En als er reeds onderbouw gegeven is wordt dit stierlijk genegeerd. ( zal aan die banaan liggen )quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:58 schreef Cara het volgende:
Zoveel feitelijke statements zonder onderbouwing in dit topic, mijn ogen.
Volkomen mee eens! Er bestaat ook niet iets als een Ja en een Nee.quote:
Ja, dat kun je meten met een spectrometer. Heb je ook al een goedheidsmeter ontdekt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef man1986 het volgende:
Er bestaat ook niet zoiets als 'donker en licht'?
Zonder licht zou ik jullie reacties niet kunnen lezen, dus licht bestaat neem ik aan.
Klopt. Licht bestaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef man1986 het volgende:
Er bestaat ook niet zoiets als 'donker en licht'?
Zonder licht zou ik jullie reacties niet kunnen lezen, dus licht bestaat neem ik aan.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat kun je meten met een spectrometer. Heb je ook al een goedheidsmeter ontdekt?
Licht bestaat dus buiten onze persoonlijke opvattingen.quote:
Ah, licht bestaat, want dat kun je meten, dus God bestaat niet, want daar kan dat niet mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:33 schreef man1986 het volgende:
[..]
[..]
Licht bestaat dus buiten onze persoonlijke opvattingen.
Ik was onder de veronderstelling dat jullie daar anders over dachten.
Dus voordat we licht konden meten met een spectrometer bestond licht nog niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, licht bestaat, want dat kun je meten, dus God bestaat niet, want daar kan dat niet mee.
Da's een nog veel redelijkere versie van jouw manier van redeneren, dus hier zul je het vast mee eens zijn.
En voor de Bijbel bestond, bestond god niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:36 schreef man1986 het volgende:
[..]
Dus voordat we licht konden meten met een spectrometer bestond licht nog niet?
Wat heeft dit te maken met goed en kwaad? De vergelijking gaat simpelweg niet op. Het enige wat bestaat aan goed en kwaad zijn meningen. Niets meer, niets minder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:33 schreef man1986 het volgende:
[..]
[..]
Licht bestaat dus buiten onze persoonlijke opvattingen.
Ik was onder de veronderstelling dat jullie daar anders over dachten.
God is eeuwig. Zijn lichtdeeltjes eeuwig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En voor de Bijbel bestond, bestond god niet?
Nee, God bestaat niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:37 schreef man1986 het volgende:
[..]
God is eeuwig. Zijn lichtdeeltjes eeuwig?
Heb jij God kunnen meten?quote:
Dat zegt Jigzoz kennelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dus men mag alleen uitspraken doen over dingen die je kunt meten?
Net zo veel als ik liefde kan meten.quote:Kun jij dan een god meten?
Interessantquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is een biochemisch proces en dat is te meten.
Als liefde bestaat en we kunnen het meten, dan zou het mogelijk moeten zijn om liefde te synthetiseren.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:47 schreef man1986 het volgende:
[..]
Als liefde bestaat en we kunnen het meten, dan zou het mogelijk moeten zijn om liefde te synthetiseren.
Zou dat echte liefde zijn?
Dat is dan ook een verstandig standpunt.quote:
Nee hoor. Liefde is kwantificeerbaar. God niet.quote:[..]
Net zo veel als ik liefde kan meten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |