Je schrijfwijze getuigt in ieder geval niet van bijster veel intellect.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:46 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ik heb jou niet afgevallen op jouw figuur. Ik had het over jouw lege schedel muts. En heb zelf genoeg tiet maak je geen zorgen.
Picsquote:Op zondag 23 juni 2013 17:46 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ik heb jou niet afgevallen op jouw figuur. Ik had het over jouw lege schedel muts. En heb zelf genoeg tiet maak je geen zorgen.
Vind het wel leuk om te zien hoe erg jij je best doet om jezelf neer te zetten als beter mens terwijl je er nu gewoon aan mee doet.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:46 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ik kan mij inderdaad niet goed uiten met schrijven daarvoor ben ik nu op fok.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je schrijfwijze getuigt in ieder geval niet van bijster veel intellect.
Nou dat is wel gek want een topic terug zei je nog van niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:46 schreef Louise19 het volgende:
[..]
nee ik zei dat ik cup B heb waar ik wel tevreden mee ben maar inderdaad wel groter zou willen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nou dat is wel gek want een topic terug zei je nog van niet.
Heus waar? Dacht dat je voor onderbroekenfoto's kwam.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:49 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ik kan mij inderdaad niet goed uiten met schrijven daarvoor ben ik nu op fok.
Gewoon weer zo'n labiel op rellend uit zijnde kloontje van cher/esperanza/lily etc.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:50 schreef Gridlok het volgende:
+ alles wat hier vermeld wordt is 90% bullshit.
Mja, ze worden er niet beter op, ik wil jumi terug.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon weer zo'n labiel op rellend uit zijnde kloontje van cher/esperanza/lily etc.
Dat krijg je met al die nieuwe users in de SC.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:50 schreef Gridlok het volgende:
+ alles wat hier vermeld wordt is 90% bullshit.
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:46 schreef Louise19 het volgende:
[..]
Really, was ik maar leeghoofdig genoeg om niet op jouw gezever te reageren.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:17 schreef Louise19 het volgende:
oke Meloewa weegt 47 kg, is 160 en heeft cup D(nee ik ben niet jaloers
)
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:51 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die nieuwe users in de SC.![]()
Dan heb je dus niet genoeg tiet gekkie.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:50 schreef Louise19 het volgende:
[..]
nee ik zei dat ik cup B heb waar ik wel tevreden mee ben maar inderdaad wel groter zou willen.
jij zet foto's van jezelf als manvan middelbare leeftijd met duckface op internet en ik ben degene die labiel is?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon weer zo'n labiel op rellend uit zijnde kloontje van cher/esperanza/lily etc.
Idd, en die ook niet. Al waardeer je daar van nog de moeite die ze er in stak.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja, ze worden er niet beter op, ik wil jumi terug.
Niks mis met cup B.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet genoeg tiet gekkie.
Onderbroekenfoto's?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heus waar? Dacht dat je voor onderbroekenfoto's kwam.
alsof ik een fucking neuk geef.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:51 schreef Murdera het volgende:
wel een goede binnenkomer louise, gelijk iedereen al genoeg stof geven om je de reset van je fok!bestaan op te kunnen afzeiken.
Ja? dat zeg ik net ook al. Zinkt moeilijk in bij je?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:52 schreef Louise19 het volgende:
[..]
jij zet foto's van jezelf als manvan middelbare leeftijd met duckface op internet en ik ben degene die labiel is?
haten op Nootjesquote:Op zondag 23 juni 2013 17:52 schreef Louise19 het volgende:
[..]
jij zet foto's van jezelf als manvan middelbare leeftijd met duckface op internet en ik ben degene die labiel is?
ik ben tevreden met mijn moobs.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
'Maar inderdaad wel groter zou willen'
Bewijst wederom wat ik over jou denkquote:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bewijst wederom wat ik over jou denk
Jij adoreertquote:Op zondag 23 juni 2013 17:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bewijst wederom wat ik over jou denk
Missredhairalwayshigh verdwenen, Louise19 verschenen. Denk jij wat ik denk?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nah, jumi haat nietquote:Op zondag 23 juni 2013 17:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Missredhairalwayshigh verdwenen, Louise19 verschenen. Denk jij wat ik denk?
ynuhh niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Chai :$quote:Op zondag 23 juni 2013 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze profileerden zich wel anders. Je moet kiezen, Jumi of ynuhh?
nohipsquote:
Kijk dat fok zo'n groot invloed op jouw leven heeft geldt niet voor iedereen. Mensen stop nou eens met kontenkussen en kontenlikken, dit is echt zonde van je korte leven.quote:
Haha, moest lachen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:58 schreef Louise19 het volgende:
[..]
Kijk dat fok zo'n groot invloed op jouw leven heeft geldt niet voor iedereen. Mensen stop nou eens met kontenkussen en kontenlikken, dit is echt zonde van je korte leven.
Mensen daar de hele tijd op attenderen ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:58 schreef Louise19 het volgende:
[..]
Kijk dat fok zo'n groot invloed op jouw leven heeft geldt niet voor iedereen. Mensen stop nou eens met kontenkussen en kontenlikken, dit is echt zonde van je korte leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |