quote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel gvd meteen het hele verhaal dan. Hier heeft niemand iets aan.
OKE HOOR. We waren samen op een festival en toen heb ik XTC genomen, en dat ging in het begin net niet helemaal lekker ook al kwam het uiteindelijk wel goed, en omdat ik altijd, maar dan ook ALTIJD, eerlijk ben tegen m'n moeder heb ik dit ook braaf verteld, maar dat had ik niet moeten doen want toen zei ze "Blabla hij heeft dit al vaker gedaan blabla als hij er niet geweest was had je het niet gedaan blabla", terwijl hij juist heel lief voor me gezorgd heeft toen ik slecht aan het gaan was. Dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel gvd meteen het hele verhaal dan. Hier heeft niemand iets aan.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net als Krio wanneer hij de foto ziet waarop we zijn crush DP'en!
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jumi?Ik zal fappen en jullie daarna de nek breken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
OKE HOOR. We waren samen op een festival en toen heb ik XTC genomen, en dat ging in het begin net niet helemaal lekker ook al kwam het uiteindelijk wel goed, en omdat ik altijd, maar dan ook ALTIJD, eerlijk ben tegen m'n moeder heb ik dit ook braaf verteld, maar dat had ik niet moeden doen want toen zei ze "Blabla hij heeft dit al vaker gedaan blabla als hij er niet geweest was had je het niet gedaan blabla", terwijl hij juist heel lief voor me gezorgd heeft toen ik slecht aan het gaan was. Dus.
HAHAHAHAHAHA van die halve pil slecht gegaan ja?! HAHAGAHAHNGDGBBGFVFAWEVquote:Op maandag 24 juni 2013 01:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
OKE HOOR. We waren samen op een festival en toen heb ik XTC genomen, en dat ging in het begin net niet helemaal lekker ook al kwam het uiteindelijk wel goed, en omdat ik altijd, maar dan ook ALTIJD, eerlijk ben tegen m'n moeder heb ik dit ook braaf verteld, maar dat had ik niet moeten doen want toen zei ze "Blabla hij heeft dit al vaker gedaan blabla als hij er niet geweest was had je het niet gedaan blabla", terwijl hij juist heel lief voor me gezorgd heeft toen ik slecht aan het gaan was. Dus.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou je mond, ga eens naar buiten en regel die fucking mutsenchick.
quote:
Had eerst een derde ofzo, maar na bijna 2u voelde ik nog geen kutquote:Op maandag 24 juni 2013 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA van die halve pil slecht gegaan ja?! HAHAGAHAHNGDGBBGFVFAWEV
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Had eerst een derde ofzo, maar na bijna 2u voelde ik nog geen kutToen nog een kwartje gedaan en die kickte wel.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Had eerst een derde ofzo, maar na bijna 2u voelde ik nog geen kutToen nog een kwartje gedaan en die kickte wel.
quote:
HAHAHAHAAAAAHAHAquote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HOU JE MOND OFZOIk ben klein en 55 kilo ofzo, ik heb niet zo veel nodig
Ben blij dat jij sowieso minstens 2 gram snats naar binnen kan werken in 1 keer.quote:
Jij gaat potjes Vaseline plezieren, jij hebt geen recht van sprekenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als vader zijnde had ik Panzer een goeie rechtse directe gegeven.
Ik ben ook wel nieuwsgierig waar deze grote mond vandaan komtquote:Op maandag 24 juni 2013 02:02 schreef Gorzalka het volgende:
Zo dichtbij Chloro die eindelijk een YOLO-verhaal gaat delen, ik ga er even voor zitten.
Goed punt, helemaal lens slaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als vader zijnde had ik Panzer een goeie rechtse directe gegeven.
Ah gut, zit ik je weer dwars ja? Je bent als dWc over Vas. Maar ga door, ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chloro die doet alsof zij de XTC expert is, fucking retard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |