Jij gaat potjes Vaseline plezieren, jij hebt geen recht van sprekenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als vader zijnde had ik Panzer een goeie rechtse directe gegeven.
Ik ben ook wel nieuwsgierig waar deze grote mond vandaan komtquote:Op maandag 24 juni 2013 02:02 schreef Gorzalka het volgende:
Zo dichtbij Chloro die eindelijk een YOLO-verhaal gaat delen, ik ga er even voor zitten.
Goed punt, helemaal lens slaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als vader zijnde had ik Panzer een goeie rechtse directe gegeven.
Ah gut, zit ik je weer dwars ja? Je bent als dWc over Vas. Maar ga door, ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chloro die doet alsof zij de XTC expert is, fucking retard.
Kan geen genoeg van jou krijgen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah gut, zit ik je weer dwars ja? Je bent als dWc over Vas. Maar ga door, ik kan er geen genoeg van krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Heb meer drugs gedaan dan jij als braaf meisje in je leven zult doen. Vooral met die kwartjes van je. Zet geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig waar deze grote mond vandaan komt
Don't do drugs.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:04 schreef CristinaYang het volgende:
Geef me eens wat advies ipv te haten, ik wil wel in vorm zijn voor de 5 jaars meet
knal een helequote:Op maandag 24 juni 2013 02:04 schreef CristinaYang het volgende:
Geef me eens wat advies ipv te haten, ik wil wel in vorm zijn voor de 5 jaars meet
Dat zou heel goed kunnen ja. Ben je daar trots op?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb meer drugs gedaan dan jij als braaf meisje in je leven zult doen. Vooral met die kwartjes van je. Zet geen zoden aan de dijk.
Kutadvies, wordt verworpenquote:
Is geen advies voor. Ja, goed eten van tevoren en normaal water blijven drinken. En met de flow meegaan. Hoe harder je verzet, hoe erger het wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:04 schreef CristinaYang het volgende:
Je bent ook echt een mongool eerste klas he. Wat zit je dwars jochie?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wow jongens, check Chloro kankerstoer zijn dan. Ze is zo wild en outgoing.
Zal jouw kut eens verwerpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kutadvies, wordt verworpen
Gr gr, een alcoholiste
Stoerquote:Op maandag 24 juni 2013 02:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb meer drugs gedaan dan jij als braaf meisje in je leven zult doen. Vooral met die kwartjes van je. Zet geen zoden aan de dijk.
Blijf van m'n kut af, ik heb m nog nodig en heb nog maar een paar jaarquote:
Ja moeder. Goed voor mijn e-imago en kan Yuri er lekker mee tegen de haren in strijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen ja. Ben je daar trots op?
Yeah dat laatste ging dus niet zo bestquote:Op maandag 24 juni 2013 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is geen advies voor. Ja, goed eten van tevoren en normaal water blijven drinken. En met de flow meegaan. Hoe harder je verzet, hoe erger het wordt.
Maar, ik breng haar in goede staat terug hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blijf van m'n kut af, ik heb m nog nodig en heb nog maar een paar jaar
Okquote:Op maandag 24 juni 2013 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar, ik breng haar in goede staat terug hoor.
Inb4 Panzer en Yuri die zeiken over "slecht voor je gains brah"quote:Op maandag 24 juni 2013 02:09 schreef Chloroform het volgende:
Al die mongooltjes ook met "stoer". Jullie drinken ook nooit zeker?
Je bent gewoon zo ontzettend cool en uniek. Ik bedoel, je hebt fucking veel drugs gebruikt. Dat is toch kk baas.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent ook echt een mongool eerste klas he. Wat zit je dwars jochie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |