Misschien als je kon vliegen op die regenboog die uit je aars komt.quote:
Het is 2 uur naast elkaar zitten in een bioscoopquote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef Rezania het volgende:
Was ze nou serieus bang voor Nick of zo?Het is Nick man, jezus.
iddquote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef Rezania het volgende:
1 puntje verwijderenquote:
ik wist niet dat regenbogen uit mn aarsch kwamen. heb jij zeker ingespoten?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien als je kon vliegen op die regenboog die uit je aars komt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wist niet dat regenbogen uit mn aarsch kwamen. heb jij zeker ingespoten?
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maak ooit wel een nieuwe.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Grrr.Die van jou heb ik nog wel ergens in een schoolboek in een kastje.
Ja, kom op zeg. Zij zat er echt mee want ze kent je niet echt en er speelde nog iets.quote:
pyjamameet bij etsuquote:Op zondag 23 juni 2013 23:54 schreef Etsu het volgende:
ik ga binnenkort metToto
meeten en met nodig en omg.
met iedereen hier behalve rez.
Oh, daar kan ik wel mee werken.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het is 2 uur naast elkaar zitten in een bioscoop_
Nee, je ego is zo groot dat je jezelf penetreerde op een gegeven moment, daar komen ze vandaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:54 schreef Etsu het volgende:
ik ga binnenkort metToto
Nou met mij dan ook niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:54 schreef Etsu het volgende:
ik ga binnenkort metToto
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik wel mee werken.
[..]
Nee, je ego is zo groot dat je jezelf penetreerde op een gegeven moment, daar komen ze vandaan.
Nee, ze was niet bang. Het had met wat anders te maken. Maar dat ga ik hier niet lopen vertellen want dat heeft ze mij in vertrouwen verteld.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef Rezania het volgende:
Hier spat de jaloezie wel vanaf hoorquote:
ja ik zeg het nu snel afquote:Op zondag 23 juni 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat hadden we toch gister ofzo afgesproken
goede keus welquote:Op zondag 23 juni 2013 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ze was niet bang. Het had met wat anders te maken. Maar dat ga ik hier niet lopen vertellen want dat heeft ze mij in vertrouwen verteld.
Vrouwen.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ze was niet bang. Het had met wat anders te maken. Maar dat ga ik hier niet lopen vertellen want dat heeft ze mij in vertrouwen verteld.
Ja, lekker 3 dagen van tevoren een meet afzeggen. Ik moet ook een dagkaart kopen, dingen regelen. Wat speelde er nog dan? Niks wat ze tegen mij zei iig. Was allemaal beetje vaag.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Zij zat er echt mee want ze kent je niet echt en er speelde nog iets.
En dan ga jij nu een beetje lacherig zitten doen?
Kom op zeg... ik vind nu ik je reactie zie dat ze de juiste keuze heeft gemaakt.
Wij gaan nog wel toch?quote:
Gast.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou in de fucking keuken?
gelukkig maarquote:
ik zat net op omegle en cam met een lekkere rechtenstudent uit Groningen en hij zou best eens homo kunnen zijn OMGquote:
Ja, je hebt een fucking grote bank in de huiskamer staan.quote:
wazz dezequote:
picsquote:Op zondag 23 juni 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
[..]
ik zat net op omegle en cam met een lekkere rechtenstudent uit Groningen en hij zou best eens homo kunnen zijn OMG
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
en ja dan ga jij zeker lopen zeiken dat ik mn bed in de woonkamer heb staanquote:Op zondag 23 juni 2013 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je hebt een fucking grote bank in de huiskamer staan.
Behoorlijke foute opmerking als je weet dat het voor homo`s bedoeld isquote:Op zondag 23 juni 2013 23:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Dicht bij de koelkast toch, hoef je niet ver te lopen als je afstandsbediening leeg is
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Dicht bij de koelkast toch, hoef je niet ver te lopen als je afstandsbediening leeg is
Nee, studio, dit dat alles.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ja dan ga jij zeker lopen zeiken dat ik mn bed in de woonkamer heb staan
Je kwetst me.quote:
dromen over mijquote:Op zondag 23 juni 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
schiet op ik ga zo slapen, mn ogen vallen letterlijk dicht
Ik snap het wel hoor. Ik zou ook bang worden van zo`n robuuste piem0lquote:
idd. gewoon eerlijk zijn he.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Ik zou ook bang worden van zo`n robuuste piem0l
Slaap in het bad.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is geen studio. Wat ik had, was een studio. Dit is een appartement. Halve dan.
jijquote:
leukquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
schiet op ik ga zo slapen, mn ogen vallen letterlijk dicht
leuke brilquote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
let niet op mijn slaperige no makeup hoofd kthxbai
Fucking chill is dat. Als je kookt doe je alle ramen en deuren dicht en als je naar bed gaat ruikt je kussen naar hamburgersquote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt mn naam niet genoemd hequote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, dat haar van die gozer.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
best welquote:
quote:
Gadverdamme.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fucking chill is dat. Als je kookt doe je alle ramen en deuren dicht en als je naar bed gaat ruikt je kussen naar hamburgers
En heb je die kaart al gekocht of moet dat nog?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, lekker 3 dagen van tevoren een meet afzeggen. Ik moet ook een dagkaart kopen, dingen regelen. Wat speelde er nog dan? Niks wat ze tegen mij zei iig. Was allemaal beetje vaag._
Wat een viezerikquote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mn bad is ruim, maar dat weet je nog nietquote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat niet passen met je lompe lichaam.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fucking chill is dat. Als je kookt doe je alle ramen en deuren dicht en als je naar bed gaat ruikt je kussen naar hamburgers
quote:
Vermaak mij en maak er een foto van.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn bad is ruim, maar dat weet je nog niet
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die kan je ook eten.quote:
Knap? Hij lijkt net alsof hij uit een stuk hout is gemaakt man.quote:
Aww... wat zie je er leuk uit met die brilquote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
im not sadquote:
quote:
Jij hebt dan ook geen smaak ktnxbaiquote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap? Hij lijkt net alsof hij uit een stuk hout is gemaakt man.
beetje manquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hahaha is wel ongaar want de h wordt niet uitgesproken
Godver wat een kutgrapquote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hahaha is wel ongaar want de h wordt niet uitgesproken
ohmijn hebben wats zn naam dan ga ik ff fb-enquote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ook
maar hij ziet er wel homo uit
dus jij wint
hij is 20
Zomaar weg van tcquote:
mijne ook grquote:
Bij etsuquote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iedereen heeft honger hihi
We moeten een frituur meet houden
geen ideequote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohmijn hebben wats zn naam dan ga ik ff fb-en
Vies is dat juistquote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
een rugbyveld, een mcdonalds en een park?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat zijn de speerpunten van teamsassem?
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef msacras het volgende:
[..]
geen idee
het begon met een engels gesprek over of hij asjeblieft zn pener niet wou laten zien want daar had ik dus echt geen zin in
quote:
We gaan crashen bij Etsuquote:
dat vind ik geen goede speerpuntenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
een rugbyveld, een mcdonalds en een park?
Leer eens sarcastische en gemeende berichten te onderscheiden. Kusje.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vies is dat juist. Vettige boel enzo.
Wij leven niet in de tijd van de galliërs. Wij hebben wapens.quote:
Al gedaan ja. Je denkt toch niet dat ik de dag ervoor nog een vervoersbewijs ga kopenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En heb je die kaart al gekocht of moet dat nog?
En nee, dat ga ik je niet vertellen. Maar het is een goede reden, dat kan ik je wel vertellen.
Wat voor soort crash?quote:
heb al 3 weken geen twix aangeraaktquote:Op maandag 24 juni 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
sowieso dat ik meteen een twix pak uit die koelkast
Nouja heb je wel airbags gelukkigquote:
Wij, de mensen die honger hebben, hebben het anoniem besloten.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij liet zn piemel zijn, het is Omegle..
Ditquote:
oh eeh prima hoor, maar dan regelen jullie voor de snacks.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wij, de mensen die honger hebben, hebben het anoniem besloten.
Gr gr
Het FOK! frituur team
Met een Boeing 747 Etsu`s kamer in vliegenquote:
Je sarcasmemeter is kapot. Ik had er een leuk plaatje over maar ik vertel het je maar gewoon.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vies is dat juist. Vettige boel enzo.
een kleintje moet wel kunnenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een Boeing 747 Etsu`s kamer in vliegen
Dealquote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh eeh prima hoor, maar dan regelen jullie voor de snacks.
AB en sarcasme gaan niet heul goed samenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je sarcasmemeter is kapot. Ik had er een leuk plaatje over maar ik vertel het je maar gewoon.
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je sarcasmemeter is kapot. Ik had er een leuk plaatje over maar ik vertel het je maar gewoon.
ik dacht eerder aan een speelgoedvliegtuigquote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een Boeing 747 Etsu`s kamer in vliegen
eerst was de cam alleen op zn torso gerichtquote:
Jij hebt wel ervaring met kleintjes toch?quote:
foto gemaakt?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
[..]
eerst was de cam alleen op zn torso gerichtvandaar dat ik vroeg of de cam naar zn hoofd of zn pener ging en of het dat eerste mocht zijn aub
die van rez is nog kleiner dan kleintje.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt wel ervaring met kleintjes toch?
sorryquote:
Ik wist het, ik wist het, ik wist het! Gvd.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
die van rez is nog kleiner dan kleintje.
Je zou slapenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het, ik wist het! Gvd.
Nee, ik heb al een aantal keer gezegd dat ik je dat niet ga vertellen. Als iemand mij iets in vertrouwen vertelt dan ga ik dat niet hier in het topic lopen verkondigen.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Al gedaan ja. Je denkt toch niet dat ik de dag ervoor nog een vervoersbewijs ga kopen
Nou, wat voor reden dan? Iemand dood? Kan gebeuren, snap ik. Nee, het is omdat ze me niet goed genoeg kent, en ze er pas vandaag goed over nagedacht had. Vervolgens vertelt ze jou de werkelijke reden en mij niet.
Wees dan duidelijk, jezus. Sommige mensen
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het, ik wist het! Gvd.
Ga weg mensquote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een aantal keer gezegd dat ik je dat niet ga vertellen. Als iemand mij iets in vertrouwen vertelt dan ga ik dat niet hier in het topic lopen verkondigen.
Maar ik ben klaar met jou. Jij zit alleen maar te drammen hier en lullig te doen om xcachet een schuldgevoel aan te praten.
Ben je er nou klaar mee? Als jullie nog willen praten, doe het dan via DM. Dit komt de sfeer ook niet ten goede.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een aantal keer gezegd dat ik je dat niet ga vertellen. Als iemand mij iets in vertrouwen vertelt dan ga ik dat niet hier in het topic lopen verkondigen.
Maar ik ben klaar met jou. Jij zit alleen maar te drammen hier en lullig te doen om xcachet een schuldgevoel aan te praten.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet popcorn. Ik had hier een leuk plaatje over maar ik vertel het je maar gewoon.
Dames , dames!!quote:
Ga je die zin ook herhalen als je loopt te rukken of wat?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet popcorn. Ik had hier een leuk plaatje over maar ik vertel het je maar gewoon.
Dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je er nou klaar mee? Als jullie nog willen praten, doe het dan via DM. Dit komt de sfeer ook niet ten goede.
Sowieso lijkt het mij niet echt jouw zaak, iets tussen cachet en Nick. Je bemoeit echt overal mee.![]()
Die meid moet gewoon eerlijk zijn. Het is gewoon asociaal om zomaar iemand af te zeggen, zeker als hij of zij ver weg woont en van alles moet plannen. En dat ze het jou dan wel verteld, maar Nick niet, dat is al helemaal asociaal. Wat een bitch.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je die zin ook herhalen als je loopt te rukken of wat?
Ik weet niet of je het weet, maar Ranja reageerde precies hetzelfde. Ga je dit dan ook tegen hem zeggen?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee want daar zijn alleen maar hele verdrietige plaatjes vanquote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je die zin ook herhalen als je loopt te rukken of wat?
Haha, dat jij dit moet zeggen.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je er nou klaar mee? Als jullie nog willen praten, doe het dan via DM. Dit komt de sfeer ook niet ten goede.
Sowieso lijkt het mij niet echt jouw zaak, iets tussen cachet en Nick. Je bemoeit echt overal mee.![]()
Dit.quote:
Ik moest lachenquote:
iddquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die meid moet gewoon eerlijk zijn. Het is gewoon asociaal om zomaar iemand af te zeggen, zeker als hij of zij ver weg woont en van alles moet plannen. En dat ze het jou dan wel verteld, maar Nick niet, dat is al helemaal asociaal. Wat een bitch.
Wil je die jongen nou nog verder de grond in boren?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar Ranja reageerde precies hetzelfde. Ga je dit dan ook tegen hem zeggen?
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
Nu ga ik slapen, voordat de vrouwen mijn levend villen of zo.Gr.
jij bent tof hoor grquote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
Nu ga ik slapen, voordat de vrouwen mijn levend villen of zo.Gr.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
oh sorry ik dat zo negatief was hoor drnick
het maakt me niks uit al eet je die tickets op, ik had ze ook gegeven als je met je mam naar de bios wou
Hoezo zomaar? Ze zegt nog op tijd af. Ze had het ook een dag van tevoren kunnen doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die meid moet gewoon eerlijk zijn. Het is gewoon asociaal om zomaar iemand af te zeggen, zeker als hij of zij ver weg woont en van alles moet plannen. En dat ze het jou dan wel verteld, maar Nick niet, dat is al helemaal asociaal. Wat een bitch.
Dat weet ik. Je belde om te zeggen dat je in ging stappen en nog een keer om te zeggen dat het was gelukt.quote:
ara, my niggahquote:
het maakt me niks uit al eet je die tickets op, ik had ze ook gegeven als je met je mam naar de bios wou
HOU GEWOON OP MET JANKENquote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo zomaar? Ze zegt nog op tijd af. Ze had het ook een dag van tevoren kunnen doen.
En alsof zij niets moest plannen. Zij is helemaal niet asociaal. Als het voor haar niet goed voelt moet ze niet gaan. Maar kies maar weer de kant van Nick.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. Je belde om te zeggen dat je in ging stappen en nog een keer om te zeggen dat het was gelukt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
gvd zo'n gast op tc
daka555: I wish I could come and live with me a month will give you $ 1,000
mehehehe![]()
![]()
quote:
Ja jij bent gewoon fucking vervelend bezigquote:
Zou je dat doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
gvd zo'n gast op tc
mehehehe![]()
![]()
wat doe jij nou met enge, oude ventjesquote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
gvd zo'n gast op tc
mehehehe![]()
![]()
Waarom bemoei jij je hier eigenlijk mee?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo zomaar? Ze zegt nog op tijd af. Ze had het ook een dag van tevoren kunnen doen.
En alsof zij niets moest plannen. Zij is helemaal niet asociaal. Als het voor haar niet goed voelt moet ze niet gaan. Maar kies maar weer de kant van Nick.
de pleuris breekt los jaquote:Op maandag 24 juni 2013 00:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Allemaal naar de FOK! schuilkelders mensen, de hel breekt hier los...
Hangen met die daklozeboysssquote:Op maandag 24 juni 2013 00:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik zou niet vrijwillig op straat kunnen leven denk ik, maar toch lijkt het me wel interessant
#99999feitjes
hoe heet je?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik zou niet vrijwillig op straat kunnen leven denk ik, maar toch lijkt het me wel interessant
#krabbiefeitjes
over wie heb je tquote:Op maandag 24 juni 2013 00:14 schreef msacras het volgende:
de sc was vaak zo leuk maar SOMMIGE mensen...
Dat is echt grappigquote:Op maandag 24 juni 2013 00:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
#sanderfeitjes
Waar ik me mee bemoei? Jij loopt haar hier compleet af te zeiken en een schuldgevoel aan te praten. Dat vind ik nergens op slaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je hier eigenlijk mee?
Jezus Christus, jij bent ook wel echt een jankzeug ook hoor, niveautje Etsu bijna. Weet je waarom ik de kant van Nick kies? Omdat xchachet ook andere laat 'vechten' voor haar. Beetje met z'n alle tegen één persoon. Bitches.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was je negatief dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
De eerste Tiger Tank rolde net alweer voorbij #memoriesquote:
Ik was van plan, nadat mijn ouders me uit huis gaan schoppen, om in een klein bootje te gaan wonen. Zou je dat wel doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
#sanderfeitjes
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus Christus, jij bent ook wel echt een jankzeug ook hoor, niveautje Etsu bijna. Weet je waarom ik de kant van Nick kies? Omdat xchachet ook andere laat 'vechten' voor haar. Beetje met z'n alle tegen één persoon. Bitches.
Sorry.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:14 schreef msacras het volgende:
de sc was vaak zo leuk maar SOMMIGE mensen...
Ja, bronvermelding hoort erbij he.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij loopt haar hier compleet af te zeiken en een schuldgevoel aan te praten. Dat vind ik nergens op slaan.
quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus Christus, jij bent ook wel echt een jankzeug ook hoor, niveautje Etsu bijna. Weet je waarom ik de kant van Nick kies? Omdat xchachet ook andere laat 'vechten' voor haar. Beetje met z'n alle tegen één persoon. Bitches.
Goeie comebackquote:
Jij loopt de hele tijd op mij te happen hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie comebackHou je nu even gewoon op?
wtf is deze?quote:
hey jijquote:Op maandag 24 juni 2013 00:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Holy shit wat is hier nou weer aan de hand zeg.
De ramptoeristen zijn gearriveerdquote:Op maandag 24 juni 2013 00:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
MAUSquote:Op maandag 24 juni 2013 00:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja ik zeg toch, je bent strontvervelend bezig. Als je elk woord wat cachet hier typt wilt verdedigen richt dan lekker je eigen SC`je op.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij loopt de hele tijd op mij te happen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |