Jij bent een persoonlijke opvatting van Jigzoz. Als hij 's nachts ligt te slapen, dan besta jij dus niet.quote:
Waarin Kyle ontdekt dat de tandefee nep is, en daarna gaat afvragen of Adonai wel bestaat en dan ineens : besta ik wel ...en dan verdwijnt hijquote:
Als je denkt dat je denkt wel. De vraag is: bestaat de rest ook, of is dat slechts je eigen fantasie?quote:
Ja , ik weet nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je denkt dat je denkt wel. De vraag is: bestaat de rest ook, of is dat slechts je eigen fantasie?
Hilarischquote:
Charlie! [the banana king!]quote:
Ik hoop niet deze kant op:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef ems. het volgende:
Waarom je nou weer een heel andere weg inslaat met licht en donker ontgaat me totaal. Maak er dan gewoon een eigen punt van maar als reactie daarop slaat het nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
Gelijk ? Mogelijk. Mogelijk ook niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:43 schreef Natural-Cool het volgende:
[..]
Heb jij dan gelijk omdat ik het goede bewijs nog niet kan geven?
Mijn bureaublad is geordend. Is het argument van Natural-Cool nu wel geldig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:37 schreef Grouch het volgende:
Als jij het "feit" uit je oorspronkelijke stelling niet kan aantonen is je argument dus ongeldig.
Als jij god bent en het bureau je universum is - in zekere zinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef man1986 het volgende:
[..]
Mijn bureaublad is geordend. Is het argument van Natural-Cool nu wel geldig?
Dus het universum is niet geordend en jij kan het niet aantonen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef Grouch het volgende:
[..]
Als jij god bent en het bureau je universum is - in zekere zin
Maar goed. Ik neem aan dat je het met mij eens bent. Want anders toont "het feit dat Jezus een kannibalistische kleuterneuker was" natuurlijk aan dat alle Christenen viespeukjes zijn.
Niet dat ik dat feit kan aantonen - maarja; dat hoeft dan blijkbaar ook niet
Je kunt ook aantonen dat het universum een walnoot is door naar je bureaublad te verwijzen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef man1986 het volgende:
[..]
Dus het universum is niet geordend en jij kan het niet aantonen.
Ik kan wel aantonen dat het universum geordend is door naar mijn bureaublad te verwijzen.
Mijn bureaublad bestaat niet...?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef ems. het volgende:
Je kan ook heel simpel aantonen dat goed of kwaad niet bestaat. Waarom dat niet doen met je bureaublad?
Nu ben ik je helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je kunt ook aantonen dat het universum een walnoot is door naar je bureaublad te verwijzen.
Dat ik je redenatie niet volg.quote:
Dat het universum een walnoot is door naar mijn bureaublad te verwijzen.quote:
Ah, ja. A=B=C als bureaublad=ordening=walnoot. Da's alles.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:30 schreef man1986 het volgende:
[..]
Dat het universum een walnoot is door naar mijn bureaublad te verwijzen.
Ik kan aantonen dat naar het beste begrip van de mensheid het universum niet geordend is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef man1986 het volgende:
[..]
En volgens dezelfde logica was Jezus een kleuterneuker.quote:Ik kan wel aantonen dat het universum geordend is door naar mijn bureaublad te verwijzen.
Ik probeer uit alle macht de logische structuur in dit argument te ontdekken... maar helaas. Deze vergelijking raakt echt kant noch wal. En geheel onafhankelijk daarvan kan de conclusie die jij eruit wilt trekken daar niet uit worden getrokken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef man1986 het volgende:
[..]
Ik kan wel aantonen dat het universum geordend is door naar mijn bureaublad te verwijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |