Wow, alle gaten moeten worden opgevuld? Hard geworden.quote:
Nee, jullie moeten mij neuken terwijl mn chick toekijkt. Zij kan t namelijk niet goed genoegquote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wow, alle gaten moeten worden opgevuld? Hard geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
Wat doet ze fout?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, jullie moeten mij neuken terwijl mn chick toekijkt. Zij kan t namelijk niet goed genoeg
Je bent wel een enorme cutie, zeg. Walgelijk dat je dat voor me verborgen hield.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Die kloon heeft wel gelijkAls mensen me zien is het al gelijk zo van: "BEN JE MAROKKAANS???"
Ze stoot te diep en ik weet zeker dat jullie die fout niet kunnen makenquote:
Maar ik scheur je wel uitquote:Op zondag 23 juni 2013 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze stoot te diep en ik weet zeker dat jullie die fout niet kunnen maken
Ik bescheur me d'r omquote:
Net als Krio wanneer hij de foto ziet waarop we zijn crush DP'enquote:
Jumi?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net als Krio wanneer hij de foto ziet waarop we zijn crush DP'en!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Chocolatebear op 24-06-2013 00:10:22 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jumi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt toch wel mee?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Die kloon heeft wel gelijkAls mensen me zien is het al gelijk zo van: "BEN JE MAROKKAANS???"
RIP: Chloro's anusquote:
Wat.quote:
je hoorde t welquote:
Konttextquote:
Oké man.quote:
beetje lijm doet wonderenquote:
Oehh.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
A Good Day To Die Hard 2013 BRRip XvidHD HC Eng SUBS 1080p-NPW.torrent
kom kijken dan.
Nog steeds mijn anus?quote:
| Forum Opties | |