Bewijst wederom wat ik over jou denkquote:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bewijst wederom wat ik over jou denk
Jij adoreertquote:Op zondag 23 juni 2013 17:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bewijst wederom wat ik over jou denk
Missredhairalwayshigh verdwenen, Louise19 verschenen. Denk jij wat ik denk?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja, ze worden er niet beter op, ik wil jumi terug.
Nah, jumi haat nietquote:Op zondag 23 juni 2013 17:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Missredhairalwayshigh verdwenen, Louise19 verschenen. Denk jij wat ik denk?
ynuhh niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja, ze worden er niet beter op, ik wil jumi terug.
Chai :$quote:Op zondag 23 juni 2013 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze profileerden zich wel anders. Je moet kiezen, Jumi of ynuhh?
nohipsquote:
Kijk dat fok zo'n groot invloed op jouw leven heeft geldt niet voor iedereen. Mensen stop nou eens met kontenkussen en kontenlikken, dit is echt zonde van je korte leven.quote:
Haha, moest lachen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:58 schreef Louise19 het volgende:
[..]
Kijk dat fok zo'n groot invloed op jouw leven heeft geldt niet voor iedereen. Mensen stop nou eens met kontenkussen en kontenlikken, dit is echt zonde van je korte leven.
Mensen daar de hele tijd op attenderen ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:58 schreef Louise19 het volgende:
[..]
Kijk dat fok zo'n groot invloed op jouw leven heeft geldt niet voor iedereen. Mensen stop nou eens met kontenkussen en kontenlikken, dit is echt zonde van je korte leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |