abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juni 2013 @ 15:35:56 #276
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_128152687
quote:
10s.gif Op zondag 23 juni 2013 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Da's apart! Maar het heeft wel iets.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_128159287
Spiegelbeeld vertel eens even....

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zondag 23 juni 2013 @ 19:46:53 #278
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_128161443
Mooie plaat O+
Urban Dog <3
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_128161951
Nou.. een rustige zondag zat er hier ook niet in. Kort na de middag begon Obi's oog aan één kant er wat geïrriteerd uit te zien. Vlak daarna begon het behoorlijk op te zwollen, daarna z'n andere oog ook nog en tegen de tijd dat we bij de DA waren zaten z'n ogen zowat dicht... m'n arme kleine boefje. Hij had ook alleen maar jeuk. Op de foto's ziet het er niet eens zo erg uit maar het was knalrood en helemaal opgezwollen. I.c.m. de oren net een gremlin.. (al is dat niet grappig natuurlijk).

Op de weg terug van de dierenarts...

Volgens de DA is hij hoogstwaarschijnlijk gestoken door een insect waar hij allergisch op reageert. Na een flinke injectie zijn z'n ogen weer aan het bijtrekken. Morgen nog 2 pillen en dan zou hij weer de oude moeten zijn. Hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren maar de DA heeft 10 pillen meegegeven onder het mom van: "Als hij het nog eens heeft kun je snel zelf reageren".
  zondag 23 juni 2013 @ 19:59:19 #280
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_128162116
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:55 schreef CesarMilan het volgende:
Nou.. een rustige zondag zat er hier ook niet in. Kort na de middag begon Obi's oog aan één kant er wat geïrriteerd uit te zien. Vlak daarna begon het behoorlijk op te zwollen, daarna z'n andere oog ook nog en tegen de tijd dat we bij de DA waren zaten z'n ogen zowat dicht... m'n arme kleine boefje. Hij had ook alleen maar jeuk. Op de foto's ziet het er niet eens zo erg uit maar het was knalrood en helemaal opgezwollen. I.c.m. de oren net een gremlin.. (al is dat niet grappig natuurlijk).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Volgens de DA is hij hoogstwaarschijnlijk gestoken door een insect waar hij allergisch op reageert. Na een flinke injectie zijn z'n ogen weer aan het bijtrekken. Morgen nog 2 pillen en dan zou hij weer de oude moeten zijn. Hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren maar de DA heeft 10 pillen meegegeven onder het mom van: "Als hij het nog eens heeft kun je snel zelf reageren".
Ogh arm ding. Hopelijk gaat het snel beter met hem.
pi_128162439
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ogh arm ding. Hopelijk gaat het snel beter met hem.
Het gaat al weer beter met hem z'n ogen zijn weer een stuk verder open alleen nog wat rood. Ik vraag me alleen af of ik dit vaker kan gaan verwachten of dat het altijd wel eens voor kan komen.

Hoe is het met jouw boef afgelopen? (Sorry als ik dat gemist heb). Is z'n oorontsteking weer wat onder controle?

[ Bericht 6% gewijzigd door CesarMilan op 23-06-2013 20:11:00 ]
pi_128162474
sorry dubbel!
  zondag 23 juni 2013 @ 20:15:32 #283
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_128162986
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:05 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Het gaat al weer beter met hem z'n ogen zijn weer een stuk verder open alleen nog wat rood. Ik vraag me alleen af of ik dit vaker kan gaan verwachten of dat het altijd wel eens voor kan komen.

Hoe is het met jouw boef afgelopen? (Sorry als ik dat gemist heb). Is z'n oorontsteking weer wat onder controle?
Mja goed in de gaten houden en gelukkig heb je nu extra pillen.

Loebes zijn oortje is er goed aan toe. Maar die hot spot heeft hij veel last van. Vooral omdat het onder zijn oor zit en dan kriebelt zijn oor er de heletijd en dan is het weer schudden met zijn kop enzo. Dus iedere keer als hij ligt doe ik zijn oortje omhoog dan kan het niet kriebelen.

Verder hele bubs aan medicijnen Maarja als het helpt.
pi_128166752
quote:
. Hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren maar de DA heeft 10 pillen meegegeven onder het mom van: "Als hij het nog eens heeft kun je snel zelf reageren".
Mag ik vragen hoe die pillen heten ?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_128166993
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe die pillen heten ?
Ja dat mag ja. Ik heb het toevallig net ook gekeken en verbaasde me dat het prednisolone was. Eén van de bijwerkingen is dus ook suf en dat hebben we al wat gemerkt. Hij heeft wat meer geslapen dan normaal...
  zondag 23 juni 2013 @ 21:25:45 #286
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_128167171
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Ja dat mag ja. Ik heb het toevallig net ook gekeken en verbaasde me dat het prednisolone was. Eén van de bijwerkingen is dus ook suf en dat hebben we al wat gemerkt. Hij heeft wat meer geslapen dan normaal...
Loebes heeft die volgens mij ook. Kan nu niet kijken want ben bij mijn ouders.
pi_128167783
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Loebes heeft die volgens mij ook. Kan nu niet kijken want ben bij mijn ouders.
Kan wel ja dat hij dat dan ook heeft gekregen, zeker als hij zoveel last heeft van die hotspot... arm beestje. Geef em maar een dikke knuffel!

Lobbes had het ook (extreem hoge dosis toen) die pillen liggen hier nog steeds omdat ie z'n kuur nooit meer heeft kunnen afmaken. Vind t maar troep binnenkort eens dumpen bij de apotheek hier in het dorp.
pi_128167877
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die van mij had laatst precies hetzelfde! Midden in de nacht de spoedkliniek gebeld, maar uiteindelijk is het vanzelf weer goed gekomen. Ik zit ook maar te hopen dat het niet vaker voorkomt, vond het best wel eng (en sneu!).
  zondag 23 juni 2013 @ 21:35:53 #289
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_128167938
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:33 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Kan wel ja dat hij dat dan ook heeft gekregen, zeker als hij zoveel last heeft van die hotspot... arm beestje. Geef em maar een dikke knuffel!

Lobbes had het ook (extreem hoge dosis toen) die pillen liggen hier nog steeds omdat ie z'n kuur nooit meer heeft kunnen afmaken. Vind t maar troep binnenkort eens dumpen bij de apotheek hier in het dorp.
Mja ik ben er ook niet dol op. Maar anders krant hij heel zijn kop nog verder open en zijn we nog verder van huis. Ons loebes is ook wat suf maar komt toch regelmatig nog met een balletje aanlopen.

Weet niet of je DA het verteld beeft maar ze gaan er meer van drinken en daardoor veel meer van plassen :)
pi_128171145
Ja dat ken ik nog van Lobbes hoewel dat bij hem eigenlijk niet te merken was...Maar die hond had sowieso echt een stalen blaas zo groot als een zwembad volgens mij.
  zondag 23 juni 2013 @ 22:52:56 #291
176471 oh-oh
pi_128172893
Ik had voor Karel ook altijd die pillen in huis, die had vlooienallergie en een keer een hele dikke bult op zijn keel ook van een steek van het een of ander.
Beterschap voor Obi!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 23 juni 2013 @ 22:55:19 #292
176471 oh-oh
pi_128173025

Mijn mooie lieve Billemans O+
( Groucho Marx )
  zondag 23 juni 2013 @ 22:56:37 #293
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_128173095
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:24 schreef CesarMilan het volgende:
Ja dat ken ik nog van Lobbes hoewel dat bij hem eigenlijk niet te merken was...Maar die hond had sowieso echt een stalen blaas zo groot als een zwembad volgens mij.
Ja Loebes heeft ook een grote blaas maar merk toch dat er meer geplast wordt dan normaal nu. Maargoed doe nu gewoon een rondje meer is ook goed voor mij ;)
pi_128173967
@ Thinkk-Pinkk:

Hihi ja dan zal dat wel nodig zijn ja, Ik vond dat altijd fijn een extra rondje. Lopen met de hond is erg ontspannend vind ik. Obi mag alleen nog niets wat dat betreft omdat het zo'n kleine prutser is. Met Lobbes kon ik al grote rondes lopen.

Kwam nog wat foto's tegen op m'n telefoon: (en dit is honden MET foto's natuurlijk). Jammer genoeg ook gemaakt door de telefoon. Maar hij zag er hier nog zo cute uit!

En natuurlijk onze ouwe muts:
  zondag 23 juni 2013 @ 23:14:28 #295
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_128174022
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:13 schreef CesarMilan het volgende:
@ Thinkk-Pinkk:

Hihi ja dan zal dat wel nodig zijn ja, Ik vond dat altijd fijn een extra rondje. Lopen met de hond is erg ontspannend vind ik. Obi mag alleen nog niets wat dat betreft omdat het zo'n kleine prutser is. Met Lobbes kon ik al grote rondes lopen.

Kwam nog wat foto's tegen op m'n telefoon: (en dit is honden MET foto's natuurlijk). Jammer genoeg ook gemaakt door de telefoon. Maar hij zag er hier nog zo cute uit!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hier smelt ik bij O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 23 juni 2013 @ 23:15:05 #296
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_128174050
Wij hebben trouwens veel last van teken hier.. Zowel de hond als onze twee katten hadden allemaal beet :{
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_128174155
Hier in het Zuiden eveneens heel erg veel teken. Honden worden goed nagekeken maar soms wel 5 tot 8 teekjes per hond er af. En zo om de 2-3 dagen zon hele dikke vette op de grond ( of onder m'n schoen }:|
Lastig met honden met langere boerenhondenhaar en veel bossen/struiken...
pi_128174304
Hier ook, baalde laatst zat ik op de stoep achter het huis en liep er al eentje over Obi heen toen hij z'n puppywollen vachtje nog had. Snel eraf geplukt een weekje later zat er al één vast. Dat was dus Obi's allereerste teek.... Inmiddels heeft ie er al 2 gehad of zo. En veel loszittende er al snel afgehaald. Gelukkig zie je ze goed op wit dat is dan één voordeel. Maar ze zitten hier dus ook gewoon in de tuin.

Lady heeft nog niets gevangen maar die is vaak zo smerig dat teken het misschien zelfs vies vinden haha. (Ze heeft nooit veel teken gehad ze zal niet lekker zijn).
  zondag 23 juni 2013 @ 23:40:36 #299
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_128175276
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:13 schreef CesarMilan het volgende:
@ Thinkk-Pinkk:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik loop ook graag. Heerlijk vooral op plekken waar verder niemand te bekennen is. Kan ik tegen Loebes ouwehoeren en hij kijkt me dan aan alsof hij het allemaal begrijpt.

En die oortjes O+ O+ O+ O-) wat lief!

Hier verder nog geen teken gespot.
Maar meneer zit dan ook vaker wel onder de modder dan niet.
pi_128176443
Toe maar..Cesar Milan is tegenwoordig verboden in Oostenrijk.

http://www.hondsdomheid.n(...)&utm_medium=facebook

@Thinkk-Pinkk: Haha dat doe ik meestal bij Lady als ik der op de terugweg wel eens moet dragen omdat de pootjes niet meer zo mee willen. En dan zit ze zo op m'n arm te kijken alsof ze het inderdaad allemaal snapt maar (waarschijnlijk) niet eens hoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')