cher 2 jij, of wat haar naam ook wasquote:Op zondag 23 juni 2013 17:58 schreef Louise19 het volgende:
[..]
Kijk dat fok zo'n groot invloed op jouw leven heeft geldt niet voor iedereen. Mensen stop nou eens met kontenkussen en kontenlikken, dit is echt zonde van je korte leven.
Je plaatje faaltquote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef Aberkullie het volgende:
Oh is het weer plaatjestijd![]()
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef Aberkullie het volgende:
Oh is het weer plaatjestijd![]()
[ afbeelding ]
ga nou maar al die tijd die je in FOk steekt in je mbo steken dan hoef ik later niet voor je uitkering te betalen.quote:
Ik wil er een baksteen tegen gooien.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:03 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ] jonge-vertrouwen-blonde-kerel-met-een-bril.jpg
Wat heb jij voor opleiding genoten?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:04 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ga nou maar al die tijd die je in FOk steekt in je mbo steken dan hoef ik later niet voor je uitkering te betalen.
Dit soort shit kan ik dan wel weer om lachen. Waar komt dit weg.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:03 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ] jonge-vertrouwen-blonde-kerel-met-een-bril.jpg
Als het bash-waardig is, ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:05 schreef Louise19 het volgende:
[..]
alle opleidingen die ik zal noemen zal toch gebasht worden, dus geen zin in,
Bij google tussen allemaal picca's van blonde vrouwen. Ineens zie ik die vent staan.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit soort shit kan ik dan wel weer om lachen. Waar komt dit weg.
zal niet veel zijn geweest zo te lezen.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:05 schreef Louise19 het volgende:
[..]
alle opleidingen die ik zal noemen zal toch gebasht worden, dus geen zin in,
Neequote:
wat doe jij dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
zal niet veel zijn geweest zo te lezen.
Jouw leven zal vast voldoening hebben daarom loop je hier ook constant te trollen inderdaad.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:04 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ga nou maar al die tijd die je in FOk steekt in je mbo steken dan hoef ik later niet voor je uitkering te betalen.
Doe eens outenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jouw leven zal vast voldoening hebben daarom loop je hier ook constant te trollen inderdaad.
Heb al een idee wiens kloon je bent.
constant te trollen? had vandaag een vrije dag en ik geef alleen maar commentaar dat je tere zieltje daar niet tegen kan is niet mijn probleem. En mijn leven geeft inderdaad voldoening: ik dans 8 uur per week, fitness 4 uur per week daarnaast werk ik en studeer ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jouw leven zal vast voldoening hebben daarom loop je hier ook constant te trollen inderdaad.
Heb al een idee wiens kloon je bent.
Sproetgezichten doen me altijd denken aan kaasknabbels, geen idee waaromquote:Op zondag 23 juni 2013 18:11 schreef wenfer2 het volgende:
Sproetjes![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja het is goed, Ziba.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef Louise19 het volgende:
[..]
constant te trollen? had vandaag een vrije dag en ik geef alleen maar commentaar dat je tere zieltje daar niet tegen kan is niet mijn probleem. En mijn leven geeft inderdaad voldoening: ik dans 8 uur per week, fitness 4 uur per week daarnaast werk ik en studeer ik.
Ik vind het altijd iets meisjesachtigs hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Sproetgezichten doen me altijd denken aan kaasknabbels, geen idee waarom
nee was mijn ww kwijt en bovendien ben ik nooit een actieve user geweest, heb wel veel meegelezen en ik heb een supergoed geheugen waardoor ik veel van wat ik lees meteen onthoud. Ook al zijn het debiele detalis. En je moet niet zo het kontje van meloewa likken om gemogen te worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaahaha die Louise19![]()
Lijkt mij ook wel heerlijk trouwens, een kloon aanmaken en iedereen die je op dit forum kent maar eigenlijk niet zo mag keihard gaan lopen dissen en afzeiken![]()
Lik ik het kontje van Meloewa? Waar precies dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:16 schreef Louise19 het volgende:
[..]
nee was mijn ww kwijt en bovendien ben ik nooit een actieve user geweest, heb wel veel meegelezen en ik heb een supergoed geheugen waardoor ik veel van wat ik lees meteen onthoud. Ook al zijn het debiele detalis. En je moet niet zo het kontje van meloewa likken om gemogen te worden.
Jij weet zoveel van FOK! dit is niet een kwestie van zomaar het wwtje kwijt meid.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:16 schreef Louise19 het volgende:
[..]
nee was mijn ww kwijt en bovendien ben ik nooit een actieve user geweest, heb wel veel meegelezen en ik heb een supergoed geheugen waardoor ik veel van wat ik lees meteen onthoud. Ook al zijn het debiele detalis. En je moet niet zo het kontje van meloewa likken om gemogen te worden.
Nee hoor, ik onthou echt bijna alles wat ik lees ook al is het super debiel en totaal niet belangrijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij weet zoveel van FOK! dit is niet een kwestie van zomaar het wwtje kwijt meid.
Als je alleen maar zou lurken en geen actieve user was, zou je dit allemaal geen kut intereseren.
respect hiervoorquote:Op zondag 23 juni 2013 18:20 schreef Louise19 het volgende:
Zo heb ik ook heel het jaar geen fuck gedaan voor studie maar alles zonder enige herkansing gehaald.
Ok.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:20 schreef Louise19 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onthou echt bijna alles wat ik lees ook al is het super debiel en totaal niet belangrijk.
Zo heb ik ook heel het jaar geen fuck gedaan voor studie maar alles zonder enige herkansing gehaald. Maar het is ook wel logisch dat jij je dat niet kunt voorstellen.
Ik vroeg je wat. Als je dat grote smoelwerk van je opentrekt, geef dan ook gewoon antwoordquote:Op zondag 23 juni 2013 18:20 schreef Louise19 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onthou echt bijna alles wat ik lees ook al is het super debiel en totaal niet belangrijk.
Zo heb ik ook heel het jaar geen fuck gedaan voor studie maar alles zonder enige herkansing gehaald. Maar het is ook wel logisch dat jij je dat niet kunt voorstellen.
Inderdaad dit dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat. Als je dat grote smoelwerk van je opentrekt, geef dan ook gewoon antwoord
Oh en als de reden van je nieuwe account alleen je ww is, kan je ook wel zeggen wat je account hiervoor was, toch? En laat die wanhopige pogingen om een andere schrijfstijl te hanteren maar achterwege, daar faal je nogal in, namelijk.
Veerquote:Op zondag 23 juni 2013 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat. Als je dat grote smoelwerk van je opentrekt, geef dan ook gewoon antwoord
Oh en als de reden van je nieuwe account alleen je ww is, kan je ook wel zeggen wat je account hiervoor was, toch? En laat die wanhopige pogingen om een andere schrijfstijl te hanteren maar achterwege, daar faal je nogal in, namelijk.
meeh geen zin in om op te zoeken en ik kan mij heel slecht uiten met schrijven, ben veel beter met echte gesprekken voeren.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb je die tetten van Meloewa gezien ? God damnquote:Op zondag 23 juni 2013 18:22 schreef Louise19 het volgende:
ik weet ook dat je een keer in een topic heb gepost dat je cup b hebt bijvoorbeeld. zo totaal onbelangrijk om te onthouden maar toch doe ik het.
Geen zin om op te zoeken? Je onthoudt alles toch zo goed, zelfs onbelangrijke dingen?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:24 schreef Louise19 het volgende:
[..]
meeh geen zin in om op te zoeken en ik kan mij heel slecht uiten met schrijven, ben veel beter met echte gesprekken voeren.
Deze man komt hier een show neerzetten. Uit welk kutje ben jij gekropen?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:16 schreef Louise19 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad dit dus.
Trollllllllllllllllllllll.
quote:
quote:
ja ja ga nou maar niet mierenneuken. Moet jij trouwens geen pics in US posten of heb je portie aandacht al gehad?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen zin om op te zoeken? Je onthoud alles toch zo goed, zelfs onbelangrijke dingen?
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen zin om op te zoeken? Je onthoud alles toch zo goed, zelfs onbelangrijke dingen?
dat feel wanneer je grotere teddies dan Meloewa hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Heb je die tetten van Meloewa gezien ? God damn
sorry maar op jou kan ik sowieso niet meer serieus reageren na je pic in USquote:Op zondag 23 juni 2013 18:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Je eigen accountnaam niet weten maar wel iemand waar je niet omgeeft op internet haar cupmaat wel kennen.
1800% done.
Zeg je tegen iemand die amper post daarquote:Op zondag 23 juni 2013 18:26 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ja ja ga nou maar niet mierenneuken. Moet jij trouwens geen pics in US posten of heb je portie aandacht al gehad?
mijn andere account is ook anoniem hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 18:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand die amper post daarGet your facts together, bitch ass. En vertel nou eens wat je andere account was, dan? Of durf je alleen maar anoniem zo'n grote bek op te zetten?
reageren met iets totaal irrelevants zodat je geen antwoord hoeft te geven op de (zeer terechte) wenkbrauwophaling bij jouw overduidelijke leugens.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:28 schreef Louise19 het volgende:
[..]
sorry maar op jou kan ik sowieso niet meer serieus reageren na je pic in US
Dan kan je hem al helemaal wel noemen. Wat je niet doet. Dus ik geloof je niet, sorry.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:29 schreef Louise19 het volgende:
[..]
mijn andere account is ook anoniem hoor
Echt hequote:Op zondag 23 juni 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
reageren met iets totaal irrelevants zodat je geen antwoord hoeft te geven op de (zeer terechte) wenkbrauwophaling bij jouw overduidelijke leugens.
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:32 schreef Meloewa het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt dat het Ziba is ?
Wow, precies zelfde tijdstip.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:32 schreef Fascination het volgende:
Hey Ziba, maar weer een nieuw account aangemaakt?
Hihi.
Het is beter wanneer je jezelf bij elk account een compleet nieuwe persoonlijkheid aanmeet. Lekker een beetje trollen op internet voor je dopamine-spikes.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hedat typische gedrag wat hier eens in de zoveel tijd even weer terug komt onder andere namen
Wat een kutleven heb je dan.
ten eerste het ging niet om mijn accountnnaam maar mijn ww. Mijn ww hebben altijd veel getallen en tekens erin, normaal gesproken onthou ik die zooi maar nu dus niet. En ik was niet echt actief op die account dus zoveel boeit het mij ook niet.. en je mag geloven wat je wilt, het blijft tenslotte internet.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
reageren met iets totaal irrelevants zodat je geen antwoord hoeft te geven op de (zeer terechte) wenkbrauwophaling bij jouw overduidelijke leugens.
Nee, een van de vele klonen van dat zelfde persoon.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:32 schreef Meloewa het volgende:
Nee, ze vroegen naar je vorige accountnaam.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:32 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ten eerste het ging niet om mijn accountnnaam maar mijn ww. Mijn ww hebben altijd veel getallen en tekens erin, normaal gesproken onthou ik die zooi maar nu dus niet. En ik was niet echt actief op die account dus zoveel boeit het mij ook niet.. en je mag geloven wat je wilt, het blijft tenslotte internet.
Zou haar tetters masseren.quote:
Nee ik dat Cher is hoor. Wellicht esperanza93. Of Lauzi.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:32 schreef Meloewa het volgende:
Welke cup heb jij?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:33 schreef Meloewa het volgende:
Cher(of zo iets? ) had ook deze manier van mensen ''vernederen'' en dat was volgensmij ook ziba.
Wanneer heeft jouw vriend je daar voor het laatst gelikt? Serieuze vraag.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:33 schreef VeerEli het volgende:
Ze is iig behoorlijk obsessed met Meloewa.![]()
Gelijk ook denken dat iedereen haar kontje likt. Someone is jelly, denk ik
Ja, als je dat nergens anders uit kan halen moet je wat.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is beter wanneer je jezelf bij elk account een compleet nieuwe persoonlijkheid aanmeet. Lekker een beetje trollen op internet voor je dopamine-spikes.
Dat fenomeen doet er niet toe, het gaat om louise19 die 2nutz en iedereen steken onder water geeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke cup heb jij?
En je hebt niet echt heupen/ass hè?
ja man ben echt zo jaloers op een blonde snol op internet, ik lig er wakker van hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:33 schreef VeerEli het volgende:
Ze is iig behoorlijk obsessed met Meloewa.![]()
Gelijk ook denken dat iedereen haar kontje likt. Someone is jelly, denk ik
So so jealous, het druipt er vanaf.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:46 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ja ja wees maar blij met je tietjes hoor die over 20 jaar zullen hangen als theezakjes terwijl je eenzaam in je flatje met je 10 katten naar dr.phil kijkt genietend van je uitkering.
Wat zijn jouw trollaccounts?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is beter wanneer je jezelf bij elk account een compleet nieuwe persoonlijkheid aanmeet. Lekker een beetje trollen op internet voor je dopamine-spikes.
Waarom verwijder je je facebookprofiel om de drie dagen?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ja man ben echt zo jaloers op een blonde snol op internet, ik lig er wakker van hoor.
wel zonde ja, ga je daar aan werken?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat fenomeen doet er niet toe, het gaat om louise19 die 2nutz en iedereen steken onder water geeft.
Flikker op man, je bent nog verkaasder dan Najib Amhali, Mimoun Oaïssa en o.us bij elkaarquote:Op zondag 23 juni 2013 18:36 schreef Jellereppe het volgende:
Succes met bekvechten, kinderen. Vlieg elkaar niet te hard in de haren. Fijne avond.
Ze steekt nergens hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat fenomeen doet er niet toe, het gaat om louise19 die 2nutz en iedereen steken onder water geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |