abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128182575

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:

Deze OP is hier te vinden
I solemnly swear i'm up to no good
pi_128182582
Zal zo die link eens lezen.

Maar ik denk dat honden het ook gewoon leuk vinden om naar je stem te luisteren.

En sommige dingen zullen ze ook echt wel herkennen.

Loebes heeft plasje binnen gedaan. Had ook aardig wat water op zag ik.
Wond ziet er 'mooi'uit.

En de tekst "pilletje halen" staat voor Loebes gelijk aan ik loop naar de koelkast want daar ligt het lekkers ^^
Nu maar hopen dat hij binnenkort niet door heeft hoe de koelkast openmoet ....

[ Bericht 98% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 24-06-2013 07:48:05 ]
pi_128182678
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef CesarMilan het volgende:
Toe maar..Cesar Milan is tegenwoordig verboden in Oostenrijk.

http://www.hondsdomheid.n(...)&utm_medium=facebook

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_128182786
quote:
Mooi stukje.

Ik heb ook nooit iets met zijn.. technieken.. gehad.

Ik snap de gedachten van jij bent de leider en je moet kalm blijven enzo allemaal. En daar kan ik me in vinden. In de rest van de technieken wat minder.
pi_128183223
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 08:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mooi stukje.

Ik heb ook nooit iets met zijn.. technieken.. gehad.

Ik snap de gedachten van jij bent de leider en je moet kalm blijven enzo allemaal. En daar kan ik me in vinden. In de rest van de technieken wat minder.
Programma moet scoren ,dus snel resultaat + het feit dat er gevallen tussen zitten waar de eigenaren ten einde raad zijn .
Beetje erop of eronder voor sommige huisdieren of ze bij hun huidige eigenaar blijven denk ik.
Dat er dan trucs en oude foefjes uit de hondensport worden gehanteerd kan als niet wenselijk worden beschouwd maar hij doet wat werkt en verstrekt hoop bij eigenaren .

Dat dezelfde technieken worden aangewend door doorsnee eigenaren met doorsnee moeilijke hondjes is niet wenselijk naar mijn idee.
Juich het dan ook alleen maar toe ,dat Oostenrijk zegt nee .
Het is sterk afhankelijk wie en hoe je zaken toepast en bij welke hond .
Er ligt in Nederland momenteel een wetsontwerp (aangestuurd door EU) waarin de slipkettingen, halti's,Gentle leader,prikbanden,tuigen en Teletac verboden zijn .

Beperk je toch (bij juist gebruik) de mogelijkheden tot training .
Gemiddelde agent is niet op de hoogte van de mogelijkheden en de plaats die de Teletac in de wet
inneemt,laat staan dat hij een deskundige kijk heeft op wat een goed of slecht tuig is.
Goed tuig zorgt voor geen obstructie van de luchtweg,daar kan je je voordeel bij doen bij een trekkende hond .
Teletac staat onder elektronische aanlijning ,geeft dus de mogelijkheid tot loslopen .

Onverantwoorde eigenaren die hun hond los laten lopen zonder dat ze fatsoenlijk onder appèl staan,
voorkom je niet door het opleggen van verboden.
Die gaan nog steeds zonder lijn de straat op.
Het beperkt wel degenen wel die serieus met training /hondensport bezig is .

Ik zou veel meer zien in een test (diploma) ,voor eigenaar en hond wanneer je van bepaalde privileges wil gebruik maken .

Alles verbieden is zo makkelijk.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  maandag 24 juni 2013 @ 09:27:03 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_128183621
Ik heb er nooit wat in gezien in die Cesar. Ik weet zeker dat hij met Sjon ook niks zou kunnen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 24 juni 2013 @ 09:27:40 #7
176471 oh-oh
pi_128183629

Billy vanmorgen, op zoek naar die verdomde parkeerplaats merel O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_128184113
quote:
17s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Billy vanmorgen, op zoek naar die verdomde parkeerplaats merel O+
Technische vraag:kunnen die golfjes er bij de oren ook uit?
Lijkt hier soms of ik de wafeltjestang ter hand genomen heb .
  maandag 24 juni 2013 @ 10:02:07 #9
176471 oh-oh
pi_128184273
:D Nee joh, zo is zijn vacht gewoon, zijn staart heeft ook slag, en Sjon is helemaal net een poedel als we in de regen gelopen hebben!
( Groucho Marx )
pi_128184559
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:02 schreef oh-oh het volgende:
:D Nee joh, zo is zijn vacht gewoon, zijn staart heeft ook slag, en Sjon is helemaal net een poedel als we in de regen gelopen hebben!
Ik weet niet of die muts van mij slag heeft ,maar soms wil ik het stijl.
Net alsof ik de oren niet kam
  maandag 24 juni 2013 @ 10:16:20 #11
176471 oh-oh
pi_128184593
Oh ik zit dr niet mee. Ik denk dat het nu mss net iets erger is door de regen en omdat ik hem al een paar weken niet gewassen en gekamd heb :+
( Groucho Marx )
pi_128184618
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zit dr niet mee. Ik denk dat het nu mss net iets erger is door de regen en omdat ik hem al een paar weken niet gewassen en gekamd heb :+
ze worden wel lekker zacht in de regen O+
  maandag 24 juni 2013 @ 10:18:09 #13
176471 oh-oh
pi_128184638
Ja :D O+
( Groucho Marx )
  maandag 24 juni 2013 @ 10:23:15 #14
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_128184782
Blijkt dat we toch een Boxer in huis hebben :P

Sam is waarschijnlijk gestoken door een insect en heeft hier een allergische reactie op gekregen.
Resultaat, een dik oog, 2 dikke wangen en bulten over zijn hele lichaam..

Gelukkig is alles weer weggetrokken, maar was wel even schrikken :)
  maandag 24 juni 2013 @ 10:29:06 #15
176471 oh-oh
pi_128184930
Ooooh, net als Obi ( zie laatste pagina vorig topic ), jeetje, wat zou het toch zijn?
Beterschap voor Sam!
( Groucho Marx )
  maandag 24 juni 2013 @ 10:45:45 #16
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_128185411
Ohjaa ik zie het, de hond van CesarMilan.. Toevallig :Y

De DA wist bijna zeker dat het van een insect kwam, maar hoe en wat kon hij niet zeggen.
pi_128188811
Wow gaat lekker in dit topic.
Met de zieke gevalletjes.
pi_128188901
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 08:58 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Programma moet scoren ,dus snel resultaat + het feit dat er gevallen tussen zitten waar de eigenaren ten einde raad zijn .
Beetje erop of eronder voor sommige huisdieren of ze bij hun huidige eigenaar blijven denk ik.
Dat er dan trucs en oude foefjes uit de hondensport worden gehanteerd kan als niet wenselijk worden beschouwd maar hij doet wat werkt en verstrekt hoop bij eigenaren .

Dat dezelfde technieken worden aangewend door doorsnee eigenaren met doorsnee moeilijke hondjes is niet wenselijk naar mijn idee.
Juich het dan ook alleen maar toe ,dat Oostenrijk zegt nee .
Het is sterk afhankelijk wie en hoe je zaken toepast en bij welke hond .
Er ligt in Nederland momenteel een wetsontwerp (aangestuurd door EU) waarin de slipkettingen, halti's,Gentle leader,prikbanden,tuigen en Teletac verboden zijn .

Beperk je toch (bij juist gebruik) de mogelijkheden tot training .
Gemiddelde agent is niet op de hoogte van de mogelijkheden en de plaats die de Teletac in de wet
inneemt,laat staan dat hij een deskundige kijk heeft op wat een goed of slecht tuig is.
Goed tuig zorgt voor geen obstructie van de luchtweg,daar kan je je voordeel bij doen bij een trekkende hond .
Teletac staat onder elektronische aanlijning ,geeft dus de mogelijkheid tot loslopen .

Onverantwoorde eigenaren die hun hond los laten lopen zonder dat ze fatsoenlijk onder appèl staan,
voorkom je niet door het opleggen van verboden.
Die gaan nog steeds zonder lijn de straat op.
Het beperkt wel degenen wel die serieus met training /hondensport bezig is .

Ik zou veel meer zien in een test (diploma) ,voor eigenaar en hond wanneer je van bepaalde privileges wil gebruik maken .

Alles verbieden is zo makkelijk.
Dat het tuig verboden zou worden zou zonde zijn. Ik heb er zelf ook een. Een goede dan wel he en zie niet in waarom dat kwaad zou kunnen.
pi_128189573
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat het tuig verboden zou worden zou zonde zijn. Ik heb er zelf ook een. Een goede dan wel he en zie niet in waarom dat kwaad zou kunnen.
Er zijn tuigen die over een zenuwbaan lopen en dus door irritatie/pijnprikkel correctie uitvoeren
Een teletac op piep of tril is ook zonder gevolgen
pi_128189646
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Een teletac op piep of tril idem
Mja daar houd ik zelf ook niet zo van.

Maar dat tuig wat ik heb gebruik ik voornamelijk in de bergen. Voor zijn eigen veiligheid. Maar dat belemmert hem absoluut niet.
pi_128189839
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mja daar houd ik zelf ook niet zo van.

Maar dat tuig wat ik heb gebruik ik voornamelijk in de bergen. Voor zijn eigen veiligheid. Maar dat belemmert hem absoluut niet.
Ook om ze uit de sloot te halen vind ik het wel makkelijk (tuig)

het is nu zo dat je een hond electronisch aangelijnd mag zjjn .
Of het werkt bij de betreffende hond ,of dat je het toepast komt niet ter sprake.
het is dus een mogelijkheid om te trainen op los lopen zonder een boete van 110 euro.
in mijn gemeente willen ze de uitrenplekken terugbrengen van 78 naar 6 .
Dan hou je weinig over.
In mijn ogen is een hond gelukkiger wanneer hij losloopt dan dat hij aan een lijn van 1.50 zit.
Die kans word je nu zometeen ontnomen
pi_128190089
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:00 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Ook om ze uit de sloot te halen vind ik het wel makkelijk (tuig)

het is nu zo dat je een hond electronisch aangelijnd mag zjjn .
Of het werkt bij de betreffende hond ,of dat je het toepast komt niet ter sprake.
het is dus een mogelijkheid om te trainen op los lopen zonder een boete van 110 euro.
in mijn gemeente willen ze de uitrenplekken terugbrengen van 78 naar 6 .
Dan hou je weinig over.
In mijn ogen is een hond gelukkiger wanneer hij losloopt dan dat hij aan een lijn van 1.50 zit.
Die kans word je nu zometeen ontnomen
Mja hier zitten de losloop terreinen ook aardig ver weg. Maar hij loopt meestal los. Maar hij luistert ook gewoon goed. En als ik merk dat hij een dag loopt te etterbakken gaat hij aan de lijn. Helaas ook zat honden hier die los lopen en totaal niet luisteren. En dus overal naartoe schieten en soms ook minder goede bedoelingen hebben dan spelen.

Maar van de losloop terreinen hier ben ik geen fan het lijkt wel of iedereen het als een vrijbrief ziet om je veel te dominante agressieve hond los te mogen laten en dat vind ik erg jammer.
pi_128193108
Obi is gelukkig weer helemaal de oude hoor! Sterkte voor Sam! Bij Obi was het al snel weer weggetrokken achteraf maar we wilde niet in het weekend de nacht in gaan met de kans dat het nog veel erger zou gaan worden.

Dat tuigen dan ook verboden worden dat snap ik ook niet helemaal. Ik vind het écht een uitkomst vooral als je van die kleine driftkikkers hebt zoals Lady die anders hun keel wel eens dichttrekken met een normale halsband. Dan bedoel ik wel een normaal tuig ook nog goed gevoerd zodat het nergens knelt of irriteert.

Snap het ook niet zo waarom je bij een hond aan één van de zwakkere gedeeltes waar de luchttoevoer doorheen loopt een lijn wilt vastmaken. Fijn als de hond goed luistert en niets geks doet maar Obi lanceert zichzelf soms wel eens als hij zo gek is als een deur (of schrikt van iets) en als hij alleen een halsband om zou hebben komt al dat gewicht op z'n keel te staan. Bij de cursus zijn tuigen om die reden sowieso verplicht.
  maandag 24 juni 2013 @ 14:24:30 #24
176471 oh-oh
pi_128193280
Nou met een tuig heb je anders veel minder vat op je hond dan met een halsband, ik heb ook een schurft aan tuigen. Zoals in de bergen of zo snap ik het wel hoor, maar voor het dagelijks gebruik vind ik het niks.
( Groucho Marx )
  maandag 24 juni 2013 @ 14:25:34 #25
176471 oh-oh
pi_128193328
Ik had hier vanochtend trouwens weer een gevalletje tia bij de oude heer wss. Maar na wat schrik lijkt alles weer te zijn bijgetrokken.
Derde keer. Verspreid over drie jaar geloof ik.
Nog slechter voor mijn hart dan voor dat van hem...
( Groucho Marx )
pi_128193450
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou met een tuig heb je anders veel minder vat op je hond dan met een halsband, ik heb ook een schurft aan tuigen. Zoals in de bergen of zo snap ik het wel hoor, maar voor het dagelijks gebruik vind ik het niks.
Nou ja maar net wat je gewend bent denk ik. Lobbes reageerde echt 100x beter op een tuig dan op een halsband. Lady hier trouwens ook... Het is wel eff net wat meer werk om ze aan te doen elke keer.
  maandag 24 juni 2013 @ 14:32:37 #27
176471 oh-oh
pi_128193629
Er zijn tuigen waar honden snel uit kunnen glippen en ze kunnen er ook lelijke slijtplekken van krijgen op vervelende plekken.
( Groucho Marx )
pi_128195018
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn tuigen waar honden snel uit kunnen glippen en ze kunnen er ook lelijke slijtplekken van krijgen op vervelende plekken.
Ja dat klopt maar je moet ook niet het eerste de beste ding kopen natuurlijk, en als het kan altijd passen. Voor elke soort bouw hebben ze wel een tuig op de markt, b.v. extreem smal zoals whippet of extreem breed zoals rottweiler met een flinke borstkas. Een goed tuig kost wel wat, maar dat past ook goed. Onze Jack Russel die kon in z'n beste jaren niet eens een halsband om. Omdat z'n nek (toen) bijna net zo dik was als z'n kop. En als ie dan achter uit liep trok ie zelf de halsband over z'n kop terug. Dat was echt een klein super gespierd hondje. Met halsband was dat levensgevaarlijk want als ie weer iets in z'n kop kreeg en z'n halsband af kon krijgen rende ie zo onder een auto of zo.

Wat sneu voor je oudje trouwens... Is zoiets snel weer "voorbij" of heeft ie er nu nog last van? Kan me voorstellen dat je flink schrikt... dat is echt niet leuk nee. Ik heb zoiets nooit meegemaakt bij een hond, godzijdank. Ben wel altijd bang dat het Lady overkomt...
pi_128195247
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik had hier vanochtend trouwens weer een gevalletje tia bij de oude heer wss. Maar na wat schrik lijkt alles weer te zijn bijgetrokken.
Derde keer. Verspreid over drie jaar geloof ik.
Nog slechter voor mijn hart dan voor dat van hem...
Owjeej de oude heer toch.

Hopelijk houd hij er niks aan over.
  maandag 24 juni 2013 @ 15:14:05 #30
176471 oh-oh
pi_128195380
Het ziet er naar uit dat hij op een beetje een gek bewegend oor alweer goed hersteld is, maar jemig, echt slecht voor mijn hart zulke zaken....
( Groucho Marx )
pi_128206668
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Het ziet er naar uit dat hij op een beetje een gek bewegend oor alweer goed hersteld is, maar jemig, echt slecht voor mijn hart zulke zaken....
Kan het me voorstellen idd.

Heeft zijn oor alweer besloten zich als een normaal oor te gedragen?
  maandag 24 juni 2013 @ 20:16:46 #32
176471 oh-oh
pi_128209263
O+ Hij lijkt alweer helemaal de oude O+
( Groucho Marx )
pi_128210906
Mmhh, Cesar Milan... tsja...
Ik kan niet zeggen dat ik het een per definitie verkeerde insteek vindt. Hij leert veel mensen wel het eea over de lichaamstaal van een hond. Of zijn methodes de juiste zijn.. tsja, je moet er de voor jouw bruikbare delen uit plukken. Veel dingen die hij laat zien werken prima, sommigen zullen ook niet werken. En de TV is geduldig, zij kunnen laten zien wat ze willen, wat er fout gaat of niet lukt achter de schermen zien wij toch nooit.

Ik zie het iig niet als mishandeling. Hetzelfde met pinbanden, gentle leaders etc. De enigste voorwaarde is dat zij correct gebruikt worden, dan is er niets mis mee. Alleen regeert de onkunde en onwetendheid bij de baasjes en de verkopers.
Ieder ras heeft zijn eigen dingen, en iedere hond heeft dan nog eens zijn eigen karakter, net als een mens. En zo heeft iedere hond zijn eigen aanpak nodig. Er is geen een goeden les of cursus die 100% garantie geeft bij alle honden.

Ik kan me herinneren dat onze grote natte neus Martin Gaus in de afgelopen 30 jaar ook al 10 keer van systeem is veranderd, van gooien met de riem, tot koekjes, tot met een achterlijk clickertje gaan staan..
Ik ken hondenscholen waar je alleen maar heel lief tegen je hond moet praten, en de hond verzoeken om iets te doen, als je je stem verheft of een tikje aan de riem geeft ben je al niet meer welkom, en d'r zijn ook nog steeds scholen waar honden over een schutting worden geslagen en als ze niet willen gewoon met de riem worden vastgehangen, klimmen of stikken...

Nee, ik heb de wijsheid ook niet in pacht, maar het belangrijkste is gezond verstand. Als Dhr Milan hier komt met zijn insteek word hij opgevreten door mijn boefjes, zonder pardon. Ik heb tussen mijn roedel honden zitten waar ik echt Alpha moet zijn, en de honden ook zo moet benaderen/behandelen, ik heb er ook honden bij zitten die ik met een knip van de vinger kan laten doen wat ik wil, zonder staart tussen de benen. Al mijn honden vertrouw ik voor 99.99% ( het blijven dieren ) ze luisteren goed, hebben hun papieren, worden met liefde en respect behandelt.
Maar mensen die roepen dat je met een vriendelijk woord of een koekje iedere hond kunnen opvoeden weten duidelijk niet waar ze het over hebben. Honden en wolven in de natuur zijn veel simpeler dan wij, jij luistert niet, dan pak ik je net zo hard en lang tot je wel luistert. Heel zwart/wit. En wij mensen vinden ons zo intelligent dat we alles denken te weten, en overal een nette sociale oplossing voor moeten vinden, terwijl de dieren het simpeler en effectiever doen, alleen willen we dat niet zien en weten, want daar vinden we ons te geëvolueerd voor ;)

Ach, ieder voor zich, ik zal mijn dieren nooit mishandelen, en heb een hekel aan mensen die dat wel doen. Maar mensen die niet weten wat voor hond een eigenaar heeft ( moeilijk, gevaarlijk, bang, angstig, ziek etc. ) hebben te snel een mening klaar over hoe het wel even zou moeten.

Ik heb 1 hond die uitvalt naar auto's, bussen, rolstoelen etc. Hij luister perfect, heeft z'n papieren, maar dat krijg ik er niet uit. Als ik hem dan corrigeer, of mijn stem verhef zie je mensen vaak zo arrogant kijken, alsof ik hem helemaal in elkaar sla ( wat ik niet doe natuurlijk ) maar wat ze niet zien is een hond die meoilijk te hanteren is in die situatie, en een gevaar voor zichzelf en anderen is op dat moment. Want in 3 jaar tijd heeft hij al 9 riemen kapot getrokken ( ja, goede riemen! ) en gaat er als een zot achteraan met alle mogelijke gevolgen vandien. Maar mensen zien alleen dat je een hond corrigeert op een in hun ogen onvriendelijke manier...

Maar goed, genoeg geschreven, ander ben ik morgen nog bezig ;)
  maandag 24 juni 2013 @ 21:21:04 #34
176471 oh-oh
pi_128212840
Zo had ik vrijdag echt zowat slaande ruzie in de bus met een kerel die flipte op me omdat ik mijn jongste corrigeerde die ontzettend liep te stieren. Hij moest zitten van me en krijste daar onwijs om, die dude zat met zijn rug naar me toen en kwam ineens aanvliegen.
Ik duwde goed terug hoor, imbeciel :{w :r
( Groucho Marx )
pi_128213689
Ik heb weleens mijn hond een por in zijn zij gegeven ala Cesar. Weet niet meer waarom en was niet hard, maar hij deed echt alsof ik hem ging vermoorden :')
Dat doe ik dus maar niet meer.. Wat ik wél heb overgenomen is het claimen van de deur. Als ik dat niet doe wordt bezoek of een pakjes bezorger gelijk besprongen. Niet iedereen waardeert dat en het is geen groot hondje. Heb weleens een bezorger gehad die bang voor hem was en toen was hij nog maar 3 maanden oud :')
Door hem nu weg te houden bij de deur gaat hij rustig op een afstandje zitten en wacht tot de deur weer dicht is :)
Andere technieken zou ik sowieso niet snel even uitproberen. Er wordt niet voor niets in het programma vermeld dat alle technieken met professionele begeleiding moeten gebeuren.
  maandag 24 juni 2013 @ 22:03:55 #36
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_128215649
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb weleens mijn hond een por in zijn zij gegeven ala Cesar. Weet niet meer waarom en was niet hard, maar hij deed echt alsof ik hem ging vermoorden :')
Dat doe ik dus maar niet meer.. Wat ik wél heb overgenomen is het claimen van de deur. Als ik dat niet doe wordt bezoek of een pakjes bezorger gelijk besprongen. Niet iedereen waardeert dat en het is geen groot hondje. Heb weleens een bezorger gehad die bang voor hem was en toen was hij nog maar 3 maanden oud :')
Door hem nu weg te houden bij de deur gaat hij rustig op een afstandje zitten en wacht tot de deur weer dicht is :)
Andere technieken zou ik sowieso niet snel even uitproberen. Er wordt niet voor niets in het programma vermeld dat alle technieken met professionele begeleiding moeten gebeuren.
Wat doe je dan precies wat betreft de deur? :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_128216214
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Wat doe je dan precies wat betreft de deur? :+
Zonder de hond aan te raken weghalen, eigenlijk ertussen gaan staan en steeds een stapje dichter naar de hond tot hij ver genoeg staat. In mijn geval zorgt dit er al voor dat de hond kalmer wordt en niet meer probeert de deur uit te stormen en tegen het bezoek aan te springen. Mijn hond vindt het altijd heel spannend als er bezoek komt en staat al zowat bij de deur te springen als de bel van de entree beneden gaat :P Eerst kalmeren dus voor de deur open gaat.
  maandag 24 juni 2013 @ 22:15:37 #38
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_128216539
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Zonder de hond aan te raken weghalen, eigenlijk ertussen gaan staan en steeds een stapje dichter naar de hond tot hij ver genoeg staat. In mijn geval zorgt dit er al voor dat de hond kalmer wordt en niet meer probeert de deur uit te stormen en tegen het bezoek aan te springen. Mijn hond vindt het altijd heel spannend als er bezoek komt en staat al zowat bij de deur te springen als de bel van de entree beneden gaat :P Eerst kalmeren dus voor de deur open gaat.
Ik ga het ook proberen, Milo doet namelijk precies hetzelfde :P

Wat we nu doen is eigenlijk hem laten zitten in een andere kamer, maargoed blijven zitten wil nog niet altijd even goed lukken :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 24 juni 2013 @ 22:20:50 #39
176471 oh-oh
pi_128216972
Die van mij kennen die truc met zijn allen, maar ik had Cesar daar niet voor nodig,
Gewoon bij de deur gaan staan en ze blijf geven.
( Groucho Marx )
pi_128217178
Ik ben gewoon tussen de deur gaan staan en hem. En NU hoef ik maar te wijzen of hij druipt al af. Maar heeft wel wat tijd gekost ^^
pi_128219149
Jullie krijgen een poot van Loebes.

DSC_4050 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:03:26 #42
176471 oh-oh
pi_128227963

Hij doet het weer prima O+
( Groucho Marx )
pi_128230876
Een algemene vraag:

Dit soort hondjes, zoals hierboven met weinig vacht, is dat vanuit zichzelf zo, of verliezen ze na verloop van tijd hun vacht waardoor ze dus bescherming moeten hebben middels dit soort 'jasjes'.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 11:11:56 #44
176471 oh-oh
pi_128230959
Ik heb chinese naakthonden, die zijn van nature kaal.
( Groucho Marx )
pi_128233058
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet het weer prima O+
Gelukkig maar!
Wat had hij precies voor symptomen? De uitval van zijn oor, of nog wat anders?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:12:07 #46
176471 oh-oh
pi_128233139
Hij viel ineens uit zijn mand, was helemaal de weg kwijt, en na een poos was ie erg rillerig, en eventjes helemaal verlamd / slap. Het was geen epilepsie volgens mij, echt eerder een tia.
Hij heeft het al een paar keer eerder gehad, ook elke keer met uitval en die trok elke keer snel weer bij.
( Groucho Marx )
pi_128233318
Okee, maar hij heeft ook epilepsie toch? Ik vind het eerder klinken als epilepsie eigenlijk.. Want bij een tia gaat het nooit om een gehele uitval (verlamming) volgens mij, terwijl je dat bij epilepsie wel kunt hebben.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:19:40 #48
176471 oh-oh
pi_128233392
Nee hij heeft geen epilepsie. Karel had epilepsie, dit is echt heel anders. Bij een tia kun je zeker wel eventjes verlammingsverschijnselen hebben hoor. Het was denk ik ook geen gehele uitval, maar als een hond zijn achterhand niks doet is hij gewoon in zijn geheel niet meer snel iets met de rest ook. En het trok snel bij, denk binnen een uur. Oor duurde het langst die tic.
( Groucho Marx )
pi_128233681
Ok :) jij kent hem natuurlijk.
Er zijn wel veel verschillende soorten epilepsie he, dat geldt in ieder geval voor mensen dus voor honden ook neem ik aan. Een uitval van de achterkant van zijn lichaam klinkt mij eerder als een beroerte (maar dat zou niet zo snel herstellen) of een verlamming na een epileptische uitval.
Maar hij is weer de oude en dat telt natuurlijk.
pi_128233770
Een beroerte is toch een tia?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:31:44 #51
176471 oh-oh
pi_128233784
Boeie ook wat het was, het is over :P
En of het nou epileptie, een tia of een beroerte was, de da kan er toch niks mee.
( Groucho Marx )
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:32:57 #52
176471 oh-oh
pi_128233824
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een beroerte is toch een tia?
Ja een herseninfarct is een beroerte, een tia is minder heftig en zonder schade aan de hersenen geloof ik. Een korte verstopping vs een echte bloeding.
( Groucho Marx )
pi_128233979
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Step-ins ja :N
Lopen ze er achteruit uit.
Wie dat ook verzonnen heeft.
pi_128234217
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Boeie ook wat het was, het is over :P
En of het nou epileptie, een tia of een beroerte was, de da kan er toch niks mee.
Dat is zo :P
Maar een tia is wel ernstiger in de zin dat hij dan een grotere kans heeft dat het opnieuw gebeurt maar dan erger, dus echt een beroerte of hartaanval bijv. Vandaar dat ik er over begon.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:55:12 #55
176471 oh-oh
pi_128237027
Epileptie krijgen ze vaker doorgaans, niet echt eenmalig.
Anyways, ik weet het en het is over :P
Ik steek mijn kop gewoon weer in het zand hoor.
:7
Ik hou mijn kwartet gewoon lekker kompleet.
( Groucho Marx )
pi_128238712
Cute O+ hehe hoe Kees er tussenin staat.

Ik zie de mijne vrijdag weer O+
pi_128243547
Van heel erge migraine krijg je ook gedeeltelijke uitval. Tenminste mensen krijgen dat. Vriend van me heeft dat en dat is ook best creepy maar trekt altijd weer zelf weg.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:48:56 #58
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_128245428
Oh oh wie is nu precies wie op die foto?
Grappig kwartet :D
pi_128279781
Je zou bijna denken dat het de neefjes van Dagobert Duck zijn. ;)
(Kwik,kwek en kwak)
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:24:43 #60
176471 oh-oh
pi_128279894
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:48 schreef Mubassie het volgende:
Oh oh wie is nu precies wie op die foto?
Grappig kwartet :D
Van links naar rechts Billy ( de wit-blauwe ) Sjon ( de stoute ) Kees ( de prinses :') ) en Chico ( de oude keizer ).
( Groucho Marx )
pi_128285890
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Van links naar rechts Billy ( de wit-blauwe ) Sjon ( de stoute ) Kees ( de prinses :') ) en Chico ( de oude keizer ).
Kees is wel echt een schatje op die foto.
  roze vrijdag 28 juni 2013 @ 14:13:47 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128359142
Heeft er niemand hier een Welsh Corgi? O+
Your beauty never ever scared me.
pi_128360185
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Heeft er niemand hier een Welsh Corgi? O+
Even mijn vergrootglas pakken hoor :P
Oh een Welsh corgi, nee die zit hier niet geloof ik? Maar ik ben slecht met rassen.
pi_128360214
Er is er weleens een voorbij gekomen volgens mij.

---------------------------

Vanavond Loebes voor dik een week uit logeren brengen bij schoonouders. Ik wil niet.. Maar weinig keus met een scouting kamp.
  roze vrijdag 28 juni 2013 @ 14:50:04 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128360223
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:48 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Even mijn vergrootglas pakken hoor :P
Oh een Welsh corgi, nee die zit hier niet geloof ik? Maar ik ben slecht met rassen.
Expres klein gedaan omdat ik geen hond heb ofzo maar wel echt een enorme zwak voor deze ras. Ooit heb ik er ook één O+ En ik kijk stiekem wel vaak hier naar al die lieve honden haha
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:52:20 #66
176471 oh-oh
pi_128360292
Ik heb er volgens mij ooit wel eens een voorbij zien komen, maar wel al heel lang geleden.
Hierzo:

O+
( Groucho Marx )
pi_128360313
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Expres klein gedaan omdat ik geen hond heb ofzo maar wel echt een enorme zwak voor deze ras. Ooit heb ik er ook één O+ En ik kijk stiekem wel vaak hier naar al die lieve honden haha
Haha ja is ook een geweldig topic met al die foto's hier O+
pi_128360320
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Is toch ook leuk naar die vrolijke viervoeters lijken :-D
pi_128360325
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vanavond Loebes voor dik een week uit logeren brengen bij schoonouders. Ik wil niet.. Maar weinig keus met een scouting kamp.
Ah is ook leuk voor hem, eens wisselen van omgeving :Y
pi_128360396
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ah is ook leuk voor hem, eens wisselen van omgeving :Y
Hij gaat naar zijn halfbroer en een andere zwarte lab... Dus hij vermaakt zich sowieso wel. En Loebes heeft voor zijn gevoel 3 huizen. Hier, bij mijn ouders en schoonouders. Voelt zich daar ook gewoon thuis.

Maar ik ga hem wel missen :@ Ik hem meer dan hij mij hoor ^^
  roze vrijdag 28 juni 2013 @ 14:55:22 #71
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128360404
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is toch ook leuk naar die vrolijke viervoeters lijken :-D
Zekers maar ik mis dus de Corgi's :P
pi_128360464
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:55 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Zekers maar ik mis dus de Corgi's :P
Ja maar.. Ik hebbe geen Corgi.. Ik heb dit momenstertje

DSC_4133 26-06-2013 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
  roze vrijdag 28 juni 2013 @ 14:58:09 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128360502
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja maar.. Ik hebbe geen Corgi.. Ik heb dit momenstertje

[ link | afbeelding ]
DSC_4133 26-06-2013 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Ook geweldig O+ Lab? Labradors zijn ook geweldige honden. Mijn perfecte hondengroepje zou zijn een Welsh Corgi Pembroke, Chocokleur Labrador en een Japanse Akita :'). Vermoed ergens dat het uiteindelijk alleen de Lab wordt haha
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:58:54 #74
176471 oh-oh
pi_128360527

Ik heb die en nog een stel.
( Groucho Marx )
pi_128360541
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:58 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ook geweldig O+ Lab? Labradors zijn ook geweldige honden
Jup een Labje :) Is echt een schatje :D
  roze vrijdag 28 juni 2013 @ 15:00:01 #76
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128360561
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jup een Labje :) Is echt een schatje :D
Ze zien er altijd uit van 'knuffel mij, aai mij, ik ben lief' O+
  roze vrijdag 28 juni 2013 @ 15:01:41 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128360610
Had hier nooit moeten reageren haha. Nu kan ik weer niet wachtten tot ik op een dag een eigen huisje heb en ook een hond in huis kan halen haha. Kriebels vallen altijd wel mee tot ik erover praat of nadenk :')
pi_128360782
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ze zien er altijd uit van 'knuffel mij, aai mij, ik ben lief' O+
Ja dat is ook precies wat ze willen... Of met balletje spelen. En dat ik ben lief zijn ze zelf ontzettend van overtuigd en maken er grondig misbruik van.. althans de mijne wel.. :')

Er is maar een hond waar Loebes ontzettend pissig op is en ik heb geen idee waarom....
pi_128360839
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Had hier nooit moeten reageren haha. Nu kan ik weer niet wachtten tot ik op een dag een eigen huisje heb en ook een hond in huis kan halen haha. Kriebels vallen altijd wel mee tot ik erover praat of nadenk :')
Dan is als het moment daar is de lol des te groter.

Zodra wij getekend hadden voor ons huis heb ik ons ingeschreven voor een hond. We zaten er een week in toen we hem mochten halen. Was nog best stressen om het huis op tijd af te hebben ^^
  roze vrijdag 28 juni 2013 @ 15:09:29 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128360866
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat is ook precies wat ze willen... Of met balletje spelen. En dat ik ben lief zijn ze zelf ontzettend van overtuigd en maken er grondig misbruik van.. althans de mijne wel.. :')

Er is maar een hond waar Loebes ontzettend pissig op is en ik heb geen idee waarom....
We hebben hier, woon met allemaal vrienden, ook wel een Lab rondlopen af en toe en die ziet echt nergens het kwaad van in. Kleine Jack Russel die hier woont die vindt andere honden echt vet stom maar dat heeft die Lab ook gewoon niet door dat die kleine begint te grommen als een gek :') Hij blijft maar te blij kijken naar die Jack Russel en kwispelen haha en als een mongool in de lucht springen omdat die zo over enthousiast is om te spelen haha. Geweldige hond, is ook een blonde! Lijkt best wel op jouw Loebes
  roze vrijdag 28 juni 2013 @ 15:11:40 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128360946
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan is als het moment daar is de lol des te groter.

Zodra wij getekend hadden voor ons huis heb ik ons ingeschreven voor een hond. We zaten er een week in toen we hem mochten halen. Was nog best stressen om het huis op tijd af te hebben ^^
Ben zelfs al aan het kijken soms naar leuke dingen zoals manden enz die ik dan wil halen. Ik ben echt erg haha! :')
pi_128360970
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:09 schreef Amarantha het volgende:

[..]

We hebben hier, woon met allemaal vrienden, ook wel een Lab rondlopen af en toe en die ziet echt nergens het kwaad van in. Kleine Jack Russel die hier woont die vindt andere honden echt vet stom maar dat heeft die Lab ook gewoon niet door dat die kleine begint te grommen als een gek :') Hij blijft maar te blij kijken naar die Jack Russel en kwispelen haha en als een mongool in de lucht springen omdat die zo over enthousiast is om te spelen haha. Geweldige hond, is ook een blonde! Lijkt best wel op jouw Loebes
Leuk doe maar eens een foto dan ^^

----------

Mja ik denk dat er tussen die twee ooit eens wat gebeurt is ofzo. Want tegen andere honden is Loebes echt zo lief.. En overenthousiast enzulks..

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:11 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ben zelfs al aan het kijken soms naar leuke dingen zoals manden enz die ik dan wil halen. Ik ben echt erg haha! :')
Ik wil er nog een bij (Gaat me de komende tijd niet lukken een pup opvoeden) Maar het is zo leuk om rond te kijken ^^
  roze vrijdag 28 juni 2013 @ 15:13:33 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128361025
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuk doe maar eens een foto dan ^^

----------

Mja ik denk dat er tussen die twee ooit eens wat gebeurt is ofzo. Want tegen andere honden is Loebes echt zo lief.. En overenthousiast enzulks..
Stiekem foto van de baasjes hun FB gehaald hihi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij nader inzien valt het erop lijken misschien ook wel mee :P
pi_128361057
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Stiekem foto van de baasjes hun FB gehaald hihi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij nader inzien valt het erop lijken misschien ook wel mee :P
Ze hebben wel wat van elkaar weg. Allebei redelijk smalle snuit enzo :)
  roze vrijdag 28 juni 2013 @ 15:17:35 #85
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128361172
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ze hebben wel wat van elkaar weg. Allebei redelijk smalle snuit enzo :)
Van de Jack Russell mogen er geen foto's op internet :') Ook wel leuk hondje. Een andere vriendin van me heeft trouwens twee honden uit Bulgarije. Echt prachtbeestjes! De één is een husky-kees kruising (de linker, die is dus ook niet groot) en de rechter weet ik niet.. Nog niet in het echt gezien heeft ze net 2 weken naar NL gehaald.
SPOILER
Reden voor spoiler is omdat het niet mijn honden zijn maar wel honden waar ik veel om ga
pi_128361290
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:17 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Van de Jack Russell mogen er geen foto's op internet :') Ook wel leuk hondje. Een andere vriendin van me heeft trouwens twee honden uit Bulgarije. Echt prachtbeestjes! De één is een husky-kees kruising (de linker, die is dus ook niet groot) en de rechter weet ik niet.. Nog niet in het echt gezien heeft ze net 2 weken naar NL gehaald.
SPOILER
Reden voor spoiler is omdat het niet mijn honden zijn maar wel honden waar ik veel om ga
Rechts lijkt wel iets met een akita in zich te hebben.

Jammer dat de jack niet online mag. Ik heb ook een jack maar die woont bij mijn ouders is al 12 en een half.
  roze vrijdag 28 juni 2013 @ 15:21:55 #87
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128361320
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Rechts lijkt wel iets met een akita in zich te hebben.

Jammer dat de jack niet online mag. Ik heb ook een jack maar die woont bij mijn ouders is al 12 en een half.
Is dat ook een zenuwlijer? :P Die hier piept echt om alles enz
pi_128361478
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Is dat ook een zenuwlijer? :P Die hier piept echt om alles enz
Mja hij maakte zich vroeger weleens zo druk dat hij van zijn eigen ging :')

Maar nu is hij toch al een stuk rustiger.. al blijven het zenuwlijers natuurlijk.. ^^

Dan piept, blaft en drentelt alles bij elkaar.

Rocky
pi_128362755
Nou.. Loebes en ik hebben samen mijn monitor van mijn pc gesloopt.. Moeten we maar niet met een voetbal in de huiskamer spelen..

En mijn moeder vroeger maar zeggen.. Naar buiten met die bal.. Weet nu waarom.. ^^
pi_128362766
Jack russels zijn geweldig! Maar idd wel ontzettende zenuwlijers soms...

Lobbes was ook altijd boos op 1 andere hond hier in de buurt, een labrador die ontzettend mank liep. En helaas was dat geheel wederzijds. Die andere hond was zelfs nog een stuk feller dan hij. (Die begon al vanaf een grote afstand te grommen etc).
pi_128362839
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:05 schreef CesarMilan het volgende:
Jack russels zijn geweldig! Maar idd wel ontzettende zenuwlijers soms...

Lobbes was ook altijd boos op 1 andere hond hier in de buurt, een labrador die ontzettend mank liep. En helaas was dat geheel wederzijds. Die andere hond was zelfs nog een stuk feller dan hij. (Die begon al vanaf een grote afstand te grommen etc).
Ja apart is dat toch he.. Maarja ik houd hem gewoon kort bij die hond..
  roze vrijdag 28 juni 2013 @ 16:08:17 #92
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128362855
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mja hij maakte zich vroeger weleens zo druk dat hij van zijn eigen ging :')

Maar nu is hij toch al een stuk rustiger.. al blijven het zenuwlijers natuurlijk.. ^^

Dan piept, blaft en drentelt alles bij elkaar.

Rocky
[ afbeelding ]
Ah :D Die is wel leuk zeg!
pi_128362923
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:08 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ah :D Die is wel leuk zeg!
Ja is mijn kleine oude grote reus.

Al mijn halve leven.. in mijn leven.. (wat een zin)
pi_128367231
Loebes is een sadist.. Altijd als ik me zeer doet ofzo gaat hij kwispelen....
pi_128367928

Meet mijn hondjes
Verliefd, verloofd.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:51:39 #96
176471 oh-oh
pi_128367952
:D Ik moet lachen om die koppen die ze trekken!
( Groucho Marx )
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:52:12 #97
176471 oh-oh
pi_128367976
( Groucho Marx )
pi_128368011
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:51 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik moet lachen om die koppen die ze trekken!
Ja, ze zijn heeeeel.. alert
Verliefd, verloofd.
pi_128368650
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:50 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]

Meet mijn hondjes
Hoi woef en woef..

Wat zijn jullie namen?
pi_128368672
quote: