Al gedaan ja. Je denkt toch niet dat ik de dag ervoor nog een vervoersbewijs ga kopenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En heb je die kaart al gekocht of moet dat nog?
En nee, dat ga ik je niet vertellen. Maar het is een goede reden, dat kan ik je wel vertellen.
Wat voor soort crash?quote:
heb al 3 weken geen twix aangeraaktquote:Op maandag 24 juni 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
sowieso dat ik meteen een twix pak uit die koelkast
Nouja heb je wel airbags gelukkigquote:
Wij, de mensen die honger hebben, hebben het anoniem besloten.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij liet zn piemel zijn, het is Omegle..
Ditquote:
oh eeh prima hoor, maar dan regelen jullie voor de snacks.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wij, de mensen die honger hebben, hebben het anoniem besloten.
Gr gr
Het FOK! frituur team
Met een Boeing 747 Etsu`s kamer in vliegenquote:
Je sarcasmemeter is kapot. Ik had er een leuk plaatje over maar ik vertel het je maar gewoon.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vies is dat juist. Vettige boel enzo.
een kleintje moet wel kunnenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een Boeing 747 Etsu`s kamer in vliegen
Dealquote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh eeh prima hoor, maar dan regelen jullie voor de snacks.
AB en sarcasme gaan niet heul goed samenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je sarcasmemeter is kapot. Ik had er een leuk plaatje over maar ik vertel het je maar gewoon.
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je sarcasmemeter is kapot. Ik had er een leuk plaatje over maar ik vertel het je maar gewoon.
ik dacht eerder aan een speelgoedvliegtuigquote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een Boeing 747 Etsu`s kamer in vliegen
eerst was de cam alleen op zn torso gerichtquote:
Jij hebt wel ervaring met kleintjes toch?quote:
foto gemaakt?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
[..]
eerst was de cam alleen op zn torso gerichtvandaar dat ik vroeg of de cam naar zn hoofd of zn pener ging en of het dat eerste mocht zijn aub
die van rez is nog kleiner dan kleintje.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt wel ervaring met kleintjes toch?
sorryquote:
Ik wist het, ik wist het, ik wist het! Gvd.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
die van rez is nog kleiner dan kleintje.
Je zou slapenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het, ik wist het! Gvd.
Nee, ik heb al een aantal keer gezegd dat ik je dat niet ga vertellen. Als iemand mij iets in vertrouwen vertelt dan ga ik dat niet hier in het topic lopen verkondigen.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Al gedaan ja. Je denkt toch niet dat ik de dag ervoor nog een vervoersbewijs ga kopen
Nou, wat voor reden dan? Iemand dood? Kan gebeuren, snap ik. Nee, het is omdat ze me niet goed genoeg kent, en ze er pas vandaag goed over nagedacht had. Vervolgens vertelt ze jou de werkelijke reden en mij niet.
Wees dan duidelijk, jezus. Sommige mensen
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het, ik wist het! Gvd.
Ga weg mensquote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een aantal keer gezegd dat ik je dat niet ga vertellen. Als iemand mij iets in vertrouwen vertelt dan ga ik dat niet hier in het topic lopen verkondigen.
Maar ik ben klaar met jou. Jij zit alleen maar te drammen hier en lullig te doen om xcachet een schuldgevoel aan te praten.
Ben je er nou klaar mee? Als jullie nog willen praten, doe het dan via DM. Dit komt de sfeer ook niet ten goede.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een aantal keer gezegd dat ik je dat niet ga vertellen. Als iemand mij iets in vertrouwen vertelt dan ga ik dat niet hier in het topic lopen verkondigen.
Maar ik ben klaar met jou. Jij zit alleen maar te drammen hier en lullig te doen om xcachet een schuldgevoel aan te praten.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet popcorn. Ik had hier een leuk plaatje over maar ik vertel het je maar gewoon.
Dames , dames!!quote:
Ga je die zin ook herhalen als je loopt te rukken of wat?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet popcorn. Ik had hier een leuk plaatje over maar ik vertel het je maar gewoon.
Dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je er nou klaar mee? Als jullie nog willen praten, doe het dan via DM. Dit komt de sfeer ook niet ten goede.
Sowieso lijkt het mij niet echt jouw zaak, iets tussen cachet en Nick. Je bemoeit echt overal mee.![]()
Die meid moet gewoon eerlijk zijn. Het is gewoon asociaal om zomaar iemand af te zeggen, zeker als hij of zij ver weg woont en van alles moet plannen. En dat ze het jou dan wel verteld, maar Nick niet, dat is al helemaal asociaal. Wat een bitch.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je die zin ook herhalen als je loopt te rukken of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |