cher 2 jij, of wat haar naam ook wasquote:Op zondag 23 juni 2013 17:58 schreef Louise19 het volgende:
[..]
Kijk dat fok zo'n groot invloed op jouw leven heeft geldt niet voor iedereen. Mensen stop nou eens met kontenkussen en kontenlikken, dit is echt zonde van je korte leven.
Je plaatje faaltquote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef Aberkullie het volgende:
Oh is het weer plaatjestijd![]()
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef Aberkullie het volgende:
Oh is het weer plaatjestijd![]()
[ afbeelding ]
ga nou maar al die tijd die je in FOk steekt in je mbo steken dan hoef ik later niet voor je uitkering te betalen.quote:
Ik wil er een baksteen tegen gooien.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:03 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ] jonge-vertrouwen-blonde-kerel-met-een-bril.jpg
Wat heb jij voor opleiding genoten?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:04 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ga nou maar al die tijd die je in FOk steekt in je mbo steken dan hoef ik later niet voor je uitkering te betalen.
Dit soort shit kan ik dan wel weer om lachen. Waar komt dit weg.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:03 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ] jonge-vertrouwen-blonde-kerel-met-een-bril.jpg
Als het bash-waardig is, ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:05 schreef Louise19 het volgende:
[..]
alle opleidingen die ik zal noemen zal toch gebasht worden, dus geen zin in,
Bij google tussen allemaal picca's van blonde vrouwen. Ineens zie ik die vent staan.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit soort shit kan ik dan wel weer om lachen. Waar komt dit weg.
zal niet veel zijn geweest zo te lezen.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:05 schreef Louise19 het volgende:
[..]
alle opleidingen die ik zal noemen zal toch gebasht worden, dus geen zin in,
Neequote:
wat doe jij dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
zal niet veel zijn geweest zo te lezen.
Jouw leven zal vast voldoening hebben daarom loop je hier ook constant te trollen inderdaad.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:04 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ga nou maar al die tijd die je in FOk steekt in je mbo steken dan hoef ik later niet voor je uitkering te betalen.
Doe eens outenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jouw leven zal vast voldoening hebben daarom loop je hier ook constant te trollen inderdaad.
Heb al een idee wiens kloon je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |