Hoezo zomaar? Ze zegt nog op tijd af. Ze had het ook een dag van tevoren kunnen doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die meid moet gewoon eerlijk zijn. Het is gewoon asociaal om zomaar iemand af te zeggen, zeker als hij of zij ver weg woont en van alles moet plannen. En dat ze het jou dan wel verteld, maar Nick niet, dat is al helemaal asociaal. Wat een bitch.
Dat weet ik. Je belde om te zeggen dat je in ging stappen en nog een keer om te zeggen dat het was gelukt.quote:
ara, my niggahquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
oh sorry ik dat zo negatief was hoor drnick
het maakt me niks uit al eet je die tickets op, ik had ze ook gegeven als je met je mam naar de bios wou
HOU GEWOON OP MET JANKENquote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo zomaar? Ze zegt nog op tijd af. Ze had het ook een dag van tevoren kunnen doen.
En alsof zij niets moest plannen. Zij is helemaal niet asociaal. Als het voor haar niet goed voelt moet ze niet gaan. Maar kies maar weer de kant van Nick.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. Je belde om te zeggen dat je in ging stappen en nog een keer om te zeggen dat het was gelukt.
het maakt me niks uit al eet je die tickets op, ik had ze ook gegeven als je met je mam naar de bios wou
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
gvd zo'n gast op tc
daka555: I wish I could come and live with me a month will give you $ 1,000
mehehehe![]()
![]()
quote:
Ja jij bent gewoon fucking vervelend bezigquote:
Zou je dat doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
gvd zo'n gast op tc
mehehehe![]()
![]()
wat doe jij nou met enge, oude ventjesquote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
gvd zo'n gast op tc
mehehehe![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |