Ik weet niet of je het weet, maar Ranja reageerde precies hetzelfde. Ga je dit dan ook tegen hem zeggen?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je sarcasmemeter is kapot. Ik had er een leuk plaatje over maar ik vertel het je maar gewoon.
Nee want daar zijn alleen maar hele verdrietige plaatjes vanquote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je die zin ook herhalen als je loopt te rukken of wat?
Haha, dat jij dit moet zeggen.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je er nou klaar mee? Als jullie nog willen praten, doe het dan via DM. Dit komt de sfeer ook niet ten goede.
Sowieso lijkt het mij niet echt jouw zaak, iets tussen cachet en Nick. Je bemoeit echt overal mee.![]()
Dit.quote:
Ik moest lachenquote:
iddquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die meid moet gewoon eerlijk zijn. Het is gewoon asociaal om zomaar iemand af te zeggen, zeker als hij of zij ver weg woont en van alles moet plannen. En dat ze het jou dan wel verteld, maar Nick niet, dat is al helemaal asociaal. Wat een bitch.
Wil je die jongen nou nog verder de grond in boren?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar Ranja reageerde precies hetzelfde. Ga je dit dan ook tegen hem zeggen?
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
Nu ga ik slapen, voordat de vrouwen mijn levend villen of zo.Gr.
jij bent tof hoor grquote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
Nu ga ik slapen, voordat de vrouwen mijn levend villen of zo.Gr.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
oh sorry ik dat zo negatief was hoor drnick
het maakt me niks uit al eet je die tickets op, ik had ze ook gegeven als je met je mam naar de bios wou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |