Wou dat ik zulke tieten had, joh.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meloewa en jij hebben dezelfde figuur he zowat.
Welke discussie?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wil iemand een goede daad voor de mensheid verrichten door foto's van Ambi in dit topic te dumpen, dan is deze discussie meteen klaar.
Lijkt me vrij duidelijk.quote:
Kijken hoe snel ik de jouwe er dan in dumpquote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wil iemand een goede daad voor de mensheid verrichten door foto's van Ambi in dit topic te dumpen, dan is deze discussie meteen klaar.
Kom op, zeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef Louise19 het volgende:
[..]
lijkt er wel op. Wat is het dan? een B met pushup?
Hoe is het tussen jou en Meloewa nou?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:14 schreef chroestjov het volgende:
dikke wijven moeten gwn hun kk bek houden
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef Louise19 het volgende:
[..]
lijkt er wel op. Wat is het dan? een B met pushup?
Verdomme meid.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze moet gewoon vaker met vriendinnen elkaars beha's passen, krijgt ze veel beter inzicht in verschillende tietgroottes.
Is niet relevant want ik ben geen subject van de discussie.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijken hoe snel ik de jouwe er dan in dump
Over wat het beste lichaam is, een pic zegt meer dan duizend woorden.quote:
Over Meloewa. Als ze D heeft, draagt ze een pushup.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hebben we het nu over die Leur chick of Meloewa? Meloewa is een D. Andere is een B.
Ik ook niet. Dat ik dik ben heb ik reeds 100 x gezegd. Dus haal mijn lichaam en snor erbuiten.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Is niet relevant want ik ben geen subject van de discussie.
[..]
Over wat het beste lichaam is, een pic zegt meer dan duizend woorden.
Gwoon beetje aan je eigen tietjes zuigen enzo toch. Ik kan er nu niet bij, kutzooiquote:
Dan kan je het beste Ambipur kiezenquote:
zou vangen in masterball en weggooien in dode oceaanquote:
lolquote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou vangen in masterball en weggooien in dode zee
nee, het moet wel een beetje terug stoten he...quote:
Jouw dikheid in contrast met Meloewa's lichaam is nu juist waar dit topic over gaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat ik dik ben heb ik reeds 100 x gezegd. Dus haal mijn lichaam en snor erbuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |