quote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fucking chill is dat. Als je kookt doe je alle ramen en deuren dicht en als je naar bed gaat ruikt je kussen naar hamburgers
quote:
Vermaak mij en maak er een foto van.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn bad is ruim, maar dat weet je nog niet
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fucking chill is dat. Als je kookt doe je alle ramen en deuren dicht en als je naar bed gaat ruikt je kussen naar hamburgers
geen zin om uit bed te komenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Vermaak mij en maak er een foto van.
Die kan je ook eten.quote:
Aww... wat zie je er leuk uit met die brilquote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
let niet op mijn slaperige no makeup hoofd kthxbai
im not sadquote:
quote:
Jij hebt dan ook geen smaak ktnxbaiquote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Knap? Hij lijkt net alsof hij uit een stuk hout is gemaakt man.
beetje manquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hahaha is wel ongaar want de h wordt niet uitgesproken
Godver wat een kutgrapquote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hahaha is wel ongaar want de h wordt niet uitgesproken
ohmijn hebben wats zn naam dan ga ik ff fb-enquote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ook
maar hij ziet er wel homo uit
dus jij wint
hij is 20
Zomaar weg van tcquote:
mijne ook grquote:
Bij etsuquote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iedereen heeft honger hihi
We moeten een frituur meet houden
geen ideequote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohmijn hebben wats zn naam dan ga ik ff fb-en
Vies is dat juistquote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
een rugbyveld, een mcdonalds en een park?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat zijn de speerpunten van teamsassem?
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef msacras het volgende:
[..]
geen idee
het begon met een engels gesprek over of hij asjeblieft zn pener niet wou laten zien want daar had ik dus echt geen zin in
quote:
We gaan crashen bij Etsuquote:
dat vind ik geen goede speerpuntenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
een rugbyveld, een mcdonalds en een park?
Leer eens sarcastische en gemeende berichten te onderscheiden. Kusje.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vies is dat juist. Vettige boel enzo.
Wij leven niet in de tijd van de galliërs. Wij hebben wapens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |