lang gesproken.... Vorige week zat ik rond 10.30 's morgens op een Italiaans terras te genieten van mijn cappuccino en cornetto con crema, komt er een hardloopster voorbij. Lang-lang. Het bovenste was een soort fleecevest. Het was al iets van 28 graden. En ze zweette niet en had ook geen tomatenhoofd.
pi_128203257
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:05 schreef Nirak het volgende:

SPOILER
Ik vind het juist hartstikke leuke foto's!
pi_128203536
Nirak! Goed bezig! En erg bekende route!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_128203573
Zag trouwens gisteren in een flits hats d'r foto voorbij komen en dacht 'hé, bekend terrein' :D En was inderdaad 't Wateringse Veld :P En dat terwijl ik volgens mij al weg was uit 't Westen toen dat daar echt begon te boom-en. Wel nog mijn motor daar gekocht :o
Ja doei.
pi_128204078
Er stond ook een man met camera op de dijk, ik hoop dat die foto's ook snel vindbaar online komen. Daar was ik best wel in the zone, dus ik ben benieuwd of ik een beetje knap op de foto ben beland.
pi_128204178
Thnx all!

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mij is de derde foto van Nirak een zweeffoto! :Y
Haha, was de foto een fractie later gemaakt wel, maar heb de neus van mijn schoen nog net op de grond :)
Maar ik hoef nog geen zweeffoto's, dat is een mooie beloning als ik harder kan lopen :D
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 18:35:09 #147
155227 crew  Guppy
dus
pi_128204406
*O* voor Nirak!!
pi_128204643
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:39 schreef Levitas het volgende:

Edit - Shit, dan is dus waarschijnlijk alle andere steden, behalve Den Bosch, voor mij wel een probleempje :o
Daar vinden we wel wat op, aangezien er nu nog een auto uit regio Tilburg ri Rotterdam zal gaan. En er is nog plek :Y
Nog meer Ekiden lopers uit het Brabantse?
  maandag 24 juni 2013 @ 18:50:39 #149
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128205151
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef hatsaflats het volgende:
Er stond ook een man met camera op de dijk, ik hoop dat die foto's ook snel vindbaar online komen. Daar was ik best wel in the zone, dus ik ben benieuwd of ik een beetje knap op de foto ben beland.
Die foto die je gisteren postte sta je anders ook heerlijk relaxed op hoor.
En Nirak ook leuke fotos! En leuke zoon.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_128205588
Er is door de organisator van loopclinic met Gert Jan Liefers nog een blog met foto's geschreven. Geen zweeffoto's, wel uw eigen stip-streep (herkenbaar aan 7^^ shirt) zwoegend met een waterzak in zijn nek.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2013 19:00:28 ]
  maandag 24 juni 2013 @ 19:01:43 #151
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128205684
O my, nu pas naar huis. Mijn rug is stijf, ik moet mijn presentatie voor morgen nog voorbereiden en.... ik heb nog een stel ouders in de aanbieding :{ Ofwel: moei en niks werkt mee :N
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 19:02:17 #152
155227 crew  Guppy
dus
pi_128205710
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er is door de organisator van loopclinic met Gert Jan Liefers nog een blog met foto's geschreven. Geen zweeffoto's, wel uw eigen stip-streep (herkenbaar aan 7^^ shirt) zwoegend met een waterzak in zijn nek.
En jullie hebben geplankt :D
pi_128205802
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
En jullie hebben geplankt :D
In vele varianten!
pi_128205921
Ik heb iig als doelstelling dat ik alle Fok!kers voor wil blijven op mijn etappe (etappe 2) :P

Oh ja, kan ik voor de kustmarathon zeeland in de OP? 5 Oktober is dat.
pi_128206529
Ik kom vanuit Amsterdam met de trein naar Ekiden.
Misschien kunnen alle treingangers op het station afspreken, of is dat stom? :@ :+

De gevreesde 1600m interval stond weer op het programma. Zoals gevreesd ging het ook niet echt super :P Had bij de tweede en derde versnelling te maken met een vervelende tegenwind. Laatste km voelde mijn benen zo zwaar, er leek geen einde aan te komen. Maar ik heb het weer gedaan :) (Stiekem wel iets langzamer dan het schema zegt, maar dat kan me niets schelen :6 :9 )
http://www.endomondo.com/workouts/207520458/5661302
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 19:18:42 #156
155227 crew  Guppy
dus
pi_128206582
Nee hoor, als ik met de trein kom, vind ik dat een goed idee ^O^
  maandag 24 juni 2013 @ 19:19:15 #157
236410 MaleDuck
pi_128206614
Hoe valt mijn BBQ/eten voorstel in de smaak?
pi_128206680
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef MaleDuck het volgende:
Slecht :(
Nee grapje :+

Weet alleen niet wat ik moet meenemen :@ Hema foto tompoucen als toetje? :+ hahaha
  maandag 24 juni 2013 @ 19:22:48 #159
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128206784
Gemarineerde garnalenspiezen: check!!
Topidee MD.
pi_128206788
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:17 schreef Miezziej het volgende:
Ik kom vanuit Amsterdam met de trein naar Ekiden.
Misschien kunnen alle treingangers op het station afspreken, of is dat stom? :@ :+

De gevreesde 1600m interval stond weer op het programma. Zoals gevreesd ging het ook niet echt super :P Had bij de tweede en derde versnelling te maken met een vervelende tegenwind. Laatste km voelde mijn benen zo zwaar, er leek geen einde aan te komen. Maar ik heb het weer gedaan :) (Stiekem wel iets langzamer dan het schema zegt, maar dat kan me niets schelen :6 :9 )
http://www.endomondo.com/workouts/207520458/5661302
Oi! Je moet wel je schema volgen, want je moet mij compenseren op Ekiden :D

En ik trein vanaf Alkmaar, dus we kunnen misschien wel een stuk samen reizen.
pi_128206837
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:22 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Oi! Je moet wel je schema volgen, want je moet mij compenseren op Ekiden :D

En ik trein vanaf Alkmaar, dus we kunnen misschien wel een stuk samen reizen.
Compenseer jij mij maar! :+

Voel me de laatste tijd als een slome slak in vergelijking met de koudere maanden :@ Maar wie weet wat al die enge Fok!ers om me heen zal doen met mijn tempo... :+
pi_128206872
quote:
Op zich wel goed, al moet ik wel even goed nadenken over iets wat ik gemakkelijk met het ov mee kan nemen in een verpakking die ik aan het einde van de dag weg kan mikken.
pi_128206895
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Op zich wel goed, al moet ik wel even goed nadenken over iets wat ik gemakkelijk met het ov mee kan nemen in een verpakking die ik aan het einde van de dag weg kan mikken.
Bier en chips.

Nee? -O-
  maandag 24 juni 2013 @ 19:25:34 #164
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128206934
Anders bestellen we gewoon een berg pizza's :D
F means you're fucked
pi_128206996
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:25 schreef YUR het volgende:
Dat vind ik ook goed :P
  maandag 24 juni 2013 @ 19:29:34 #166
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128207129
quote:

[..]

Vlees kan heel makkelijk meegenomen worden, op de bbq, garen en wat overblijft kan je zo meenemen en later even opwarmen.. Dan kan je daarna lui op de bank liggen/zitten en vlees wegnomzen met een BBQ smaak.

Nu heb ik honger..
  maandag 24 juni 2013 @ 19:30:33 #167
236410 MaleDuck
pi_128207177
Ik zag het vooral niet zitten, omdat ik al van 's morgens daar ben en meer dan 20 hamburgers niet gaan passen in mijn koelbox denk ik en om het vlees zo lang buiten de koelbox te hebben als het misschien 20+ graden is lijkt mij niet een goed idee.

Ik neem een partytent mee, die ik nog herkenbaar wil versieren en zal die op het gras achter de atletiekbaan neerzetten, dus dat lijkt mij het ideale meetingpoint.
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 19:33:54 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_128207303
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:29 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Vlees kan heel makkelijk meegenomen worden, op de bbq, garen en wat overblijft kan je zo meenemen en later even opwarmen.. Dan kan je daarna lui op de bank liggen/zitten en vlees wegnomzen met een BBQ smaak.

Nu heb ik honger..
Kom je ook? O+ Als hoofd-BBQ?
pi_128207316
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:29 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nu heb ik honger..
Ik ben zeker 2 uur heen en 2 uur terug aan het reizen, volgens mij nog wel langer. Rauw vlees/vis lijkt me dan ook niet zo heel jofel, en 2x overstappen met een koelbox (die ik dan ergens vandaan moet toveren) is ook niet chill. Dus.
  maandag 24 juni 2013 @ 19:36:01 #170
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128207380
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee ;)

Overigens kan je het vlees ook vooraf koken, en dan doe je het daarna alleen op de BBQ voor de smaak. Dag ervoor in de marinade, koken, en daarna op de bbq, het vocht vd marinade gebruiken om het vlees vochtig te maken op de bbq.
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 19:36:59 #171
155227 crew  Guppy
dus
pi_128207413
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:36 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nee ;)

Overigens kan je het vlees ook vooraf koken, en dan doe je het daarna alleen op de BBQ voor de smaak. Dag ervoor in de marinde, koken, en daarna op de bbq, het vocht vd marinade gebruiken om het vlees vochtig te maken op de bbq.
Ik eet bijna nooit vlees :@ ik weet van niks dus, en al helemaal niet van BBQ-en
pi_128207421
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dan mag je voor mij vlees in een koelbox meenemen. Graag ook gemarineerd, want ik vergeet in mijn chaos zelfs biefstuk te kruiden.

Ik heb overigens ook eens uren in de keuken gestaan voor iets voor op de bbq, maar toen was ik het vergeten mee te nemen (ook 45 minuten reizen, dus ik kon niet echt meer terug). Dat was wel een beetje stom.
pi_128207448
Ja zeg is het een hardloop evenment of een culinair bijeenkomst? :P
pi_128207470
quote:
Leuk idee! ^O^ Maar ook nog aan het dubben wat ik mee moet nemen...
  maandag 24 juni 2013 @ 19:39:06 #175
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128207506
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik eet bijna nooit vlees :@ ik weet van niks dus, en al helemaal niet van BBQ-en
Ow, nou, ja. Vis eet je wel? Vis is lastiger. Wel lekker. Anders kan je zorgen dat de mensen die dichtbij wonen het vlees meenemen, en die van ver komen het drinken, salades, brood ed. Dat scheelt ook wel denk ik.
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 19:39:09 #176
155227 crew  Guppy
dus
pi_128207509
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:37 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dan mag je voor mij vlees in een koelbox meenemen. Graag ook gemarineerd, want ik vergeet in mijn chaos zelfs biefstuk te kruiden.

Ik heb overigens ook eens uren in de keuken gestaan voor iets voor op de bbq, maar toen was ik het vergeten mee te nemen (ook 45 minuten reizen, dus ik kon niet echt meer terug). Dat was wel een beetje stom.
Hij komt niet... Dat wordt pizza ;(
pi_128207526
Marineren? :@

Als ik bbq... Koop ik gewoon kant en klaar? :@ :+
Ik ben niet zo goed met koken :+
pi_128207561
Forelletjes zijn wel lekker op de bbq. Ik zal er eens naar kijken.

En flauw slacker, flauw.
  maandag 24 juni 2013 @ 19:40:11 #179
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128207563
Barbaren jullie.
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 19:40:21 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_128207573
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:39 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ow, nou, ja. Vis eet je wel? Vis is lastiger. Wel lekker. Anders kan je zorgen dat de mensen die dichtbij wonen het vlees meenemen, en die van ver komen het drinken, salades, brood ed. Dat scheelt ook wel denk ik.
Ik eet het wel hoor :) maar het is meer dat ik het bijna nooit maak thuis. Vlees that is. En daarom weet ik ook niet zo goed wat ik er mee moet. Maar als iemand anders BBQt eet ik graag mee hoor. Of in een restaurant :9
  maandag 24 juni 2013 @ 19:41:25 #181
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128207621
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:39 schreef Miezziej het volgende:
Marineren? :@

Als ik bbq... Koop ik gewoon kant en klaar? :@ :+
Ik ben niet zo goed met koken :+
Wij BBQ-en hier thuis ook nooit, anders zou ik hetzelfde doen hoor :)
F means you're fucked
pi_128207635
Ok, ik moet ook even een paar dagen rust houden denk ik. Vermoeide benen, en constant een pijntje in mijn rechterscheen en dat laatste eigenlijk afgelopen zaterdag ook al.
  maandag 24 juni 2013 @ 19:42:34 #183
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128207683
@Maleduck succes met die BBQ, mucho mucho succes! Ik ga een sportschool induiken, kijken of ik de spierpijn in m'n benen en billen van vandaag morgen ook in m'n bovenlijf kan krijgen. Stijfe harklook.
pi_128207693
quote:
Eigenlijk het beste idee, scheelt sjouwen met vlees :P
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 19:43:09 #185
155227 crew  Guppy
dus
pi_128207703
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:40 schreef hatsaflats het volgende:
Forelletjes zijn wel lekker op de bbq. Ik zal er eens naar kijken.

En flauw slacker, flauw.
Oh, verse makreel ook!! In een aluminium-folietje :9

Het is dat we hier niet mogen BBQ-en!
pi_128207727
Ik wil best wat saté meenemen voor op de BBQ, alleen nu nog bedenken hoe ik dat koel ga houden (kom waarschijnlijk ook met OV).
Get stoned
pi_128207771
Patatje (of frietje zoals wij het hier noemen) speciaal na het lopen is trouwens ook echt _O_
quote:

[..]

Dit, en iets dat een hele dag inclusief reizen goed blijft..
pi_128207786
Maar voor het geld dat er pizza's bezorgd worden kunnen we ongeveer ook een bbq laten bezorgen. Eerste random link:
http://barbecue.nl/barbec(...)Of_bcCFeTLtAodezsAMg
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 19:46:08 #189
155227 crew  Guppy
dus
pi_128207815
Klopt, pizza's zijn heul niet goedkoop
pi_128207960
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:45 schreef hatsaflats het volgende:
Maar voor het geld dat er pizza's bezorgd worden kunnen we ongeveer ook een bbq laten bezorgen. Eerste random link:
Da's ook een idee...
pi_128208143
quote:
Dat zei ik een paar topics geleden al ;) Die bezorgen ALLES (vlees, stokbroden, salades, barbecue, bestek, etc.), en komen de volgende dag alles weer ophalen. Hoef je niet eens zelf iets af te wassen..
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 19:54:47 #192
155227 crew  Guppy
dus
pi_128208201
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat zei ik een paar topics geleden al ;) Die bezorgen ALLES (vlees, stokbroden, salades, barbecue, bestek, etc.), en komen de volgende dag alles weer ophalen. Hoef je niet eens zelf iets af te wassen..
Maar, de volgende dag... Dat betekent dat iemand alle shit mee naar huis moet nemen...?
  maandag 24 juni 2013 @ 19:57:00 #193
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128208307
Hoeveel mensen blijven er nou eigenlijk BBQen? :)
  maandag 24 juni 2013 @ 19:57:09 #194
236410 MaleDuck
pi_128208320
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik heb daar nog over nagedacht, maar zie dat zelf vooral prijstechnisch niet zitten. Dus daarom voor de American Party gekozen met als uitgangspunt 1 ding vanaf mijn eigen BBQ.
pi_128208322
9 km in 48 minuten. Ging niet zo lekker als ik had gewild, maar ja. Wel een trainingspr op de 5km; 25:50
  maandag 24 juni 2013 @ 19:58:49 #196
236410 MaleDuck
pi_128208393
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:57 schreef GotC het volgende:
Hoeveel mensen blijven er nou eigenlijk BBQen? :)
Een stuk of 20 volgens mij, dus dat is een leuke club :Y
pi_128208398
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Maar, de volgende dag... Dat betekent dat iemand alle shit mee naar huis moet nemen...?
Ik denk dat er ook wel wat te regelen valt met dat bedrijf..
pi_128208402
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:57 schreef La_Tramposa het volgende:
9 km in 48 minuten. Ging niet zo lekker als ik had gewild, maar ja. Wel een trainingspr op de 5km; 25:50
_O_
  maandag 24 juni 2013 @ 19:59:23 #199
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128208424
Jullie kunnen toch ook allemaal een stuk eend eten :7 En muis smaakt wellicht ook wel, en anders kun je wat mosselmossel klaarmaken. Of als je wat jongere vis wil dan kan er ook een guppy op.. :o
pi_128208566
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:57 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

[..]

Ik heb daar nog over nagedacht, maar zie dat zelf vooral prijstechnisch niet zitten. Dus daarom voor de American Party gekozen met als uitgangspunt 1 ding vanaf mijn eigen BBQ.
Het was ook vooral als alternatief voor de eventuele pizza.

Maar ik zal nog eens heel hard nadenken over wat handig is.
pi_128208617
Hey vriendjes, even weer een hardloop gerelateerd vraagje. Wat is nou een goede aanpak van wedstrijdjes ter voorbereiding op, bijvoorbeeld, een halve marathon? Gewoon zo hard lopen als die dag toe laat (dus maximaal gaan), het beoogde tempo voor de HM aanhouden (ook al is de afstand een stukkie korter), of toch iets heel anders?

Ik heb 2 wedstrijden gepland staan (10 km @ Ekiden, 15 km over 7 weken) vóór de HM die ik in september wil gaan lopen. Het tempo dat ik wil halen is - op dit moment - zo`n 5:30 min/km. Die 2 wedstrijdjes als voorbereiding op dit tempo lopen, of een andere aanpak kiezen?

Ja, wellicht slecht dat ik deze vraag moet stellen terwijl ik aan het trainen ben voor een HM :p
pi_128208717
Ik zou het op gevoel doen. Je hebt genoeg tijd om te herstellen tot de HM dus lijkt mij ook niet erg om ze harder dan je streeftempo te doen, maar als je het fijn vindt om te wennen aan de tijd die je dan wilt lopen is het misschien fijner om daaraan vast te houden.
  maandag 24 juni 2013 @ 20:06:08 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128208738
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:22 schreef Quoi het volgende:
Gemarineerde garnalenspiezen: check!!
Topidee MD.
Eenmaal, andermaal, verkocht }:|

Moeilijk doen is ook een vak. Op o.a. R'dam CS zit een appie, koop je 5 hamburgers: klaar.

Niet miepen, maar meedoen!! ~O>
  maandag 24 juni 2013 @ 20:07:22 #204
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_128208802
Ik begin bijna te denken dat de Ekiden een bijeenkomst voor kannibalen is!

Vanochtend heb ik me om half 6 uit bed gesleurd om te gaan hobbelen. Gisteren uitgebreid tapas wezen eten en dat merkte ik wel... de knoflook kwam uit mijn poriën!

De viervoeter was helemaal enthousiast, die mocht de laatste 8 minuten los mee en maakte er haar eigen intervaltraining van... snuffelen... nog eens tegen de heg plassen... weer aan komen sprinten... keihard voorbij rennen... abrupt omdraaien... weer terugrennen... op het laatste moment weer stoppen... vrouwtje net ontwijken en weer van voor af aan beginnen.

Eenmaal thuis: douchen, ontbijten, brood smeren en op naar het werk. Ze verklaarde me daar voor gek dat ik al zo vroeg de hort op was. Maar ik ging gelijk uit het werk plasma doneren en dan ga ik daarna sowieso niets intensiefs meer doen.

Woensdag weer hobbelen: voor het eerst 3 keer 10 minuten!
SPOILER
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_128208864
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou het op gevoel doen. Je hebt genoeg tijd om te herstellen tot de HM dus lijkt mij ook niet erg om ze harder dan je streeftempo te doen, maar als je het fijn vindt om te wennen aan de tijd die je dan wilt lopen is het misschien fijner om daaraan vast te houden.
Ik loop in principe al "genoeg" op het beoogde tempo tijdens mijn geplande tempolopen, hoewel de afstand waarop ik dat doe veel korter is. Wennen doe ik wel aan dat tempo tijdens de trainingen, hoewel dat een stuk zwaarder is/voelt dan tijdens een wedstrijd natuurlijk.
  maandag 24 juni 2013 @ 20:11:12 #206
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128208959
Ik zou sowieso de 15km op je beoogde tempo doen. Die 10km kan zelfs imo nog wel een schepje bovenop, aangezien het minder dan de helft v/d HM is en dus niet echt nutvol is om op je beoogde tempo te lopen :)
  maandag 24 juni 2013 @ 20:13:16 #207
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128209076
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Jullie kunnen toch ook allemaal een stuk eend eten :7 En muis smaakt wellicht ook wel, en anders kun je wat mosselmossel klaarmaken. Of als je wat jongere vis wil dan kan er ook een guppy op.. :o
F means you're fucked
pi_128209144
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef GotC het volgende:
Ik zou sowieso de 15km op je beoogde tempo doen. Die 10km kan zelfs imo nog wel een schepje bovenop, aangezien het minder dan de helft v/d HM is en dus niet echt nutvol is om op je beoogde tempo te lopen :)
De Ekiden is dan ook om te laten zien wat we kunnen, haha. Nah, was wel van plan om daar een poging te doen om m`n PR op de 10km te doen sneuvelen. Dat zou wel leuk zijn :Y)
Die 15km zal in soortgelijke omstandigheden (klimaat, omgeving, etc.) zijn als de HM, dus ik denk dat het dan wel verstandig is om te kijken hoe het gaat op streeftijd. Daar kun je altijd nog van afwijken als het goed / slecht gaat en vooral van leren.
pi_128209151
Ik houd mijn 10k-tempo tijdens de trainingen die ik alleen loop nog geen 5km vol :@
  maandag 24 juni 2013 @ 20:15:11 #210
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128209186
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:14 schreef Levitas het volgende:

[..]

De Ekiden is dan ook om te laten zien wat we kunnen, haha. Nah, was wel van plan om daar een poging te doen om m`n PR op de 10km te doen sneuvelen. Dat zou wel leuk zijn :Y)
Die 15km zal in soortgelijke omstandigheden (klimaat, omgeving, etc.) zijn als de HM, dus ik denk dat het dan wel verstandig is om te kijken hoe het gaat op streeftijd. Daar kun je altijd nog van afwijken als het goed / slecht gaat en vooral van leren.
Sounds like a plan! ^O^
  maandag 24 juni 2013 @ 20:15:19 #211
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_128209188
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 07:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hee was jij er ook weer :D foto's zoeken van jezelf kan alweer he! http://www.atletiekaktiefotos.nl en later ook nog op aktiefoto.nl

Ik heb geen zweeffoto ;( en ik sprintte nog wel
[ afbeelding ]

M'n moeder heeft wel een zweeffoto *O*
Hee!

Wat een zeikweer he?! pfoeeoe eh!

Maar wel weer helemaal uitgelopen zoals jij :)

Jij ook weer de 10km gedaan?

Foto van mezelf heb ik gevonden ! helemaal doorweekt haha

(heb hem alleen met groot voorop; actiefoto. heb hem niet aangeschaft zeg maar;)

SPOILER
pi_128209253
O, wedstrijden. Lekker bezig Hats.
pi_128209256
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Rendier dus.
  maandag 24 juni 2013 @ 20:17:18 #214
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128209294
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Rendier dus.
Ik eet tegenwoordig alleen nog antilope
F means you're fucked
pi_128209312
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Muis is heul niet lekker! }:|
  maandag 24 juni 2013 @ 20:18:05 #216
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128209333
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Daar geeft je fobo anders geen uitsluitsel over
F means you're fucked
pi_128209347
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik eet tegenwoordig alleen nog antilope
Geen luiaard?
  maandag 24 juni 2013 @ 20:18:28 #218
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128209357
quote:

Morgen komen ze binnen!
;( ;( ;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 24 juni 2013 @ 20:18:42 #219
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128209369
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Geen luiaard?
Dat is mijn hele leven al mijn ontbijt :9
F means you're fucked
pi_128209444
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Daar geeft je fobo anders geen uitsluitsel over
_O- Dat bedacht ik me pas nadat ik op 'verzenden' gedrukt had. :')
  maandag 24 juni 2013 @ 20:22:42 #221
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128209569
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:31 schreef Remzz het volgende:
over de marge hebben de winkels vaak niets te zeggen, dat wordt hun vaak opgelegd door de fabrikant
pi_128209599
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef Guard het volgende:

[..]

Daar vinden we wel wat op, aangezien er nu nog een auto uit regio Tilburg ri Rotterdam zal gaan. En er is nog plek :Y
Nog meer Ekiden lopers uit het Brabantse?
Limburg hier, maar zal via Brabant gaan. Stream vanuit Eindhoven, meen ik.
pi_128209615
Dat was een leuk rondje met het hondje :D

http://www.endomondo.com/workouts/207529923/1836758

Eerst moest ze mij behouden, daarna trok ze een sprintje en mocht ik haar proberen bij te houden. Honden _O_

die ligt nu wel helemaal uitgeteld in de mand!

FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 juni 2013 @ 20:33:34 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128210088
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:23 schreef GuitarJJ het volgende:
Dat was een leuk rondje met het hondje :D

http://www.endomondo.com/workouts/207529923/1836758

Eerst moest ze mij behouden, daarna trok ze een sprintje en mocht ik haar proberen bij te houden. Honden _O_

die ligt nu wel helemaal uitgeteld in de mand!

[ afbeelding ]
Mooie omgeving :Y
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 20:34:22 #225
155227 crew  Guppy
dus
pi_128210134
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef Saninl het volgende:

[..]

Hee!

Wat een zeikweer he?! pfoeeoe eh!

Maar wel weer helemaal uitgelopen zoals jij :)

Jij ook weer de 10km gedaan?

Foto van mezelf heb ik gevonden ! helemaal doorweekt haha

(heb hem alleen met groot voorop; actiefoto. heb hem niet aangeschaft zeg maar;)

SPOILER
Ontzettend zeikweer :D ik was echt tot elke vezel nat :')

Ik had ook weer 10km gedaan. Was niet zo'n strakke planning, een dag na het Bruce Springsteen concert. Maar daarom ben ik wel blij dat ik hem gewoon uitgelopen heb, en niet heb gewandeld *O*

Wat was je tijd??
  maandag 24 juni 2013 @ 20:34:31 #226
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128210142
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee hoor, als ik met de trein kom, vind ik dat een goed idee ^O^
jij sta er, zoals gewoonlijk, om zeven uur 's ochtends al!
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 20:35:11 #227
155227 crew  Guppy
dus
pi_128210179
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef Muis84 het volgende:

[..]

En guppies zijn alleen maar graat }:|

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

jij sta er, zoals gewoonlijk, om zeven uur 's ochtends al!
Nee hoor, want Mama-Gup doet niet mee :')
  maandag 24 juni 2013 @ 20:37:53 #228
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_128210348
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ontzettend zeikweer :D ik was echt tot elke vezel nat :')

Ik had ook weer 10km gedaan. Was niet zo'n strakke planning, een dag na het Bruce Springsteen concert. Maar daarom ben ik wel blij dat ik hem gewoon uitgelopen heb, en niet heb gewandeld *O*

Wat was je tijd??
55;55

lekker autistische tijd :P haha

Jij ? :)

Sowieso knap! goed gedaan :)

Afgelopen jaar zat ik net een minuut oid boven het uur, dus pr :)
  maandag 24 juni 2013 @ 20:39:17 #229
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128210429
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:

Nee hoor, want Mama-Gup doet niet mee :')
daar zeg je wat.... kan die niet voor YUR in de plaats?
  maandag 24 juni 2013 @ 20:40:39 #230
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128210512
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

daar zeg je wat.... kan die niet voor YUR in de plaats?
Er is al een vervanger, Guard ^O^
F means you're fucked
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 20:41:21 #231
155227 crew  Guppy
dus
pi_128210547
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:37 schreef Saninl het volgende:

[..]

55;55

lekker autistische tijd :P haha

Jij ? :)

Sowieso knap! goed gedaan :)

Afgelopen jaar zat ik net een minuut oid boven het uur, dus pr :)
Heel veel langzamer, namelijk 1:12:04 :@

Maar goed, na de Zomerklassieker van vorig jaar heb ik eigenlijk geen 10km meer aaneengesloten gelopen. Ik heb gekwakkeld met lies en vooral scheenbeen. De lies is allang weer over, en voor die scheenbenen heb ik op aanraden van de fysio dus die kousen aan. Maar die schenen zijn vooral overbelasting, dus m'n trainingsarbeid heb ik flink moeten terugschroeven.

Nu wel weer op de goede weg, maar m'n matige conditie en training plus het concert de avond ervoor, zorgde ervoor dat ik eigenlijk al heel blij ben dat ik niet gewandeld heb :) vanaf nu alleen maar weer beter!
  maandag 24 juni 2013 @ 20:42:08 #232
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128210592
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Er is al een vervanger, Guard ^O^
La Mama is sneller..!! snelle team jeweetz..
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 juni 2013 @ 20:44:33 #233
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128210741
quote:
Die heb je met vlees en vis en vegetarisch.
  maandag 24 juni 2013 @ 20:44:52 #234
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128210765
quote:
14s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En met BBQ-saus, om in de stemming te blijven
F means you're fucked
pi_128210791
quote:
14s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar niet veganistisch voor LadyOracle.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 juni 2013 @ 20:46:17 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128210858
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef YUR het volgende:

[..]

En met BBQ-saus, om in de stemming te blijven
We kunnen ze op een BBQ leggen om warm te houden.

Zeg hoe gaan de treiners eigenlijk bij de kralingse plas komen? Ik weet niet eens of er een beetje OV in de buurt komt. Vanaf station Alexander is het eventueel nog wel aan te lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 juni 2013 @ 20:46:43 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128210883
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die schrapt de tomatenprut eraf op een bordje.
  maandag 24 juni 2013 @ 20:47:23 #238
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128210914
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

come and join the BBQ they said.... it's easy they said
  maandag 24 juni 2013 @ 20:48:20 #239
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_128210963
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Heel veel langzamer, namelijk 1:12:04 :@

Maar goed, na de Zomerklassieker van vorig jaar heb ik eigenlijk geen 10km meer aaneengesloten gelopen. Ik heb gekwakkeld met lies en vooral scheenbeen. De lies is allang weer over, en voor die scheenbenen heb ik op aanraden van de fysio dus die kousen aan. Maar die schenen zijn vooral overbelasting, dus m'n trainingsarbeid heb ik flink moeten terugschroeven.

Nu wel weer op de goede weg, maar m'n matige conditie en training plus het concert de avond ervoor, zorgde ervoor dat ik eigenlijk al heel blij ben dat ik niet gewandeld heb :) vanaf nu alleen maar weer beter!
Boeiend!

Uitgelopen *O*

Goed naar je lichaam blijven luisteren en wie weet tot volgend jaar ;)
pi_128211007
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

We kunnen ze op een BBQ leggen om warm te houden.

Zeg hoe gaan de treiners eigenlijk bij de kralingse plas komen? Ik weet niet eens of er een beetje OV in de buurt komt. Vanaf station Alexander is het eventueel nog wel aan te lopen.
9292 zegt tram 7. Site van Ekiden geeft nog 2 andere opties geloof ik. Als ik met de Fyra ga (als ik dat durf) ben ik sneller op de atletiekbaan dan in Wateringse veld :')
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 20:52:49 #241
155227 crew  Guppy
dus
pi_128211233
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef Saninl het volgende:

[..]

Boeiend!

Uitgelopen *O*

Goed naar je lichaam blijven luisteren en wie weet tot volgend jaar ;)
Daarom, ik ben ook blij :) en volgend jaar weer, ik vind het eigenlijk wel een leuke loop!

Ik liep trouwens weer mee in het shirtje van het Norbertus-college, dat was leuk! Ik werd extra aangemoedigd door mensen die me helemaal niet kenden, maar voor alle mensen in het Norbertus-shirtje liepen O+ en tja, dan kun je het eigenlijk ook niet maken om te gaan wandelen. Ten minste, dat durf ik dan niet :@
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 juni 2013 @ 20:52:55 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128211244
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

9292 zegt tram 7. Site van Ekiden geeft nog 2 andere opties geloof ik. Als ik met de Fyra ga (als ik dat durf) ben ik sneller op de atletiekbaan dan in Wateringse veld :')
Metrostation gerdesiaweg is ook nog een optie.
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 20:53:48 #243
155227 crew  Guppy
dus
pi_128211282
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik meende ook dat er iets op de site stond, maar ik kan het niet meer vinden?
pi_128211513
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik meende ook dat er iets op de site stond, maar ik kan het niet meer vinden?
http://www.rotterdamekiden.nl/route
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 20:57:53 #245
155227 crew  Guppy
dus
pi_128211550
pi_128211603
BBQ en pizza sluiten elkaar niet uit :{w

pi_128211919
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[ afbeelding ]

Awesome bbq trouwens!
pi_128212015
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[ afbeelding ]
  maandag 24 juni 2013 @ 21:08:30 #249
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128212156
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Awesome bbq trouwens!
afgaande op het feit dat bij de gemiddelde Fok!ker alles iets groter is zullen we voor dit model moeten gaan
pi_128212210
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

afgaande op het feit dat bij de gemiddelde Fok!ker alles iets groter is zullen we voor dit model moeten gaan
[ afbeelding ]
Dan zou het hele leuke aan het BBQ'en in één klap weghalen -O-
pi_128212244
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Awesome bbq trouwens!
http://www.bbqtower.co.uk/
  maandag 24 juni 2013 @ 21:12:30 #252
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128212366
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:09 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Dan zou het hele leuke aan het BBQ'en in één klap weghalen -O-
dit is trouwens ook geen BBQ maar een grill...get it right ;)
De Amerikanen zijn daar nogal precies in....
pi_128212492
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit is trouwens ook geen BBQ maar een grill...get it right ;)
De Amerikanen zijn daar nogal precies in....
Grillen -O- BBQ *O*
pi_128212514
Ik moest hardop lachen met muis die niet lekker is en de opmerking van YUR :) Ik had hem kunnen maken :)

Morgen mag ik weer mee trainen met de groep 's avonds. Weer 6x500 meter op tijd lopen. Nu met minder scheenbeenpijn dan de vorige keer. En zaterdag de eerste keer 4 km lopen :)
  maandag 24 juni 2013 @ 21:20:38 #255
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128212814
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef Nirak het volgende:

Morgen mag ik weer mee trainen met de groep 's avonds. Weer 6x500 meter op tijd lopen
maar natuurlijk eerst een ererondje na je prima prestatie van afgelopen weekend
pi_128213272
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

maar natuurlijk eerst een ererondje na je prima prestatie van afgelopen weekend
Haha, ik ga morgen gewoon rete mijn best doen en kijken of ik wat tempo kan lopen. Heb bij het tempo van zaterdag geen extra meer pijn aan mijn scheenbenen en ik wil nu gaan kijken wat erin zit :)

En als dit zonpositief door blijft gaan, dan wil ik aan mijn trainer gaan vragen wanneer ik weer op donderdag avond alleen mag gaan trainen :)
pi_128213454
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef Nirak het volgende:

[..]

Haha, ik ga morgen gewoon rete mijn best doen en kijken of ik wat tempo kan lopen. Heb bij het tempo van zaterdag geen extra meer pijn aan mijn scheenbenen en ik wil nu gaan kijken wat erin zit :)

En als dit zonpositief door blijft gaan, dan wil ik aan mijn trainer gaan vragen wanneer ik weer op donderdag avond alleen mag gaan trainen :)
Lekker bezig hoor! Je gaat toch steeds maar weer een stuk vooruit!

En nog even voor het slapen gaan, want ik zit er al de hele dag mee in m'n hoofd :'):
SPOILER
  maandag 24 juni 2013 @ 21:36:35 #258
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128213774
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En nog even voor het slapen gaan, want ik zit er al de hele dag mee in m'n hoofd :'):
SPOILER
_O-
  maandag 24 juni 2013 @ 21:37:05 #259
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128213802
voor de minimalisten onder ons...
http://www.runblogger.com(...)ver-comments-on.html
pi_128213826
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef Nirak het volgende:

[..]

Inderdaad, goed bezig! ^O^ *O*
pi_128213853
quote:

[..]

SPOILER
pi_128214154
quote:

[..]

SPOILER

Sprekend! :P
pi_128214182
quote:

[..]

SPOILER
Haha :')
pi_128214223
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef Nirak het volgende:

[..]

Haha :')
Erg leuke foto's van jou trouwens! Zie niet wat er niet charmant aan is :) . Goed dat je het helemaal hebt volgehouden ook! ^O^
  maandag 24 juni 2013 @ 21:50:29 #265
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128214685
kwam dit op Facebook tegen.... 30 jaar geleden
  maandag 24 juni 2013 @ 21:51:48 #266
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128214758
quote:

[..]

SPOILER
pi_128214761
quote:

[..]

SPOILER
Ik heb zojuist een slok thee door mijn neus gehoest :D
pi_128214810
haha "stencil omwonen den" - vijf piek
ik voel me nu wel oud, dat ik nog weet wat stencillen is
pi_128214960
Zoooooo het was leuk bijlezen! Veel leuke verhalen gelezen. Goed gelopen!!

Ééntje toch apart noemen :@
Nirak!
Netjes gelopen. Zelfs met een zweef foto!
^O^

Over het eten, ik vind alles best. Van de Amerikaanse feest tot pizza.
Zal eens bedenken wat ik dan mee kan nemen voor 20 man/vrouw.

quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:23 schreef Muis84 het volgende:

Limburg hier, maar zal via Brabant gaan. Stream vanuit Eindhoven, meen ik.
pi_128215125
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Sprekend! :P
:Y ja, lijkt best goed!
  maandag 24 juni 2013 @ 21:57:18 #271
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128215135
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam dit op Facebook tegen.... 30 jaar geleden
[ afbeelding ]
Vergoeding gebruik computer O+!
  maandag 24 juni 2013 @ 21:58:48 #272
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128215224
quote:

[..]

SPOILER
:')
  maandag 24 juni 2013 @ 21:58:55 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128215233
quote:

[..]

SPOILER
_O- Geweldig!

Dat was ook zo ongeveer mijn schizofrene brein tijdens het loopje.
pi_128215359
Net les 22 van Evy achter de rug.
Alles vrij goed uit kunnen lopen, wat stijf in de spieren tijdens het lopen, maar als ik de tijden zie ging het toch wel erg lekker :)
5km 30:08 (waarvan 4 minuten "wandelen")
SPOILER
All management is Strategic Management.
  maandag 24 juni 2013 @ 22:02:51 #275
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128215549
  maandag 24 juni 2013 @ 22:08:52 #276
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128216057
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:58 schreef Quoi het volgende:

Dat was ook zo ongeveer mijn schizofrene brein tijdens het loopje.
handig tijdens een lange eenzame duurloop...een schizofreen is nooit alleen
pi_128216064
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:43 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Erg leuke foto's van jou trouwens! Zie niet wat er niet charmant aan is :) . Goed dat je het helemaal hebt volgehouden ook! ^O^
dat zal wel een vrouwending zijn :) Overigens waren er meer foto's, ik heb natuurlijk wel de betere eruit gezocht ;)

na alle perikelen van endomondo.. (ik begrijp nu pas waar jullie het afgelopen week over hadden) Presenteer ik met trots de stats van afgelopen zaterdag:

http://www.endomondo.com/workouts/207620504/8270328

en die van de 2 trainingen daarvoor:
http://www.endomondo.com/workouts/207620586/8270328
http://www.endomondo.com/workouts/207620649/8270328
pi_128216294
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef Nirak het volgende:

[..]

dat zal wel een vrouwending zijn :) Overigens waren er meer foto's, ik heb natuurlijk wel de betere eruit gezocht ;)

na alle perikelen van endomondo.. (ik begrijp nu pas waar jullie het afgelopen week over hadden) Presenteer ik met trots de stats van afgelopen zaterdag:

http://www.endomondo.com/workouts/207620504/8270328

en die van de 2 trainingen daarvoor:
http://www.endomondo.com/workouts/207620586/8270328
http://www.endomondo.com/workouts/207620649/8270328
_O_ _O_
  FOK!fotograaf maandag 24 juni 2013 @ 22:14:09 #279
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_128216430
Even een update na bijna twee weken bewuste afwezigheid.

Twee weken geleden begon de pijn in mijn scheenbeen een dag na het hardlopen. toen het een paar dagen aanhield de fysio bezocht met als constatering: Mediaal Tibiaal Stress syndroom (shin Slints)

Om mezelf niet helemaal gek te maken van teleurstelling heb ik hardlopen bewust even verbannen uit mijn gedachten en deze topicreeks niet meer gevolgd. I

Inmiddels is de pijn verdwenen en begint het weer te kriebelen, maar om niet weer overhaast te starten heb ik mijzelf voorgenomen om pas weer te beginnen met hardlopen na mijn vakantie over twee weken. Voor die tijd ga ik mezelf wel belonen met een nieuw paar goed schoeisel. Want misschien zijn die neutrale Asics van 40,- wel mede verantwoordelijk voor mijn blessure.

En ik wil nog even melden dat jullie heel lief zijn. Toen ik met mijn fiets viel kreeg ik een lief kaartje van Twinky en Guppy, En nu kreeg ik weer privéberichten hoe het met me ging, waarom ik niet meer in topic was. En Onama wilde zelf een hartslagmeter opsturen om mijn weer te motiveren!

Lief O+
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_128216560
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Mascleta het volgende:

Twee weken geleden begon de pijn in mijn scheenbeen een dag na het hardlopen. toen het een paar dagen aanhield de fysio bezocht met als constatering: Mediaal Tibiaal Stress syndroom (shin Slints)

Om mezelf niet helemaal gek te maken van teleurstelling heb ik hardlopen bewust even verbannen uit mijn gedachten en deze topicreeks niet meer gevolgd. I

Inmiddels is de pijn verdwenen en begint het weer te kriebelen, maar om niet weer overhaast te starten heb ik mijzelf voorgenomen om pas weer te beginnen met hardlopen na mijn vakantie over twee weken. Voor die tijd ga ik mezelf wel belonen met een nieuw paar goed schoeisel. Want misschien zijn die neutrale Asics van 40,- wel mede verantwoordelijk voor mijn blessure.

En ik wil nog even melden dat jullie heel lief zijn. Toen ik met mijn fiets viel kreeg ik een lief kaartje van Twinky en Guppy, En nu kreeg ik weer privéberichten hoe het met me ging, waarom ik niet meer in topic was. En Onama wilde zelf een hartslagmeter opsturen om mijn weer te motiveren!

Lief O+
Wat fijn dat het beter gaat!! *O*
  maandag 24 juni 2013 @ 22:16:42 #281
3011 E.T.
pi_128216621
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef Guard het volgende:
haha "stencil omwonen den" - vijf piek
ik voel me nu wel oud, dat ik nog weet wat stencillen is
en dat mijn vader het clubblad voor de voetbalvereniging stencilde in de huiskamer O+
(ik kan me ook het gevloek nog prima herinneren bij de typfouten op de stencils die weggelakt moesten worden ;) )
  maandag 24 juni 2013 @ 22:20:00 #282
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128216882
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef E.T. het volgende:

[..]

en dat mijn vader het clubblad voor de voetbalvereniging stencilde in de huiskamer O+
(ik kan me ook het gevloek nog prima herinneren bij de typfouten op de stencils die weggelakt moesten worden ;) )
en dan het clubblad in elkaar lopen... langs de lange tafels om alle blaadjes bij elkaar te rapen.
Zal heel wat kilometers in de kantine van West-Frisia op die manier afgelegd hebben
pi_128217004
En daarna fietsroutes verdelen om alles te gaan bezorgen !
  maandag 24 juni 2013 @ 22:21:57 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128217058
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En daarna fietsroutes verdelen om alles te gaan bezorgen !
  Moderator maandag 24 juni 2013 @ 22:31:01 #285
155227 crew  Guppy
dus
pi_128217727
quote:

Lief O+
Meet us on the dark side in two weeks. We have cookies :9
pi_128217735
quote:

Lief O+
Wat fijn te horen dat het beter gaat :) Hoe ziet je gezicht enzo er inmiddels uit? Vast al niets meer te zien?

En aan wat voor schoenen denk je? Ik wil ook nieuwe schoenen.. Maar deze zijn pas een half jaar oud :(
  maandag 24 juni 2013 @ 22:35:18 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128218018
quote:

Lief O+
hoop dat het herstel zich goed door zet!
en aangaande je post...waar is Twinky eigenlijk?
pi_128218026
Ik wil ook nieuwe schoenen. Er zitten gaatjes in bij mijn grote teen :+
Heb ze sinds midden november. Na mijn vakantie maar even kijken hoe het zit met het budget :+
pi_128218152
Ik wil ook nieuwe schoenen, moet ook echt denk ik. Meestal is er in de zomer wel een soort uitverkoop toch?
pi_128218245
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hoop dat het herstel zich goed door zet!
en aangaande je post...waar is Twinky eigenlijk?
Is twinks kwijt?! Verrek.. Nu je het zegt.. Laten we gaan zoeken, ik check facebook
pi_128218280
Voor de liefhebbers van kaartjes, routes en data:

http://raceshape.com/heatmap/

Weliswaar gebasseerd op fietsritjes, maar toch wel heel gaaf om te zien.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  maandag 24 juni 2013 @ 22:39:39 #292
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128218297
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef Nirak het volgende:

[..]

Is twinks kwijt?! Verrek.. Nu je het zegt.. Laten we gaan zoeken, ik check facebook
:Y volgens mij al een paar dagen op de missing list... ALERT!!
pi_128218311
quote:

Lief O+
Fijn dat het weer wat beter met je gaat! En niet verkeerd om even rust te houden tot na je vakantie.
pi_128218368
Ah, iets met een veerboot en texel, dus die is aan het genieten van anderen dan ons. Moeilijk voor te stellen natuurlijk..
  maandag 24 juni 2013 @ 22:43:15 #295
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128218556
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Nirak het volgende:
Ah, iets met een veerboot en texel, dus die is aan het genieten van anderen dan ons. Moeilijk voor te stellen natuurlijk..
prima... maar waar zijn de normen en waarden van dit topic gebleven? wij moesten altijd een briefje van mijn moeder mee als we een dagje niet naar school Fok! konden bijv.
En dat voor een juf... :(
  maandag 24 juni 2013 @ 22:47:08 #296
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128218794
Uhm..
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef Twinky het volgende:
Pff, hier vandaag ook pain. Ik wilde wat sneller dan normaal en ik dacht ik doe ff het hele rondje rond de Maarsseveense plassen.
na 4+5+5 minuten rennen heb ik toen eerst maar een heel eind gewandeld :') Daarna wel nog Evy's laatste 4 minuten! Poehpoeh. :D
SPOILER
En drijfnat. Man man man wat een water komt er uit de lucht :P

*O* Quoi *O* Hats *O* rest ook *O*
Twink much?
  maandag 24 juni 2013 @ 22:48:56 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128218901
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef slacker_nl het volgende:
Uhm..

[..]

Twink much?
oke, over heen gelezen :@
of is dit een kloon?
  FOK!fotograaf maandag 24 juni 2013 @ 22:50:22 #298
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_128218988
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef Nirak het volgende:

[..]

Wat fijn te horen dat het beter gaat :) Hoe ziet je gezicht enzo er inmiddels uit? Vast al niets meer te zien?

En aan wat voor schoenen denk je? Ik wil ook nieuwe schoenen.. Maar deze zijn pas een half jaar oud :(
Mijn gezicht ziet er nog wel gehavend uit, de korsten zijn al een tijdje verdwenen, maar er zit wel een hoop kleurverschil tussen de oude en nieuwe huid. Ook zit er op plek snor een verdikt rood litteken en ontbreekt daar de groei van snorharen. Het ziet er stukken beter uit als eerst. Mijn gescheurde lip is weer in oorspronkelijke vorm hersteld gelukkig. Ik zal van de week nog een keer een goede foto maken.

Over die schoenen, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik heb toen ik begon met hardlopen goedkope Asics gekocht van 40,- Die zijn nog steeds z.g.a.n. als je ze ziet, maar ik ga er een expert naar laten kijken. Misschien blijkt uit loopanalyse wel dat ik aanpassingen moet hebben om blessures te voorkomen.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Nirak het volgende:
zo zo, Ik ben even twee weken offline en Twinky gaat van Evy naar de "60 van Texel"? Of loopt ze de ultraloop van 120km?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  maandag 24 juni 2013 @ 22:53:40 #299
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128219200
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Mijn gezicht ziet er nog wel gehavend uit, de korsten zijn al een tijdje verdwenen, maar er zit wel een hoop kleurverschil tussen de oude en nieuwe huid. Ook zit er op plek snor een verdikt rood litteken en ontbreekt daar de groei van snorharen. Het ziet er stukken beter uit als eerst. Mijn gescheurde lip is weer in oorspronkelijke vorm hersteld gelukkig. Ik zal van de week nog een keer een goede foto maken.

Over die schoenen, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik heb toen ik begon met hardlopen goedkope Asics gekocht van 40,- Die zijn nog steeds z.g.a.n. als je ze ziet, maar ik ga er een expert naar laten kijken. Misschien blijkt uit loopanalyse wel dat ik aanpassingen moet hebben om blessures te voorkomen.

[..]

zo zo, Ik ben even twee weken offline en Twinky gaat van Evy naar de "60 van Texel"? Of loopt ze de ultraloop van 120km?
Goed te lezen dat het goed met je gaat ^O^ En het is inderdaad verstandig om even naar je schoenen en je loop te laten kijken :)
F means you're fucked
pi_128220425
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef Mascleta het volgende:

[..]

[..]

Dat valt nog mee dan in je gezicht zo te horen :)

En Twinks doet zeker mee daar ja :D Met aanmoedigen dan :)

Wie gooit hem dicht? Ikke niet, want ik ga extreme planken en heb geen zin om de OP steeds aan te passen :P
  maandag 24 juni 2013 @ 23:17:33 #301
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128220597
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: