Kijk Meloewa, ik fok je maar. Deze is echt jaloers op je.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De verhouding tussen borstomvang en heupen/billen omvang is toch wel beetje uit proportie.
Dit is meloewa?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit een jongensfiguur noemen
is dat meloewa?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zeggen ze"quote:Op zondag 23 juni 2013 14:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meloewa is geliefd door God, want ze heeft tieten. Dat redt haar. Net als bij jou. Zonder tieten zou jij nml geen aandacht krijgen. Zeggen ze. Ik zeg het niet.
Okay danquote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als je nou nog een tondeuse zou kopen om die snor van je eraf te kappen zou het misschien ook nog wat worden met de verhoudingen in je gezicht.
is dat meloewa?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit mag je niet zeggen want dan ben je meteen jaloers.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De verhouding tussen borstomvang en heupen/billen omvang is toch wel beetje uit proportie.
Je weet wat ze zeggen over jou. Jij sherlockt je zelfquote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
"Zeggen ze"Meid veel plezier met je "maatje meer".
Lekker jochiequote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wát?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vertoon studieontwijkend gedrag. Help me.
Is dat Meloewa dan? Wist ik niet eens. Gaf gewoon eerlijk mijn mening. Ik weet niet zo goed waar ik jaloers op moet zijn eigenlijk..quote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:
Kijk Meloewa, ik fok je maar. Deze is echt jaloers op je.
Dat vind ik echt niet erg als vrouw man.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
jaloersquote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening over de posts hier, daar is FOK! ook voor bedoeld. En trouwens Meloewa, wat je figuur betreft, laat mensen maar haten. Gewoon niet op ingaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee je komt idd even een schepje erbij doen als ''midden'' partij.
Bedankt voor het bevestigen van het voorbeeld. (cognitieve dissonantie)quote:Op zondag 23 juni 2013 14:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dat Meloewa dan? Wist ik niet eens. Gaf gewoon eerlijk mijn mening. Ik weet niet zo goed waar ik jaloers op moet zijn eigenlijk..
Blijkbaar. Ik kan er niet echt van wakker liggenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef Louise19 het volgende:
dit mag je niet zeggen want dan ben je meteen jaloers.
quote:
Meloewa en jij hebben dezelfde figuur he zowat.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als dat een jongensfiguur is, dan word ik homo denk ik.
op foto lijkt net of ze c of d heeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:06 schreef Splutje het volgende:
Dat is niet Meloewa die heeft kleinere kwarktassen
Oh god een paar fokkers zouden mij niet moeten met kleine borstenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over jou. Jij sherlockt je zelf
jaloers.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef Louise19 het volgende:
[..]
dit mag je niet zeggen want dan ben je meteen jaloers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |