Dat weet ik toevallig wel! Iemand die ik ken heeft daar gewerkt: de nieuwe manager is de hele zaak gaan verbouwen (ook het pand dat er boven stond), is hier in een beetje doorgeslagen, het geld ging op, en de vestiging raakte failliet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:56 schreef AllesWatWas het volgende:
Iemand die weet waarom de Australian eigenlijk is weggegaan uit het centrum van Leiden? Ik snap dat ze niet konden tippen aan het ijs van Roberto's![]()
maar is er een specifieke reden ofzo? (Mocht je iets willen beginnen, hij staat op Funda - Hoogstraat 6, jammer genoeg/logischerwijs met 'huurprijs op aanvraag'
)
Hartstikke leuk juist! Allemaal nieuw, knap studentenvolk is altijd fijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:39 schreef Godshand het volgende:
Lachen of ergeren aan het El-Cid volk dat de Leidse binnenstad overneemt?
Nergens last van, kom weinig in de binnenstad doordeweeks
Hoe kreeg jij dat nu weer voor elkaar?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik fietste maandagavond nog door de stad en reed bijna nog zo'n gast daarvan aan
Ah vandaar, thanks. Er komt wel weer een 'nieuwe' Australian voor in de plaats zag ik, ze zochten medewerkers (er hingen posters aan de deur).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat weet ik toevallig wel! Iemand die ik ken heeft daar gewerkt: de nieuwe manager is de hele zaak gaan verbouwen (ook het pand dat er boven stond), is hier in een beetje doorgeslagen, het geld ging op, en de vestiging raakte failliet.
Tof, je wilt gewoon het verhaal weten achter al die mensen in dat filmpje..quote:
Kwamen nog aardig wat (semi) bekende Nederlanders voorbij in het filmpje, hoewel het volgens mij niet allemaal Leidenaren waren. Ik herkende oa Armin van Buren, Menno Bentveld, Ilja Leonard Pfeiffer, Onno Innemee, en was dat nou Nico Dijkshoorn @2.41?quote:Op zondag 1 september 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tof, je wilt gewoon het verhaal weten achter al die mensen in dat filmpje..Ze betekenen allemaal iets voor de stad,.
Met dank aan: Onno Innemee, Ilja Leonard Pfeiffer, Har Meijer, Wesley Klein, De Leidse Glibber, Meike Hurts, Eric Filemon, Aad van de Luijt, Trudy Kwik, Joost van de Stel, Peter la Brujere, Burgemeester Lenferink, Onno Blom, Casper Faassen, Laurien van Riessen, Illias, Nico Dijkshoorn, Armin van Buuren, Menno Bentveld, Marcel Verburg, Leidse figuranten, J2TV / I love Leiden, Leiden Marketing, Cultuurfonds Leiden, Scheltema Complex, Omroep West, Reinout Douma en band, Michiel Hoogenboezem, De Rust Zelve Managementquote:Op maandag 2 september 2013 17:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Kwamen nog aardig wat (semi) bekende Nederlanders voorbij in het filmpje, hoewel het volgens mij niet allemaal Leidenaren waren. Ik herkende oa Armin van Buren, Menno Bentveld, Ilja Leonard Pfeiffer, Onno Innemee, en was dat nou Nico Dijkshoorn @2.41?
hij woont in Leiden en is er opgegroeidquote:Op maandag 2 september 2013 21:47 schreef Fides het volgende:
Wat heeft Dijkshoorn eigenlijk met Leiden? Want hij schrijft in zijn boekjes meestal over Amstelveen/Amsterdam en komt daar volgens mij (oorspronkelijk ook vandaan).
Waar heeft íe dan dat Amsterdamse accent opgeduikeld?quote:Op maandag 2 september 2013 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij woont in Leiden en is er opgegroeid
Hij woonde tot een paar jaar terug in Leiderdorp (in de Leyhof), maar waar íe nu woont?quote:
Hmm, is hij er niet als student terecht gekomen? Want hij heeft echt een Amsterdams/Noord-Hollands accent. En in een van zijn (semi-)autobiografische boeken beschreef hij bepaalde plekken van Amstelveen vrij gedetailleerd.quote:Op maandag 2 september 2013 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij woont in Leiden en is er opgegroeid
Woont volgens mij in een van die grote huizen aan de Rijnsburgerweg.quote:Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hij woonde tot een paar jaar terug in Leiderdorp (in de Leyhof), maar waar íe nu woont?
Gehe, Har meijer is een beste ventquote:Op maandag 2 september 2013 18:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Met dank aan: Onno Innemee, Ilja Leonard Pfeiffer, Har Meijer, Wesley Klein, De Leidse Glibber, Meike Hurts, Eric Filemon, Aad van de Luijt, Trudy Kwik, Joost van de Stel, Peter la Brujere, Burgemeester Lenferink, Onno Blom, Casper Faassen, Laurien van Riessen, Illias, Nico Dijkshoorn, Armin van Buuren, Menno Bentveld, Marcel Verburg, Leidse figuranten, J2TV / I love Leiden, Leiden Marketing, Cultuurfonds Leiden, Scheltema Complex, Omroep West, Reinout Douma en band, Michiel Hoogenboezem, De Rust Zelve Management
Staat eronderDus indd Dijkshoorn
eensquote:Op zaterdag 7 september 2013 08:06 schreef Silmarwen het volgende:
2 okt 's avonds vind ik het leukst eigenlijk.
Leiden, het is een mooie stad, alleen jammer dat er Leidenaren wonenquote:Op zondag 8 september 2013 12:38 schreef Karstman het volgende:
Het was weer bal bij de Harmo:
http://www.sleutelstad.nl/nieuws/archief/2013/09/politie-voert-charges-uit-breestraat
25 weken!? Whut, dat zijn voor mij nog 5 volle weken..quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef JeMoeder het volgende:
Ik ben woensdag, donderdag en vrijdag vrij. Maar goed, ik heb nog 25 dagen staan, dus wordt tijd dat ik ze wat verder opmaak
Tof, ik herken naast Armin en de burgemeesterrr, ook minder bekende cabaretier Onno Innemee (ofzoiets, lastige achternaam heeft die gast) en Leonard Ilja Pfeiffer, de schrijver.quote:
nee, of zeer beperkt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Winkels zijn morgen zeker niet open?
Maar even wat eten halen dan.
Meeste supermarkten ook vroeg dicht vandaag, zeker die in de binnenstadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Winkels zijn morgen zeker niet open?
Maar even wat eten halen dan.
Menno Bentveld (van vroege vogels, vroeger van jules unlimited, nieuwslicht, 12 steden 13 ongelukken etc) zit er ook inquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tof, ik herken naast Armin en de burgemeesterrr, ook minder bekende cabaretier Onno Innemee (ofzoiets, lastige achternaam heeft die gast) en Leonard Ilja Pfeiffer, de schrijver.
Jochem is laatste tijd wel op dreef voor Leiden, met ook zijn stimulans voor Barry Badpak.
Heb wel zin in 3 oktober, zit iedereen al te ergeren met de 3 Oktober app, met de muziekclipjes met "1,2,3 octoberr, 3 octoberrr!" en "Waar ga je heen met je Kamelenteen?" en deze " lalala Leiden" waar ik de clip nog niet van gezien had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |