SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 2% gewijzigd door MaleDuck op 24-06-2013 19:14:00 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, hallo. Nogal logisch dat Fok!ing Fast gaat winnen omdat je daar alle snelle mensen hebt ingestopt.![]()
Mogguh.. sla vanavond maar even over, ga woensdag beginnen aan de 10km lessen.. eens kijken of ik ook 10km kan gaan lopen over een tijdje![]()
![]()
Ik hou nogal van zekerheidquote:Op maandag 24 juni 2013 10:26 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, hallo. Nogal logisch dat Fok!ing Fast gaat winnen omdat je daar alle snelle mensen hebt ingestopt.quote:je moet ook niet op 'stop volgen' klikken
Of deed ik wat verkeerd met een nieuwe openen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mag de wlw aangevuld worden met volgende info?
1
2
3[b]1 sept 2013 - [url=www.tilburgtenmiles.nl]Tilburg Ten Miles (Tilburg)[/url][/b]
[*]CRX_master - 5km
[*]Guard - 10kmMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mag ik in de wie-loopt-waar trouwens voor a.s. zondag bij de utregse meidenloop voor 5km? (Twijfelde nog even om voor de 10 in te schrijven, maar met de 5 op de Ekiden vond ik dat geen rare uitspattingen moest gaan doen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja wellicht moet Maleduck wat schuiven met een snel persoon en Guard?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vet! Leuke foto! Staan er al foto's online of is dit uit je privé collectie?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:34 schreef Hinder het volgende:
Ondanks de hitte afgelopen donderdag, had ik toch nog net voldoende kracht om wat te zweven.
[ afbeelding ]
links in rood-witDone!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:42 schreef E.T. het volgende:
Mag ik in de wie-loopt-waar trouwens voor a.s. zondag bij de utregse meidenloop voor 5km? (Twijfelde nog even om voor de 10 in te schrijven, maar met de 5 op de Ekiden vond ik dat geen rare uitspattingen moest gaan doen)
Goed bezig!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef YUR het volgende:
Ik ben inderdaad alvast aan het taperen voor de Ekiden. Die van 2014Als je jezelf maar heel houdt, dan vind ik het goedquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Quoi het volgende:
Taperen. Ik heb dus een 3k testloop op 2 juliMaar dat moet kunnen.
Toen YUR nog niet afgemeld had 2:45, nu is het afhankelijk van de snelheid van zijn vervangerquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Saysem het volgende:
Wat was nou de verwachte eindtijd voor Fok!ing Fast? Doen jullie mee om de prijzen?
En verwacht niet dat we meedoen om de prijzen hoor, vorig jaar zouden we top 10 lopen met zo'n tijd...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hij had 20 min opgegevenquote:
maar afhankelijk van jouw tijd:quote:Op maandag 24 juni 2013 10:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja wellicht moet Maleduck wat schuiven met een snel persoon en Guard?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gisteren 23 min 01 sec tijdens een duurloopje gedaan, mijn huidge PB.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tijdens een duurloop? Dan ga je zeker onder de 22 straks.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:52 schreef Guard het volgende:
Gisteren 23 min 01 sec tijdens een duurloopje gedaan, mijn huidge PB.
Ik was al bang dat ik aan de bak moest als een topklassering van een minuutje afhing maar ik denk dat jij sneller bent momenteel. Succes![]()
![]()
Lopen voor de fun?! Wat was je denkende? Iedereen moet kapotstuk!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:59 schreef Muis84 het volgende:
Ik dacht dat de Ekiden gewoon voor de 'fun' was? Word nu wel een beetje nerveus....Life is what you make it.![]()
Is het ook. Maar er is niet voor niks één snel team gemaakt lijkt me
Maar goed ik doe niet eens mee, dus ik laat me er verder buiten.![]()
50:33 heb ik staanquote:Op maandag 24 juni 2013 10:52 schreef hatsaflats het volgende:
Zeg MD, wat voor tijd had je eigenlijk voor mij bedacht?Netjes, nog nooit een 5k wedstrijd gelopen? En hoe lang is dat geleden? Edit, wel lezenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:52 schreef Guard het volgende:
Gisteren 23 min 01 sec tijdens een duurloopje gedaan, mijn huidge PB.
En een spoiler vol foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook voor de fun, alleen had ik 1 snel team opgegeven, zodat we er een Fok! record mee kunnen neerzettenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:59 schreef Muis84 het volgende:
Ik dacht dat de Ekiden gewoon voor de 'fun' was? Word nu wel een beetje nerveus....![]()
De overige teams heb ik zo eerlijk mogelijk proberen in te delen, zodat deze teams ongeveer dezelfde tijd lopen, dus maak je niet drukHet enige wat er van je verwacht wordt, is dat je op je eigen tempo die 5 km loop
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Misschien is dit het goede moment om Muis in te lichten over de mensen met zwepen langs de kant?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:59 schreef Muis84 het volgende:
Ik dacht dat de Ekiden gewoon voor de 'fun' was? Word nu wel een beetje nerveus....
![]()
Het is ook voor de fun. Alleen heeft MD 1 team volgestopt met hele snelle mensen, das alles.![]()
Oh dat moet me wel lukken.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Lopen voor de fun?! Wat was je denkende? Iedereen moet kapotstuk!
Dat had ik ook al begrepen, hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:05 schreef Saysem het volgende:
Is het ook. Maar er is niet voor niks één snel team gemaakt lijkt me
Maar goed ik doe niet eens mee, dus ik laat me er verder buiten.Maar gezien het taperen etc.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
50:33 heb ik staan
[..]
Netjes, nog nooit een 5k wedstrijd gelopen? En hoe lang is dat geleden?
En een spoiler vol foto'sIk maak me vooralsnog nog niet te druk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het is ook voor de fun, alleen had ik 1 snel team opgegeven, zodat we er een Fok! record mee kunnen neerzetten![]()
De overige teams heb ik zo eerlijk mogelijk proberen in te delen, zodat deze teams ongeveer dezelfde tijd lopen, dus maak je niet drukHet enige wat er van je verwacht wordt, is dat je op je eigen tempo die 5 km loop
Niet om snelheid oid dan. Wel om al die mensen.
![]()
![]()
Nee, ik ben rookie wat wedstrijden betreftquote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
Netjes, nog nooit een 5k wedstrijd gelopen? En hoe lang is dat geleden? Edit, wel lezen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik had al gezegd dat ik mensen met zwepen eng vond, toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:07 schreef Arquero het volgende:
[..]
Misschien is dit het goede moment om Muis in te lichten over de mensen met zwepen langs de kant?
![]()
Het is ook voor de fun. Alleen heeft MD 1 team volgestopt met hele snelle mensen, das alles.![]()
Wist ook wel dat het zo in elkaar zat, hoor.Heb meerdere malen op mijn kop gehad dat ik me te druk maakte om snelheid, dus dat probeer ik niet nog eens.
Ik hoop alleen dat ik het vol kan houden, tempo zie ik wel. Als ik het lintje maar bij de volgende krijg.
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, ik ben rookie wat wedstrijden betreftOok geen probleem, gezien jouw tijd ga jij gewoon YUR vervangen in het team Fok!ing Fast
Er zijn niet veel mensen sneller dan jij, dus komt goed
Voordat mensen er weer overheen lezen, in de herhaling
En een spoiler vol foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Kom ik er ook meteen achter hoe ik presteer onder drukquote:Op maandag 24 juni 2013 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Ook geen probleem, gezien jouw tijd ga jij gewoon YUR vervangen in het team Fok!ing Fast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Ook geen probleem, gezien jouw tijd ga jij gewoon YUR vervangen in het team Fok!ing Fast
Voordat mensen er weer overheen lezen, in de herhaling
En een spoiler vol foto'sLeuke foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met mijn adem in je nek lukt je dat welquote:Op maandag 24 juni 2013 11:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zo dicht bij m'n PRAls het warm is red ik dat niet hoor.
Leuke foto's wel!![]()
Zeker na die mooie tijd die je gisteren makkelijk liep, toch?![]()
![]()
Volgende keer een ballonnetje met de streeftijd meenemenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:18 schreef GotC het volgende:
MD, je lijkt wel een prof-haas johLeuke foto's!
![]()
![]()
Als mossel en Quoi precies tegelijk binnenkomen kan hij ons wel pacen - met ballonnetje uiteraard - op de 10Dan is ie vast wel weer bijgekomen van zijn 5
En mijn prestatie op de Ekiden is volgens mij best wel afhankelijk van de warmte. Als het 20+ graden is (grote kans) loop ik al een stuk minder goed.![]()
Erg hèquote:Op maandag 24 juni 2013 11:14 schreef Quoi het volgende:
MD, Zeddiegelukkig ben ik niet de enige met van die handjes
Ik vind het er niet uitzien, maar het is niet anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Kom ik er ook meteen achter hoe ik presteer onder drukAch ik liep bij mijn eerste 5 km wedstrijd ruim een minuut sneller dan op mijn snelste training tot dan toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zo dicht bij m'n PRAls het warm is red ik dat niet hoor.
Leuke foto's wel!Niet nu al met excuses komen...
Anders zet ik je op de plek van YUR en mag je in 22:28 de 5 km afraffelenTja, als ik een taak heb, neem ik die serieusquote:Op maandag 24 juni 2013 11:18 schreef GotC het volgende:
MD, je lijkt wel een prof-haas johLeuke foto's!
Das wel een goeie, een papier op mijn rug spelden met: '5k; Streeftijd: 20 min, pik aan als je ook zo snel wil lopen'quote:Op maandag 24 juni 2013 11:21 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Volgende keer een ballonnetje met de streeftijd meenemenMaar dan ga ik gewoon op 4:45 weg, lopen jullie allebei een dik PRquote:Op maandag 24 juni 2013 11:22 schreef hatsaflats het volgende:
Als mossel en Quoi precies tegelijk binnenkomen kan hij ons wel pacen - met ballonnetje uiteraard - op de 10Dan is ie vast wel weer bijgekomen van zijn 5
En mijn prestatie op de Ekiden is volgens mij best wel afhankelijk van de warmte. Als het 20+ graden is (grote kans) loop ik al een stuk minder goed.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Erg hèIk vind het er niet uitzien, maar het is niet anders
Gemene überteamcaptain ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ach ik liep bij mijn eerste 5 km wedstrijd ruim een minuut sneller dan op mijn snelste training tot dan toe
[..]Niet nu al met excuses komen...
Anders zet ik je op de plek van YUR en mag je in 22:28 de 5 km afraffelen
[..]
Tja, als ik een taak heb, neem ik die serieus
[..]
Das wel een goeie, een papier op mijn rug spelden met: '5k; Streeftijd: 20 min, pik aan als je ook zo snel wil lopen'
[..]
Maar dan ga ik gewoon op 4:45 weg, lopen jullie allebei een dik PR![]()
![]()
Ik heb zo mijn momentenquote:Probeer het beste uit iedereen te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik zou bijna de uitdaging aangaan. Bijna....quote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dan ga ik gewoon op 4:45 weg, lopen jullie allebei een dik PR
Maar eerst maar eens die 4 sec van mijn PR afhalen zodat ik onder de 50min kom.![]()
Gewoon niet vragen wat voor tijd hij in gedachten heeft.quote:Wie weet wat hij nog meer allemaal in gedachten heeft.
![]()
![]()
Weet niet of het haalbaar is voor mij om dat 7 minuten na mijn finish op de 5km te doenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:34 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik zou bijna de uitdaging aangaan. Bijna....
Maar eerst maar eens die 4 sec van mijn PR afhalen zodat ik onder de 50min kom.Best lastig om in te schatten hoe ik deze post moet opvatten..quote:Op maandag 24 juni 2013 11:37 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Gewoon niet vragen wat voor tijd hij in gedachten heeft.Wie weet wat hij nog meer allemaal in gedachten heeft.
Natuurlijk wel! Anders doe ik er gewoon 55 minuten overquote:Op maandag 24 juni 2013 11:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weet niet of het haalbaar is voor mij om dat 7 minuten na mijn finish op de 5km te doen
[..]
Best lastig om in te schatten hoe ik deze post moet opvatten..Kan Glen ook niet de hele tijd naar m'n kont kijken
![]()
![]()
Ze hadden er beter nog 500meter aan vast kunnen plakken en het een kwart-marathon kunnen noemenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Downhill zit ik niet zo mee, dat is mijn HM straks ook![]()
maar mini-marathon.... puh-lease
_!
Klinkt beter dan 'mini-marathon'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Anders doe ik er gewoon 55 minuten overKan Glen ook niet de hele tijd naar m'n kont kijken
![]()
![]()
Ach het is maar een grapje. Maar was deze vergeten.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weet niet of het haalbaar is voor mij om dat 7 minuten na mijn finish op de 5km te doen
[..]
Best lastig om in te schatten hoe ik deze post moet opvatten..
I will shut up now![]()
Ik zie dat ik ook een smiley was vergetenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:42 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ach het is maar een grapje. Maar was deze vergeten.
I will shut up now
Smileys zijn heel héél belangrijk, heb ik geleerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie dat ik ook een smiley was vergeten![]()
![]()
Pff ja anders ik wel!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:22 schreef hatsaflats het volgende:
En mijn prestatie op de Ekiden is volgens mij best wel afhankelijk van de warmte. Als het 20+ graden is (grote kans) loop ik al een stuk mindIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hier ook hoor.Dat was een van de eerste dingen die me gisteren te binnen schoot toen ik zo lekker liep, dat de temperatuur en de luchtvochtigheid echt prima waren.
In vgl met 5 dagen terug toen het dus veel plakkerige was scheelde het dus 2 minuten.
***![]()
Weersverwachting is op dit moment volgens weeronline: Max 22 graden, 20% kans op neerslag en windkracht 3 uit het westen. Dus PR weerquote:Op maandag 24 juni 2013 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook hoor.Dat was een van de eerste dingen die me gisteren te binnen schoot toen ik zo lekker liep, dat de temperatuur en de luchtvochtigheid echt prima waren.
In vgl met 5 dagen terug toen het dus veel plakkerige was scheelde het dus 2 minuten.
Ik teken er voor!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weersverwachting is op dit moment volgens weeronline: Max 22 graden, 20% kans op neerslag en windkracht 3 uit het westen. Dus PR weer
***![]()
Straks even tentamen maken, daarna hardlopen... Zal rond een uurtje of 6 worden denk ik.
Staat in totaal 11,2 op de planning, met 3 x 1600m interval. Vorige keer gingen de 1600's niet zo goed, maar toen startte ik veel te snel. Deze keer even opletten. Ga nu ook richting het Diemerpark wat ik een leukere route vind, dus hopelijk werkt dat ook mee
(Normaal deed ik de tempoloopjes in een kleiner park, wat neer kwam op meerdere keren hetzelfde rondje rennen wat me een beetje verveeld de laatste tijd, en in het Diemerpark zitten veel konijntjes
![]()
)
![]()
Boeien wat andere teams doen. Ons team gaat gewoon voor de fun meelopen.^O^quote:Op maandag 24 juni 2013 10:59 schreef Muis84 het volgende:
Ik dacht dat de Ekiden gewoon voor de 'fun' was? Word nu wel een beetje nerveus....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ook!quote:![]()
Vooral omdat ik niet een beste voorbereiding heb, na gisteren de clinic te hebben gelopen vandaag toch weer wat last van mijn knie. Dat wordt deze week dus echt niets doen, lekker taperen inderdaad. Hopen dat het dan volgende week over is zodat ik dan nog een beetje rustig kan hobbelen.Erbij zijn zal sowieso wel lukken want tijdens het lopen heb ik er eigenlijk geen last van.
MD, leuke foto's!Ziet er professioneel uit!
Wel een beste haklanding op die laatste foto
![]()
.
Hinder ook gave foto! En natuurlijk de zweeffoto van Hatsie!![]()
![]()
Ik ben een beetje stuurloos na de halve marathon, geen trainingsschema meer!
Trouwens wat is precies het idee van een haas, dan ren je je de eerste zoveel km kapot voor iemand anders maar ga je zelf niet voor een snelle tijd?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Boeoeoeoeoe ook op aktiefoto geen zweeffoto. Twee foto's en op beide foto een stevige voet aan de grondik zal nog eens versnellen
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Guppy op 24-06-2013 12:55:32 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Boeoeoeoeoe ook op aktiefoto geen zweeffoto. Twee foto's en op beide foto een stevige voet aan de grondik zat nog eens versnellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Aldus de site
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat zeker!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Boeien wat andere teams doen. Ons team gaat gewoon voor de fun meelopen.^O^![]()
In ieder geval het meest gezellige team.
Ik ook, maar heb ook nog nooit met meerdere mensen gelopen.quote:
Vind het toch superfoto's!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Boeoeoeoeoe ook op aktiefoto geen zweeffoto. Twee foto's en op beide foto een stevige voet aan de grondik zal nog eens versnellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voor de fun dus boven de 27 minuten die 5kquote:Op maandag 24 juni 2013 12:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Boeien wat andere teams doen. Ons team gaat gewoon voor de fun meelopen.^O^?
![]()
Boven? Onder!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Voor de fun dus boven de 27 minuten die 5k?
![]()
Mijn fun bestaat uit jou verslaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Voor de fun dus boven de 27 minuten die 5k?
Ik kon gisteren helaas niet naar de clinic.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Vooral omdat ik niet een beste voorbereiding heb, na gisteren de clinic te hebben gelopen vandaag toch weer wat last van mijn knie. Dat wordt deze week dus echt niets doen, lekker taperen inderdaad. Hopen dat het dan volgende week over is zodat ik dan nog een beetje rustig kan hobbelen.Erbij zijn zal sowieso wel lukken want tijdens het lopen heb ik er eigenlijk geen last van.
![]()
.
Hinder ook gave foto! En natuurlijk de zweeffoto van Hatsie!
Staan wel hele leuke foto's op de site, vind het erg jammer![]()
Hoe was het bij jou, leuk geweest?![]()
Ik maakte me al zorgenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mijn fun bestaat uit jou verslaan.Gelukkig heb je na je race genoeg compensatie-fun.
![]()
Het belangrijkste is dat je heel blijft, dat je voor de start en na de finish heel bentquote:Op maandag 24 juni 2013 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
![]()
.
Hinder ook gave foto! En natuurlijk de zweeffoto van Hatsie!
Die haklanding is wat vertekenend, omdat die foto in een afdaling is genomen en ik die 'rustig' wat achteroverhangend naar beneden liep.Een haas bij de marathontoppers doet het inderdaad zo, maar in mijn geval was het zo dat ik zelf voor mijn doen rustig liep, zodat ik iemand anders kon meetrekken naar dezelfde tijd, terwijl die persoon normaal iets langzamer loopt...quote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben een beetje stuurloos na de halve marathon, geen trainingsschema meer!
Trouwens wat is precies het idee van een haas, dan ren je je de eerste zoveel km kapot voor iemand anders maar ga je zelf niet voor een snelle tijd?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hoe heb je die tijden berekent/gegokt?quote:
Zo, en nu mezelf een gigantische schop onder de kont geven. Ik ga even lekker een LDL lopen!![]()
![]()
Toch goeie foto's hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel licht ironisch dat "zomerklassieker"erboven...
Het ziet er niet echt zomers uit, zeg maar...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Denk eerder dat ze zorgen dat die biertjes opgedronken worden, in kort/kort, lang/lang, koud of warm weer, het maakt allemaal niet uit.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:32 schreef Arquero het volgende:
Ik heb begrepen dat Hats en Quoi zouden zorgen voor de nodige verschillende bierenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je scrolt dan ga je precies echt vooruit!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik drink inderdaad vooral. Tenzij er Bavaria, Oranjeboom, Dommelsch, Heineken of iets nog beroerders is. Oettinger krijg ik overigens wel prima weg.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze zorgen dat die biertjes opgedronken worden, in kort/kort, lang/lang, koud of warm weer, het maakt allemaal niet uit.
En ik ben oppeldepop.![]()
Lang leve de Fok! groep op Endomondoquote:Op maandag 24 juni 2013 13:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hoe heb je die tijden berekent/gegokt?
Zo, en nu mezelf een gigantische schop onder de kont geven. Ik ga even lekker een LDL lopen!En het bijhouden van mensen die hun PR hier schreeuwen en van de mensen waarvan ik het hierdoor nog niet wist, heb ik het netjes gevraagd
Mijn pr op Endo klopt niet eens, geloof ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lang leve de Fok! groep op EndomondoEn het bijhouden van mensen die hun PR hier schreeuwen en van de mensen waarvan ik het hierdoor nog niet wist, heb ik het netjes gevraagd
Maar het geeft wel een indicatie gok ikquote:Op maandag 24 juni 2013 13:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mijn pr op Endo klopt niet eens, geloof ik.Daar deed ik het voor, om de teams (op de snelle na) eerlijk in te delen.
* Quoi heeft even gespiektquote:Op maandag 24 juni 2013 13:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mijn pr op Endo klopt niet eens, geloof ik.
Jouw PR's op endomondo zijn veel sneller joh. Wat is dat voor ongein?![]()
![]()
![]()
Wat kun je toch een hoop geld sparen door een beetje te informeren.
De lokale sportzaak hier in Essen (Sportscheck) heeft me op de lopende band gezet en alles bekeken. Hier kwamen een aantal schoenen uit, waarvan de NIKE Air Pegasus+ 29 het beste beviel.
Prijskaartje: 109 euro (aanbieding!)
Ik heb me bedankt en ben op internet gaan kijken.
Zelfde schoenen voor 69,95 bij mysportworld. Nog even rond gekeken naar kortings coupons en een 15 euro kortingscode gevonden. Al met al een kleine 50% gespaard.
Normaal zou ik zo'n maatproduct niet op internet kopen, maar daar het precies de zelfde schoen en maat is, waaorm niet?
Morgen komen ze binnen!![]()
Is ook zo, maar die internetshops concurreren wel de specialistische zaken kapot waar je nu zo'n goed advies hebt gekregen..quote:Op maandag 24 juni 2013 14:00 schreef opinionr het volgende:
De lokale sportzaak hier in Essen (Sportscheck) heeft me op de lopende band gezet en alles bekeken. Hier kwamen een aantal schoenen uit, waarvan de NIKE Air Pegasus+ 29 het beste beviel.
Zelfde schoenen voor 69,95 bij mysportworld. Nog even rond gekeken naar kortings coupons en een 15 euro kortingscode gevonden. Al met al een kleine 50% gespaard.
Normaal zou ik zo'n maatproduct niet op internet kopen, maar daar het precies de zelfde schoen en maat is, waaorm niet?
Morgen komen ze binnen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kijk zo leer je nog eens wat!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Aldus de site![]()
Dat. Goed advies kost nu eenmaal ook tijd, en dus ook geld.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is ook zo, maar die internetshops concurreren wel de specialistische zaken kapot waar je nu zo'n goed advies hebt gekregen..![]()
Ik voel me ook wel een beetje lullig. Maar om dan te zeggen: Tja ik geef 55 euro meer uit, omdat jullie me zo goed hebben geadviseerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is ook zo, maar die internetshops concurreren wel de specialistische zaken kapot waar je nu zo'n goed advies hebt gekregen..![]()
![]()
Da's een beetje de instelling die je hebt. Ik houd bijvoorbeeld heel erg van muziek en goede bands. Daarom zal ik ook altijd gewoon albums blijven kopen en niet gratis gaan downloaden.![]()
Ow, die op de 5 klopt wel, die op de 10 staat te snel.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
* Quoi heeft even gespiekt
Jouw PR's op endomondo zijn veel sneller joh. Wat is dat voor ongein?
Dit, en daarbij krijg je nu ook niet de service van zo'n winkel. Je kan niet terug als er iets mis is of ze toch niet bevallen, wat regelmatig voorkomt.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat. Goed advies kost nu eenmaal ook tijd, en dus ook geld.![]()
Ik ben trouwens echt mega-opgelucht na gisteren. Wat een lekker loopje was dat door wat een mooie omgeving en lekker zonder pijn, met een lekker lage hartslag en toch redelijk op een mooi LDL-tempo. Zo genoten. Ik heb weer zin in lopen, voor het eerst in drie of vier weken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja joh, gewoon mensen de tijd in je laten steken en vervolgens niets afnemen. En als ze straks niet in orde blijken neemt zo'n webshop ze gebruikt en al echt niet terug hoor...quote:Op maandag 24 juni 2013 14:00 schreef opinionr het volgende:
Morgen komen ze binnen!
Ik kon gewoon met mijn ranzige pegasi terug na een paar dagen inlopen. Als dat niet had gekund had ik eerst 55 pond bespaard, en daarna nog eens weer het bedrag van wel goede schoenen; waar zit 'm dan de winst?Ja doei.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, die op de 5 klopt wel, die op de 10 staat te snel.
Dan hoop ik inderdaad dat er niets mis is met de schoenen, en je ze in de goede maat hebt, etc etc. Goedkoop is niet altijd even handig.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel een beetje lullig. Maar om dan te zeggen: Tja ik geef 55 euro meer uit, omdat jullie me zo goed hebben geadviseerd.
Of sociaal in dit geval. Vind dit soort dingen altijd een beetje vervelend. Sorry...![]()
![]()
Het is een gunningsfactor.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel een beetje lullig. Maar om dan te zeggen: Tja ik geef 55 euro meer uit, omdat jullie me zo goed hebben geadviseerd.
Zo heb ik geleerd hoe ik loop, wat wel en niet de goeie schoenen zijn voor die manier van lopen, nog tips gehad over "onderhoud", kleding en sokken.
Daar wil ik best wat meer voor betalen, voor zo'n service.
En even uit nieuwsgierigheid, ik heb je schoen gegoogled, en zag dat die in een aantal verschillende breedtes beschikbaar is, heb je daar wel rekening mee gehouden?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat bedoel ik. Plus natuurlijk het feit dat je weet welke maat je moet hebben (via internet zou ik ze veel te klein gekocht hebben), en je ze om kan ruilen, etc etc. Maar ik bedoel het verder ook niet verkeerd. Zeg alleen dat IK er, persoonlijk, moeite mee heb.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Het is een gunningsfactor.
Zo heb ik geleerd hoe ik loop, wat wel en niet de goeie schoenen zijn voor die manier van lopen, nog tips gehad over "onderhoud", kleding en sokken.
Daar wil ik best wat meer voor betalen, voor zo'n service.
En even uit nieuwsgierigheid, ik heb je schoen gegoogled, en zag dat die in een aantal verschillende breedtes beschikbaar is, heb je daar wel rekening mee gehouden?![]()
![]()
GPS-sites ronden alles af op hele cijfers. In principe zijn alleen nettotijden, gelopen tijdens wedstrijden op een gecertificeerde afstand, officieel. Niet dat ik hier een discussie wil uitlokken, want uiteindelijk bepaalt iedereen het lekker voor zichzelf natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, die op de 5 klopt wel, die op de 10 staat te snel.![]()
Ik zou niet eens weten wat mijn snelste trainingstijden zijn. Mijn PR's reken ik alleen vanuit evenementen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
GPS-sites ronden alles af op hele cijfers. In principe zijn alleen nettotijden, gelopen tijdens wedstrijden op een gecertificeerde afstand, officieel. Niet dat ik hier een discussie wil uitlokken, want uiteindelijk bepaalt iedereen het lekker voor zichzelf natuurlijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wel heel moraalridderig allemaal... als ze me hier bij de Intersport op een apparaat zetten en mij advies geven over een schoen die daar 120 euro kost, en die zie ik op internet voor 60 euro staan zou ik ook niet twijfelen. Om nu 60 euro voor een beetje advies te betalen.![]()
Bij Intersport krijg je wel iets eenvoudiger advies dan bij een gespecialiseerde winkel.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:27 schreef Remzz het volgende:
Wel heel moraalridderig allemaal... als ze me hier bij de Intersport op een apparaat zetten en mij advies geven over een schoen die daar 120 euro kost, en die zie ik op internet voor 60 euro staan zou ik ook niet twijfelen. Om nu 60 euro voor een beetje advies te betalen.![]()
Geen ervaring met Intersport, maar echte speciaalzaken moeten het toch hiervan hebben lijkt me.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:27 schreef Remzz het volgende:
Maar ik houd mijn mond verder.![]()
Niks moraalridder
Ik heb gewoon die schoenen gekocht, en niet me eerst vrolijk laten informeren en vervolgens gaan kijken waar en hoeveel goedkoper ze zijn.
Ik krijg dat tijdens me werk al vaak genoeg "daar en daar is het goedkoper"....
Dan ga jij lekker daar en daar heen, maar kom niet bij mij zeuren als het niet naar wens was![]()
Iedereen mag lekker zelf weten wat ie doet, ik val er niemand op aan. Ik geef alleen aan waarom ik best bereid ben om wat meer te betalen.
Bovendien kan ik ook niet in andermans portemonnee kijken....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik denk dat die 60 euro ook wel een extreem voorbeeld is, meestal zal het 1 of 2 tientjes schelen.
Maar volgens mij zijn er nog wel genoeg mensen die op maat uitgezochte schoenen waarderen en ook in die speciaalzaken kopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik snap het punt echt wel, tuurlijk is goede service belangrijk en mag je ook zeker wel wat voor betalen. Maar als bij zo'n winkel een marge van 50% op schoenen zit gaat mijn waardering al een stuk omlaag.![]()
Dat dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:31 schreef Guard het volgende:
Niks moraalridder
Ik heb gewoon die schoenen gekocht, en niet me eerst vrolijk laten informeren en vervolgens gaan kijken waar en hoeveel goedkoper ze zijn.
Ik krijg dat tijdens me werk al vaak genoeg "daar en daar is het goedkoper"....
Dan ga jij lekker daar en daar heen, maar kom niet bij mij zeuren als het niet naar wens was![]()
Iedereen mag lekker zelf weten wat ie doet, ik val er niemand op aan. Ik geef alleen aan waarom ik best bereid ben om wat meer te betalen.
Bovendien kan ik ook niet in andermans portemonnee kijken....![]()
Ja maar hallo. Intersport is in deze ook een slecht voorbeeld, geen haar op m'n hoofd dat ik daar ooit voor de volle pond m'n loopschoenen ga halen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:31 schreef Remzz het volgende:
Ik snap het punt echt wel, tuurlijk is goede service belangrijk en mag je ook zeker wel wat voor betalen. Maar als bij zo'n winkel een marge van 50% op schoenen zit gaat mijn waardering al een stuk omlaag.
Bij een hardloopzaak ben ik zo 3 kwartier tot een uur onder de pannen met schoenen passen, vergelijken, stukjes lopen, filmpjes maken, schoenen weer passen en iemand die me advies geeft en andere schoenen aandraagt. En als ik dan met m'n schoenen terugkom omdat ze op langere afstanden toch tegenvielen begint het proces gewoon opnieuw en ben ik weer een tijd zoet. Die schoenen verkopen ze niet meer en daar gaat al een deel van de marge. Maar je kunt ook gewoon terug voor toch een half maatje groter. In mijn geval zijn ze zeker 1,5 uur met me bezig geweest en heeft het ze een paar schoenen gekost om me 1 paar schoenen te verkopen. Tel uit je winst.![]()
Er gaat natuurlijk meer zitten in dat prijsverschil dan alleen het advies.
-Een speciaalzaak kan alleen maar klein inkopen
-Een webwinkel heeft minder personeel nodig
-Een webwinkel kan gerund worden vanuit een garage
-Er wordt meer tijd besteed tijdens de verkoop in een speciaalzaak
-Omruil procedure is (meestal) soepeler.
Allemaal zaken die meetellen. ¤60 euro verschil vindt ik persoonlijk ook te veel, maar misschien dan eens overleggen in de speciaalzaak, vragen hoe dat kan?
En als je ze dan toch op het internet haalt, wees dan gewoon eerlijk (verkopers zijn niet dom). Feedback heeft zo'n zaak ook wat aan. Als blijft blijken dat Nike schoenen op andere plekken voor minder verkocht worden kan zo'n eigenaar misschien ook een mooiere prijs onderhandelen bij de leverancier voor zijn inkoop.
Maar soms is het verschil gewoon te groot inderdaad, ¤60 had ik ook niet gedaan (weet je trouwens wel zeker dat het hetzelfde model is?). Maar dan zou ik ze matsen door er een shirtje ofzo te halen, dat ze toch nog wat omzet op me maken. Maar dat is persoonlijk.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Een weekend weg geweest, vanmorgen vergadering op werk en nu loop ik zo'n drie topics achter:-) Ga ze zo allemaal lezen
Het is na een weekend feesten wel duidelijk dat ik niet meer de jongste ben. Zo brak als wat!!!! Een nachtje doorhalen op het werk is toch even wat anders dan op een feestje en dan daarna in een logeerbedje slapen die voor geen meter ligt.
Net toch even gaan lopen ondanks vermoeidheid. Wist al dat het hem niet ging worden. Ik had van de vermoeidheid niet eens zoveel last, maar wel weer van mijn knie en andere pijntjes. Veel gewandeld, was ook met vriendin samen dus hadden we ook even tijd om bij te kletsen
Hopelijk gaat het de volgende keer weer beter!!!
http://www.endomondo.com/workouts/207380741/5638894This whole world is wild at heart and weird on top![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:11 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben trouwens echt mega-opgelucht na gisteren. Wat een lekker loopje was dat door wat een mooie omgeving en lekker zonder pijn, met een lekker lage hartslag en toch redelijk op een mooi LDL-tempo. Zo genoten. Ik heb weer zin in lopen, voor het eerst in drie of vier weken.![]()
![]()
![]()
Shirts en shorts koop ik wel online. Dat scheelt bijvoorbeeld op een 2 in 1 short van nike zomaar 50%. Maar voor schoenen overweeg ik het niet eens. Gewoon omdat ik zeker wil zijn van service als ze onverhoopt niet goed zijn.![]()
Je krijgt er service voor. En dat vind ik mbt hardloopschoenen erg belangrijk. Je moet jezelf niet kapot lopen. Als de schoenen niet lekker zitten kun je gewoon terug gaan. Dat kan op het internet niet bijv.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:00 schreef opinionr het volgende:
Morgen komen ze binnen!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Vooral op de kleding kun je online idd veel besparen. In de winkel betaal je daar vaak absurd veel voor.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Shirts en shorts koop ik wel online. Dat scheelt bijvoorbeeld op een 2 in 1 short van nike zomaar 50%. Maar voor schoenen overweeg ik het niet eens. Gewoon omdat ik zeker wil zijn van service als ze onverhoopt niet goed zijn.
Plutosport heeft soms ook wel eens leuke aanbiedingen."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dat verwachtte ik al inderdaadquote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lang leve de Fok! groep op EndomondoEn het bijhouden van mensen die hun PR hier schreeuwen en van de mensen waarvan ik het hierdoor nog niet wist, heb ik het netjes gevraagd
Als ik zo de weervoorspelling zie (80% kans op regen, ca. 16-18 graden), kunnen er wel eens PR's gaan sneuvelen. Iedereen heeft hier de afgelopen weken/maanden hard getraind!
Kleding behoeft dan ook een stuk minder advies dan schoeisel. Daarnaast hoef je niet eerst 5 keer te lopen in een shirt of broek om er dan achter te komen dat 'ie toch niet past of lekker zit, wat bij schoenen wel het geval kan zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:14 schreef _MvN_ het volgende:
Vooral op de kleding kun je online idd veel besparen. In de winkel betaal je daar vaak absurd veel voor.
Net terug van m`n LDL. Benen waren nog redelijk vermoeid van het weekend, dus maar wat muziek meegenomen om me op te zwepen. Gelukkig maar, want horloge duurde bijna 5 minuten tot het GPS gevonden had, dus Endomondo maar aangezwengeld.
Zo`n voldaan gevoel nu. Love it![]()
http://www.endomondo.com/workouts/207389907/8850231![]()
Het is inderdaad zo dat ik aan service in zal moeten leveren in het geval de schoenen niet in orde zijn of gewoon niet lekker lopen. Dat risico wil ik best nemen voor 50%
Ik heb me overigens vrijblijvend laten informeren. Ik heb direct al gezegd dat ik niet direct ging kopen, toch nam de dame me direct mee naar de loopband.
En ach, ik heb de rest van mijn loop outfit daar wel gekocht, plus snorkel uitrusting, dus qua geweten zit ik wel goed![]()
![]()
Lekker gelopenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik al inderdaadAls ik zo de weervoorspelling zie (80% kans op regen, ca. 16-18 graden), kunnen er wel eens PR's gaan sneuvelen. Iedereen heeft hier de afgelopen weken/maanden hard getraind!
[..]
Kleding behoeft dan ook een stuk minder advies dan schoeisel. Daarnaast hoef je niet eerst 5 keer te lopen in een shirt of broek om er dan achter te komen dat 'ie toch niet past of lekker zit, wat bij schoenen wel het geval kan zijn.
Net terug van m`n LDL. Benen waren nog redelijk vermoeid van het weekend, dus maar wat muziek meegenomen om me op te zwepen. Gelukkig maar, want horloge duurde bijna 5 minuten tot het GPS gevonden had, dus Endomondo maar aangezwengeld.
Zo`n voldaan gevoel nu. Love it![]()
http://www.endomondo.com/workouts/207389907/8850231
De voorspelling van weeronline is anders, max 22 graden en 20% kans op regen
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Rotterdam/4057931<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mooi zo, toch nog de lokale economie gestimuleerd!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:30 schreef opinionr het volgende:
Het is inderdaad zo dat ik aan service in zal moeten leveren in het geval de schoenen niet in orde zijn of gewoon niet lekker lopen. Dat risico wil ik best nemen voor 50%
Ik heb me overigens vrijblijvend laten informeren. Ik heb direct al gezegd dat ik niet direct ging kopen, toch nam de dame me direct mee naar de loopband.
En ach, ik heb de rest van mijn loop outfit daar wel gekocht, plus snorkel uitrusting, dus qua geweten zit ik wel goedMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een paar jaar geleden betaalde ik ook al 90 euro voor een paar Nike Pegasus bij Perry Sport. Dus geen advies en zo. Voor mijn Nike Frees heb ik meer dan 100 euro betaald online. Nu weet ik zeker dat ik teveel betaald heb voor de laatste, maar ik had de schoenen op dat moment hard nodig en omdat ik ook nog een specifieke kleur wou hebben. Al met al is 109 euro niet extreem duur voor een paar merkschoenen als je ze in een fysieke winkel koopt.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:30 schreef opinionr het volgende:
En ach, ik heb de rest van mijn loop outfit daar wel gekocht, plus snorkel uitrusting, dus qua geweten zit ik wel goed![]()
Hebben we trouwens al iets van een meetingpoint afgesproken daar? (Ik hou de reeks amper bij op mijn werk dus excuus als het al voorbij is gekomen)
Het wordt wel druk als ik het goed begrijp dus misschien wel handig om iets af te spreken. (Ik heb een oranje shirt aan)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hoezo multitasken, achterstallig huishouden en tegelijkertijd bijlezen
Goede prestaties weer van het weekend!!! Top allemaal!!!
Yur wat vervelend voor je dat je wat overtraind bent, hopelijk komt het snel weer goed en kan je weer genieten van je hardlopen zonder pijntjes en ontspannen. Ook een wijze les voor ons allemaal dat het soms ook teveel kan zijn.
en dan ga ik nu maar weer verder voor mijn jongens binnen komen en al mijn aandacht opeisen en ook verwachten dat er een fijne maaltijd op tafel komt
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Misschien ook wel verstandig om even te kijken of we kunnen carpoolen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja daar dacht ik vandeweek nog aan. Ik kom vanuit Brabant (Den Bosch, Eindhoven, Breda en alle grotere steden daartussen zijn voor mij geen probleem), maar heb geen auto. Zoals het er nu uitziet wordt het de trein, maar er zijn FLINKE werkzaamheden aan het station van Den Bosch (geen treinverkeer van, naar en via Den Bosch) en er wordt zelfs geadviseerd om het station te mijden.. Dat zal ongetwijfeld nog problemen gaan opleveren....
Edit - Shit, dan is dus waarschijnlijk alle andere steden, behalve Den Bosch, voor mij wel een probleempje![]()
![]()
Mijn agenda voor de komende maanden wat betreft hardlopen:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14[b]17 augustus 2013 - [url=http://www.avveluwe.nl/index.php?id=152]Runnersworldloop (Apeldoorn)[/url][/b]
[*] Acheron - 5 km
[b]08 september 2013 - [url=http://www.bridgetobridge.nl]Rabo Bridge to Bridge (Arnhem)[/url][/b]
[*] Acheron - 6 EM
[b]29 september 2013 - [url=http://www.posbankloop.nl]ATAG Posbankloop (Velp)[/url][/b]
[*] Acheron - 6 km
[b]04 oktober 2013 - [url=http://www.asselse2mijl.nl]Asselse 2 Mijl (Apeldoorn)[/url][/b]
[*] Acheron - 2 EM
[b]12 oktober 2013 - [url=http://www.av34.nl/loenen/]Loenermarkloop (Loenen, GLD)[/url][/b]
[*] Acheron - 10 km
Van deze heb ik alleen de Bridge to Bridge nog niet eerder gelopen. Bij de Runnersworldloop wil ik een aanval doen op mijn PR.
MaleDuck kan je voor mij bovenstaande informatie aan de OP toevoegen?![]()
Dat was normaal geen problem geweest, kom ook uit Brabant en had best stukkie om willen rijden, maar ik ga eerst mijn gezin in Rijswijk afzetten.. De auto zit dus vol tot daar (afgezien van de kofferbak danquote:Op maandag 24 juni 2013 16:39 schreef Levitas het volgende:
Ja daar dacht ik vandeweek nog aan. Ik kom vanuit Brabant (Den Bosch, Eindhoven, Breda en alle grotere steden daartussen zijn voor mij geen probleem), maar heb geen auto. Zoals het er nu uitziet wordt het de trein, maar er zijn FLINKE werkzaamheden aan het station van Den Bosch (geen treinverkeer van, naar en via Den Bosch) en er wordt zelfs geadviseerd om het station te mijden.. Dat zal ongetwijfeld nog problemen gaan opleveren....)
![]()
Ik zit echt al een heel weekend te fantaseren over een HM op Aruba. Het bloed druipt waar het niet druipen moet. Dit keer geen longembolie, maar hersenfantasie
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wel in lang/lang dan he?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zit echt al een heel weekend te fantaseren over een HM op Aruba. Het bloed druipt waar het niet druipen moet. Dit keer geen longembolie, maar hersenfantasieF means you're fucked![]()
quote:
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik ben overigens knock-out. Na het loopje nog de hele middag op het bierfestival staan was misschien niet zo heel erg verstandig... M'n lijf en benen willen helemaal niets meer.![]()
Nou, in een driekwart witte legging..quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nou, in een driekwart witte legging..
F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:01 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben overigens knock-out. Na het loopje nog de hele middag op het bierfestival staan was misschien niet zo heel erg verstandig... M'n lijf en benen willen helemaal niets meer.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Weer thuis en zometeen even bijlezen hier
Net eerst de foto's van mijn eerste 3km loopje gedownload. Het heeft even geduurd, maar hier zijn er een paar. En ik sta nooit charmant op de foto, maar hardlopend wordt het er niet beter op ben ik inmiddels achter: boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Agosss.... Ik voel met je mee.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:01 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben overigens knock-out. Na het loopje nog de hele middag op het bierfestival staan was misschien niet zo heel erg verstandig... M'n lijf en benen willen helemaal niets meer.
Hier ook. En dat nog dat vrijdagavondloopje in de benen, een takke-drukke dag op het werk. En morgen ben ik een keynote speaker op een congres....Ik wil slaaaaapen
![]()
![]()
Superfoto's Nirak! Top!
@Quoi: dat is helemaal naar. Ik heb om half 3 de hoop om nog iets nuttigs te doen opgegeven, afspraak voor morgen afgezegd omdat ik dan toch niets te bespreken heb onder het motto "ziekig", ben naar huis gegaan en op de bank gaan liggen. Mietje dat ik ben![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:05 schreef Nirak het volgende:
Net eerst de foto's van mijn eerste 3km loopje gedownload. Het heeft even geduurd, maar hier zijn er een paar. En ik sta nooit charmant op de foto, maar hardlopend wordt het er niet beter op ben ik inmiddels achter: boeiend.Superleuke foto's, Nirak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die met je zoontje.
![]()
![]()
Over lang-lang gesproken.... Vorige week zat ik rond 10.30 's morgens op een Italiaans terras te genieten van mijn cappuccino en cornetto con crema, komt er een hardloopster voorbij. Lang-lang. Het bovenste was een soort fleecevest. Het was al iets van 28 graden. En ze zweette niet en had ook geen tomatenhoofd.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:05 schreef Nirak het volgende:
Net eerst de foto's van mijn eerste 3km loopje gedownload. Het heeft even geduurd, maar hier zijn er een paar. En ik sta nooit charmant op de foto, maar hardlopend wordt het er niet beter op ben ik inmiddels achter: boeiend.Ik vind het juist hartstikke leuke foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zag trouwens gisteren in een flits hats d'r foto voorbij komen en dacht 'hé, bekend terrein'En was inderdaad 't Wateringse Veld
En dat terwijl ik volgens mij al weg was uit 't Westen toen dat daar echt begon te boom-en. Wel nog mijn motor daar gekocht
Ja doei.![]()
Er stond ook een man met camera op de dijk, ik hoop dat die foto's ook snel vindbaar online komen. Daar was ik best wel in the zone, dus ik ben benieuwd of ik een beetje knap op de foto ben beland.![]()
Thnx all!Haha, was de foto een fractie later gemaakt wel, maar heb de neus van mijn schoen nog net op de grondquote:Op maandag 24 juni 2013 17:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mij is de derde foto van Nirak een zweeffoto!
Maar ik hoef nog geen zweeffoto's, dat is een mooie beloning als ik harder kan lopen![]()
![]()
![]()
voor Nirak!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Daar vinden we wel wat op, aangezien er nu nog een auto uit regio Tilburg ri Rotterdam zal gaan. En er is nog plekquote:Op maandag 24 juni 2013 16:39 schreef Levitas het volgende:
Ja daar dacht ik vandeweek nog aan. Ik kom vanuit Brabant (Den Bosch, Eindhoven, Breda en alle grotere steden daartussen zijn voor mij geen probleem), maar heb geen auto. Zoals het er nu uitziet wordt het de trein, maar er zijn FLINKE werkzaamheden aan het station van Den Bosch (geen treinverkeer van, naar en via Den Bosch) en er wordt zelfs geadviseerd om het station te mijden.. Dat zal ongetwijfeld nog problemen gaan opleveren....
Edit - Shit, dan is dus waarschijnlijk alle andere steden, behalve Den Bosch, voor mij wel een probleempje
Nog meer Ekiden lopers uit het Brabantse?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die foto die je gisteren postte sta je anders ook heerlijk relaxed op hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef hatsaflats het volgende:
Er stond ook een man met camera op de dijk, ik hoop dat die foto's ook snel vindbaar online komen. Daar was ik best wel in the zone, dus ik ben benieuwd of ik een beetje knap op de foto ben beland.
En Nirak ook leuke fotos! En leuke zoon.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Er is door de organisator van loopclinic met Gert Jan Liefers nog een blog met foto's geschreven. Geen zweeffoto's, wel uw eigen stip-streep (herkenbaar aan 7^^ shirt) zwoegend met een waterzak in zijn nek.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2013 19:00:28 ]![]()
O my, nu pas naar huis. Mijn rug is stijf, ik moet mijn presentatie voor morgen nog voorbereiden en.... ik heb nog een stel ouders in de aanbiedingOfwel: moei en niks werkt mee
![]()
![]()
En jullie hebben geplanktquote:Op maandag 24 juni 2013 18:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er is door de organisator van loopclinic met Gert Jan Liefers nog een blog met foto's geschreven. Geen zweeffoto's, wel uw eigen stip-streep (herkenbaar aan 7^^ shirt) zwoegend met een waterzak in zijn nek.
Ik heb iig als doelstelling dat ik alle Fok!kers voor wil blijven op mijn etappe (etappe 2)
Oh ja, kan ik voor de kustmarathon zeeland in de OP? 5 Oktober is dat.![]()
Ik kom vanuit Amsterdam met de trein naar Ekiden.
Misschien kunnen alle treingangers op het station afspreken, of is dat stom?![]()
De gevreesde 1600m interval stond weer op het programma. Zoals gevreesd ging het ook niet echt superHad bij de tweede en derde versnelling te maken met een vervelende tegenwind. Laatste km voelde mijn benen zo zwaar, er leek geen einde aan te komen. Maar ik heb het weer gedaan
(Stiekem wel iets langzamer dan het schema zegt, maar dat kan me niets schelen
![]()
)
http://www.endomondo.com/workouts/207520458/5661302![]()
Nee hoor, als ik met de trein kom, vind ik dat een goed idee
Hoe valt mijn BBQ/eten voorstel in de smaak?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Slechtquote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef MaleDuck het volgende:
Hoe valt mijn BBQ/eten voorstel in de smaak?![]()
Nee grapje
Weet alleen niet wat ik moet meenemenHema foto tompoucen als toetje?
hahaha
![]()
Oi! Je moet wel je schema volgen, want je moet mij compenseren op Ekidenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:17 schreef Miezziej het volgende:
Ik kom vanuit Amsterdam met de trein naar Ekiden.
Misschien kunnen alle treingangers op het station afspreken, of is dat stom?![]()
De gevreesde 1600m interval stond weer op het programma. Zoals gevreesd ging het ook niet echt superHad bij de tweede en derde versnelling te maken met een vervelende tegenwind. Laatste km voelde mijn benen zo zwaar, er leek geen einde aan te komen. Maar ik heb het weer gedaan
(Stiekem wel iets langzamer dan het schema zegt, maar dat kan me niets schelen
![]()
)
http://www.endomondo.com/workouts/207520458/5661302
En ik trein vanaf Alkmaar, dus we kunnen misschien wel een stuk samen reizen.![]()
Compenseer jij mij maar!quote:Op maandag 24 juni 2013 19:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oi! Je moet wel je schema volgen, want je moet mij compenseren op Ekiden
En ik trein vanaf Alkmaar, dus we kunnen misschien wel een stuk samen reizen.
Voel me de laatste tijd als een slome slak in vergelijking met de koudere maandenMaar wie weet wat al die enge Fok!ers om me heen zal doen met mijn tempo...
![]()
![]()
Op zich wel goed, al moet ik wel even goed nadenken over iets wat ik gemakkelijk met het ov mee kan nemen in een verpakking die ik aan het einde van de dag weg kan mikken.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef MaleDuck het volgende:
Hoe valt mijn BBQ/eten voorstel in de smaak?![]()
Bier en chips.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op zich wel goed, al moet ik wel even goed nadenken over iets wat ik gemakkelijk met het ov mee kan nemen in een verpakking die ik aan het einde van de dag weg kan mikken.
Nee?![]()
![]()
Vlees kan heel makkelijk meegenomen worden, op de bbq, garen en wat overblijft kan je zo meenemen en later even opwarmen.. Dan kan je daarna lui op de bank liggen/zitten en vlees wegnomzen met een BBQ smaak.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op zich wel goed, al moet ik wel even goed nadenken over iets wat ik gemakkelijk met het ov mee kan nemen in een verpakking die ik aan het einde van de dag weg kan mikken.
Nu heb ik honger..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zag het vooral niet zitten, omdat ik al van 's morgens daar ben en meer dan 20 hamburgers niet gaan passen in mijn koelbox denk ik en om het vlees zo lang buiten de koelbox te hebben als het misschien 20+ graden is lijkt mij niet een goed idee.
Ik neem een partytent mee, die ik nog herkenbaar wil versieren en zal die op het gras achter de atletiekbaan neerzetten, dus dat lijkt mij het ideale meetingpoint.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Kom je ook?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vlees kan heel makkelijk meegenomen worden, op de bbq, garen en wat overblijft kan je zo meenemen en later even opwarmen.. Dan kan je daarna lui op de bank liggen/zitten en vlees wegnomzen met een BBQ smaak.
Nu heb ik honger..Als hoofd-BBQ?
Ik ben zeker 2 uur heen en 2 uur terug aan het reizen, volgens mij nog wel langer. Rauw vlees/vis lijkt me dan ook niet zo heel jofel, en 2x overstappen met een koelbox (die ik dan ergens vandaan moet toveren) is ook niet chill. Dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vlees kan heel makkelijk meegenomen worden, op de bbq, garen en wat overblijft kan je zo meenemen en later even opwarmen.. Dan kan je daarna lui op de bank liggen/zitten en vlees wegnomzen met een BBQ smaak.
Nu heb ik honger..![]()
Neequote:
Overigens kan je het vlees ook vooraf koken, en dan doe je het daarna alleen op de BBQ voor de smaak. Dag ervoor in de marinade, koken, en daarna op de bbq, het vocht vd marinade gebruiken om het vlees vochtig te maken op de bbq.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik eet bijna nooit vleesquote:Op maandag 24 juni 2013 19:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee
Overigens kan je het vlees ook vooraf koken, en dan doe je het daarna alleen op de BBQ voor de smaak. Dag ervoor in de marinde, koken, en daarna op de bbq, het vocht vd marinade gebruiken om het vlees vochtig te maken op de bbq.ik weet van niks dus, en al helemaal niet van BBQ-en
Dan mag je voor mij vlees in een koelbox meenemen. Graag ook gemarineerd, want ik vergeet in mijn chaos zelfs biefstuk te kruiden.quote:
Ik heb overigens ook eens uren in de keuken gestaan voor iets voor op de bbq, maar toen was ik het vergeten mee te nemen (ook 45 minuten reizen, dus ik kon niet echt meer terug). Dat was wel een beetje stom.![]()
Ja zeg is het een hardloop evenment of een culinair bijeenkomst?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Leuk idee!quote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef MaleDuck het volgende:
Hoe valt mijn BBQ/eten voorstel in de smaak?Maar ook nog aan het dubben wat ik mee moet nemen...
![]()
Ow, nou, ja. Vis eet je wel? Vis is lastiger. Wel lekker. Anders kan je zorgen dat de mensen die dichtbij wonen het vlees meenemen, en die van ver komen het drinken, salades, brood ed. Dat scheelt ook wel denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik eet bijna nooit vleesik weet van niks dus, en al helemaal niet van BBQ-en
Hij komt niet... Dat wordt pizzaquote:Op maandag 24 juni 2013 19:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan mag je voor mij vlees in een koelbox meenemen. Graag ook gemarineerd, want ik vergeet in mijn chaos zelfs biefstuk te kruiden.
Ik heb overigens ook eens uren in de keuken gestaan voor iets voor op de bbq, maar toen was ik het vergeten mee te nemen (ook 45 minuten reizen, dus ik kon niet echt meer terug). Dat was wel een beetje stom.
Barbaren jullie.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik eet het wel hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 19:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ow, nou, ja. Vis eet je wel? Vis is lastiger. Wel lekker. Anders kan je zorgen dat de mensen die dichtbij wonen het vlees meenemen, en die van ver komen het drinken, salades, brood ed. Dat scheelt ook wel denk ik.maar het is meer dat ik het bijna nooit maak thuis. Vlees that is. En daarom weet ik ook niet zo goed wat ik er mee moet. Maar als iemand anders BBQt eet ik graag mee hoor. Of in een restaurant
Wij BBQ-en hier thuis ook nooit, anders zou ik hetzelfde doen hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 19:39 schreef Miezziej het volgende:
Marineren?
Als ik bbq... Koop ik gewoon kant en klaar?![]()
Ik ben niet zo goed met koken
Ok, ik moet ook even een paar dagen rust houden denk ik. Vermoeide benen, en constant een pijntje in mijn rechterscheen en dat laatste eigenlijk afgelopen zaterdag ook al.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
@Maleduck succes met die BBQ, mucho mucho succes! Ik ga een sportschool induiken, kijken of ik de spierpijn in m'n benen en billen van vandaag morgen ook in m'n bovenlijf kan krijgen. Stijfe harklook.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Eigenlijk het beste idee, scheelt sjouwen met vleesquote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh, verse makreel ook!! In een aluminium-folietjequote:Op maandag 24 juni 2013 19:40 schreef hatsaflats het volgende:
Forelletjes zijn wel lekker op de bbq. Ik zal er eens naar kijken.
En flauw slacker, flauw.![]()
Het is dat we hier niet mogen BBQ-en![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wil best wat saté meenemen voor op de BBQ, alleen nu nog bedenken hoe ik dat koel ga houden (kom waarschijnlijk ook met OV).Get stoned![]()
Patatje (of frietje zoals wij het hier noemen) speciaal na het lopen is trouwens ook echt
Dit, en iets dat een hele dag inclusief reizen goed blijft..quote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op zich wel goed, al moet ik wel even goed nadenken over iets wat ik gemakkelijk met het ov mee kan nemen in een verpakking die ik aan het einde van de dag weg kan mikken.![]()
Maar voor het geld dat er pizza's bezorgd worden kunnen we ongeveer ook een bbq laten bezorgen. Eerste random link:
http://barbecue.nl/barbec(...)Of_bcCFeTLtAodezsAMg![]()
Klopt, pizza's zijn heul niet goedkoop[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Da's ook een idee...quote:Op maandag 24 juni 2013 19:45 schreef hatsaflats het volgende:
Maar voor het geld dat er pizza's bezorgd worden kunnen we ongeveer ook een bbq laten bezorgen. Eerste random link:
http://barbecue.nl/barbec(...)Of_bcCFeTLtAodezsAMg![]()
Dat zei ik een paar topics geleden alquote:Op maandag 24 juni 2013 19:45 schreef hatsaflats het volgende:
http://barbecue.nl/barbec(...)Of_bcCFeTLtAodezsAMgDie bezorgen ALLES (vlees, stokbroden, salades, barbecue, bestek, etc.), en komen de volgende dag alles weer ophalen. Hoef je niet eens zelf iets af te wassen..
![]()
Maar, de volgende dag... Dat betekent dat iemand alle shit mee naar huis moet nemen...?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat zei ik een paar topics geleden alDie bezorgen ALLES (vlees, stokbroden, salades, barbecue, bestek, etc.), en komen de volgende dag alles weer ophalen. Hoef je niet eens zelf iets af te wassen..
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:45 schreef hatsaflats het volgende:
http://barbecue.nl/barbec(...)Of_bcCFeTLtAodezsAMgIk heb daar nog over nagedacht, maar zie dat zelf vooral prijstechnisch niet zitten. Dus daarom voor de American Party gekozen met als uitgangspunt 1 ding vanaf mijn eigen BBQ.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat zei ik een paar topics geleden alDie bezorgen ALLES (vlees, stokbroden, salades, barbecue, bestek, etc.), en komen de volgende dag alles weer ophalen. Hoef je niet eens zelf iets af te wassen..
9 km in 48 minuten. Ging niet zo lekker als ik had gewild, maar ja. Wel een trainingspr op de 5km; 25:50Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een stuk of 20 volgens mij, dus dat is een leuke clubquote:Op maandag 24 juni 2013 19:57 schreef GotC het volgende:
Hoeveel mensen blijven er nou eigenlijk BBQen?
Ik denk dat er ook wel wat te regelen valt met dat bedrijf..quote:Op maandag 24 juni 2013 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar, de volgende dag... Dat betekent dat iemand alle shit mee naar huis moet nemen...?![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:57 schreef La_Tramposa het volgende:
9 km in 48 minuten. Ging niet zo lekker als ik had gewild, maar ja. Wel een trainingspr op de 5km; 25:50![]()
![]()
Jullie kunnen toch ook allemaal een stuk eend etenEn muis smaakt wellicht ook wel, en anders kun je wat mosselmossel klaarmaken. Of als je wat jongere vis wil dan kan er ook een guppy op..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het was ook vooral als alternatief voor de eventuele pizza.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Ik heb daar nog over nagedacht, maar zie dat zelf vooral prijstechnisch niet zitten. Dus daarom voor de American Party gekozen met als uitgangspunt 1 ding vanaf mijn eigen BBQ.
Maar ik zal nog eens heel hard nadenken over wat handig is.![]()
Hey vriendjes, even weer een hardloop gerelateerd vraagje. Wat is nou een goede aanpak van wedstrijdjes ter voorbereiding op, bijvoorbeeld, een halve marathon? Gewoon zo hard lopen als die dag toe laat (dus maximaal gaan), het beoogde tempo voor de HM aanhouden (ook al is de afstand een stukkie korter), of toch iets heel anders?
Ik heb 2 wedstrijden gepland staan (10 km @ Ekiden, 15 km over 7 weken) vóór de HM die ik in september wil gaan lopen. Het tempo dat ik wil halen is - op dit moment - zo`n 5:30 min/km. Die 2 wedstrijdjes als voorbereiding op dit tempo lopen, of een andere aanpak kiezen?
Ja, wellicht slecht dat ik deze vraag moet stellen terwijl ik aan het trainen ben voor een HM :p![]()
Ik zou het op gevoel doen. Je hebt genoeg tijd om te herstellen tot de HM dus lijkt mij ook niet erg om ze harder dan je streeftempo te doen, maar als je het fijn vindt om te wennen aan de tijd die je dan wilt lopen is het misschien fijner om daaraan vast te houden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Eenmaal, andermaal, verkochtquote:Op maandag 24 juni 2013 19:22 schreef Quoi het volgende:
Gemarineerde garnalenspiezen: check!!
Topidee MD.![]()
Moeilijk doen is ook een vak. Op o.a. R'dam CS zit een appie, koop je 5 hamburgers: klaar.
Niet miepen, maar meedoen!!![]()
![]()
Ik begin bijna te denken dat de Ekiden een bijeenkomst voor kannibalen is!
Vanochtend heb ik me om half 6 uit bed gesleurd om te gaan hobbelen. Gisteren uitgebreid tapas wezen eten en dat merkte ik wel... de knoflook kwam uit mijn poriën!
De viervoeter was helemaal enthousiast, die mocht de laatste 8 minuten los mee en maakte er haar eigen intervaltraining van... snuffelen... nog eens tegen de heg plassen... weer aan komen sprinten... keihard voorbij rennen... abrupt omdraaien... weer terugrennen... op het laatste moment weer stoppen... vrouwtje net ontwijken en weer van voor af aan beginnen.
Eenmaal thuis: douchen, ontbijten, brood smeren en op naar het werk. Ze verklaarde me daar voor gek dat ik al zo vroeg de hort op was. Maar ik ging gelijk uit het werk plasma doneren en dan ga ik daarna sowieso niets intensiefs meer doen.
Woensdag weer hobbelen: voor het eerst 3 keer 10 minuten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Ik loop in principe al "genoeg" op het beoogde tempo tijdens mijn geplande tempolopen, hoewel de afstand waarop ik dat doe veel korter is. Wennen doe ik wel aan dat tempo tijdens de trainingen, hoewel dat een stuk zwaarder is/voelt dan tijdens een wedstrijd natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou het op gevoel doen. Je hebt genoeg tijd om te herstellen tot de HM dus lijkt mij ook niet erg om ze harder dan je streeftempo te doen, maar als je het fijn vindt om te wennen aan de tijd die je dan wilt lopen is het misschien fijner om daaraan vast te houden.![]()
Ik zou sowieso de 15km op je beoogde tempo doen. Die 10km kan zelfs imo nog wel een schepje bovenop, aangezien het minder dan de helft v/d HM is en dus niet echt nutvol is om op je beoogde tempo te lopen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Jullie kunnen toch ook allemaal een stuk eend etenEn muis smaakt wellicht ook wel, en anders kun je wat mosselmossel klaarmaken. Of als je wat jongere vis wil dan kan er ook een guppy op..
De Ekiden is dan ook om te laten zien wat we kunnen, haha. Nah, was wel van plan om daar een poging te doen om m`n PR op de 10km te doen sneuvelen. Dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef GotC het volgende:
Ik zou sowieso de 15km op je beoogde tempo doen. Die 10km kan zelfs imo nog wel een schepje bovenop, aangezien het minder dan de helft v/d HM is en dus niet echt nutvol is om op je beoogde tempo te lopen![]()
Die 15km zal in soortgelijke omstandigheden (klimaat, omgeving, etc.) zijn als de HM, dus ik denk dat het dan wel verstandig is om te kijken hoe het gaat op streeftijd. Daar kun je altijd nog van afwijken als het goed / slecht gaat en vooral van leren.![]()
Sounds like a plan!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
De Ekiden is dan ook om te laten zien wat we kunnen, haha. Nah, was wel van plan om daar een poging te doen om m`n PR op de 10km te doen sneuvelen. Dat zou wel leuk zijn![]()
Die 15km zal in soortgelijke omstandigheden (klimaat, omgeving, etc.) zijn als de HM, dus ik denk dat het dan wel verstandig is om te kijken hoe het gaat op streeftijd. Daar kun je altijd nog van afwijken als het goed / slecht gaat en vooral van leren.![]()
![]()
Hee!quote:Op maandag 24 juni 2013 07:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee was jij er ook weerfoto's zoeken van jezelf kan alweer he! http://www.atletiekaktiefotos.nl en later ook nog op aktiefoto.nl
Ik heb geen zweeffotoen ik sprintte nog wel
[ afbeelding ]
M'n moeder heeft wel een zweeffoto
Wat een zeikweer he?! pfoeeoe eh!
Maar wel weer helemaal uitgelopen zoals jij
Jij ook weer de 10km gedaan?
Foto van mezelf heb ik gevonden ! helemaal doorweekt haha
(heb hem alleen met groot voorop; actiefoto. heb hem niet aangeschaft zeg maar;)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muis is heul niet lekker!quote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:00 schreef opinionr het volgende:
Morgen komen ze binnen!![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar geeft je fobo anders geen uitsluitsel overDat bedacht ik me pas nadat ik op 'verzenden' gedrukt had.
![]()
![]()
over de marge hebben de winkels vaak niets te zeggen, dat wordt hun vaak opgelegd door de fabrikantquote:Op maandag 24 juni 2013 14:31 schreef Remzz het volgende:
Ik snap het punt echt wel, tuurlijk is goede service belangrijk en mag je ook zeker wel wat voor betalen. Maar als bij zo'n winkel een marge van 50% op schoenen zit gaat mijn waardering al een stuk omlaag.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Limburg hier, maar zal via Brabant gaan. Stream vanuit Eindhoven, meen ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar vinden we wel wat op, aangezien er nu nog een auto uit regio Tilburg ri Rotterdam zal gaan. En er is nog plek
Nog meer Ekiden lopers uit het Brabantse?![]()
Dat was een leuk rondje met het hondje
http://www.endomondo.com/workouts/207529923/1836758
Eerst moest ze mij behouden, daarna trok ze een sprintje en mocht ik haar proberen bij te houden. Honden![]()
die ligt nu wel helemaal uitgeteld in de mand!![]()
![]()
Mooie omgevingquote:Op maandag 24 juni 2013 20:23 schreef GuitarJJ het volgende:
Dat was een leuk rondje met het hondje
http://www.endomondo.com/workouts/207529923/1836758
Eerst moest ze mij behouden, daarna trok ze een sprintje en mocht ik haar proberen bij te houden. Honden![]()
die ligt nu wel helemaal uitgeteld in de mand!
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hee!
Wat een zeikweer he?! pfoeeoe eh!
Maar wel weer helemaal uitgelopen zoals jij
Jij ook weer de 10km gedaan?
Foto van mezelf heb ik gevonden ! helemaal doorweekt haha
(heb hem alleen met groot voorop; actiefoto. heb hem niet aangeschaft zeg maar;)Ontzettend zeikweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik was echt tot elke vezel nat
![]()
Ik had ook weer 10km gedaan. Was niet zo'n strakke planning, een dag na het Bruce Springsteen concert. Maar daarom ben ik wel blij dat ik hem gewoon uitgelopen heb, en niet heb gewandeld
Wat was je tijd??[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
jij sta er, zoals gewoonlijk, om zeven uur 's ochtends al!quote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee hoor, als ik met de trein kom, vind ik dat een goed idee'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En guppies zijn alleen maar graatquote:Nee hoor, want Mama-Gup doet niet meequote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jij sta er, zoals gewoonlijk, om zeven uur 's ochtends al!
55;55quote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ontzettend zeikweerik was echt tot elke vezel nat
![]()
Ik had ook weer 10km gedaan. Was niet zo'n strakke planning, een dag na het Bruce Springsteen concert. Maar daarom ben ik wel blij dat ik hem gewoon uitgelopen heb, en niet heb gewandeld
Wat was je tijd??
lekker autistische tijdhaha
Jij ?
Sowieso knap! goed gedaan
Afgelopen jaar zat ik net een minuut oid boven het uur, dus pr
![]()
daar zeg je wat.... kan die niet voor YUR in de plaats?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee hoor, want Mama-Gup doet niet mee'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Er is al een vervanger, Guardquote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar zeg je wat.... kan die niet voor YUR in de plaats?
Heel veel langzamer, namelijk 1:12:04quote:Op maandag 24 juni 2013 20:37 schreef Saninl het volgende:
[..]
55;55
lekker autistische tijdhaha
Jij ?
Sowieso knap! goed gedaan
Afgelopen jaar zat ik net een minuut oid boven het uur, dus pr![]()
Maar goed, na de Zomerklassieker van vorig jaar heb ik eigenlijk geen 10km meer aaneengesloten gelopen. Ik heb gekwakkeld met lies en vooral scheenbeen. De lies is allang weer over, en voor die scheenbenen heb ik op aanraden van de fysio dus die kousen aan. Maar die schenen zijn vooral overbelasting, dus m'n trainingsarbeid heb ik flink moeten terugschroeven.
Nu wel weer op de goede weg, maar m'n matige conditie en training plus het concert de avond ervoor, zorgde ervoor dat ik eigenlijk al heel blij ben dat ik niet gewandeld hebvanaf nu alleen maar weer beter!
La Mama is sneller..!! snelle team jeweetz..quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En met BBQ-saus, om in de stemming te blijvenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heb je met vlees en vis en vegetarisch.F means you're fucked![]()
Maar niet veganistisch voor LadyOracle.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heb je met vlees en vis en vegetarisch.![]()
We kunnen ze op een BBQ leggen om warm te houden.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef YUR het volgende:
[..]
En met BBQ-saus, om in de stemming te blijven
Zeg hoe gaan de treiners eigenlijk bij de kralingse plas komen? Ik weet niet eens of er een beetje OV in de buurt komt. Vanaf station Alexander is het eventueel nog wel aan te lopen.![]()
Die schrapt de tomatenprut eraf op een bordje.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar niet veganistisch voor LadyOracle.![]()
come and join the BBQ they said.... it's easy they saidquote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar niet veganistisch voor LadyOracle.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Boeiend!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heel veel langzamer, namelijk 1:12:04![]()
Maar goed, na de Zomerklassieker van vorig jaar heb ik eigenlijk geen 10km meer aaneengesloten gelopen. Ik heb gekwakkeld met lies en vooral scheenbeen. De lies is allang weer over, en voor die scheenbenen heb ik op aanraden van de fysio dus die kousen aan. Maar die schenen zijn vooral overbelasting, dus m'n trainingsarbeid heb ik flink moeten terugschroeven.
Nu wel weer op de goede weg, maar m'n matige conditie en training plus het concert de avond ervoor, zorgde ervoor dat ik eigenlijk al heel blij ben dat ik niet gewandeld hebvanaf nu alleen maar weer beter!
Uitgelopen![]()
Goed naar je lichaam blijven luisteren en wie weet tot volgend jaar
![]()
9292 zegt tram 7. Site van Ekiden geeft nog 2 andere opties geloof ik. Als ik met de Fyra ga (als ik dat durf) ben ik sneller op de atletiekbaan dan in Wateringse veldquote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We kunnen ze op een BBQ leggen om warm te houden.
Zeg hoe gaan de treiners eigenlijk bij de kralingse plas komen? Ik weet niet eens of er een beetje OV in de buurt komt. Vanaf station Alexander is het eventueel nog wel aan te lopen.![]()
![]()
Daarom, ik ben ook blijquote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
Boeiend!
Uitgelopen![]()
Goed naar je lichaam blijven luisteren en wie weet tot volgend jaaren volgend jaar weer, ik vind het eigenlijk wel een leuke loop!
Ik liep trouwens weer mee in het shirtje van het Norbertus-college, dat was leuk! Ik werd extra aangemoedigd door mensen die me helemaal niet kenden, maar voor alle mensen in het Norbertus-shirtje liepenen tja, dan kun je het eigenlijk ook niet maken om te gaan wandelen. Ten minste, dat durf ik dan niet
Metrostation gerdesiaweg is ook nog een optie.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
9292 zegt tram 7. Site van Ekiden geeft nog 2 andere opties geloof ik. Als ik met de Fyra ga (als ik dat durf) ben ik sneller op de atletiekbaan dan in Wateringse veld![]()
Ik meende ook dat er iets op de site stond, maar ik kan het niet meer vinden?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
9292 zegt tram 7. Site van Ekiden geeft nog 2 andere opties geloof ik. Als ik met de Fyra ga (als ik dat durf) ben ik sneller op de atletiekbaan dan in Wateringse veld[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://www.rotterdamekiden.nl/routequote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik meende ook dat er iets op de site stond, maar ik kan het niet meer vinden?![]()
Oh jaquote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
http://www.rotterdamekiden.nl/route
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
BBQ en pizza sluiten elkaar niet uit![]()
[ afbeelding ]
Awesome bbq trouwens!![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
BBQ en pizza sluiten elkaar niet uit![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dan zou het hele leuke aan het BBQ'en in één klap weghalenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
afgaande op het feit dat bij de gemiddelde Fok!ker alles iets groter is zullen we voor dit model moeten gaan
[ afbeelding ]![]()
![]()
dit is trouwens ook geen BBQ maar een grill...get it rightquote:Op maandag 24 juni 2013 21:09 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dan zou het hele leuke aan het BBQ'en in één klap weghalen
De Amerikanen zijn daar nogal precies in....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Grillenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is trouwens ook geen BBQ maar een grill...get it right
De Amerikanen zijn daar nogal precies in....BBQ
![]()
![]()
Ik moest hardop lachen met muis die niet lekker is en de opmerking van YURIk had hem kunnen maken
![]()
Morgen mag ik weer mee trainen met de groep 's avonds. Weer 6x500 meter op tijd lopen. Nu met minder scheenbeenpijn dan de vorige keer. En zaterdag de eerste keer 4 km lopen![]()
![]()
maar natuurlijk eerst een ererondje na je prima prestatie van afgelopen weekendquote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef Nirak het volgende:
Morgen mag ik weer mee trainen met de groep 's avonds. Weer 6x500 meter op tijd lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha, ik ga morgen gewoon rete mijn best doen en kijken of ik wat tempo kan lopen. Heb bij het tempo van zaterdag geen extra meer pijn aan mijn scheenbenen en ik wil nu gaan kijken wat erin zitquote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar natuurlijk eerst een ererondje na je prima prestatie van afgelopen weekend
En als dit zonpositief door blijft gaan, dan wil ik aan mijn trainer gaan vragen wanneer ik weer op donderdag avond alleen mag gaan trainen![]()
![]()
Lekker bezig hoor! Je gaat toch steeds maar weer een stuk vooruit!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
Haha, ik ga morgen gewoon rete mijn best doen en kijken of ik wat tempo kan lopen. Heb bij het tempo van zaterdag geen extra meer pijn aan mijn scheenbenen en ik wil nu gaan kijken wat erin zit
En als dit zonpositief door blijft gaan, dan wil ik aan mijn trainer gaan vragen wanneer ik weer op donderdag avond alleen mag gaan trainen
En nog even voor het slapen gaan, want ik zit er al de hele dag mee in m'n hoofd:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker bezig hoor! Je gaat toch steeds maar weer een stuk vooruit!
En nog even voor het slapen gaan, want ik zit er al de hele dag mee in m'n hoofd:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de minimalisten onder ons...
http://www.runblogger.com(...)ver-comments-on.html'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Inderdaad, goed bezig!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
Haha, ik ga morgen gewoon rete mijn best doen en kijken of ik wat tempo kan lopen. Heb bij het tempo van zaterdag geen extra meer pijn aan mijn scheenbenen en ik wil nu gaan kijken wat erin zit
En als dit zonpositief door blijft gaan, dan wil ik aan mijn trainer gaan vragen wanneer ik weer op donderdag avond alleen mag gaan trainen![]()
![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sprekend!![]()
![]()
[..]
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Erg leuke foto's van jou trouwens! Zie niet wat er niet charmant aan isquote:. Goed dat je het helemaal hebt volgehouden ook!
![]()
![]()
kwam dit op Facebook tegen.... 30 jaar geleden
[..]
![]()
[..]
Ik heb zojuist een slok thee door mijn neus gehoestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
haha "stencil omwonen den" - vijf piek
ik voel me nu wel oud, dat ik nog weet wat stencillen isMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zoooooo het was leuk bijlezen! Veel leuke verhalen gelezen. Goed gelopen!!
Ééntje toch apart noemen
Nirak!
Netjes gelopen. Zelfs met een zweef foto!![]()
Over het eten, ik vind alles best. Van de Amerikaanse feest tot pizza.
Zal eens bedenken wat ik dan mee kan nemen voor 20 man/vrouw.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:23 schreef Muis84 het volgende:
Limburg hier, maar zal via Brabant gaan. Stream vanuit Eindhoven, meen ik.![]()
![]()
Vergoeding gebruik computerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam dit op Facebook tegen.... 30 jaar geleden
[ afbeelding ]!
![]()
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig!
Dat was ook zo ongeveer mijn schizofrene brein tijdens het loopje.![]()
Net les 22 van Evy achter de rug.
Alles vrij goed uit kunnen lopen, wat stijf in de spieren tijdens het lopen, maar als ik de tijden zie ging het toch wel erg lekker
5km 30:08 (waarvan 4 minuten "wandelen")SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All management is Strategic Management.![]()
handig tijdens een lange eenzame duurloop...een schizofreen is nooit alleenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:58 schreef Quoi het volgende:
Dat was ook zo ongeveer mijn schizofrene brein tijdens het loopje.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat zal wel een vrouwending zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 21:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Erg leuke foto's van jou trouwens! Zie niet wat er niet charmant aan is. Goed dat je het helemaal hebt volgehouden ook!
Overigens waren er meer foto's, ik heb natuurlijk wel de betere eruit gezocht
na alle perikelen van endomondo.. (ik begrijp nu pas waar jullie het afgelopen week over hadden) Presenteer ik met trots de stats van afgelopen zaterdag:
http://www.endomondo.com/workouts/207620504/8270328
en die van de 2 trainingen daarvoor:
http://www.endomondo.com/workouts/207620586/8270328
http://www.endomondo.com/workouts/207620649/8270328![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat zal wel een vrouwending zijnOverigens waren er meer foto's, ik heb natuurlijk wel de betere eruit gezocht
na alle perikelen van endomondo.. (ik begrijp nu pas waar jullie het afgelopen week over hadden) Presenteer ik met trots de stats van afgelopen zaterdag:
http://www.endomondo.com/workouts/207620504/8270328
en die van de 2 trainingen daarvoor:
http://www.endomondo.com/workouts/207620586/8270328
http://www.endomondo.com/workouts/207620649/8270328![]()
![]()
![]()
Even een update na bijna twee weken bewuste afwezigheid.
Twee weken geleden begon de pijn in mijn scheenbeen een dag na het hardlopen. toen het een paar dagen aanhield de fysio bezocht met als constatering: Mediaal Tibiaal Stress syndroom (shin Slints)
Om mezelf niet helemaal gek te maken van teleurstelling heb ik hardlopen bewust even verbannen uit mijn gedachten en deze topicreeks niet meer gevolgd. I
Inmiddels is de pijn verdwenen en begint het weer te kriebelen, maar om niet weer overhaast te starten heb ik mijzelf voorgenomen om pas weer te beginnen met hardlopen na mijn vakantie over twee weken. Voor die tijd ga ik mezelf wel belonen met een nieuw paar goed schoeisel. Want misschien zijn die neutrale Asics van 40,- wel mede verantwoordelijk voor mijn blessure.
En ik wil nog even melden dat jullie heel lief zijn. Toen ik met mijn fiets viel kreeg ik een lief kaartje van Twinky en Guppy, En nu kreeg ik weer privéberichten hoe het met me ging, waarom ik niet meer in topic was. En Onama wilde zelf een hartslagmeter opsturen om mijn weer te motiveren!
Lief
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Wat fijn dat het beter gaat!!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Mascleta het volgende:
Twee weken geleden begon de pijn in mijn scheenbeen een dag na het hardlopen. toen het een paar dagen aanhield de fysio bezocht met als constatering: Mediaal Tibiaal Stress syndroom (shin Slints)
Om mezelf niet helemaal gek te maken van teleurstelling heb ik hardlopen bewust even verbannen uit mijn gedachten en deze topicreeks niet meer gevolgd. I
Inmiddels is de pijn verdwenen en begint het weer te kriebelen, maar om niet weer overhaast te starten heb ik mijzelf voorgenomen om pas weer te beginnen met hardlopen na mijn vakantie over twee weken. Voor die tijd ga ik mezelf wel belonen met een nieuw paar goed schoeisel. Want misschien zijn die neutrale Asics van 40,- wel mede verantwoordelijk voor mijn blessure.
En ik wil nog even melden dat jullie heel lief zijn. Toen ik met mijn fiets viel kreeg ik een lief kaartje van Twinky en Guppy, En nu kreeg ik weer privéberichten hoe het met me ging, waarom ik niet meer in topic was. En Onama wilde zelf een hartslagmeter opsturen om mijn weer te motiveren!
Lief![]()
![]()
en dat mijn vader het clubblad voor de voetbalvereniging stencilde in de huiskamerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef Guard het volgende:
haha "stencil omwonen den" - vijf piek
ik voel me nu wel oud, dat ik nog weet wat stencillen is
(ik kan me ook het gevloek nog prima herinneren bij de typfouten op de stencils die weggelakt moesten worden)
en dan het clubblad in elkaar lopen... langs de lange tafels om alle blaadjes bij elkaar te rapen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
en dat mijn vader het clubblad voor de voetbalvereniging stencilde in de huiskamer
(ik kan me ook het gevloek nog prima herinneren bij de typfouten op de stencils die weggelakt moesten worden)
Zal heel wat kilometers in de kantine van West-Frisia op die manier afgelegd hebben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En daarna fietsroutes verdelen om alles te gaan bezorgen !
Meet us on the dark side in two weeks. We have cookiesquote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Mascleta het volgende:
Lief
Wat fijn te horen dat het beter gaatquote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Mascleta het volgende:
LiefHoe ziet je gezicht enzo er inmiddels uit? Vast al niets meer te zien?
En aan wat voor schoenen denk je? Ik wil ook nieuwe schoenen.. Maar deze zijn pas een half jaar oud![]()
![]()
hoop dat het herstel zich goed door zet!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Mascleta het volgende:
Lief
en aangaande je post...waar is Twinky eigenlijk?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wil ook nieuwe schoenen. Er zitten gaatjes in bij mijn grote teen![]()
Heb ze sinds midden november. Na mijn vakantie maar even kijken hoe het zit met het budget![]()
![]()
Ik wil ook nieuwe schoenen, moet ook echt denk ik. Meestal is er in de zomer wel een soort uitverkoop toch?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is twinks kwijt?! Verrek.. Nu je het zegt.. Laten we gaan zoeken, ik check facebookquote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoop dat het herstel zich goed door zet!
en aangaande je post...waar is Twinky eigenlijk?![]()
Voor de liefhebbers van kaartjes, routes en data:
http://raceshape.com/heatmap/
Weliswaar gebasseerd op fietsritjes, maar toch wel heel gaaf om te zien.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is twinks kwijt?! Verrek.. Nu je het zegt.. Laten we gaan zoeken, ik check facebookvolgens mij al een paar dagen op de missing list... ALERT!!
Fijn dat het weer wat beter met je gaat! En niet verkeerd om even rust te houden tot na je vakantie.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Mascleta het volgende:
Lief![]()
Ah, iets met een veerboot en texel, dus die is aan het genieten van anderen dan ons. Moeilijk voor te stellen natuurlijk..![]()
prima... maar waar zijn de normen en waarden van dit topic gebleven? wij moesten altijd een briefje van mijn moeder mee als we een dagje niet naar school Fok! konden bijv.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Nirak het volgende:
Ah, iets met een veerboot en texel, dus die is aan het genieten van anderen dan ons. Moeilijk voor te stellen natuurlijk..
En dat voor een juf...
Uhm..quote:Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef Twinky het volgende:
Pff, hier vandaag ook pain. Ik wilde wat sneller dan normaal en ik dacht ik doe ff het hele rondje rond de Maarsseveense plassen.
na 4+5+5 minuten rennen heb ik toen eerst maar een heel eind gewandeldDaarna wel nog Evy's laatste 4 minuten! Poehpoeh.
Twink much?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En drijfnat. Man man man wat een water komt er uit de luchtQuoi
Hats
rest ook
oke, over heen gelezenquote:![]()
of is dit een kloon?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn gezicht ziet er nog wel gehavend uit, de korsten zijn al een tijdje verdwenen, maar er zit wel een hoop kleurverschil tussen de oude en nieuwe huid. Ook zit er op plek snor een verdikt rood litteken en ontbreekt daar de groei van snorharen. Het ziet er stukken beter uit als eerst. Mijn gescheurde lip is weer in oorspronkelijke vorm hersteld gelukkig. Ik zal van de week nog een keer een goede foto maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wat fijn te horen dat het beter gaatHoe ziet je gezicht enzo er inmiddels uit? Vast al niets meer te zien?
En aan wat voor schoenen denk je? Ik wil ook nieuwe schoenen.. Maar deze zijn pas een half jaar oud
Over die schoenen, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik heb toen ik begon met hardlopen goedkope Asics gekocht van 40,- Die zijn nog steeds z.g.a.n. als je ze ziet, maar ik ga er een expert naar laten kijken. Misschien blijkt uit loopanalyse wel dat ik aanpassingen moet hebben om blessures te voorkomen.zo zo, Ik ben even twee weken offline en Twinky gaat van Evy naar de "60 van Texel"? Of loopt ze de ultraloop van 120km?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Nirak het volgende:
Ah, iets met een veerboot en texel, dus die is aan het genieten van anderen dan ons. Moeilijk voor te stellen natuurlijk..Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Goed te lezen dat het goed met je gaatquote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Mijn gezicht ziet er nog wel gehavend uit, de korsten zijn al een tijdje verdwenen, maar er zit wel een hoop kleurverschil tussen de oude en nieuwe huid. Ook zit er op plek snor een verdikt rood litteken en ontbreekt daar de groei van snorharen. Het ziet er stukken beter uit als eerst. Mijn gescheurde lip is weer in oorspronkelijke vorm hersteld gelukkig. Ik zal van de week nog een keer een goede foto maken.
Over die schoenen, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik heb toen ik begon met hardlopen goedkope Asics gekocht van 40,- Die zijn nog steeds z.g.a.n. als je ze ziet, maar ik ga er een expert naar laten kijken. Misschien blijkt uit loopanalyse wel dat ik aanpassingen moet hebben om blessures te voorkomen.
[..]
zo zo, Ik ben even twee weken offline en Twinky gaat van Evy naar de "60 van Texel"? Of loopt ze de ultraloop van 120km?En het is inderdaad verstandig om even naar je schoenen en je loop te laten kijken
Dat valt nog mee dan in je gezicht zo te horenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Mijn gezicht ziet er nog wel gehavend uit, de korsten zijn al een tijdje verdwenen, maar er zit wel een hoop kleurverschil tussen de oude en nieuwe huid. Ook zit er op plek snor een verdikt rood litteken en ontbreekt daar de groei van snorharen. Het ziet er stukken beter uit als eerst. Mijn gescheurde lip is weer in oorspronkelijke vorm hersteld gelukkig. Ik zal van de week nog een keer een goede foto maken.
Over die schoenen, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik heb toen ik begon met hardlopen goedkope Asics gekocht van 40,- Die zijn nog steeds z.g.a.n. als je ze ziet, maar ik ga er een expert naar laten kijken. Misschien blijkt uit loopanalyse wel dat ik aanpassingen moet hebben om blessures te voorkomen.
[..]
zo zo, Ik ben even twee weken offline en Twinky gaat van Evy naar de "60 van Texel"? Of loopt ze de ultraloop van 120km?![]()
En Twinks doet zeker mee daar jaMet aanmoedigen dan
Wie gooit hem dicht? Ikke niet, want ik ga extreme planken en heb geen zin om de OP steeds aan te passen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: