Oh jeey.. Je hapt ook nog? Waarom?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh god een paar fokkers zouden mij niet moeten met kleine borstenEcht hier ga ik aan kapot hoor
![]()
Ze geeft hetzelfde soort reactie als jij, alleen wijd jij er nog meerdere posts aan ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk Meloewa, ik fok je maar. Deze is echt jaloers op je.
Ja, lachen, maar Gesmoltenkaas heeft helaas wel gelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAH!!!! Dat is wel echt een typysche reactie van een gefrustreerde FOK!'-er die het daglicht al jaren niet meer heeft gezien en hier op FOK! op vrouwen gaat haten, omdat hij zel fnooit succes heeft gehad.
Nou qua borstomvang doe ik niet echt onder voor die chick op het plaatje en ik zou liever wat minder hebben. Dus er kan niet echt sprake zijn van jaloeziequote:Op zondag 23 juni 2013 14:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Bedankt voor het bevestigen van het voorbeeld. (cognitieve dissonantie)
Ik ben aan het trollen wicht. Kenners weten dat. lief dat je mij srs neemt.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ze geeft hetzelfde soort reactie als jij, alleen wijd jij er nog meerdere posts aan ook.
Dat wordt er nergens? Gaf dat juist als voorbeeld van een vrouwelijk figuur, met misschien een relatief laag gewicht.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ik snap niet waarom er gehaat wordt op figuur verona van de rleur Zou zo hard raken![ afbeelding ]
Deze is wel in verhouding.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ik snap niet waarom er gehaat wordt op figuur verona van de rleur Zou zo hard raken![ afbeelding ]
Njah, alleen wel een beetje een plorkquote:Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat is geen C of D, schat.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Louise19 het volgende:
[..]
op foto lijkt net of ze c of d heeft.
Ik hoef de jouwe nietquote:Op zondag 23 juni 2013 14:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb jij je aandacht ook weer gehad meid
ambi kizzzz wanneer ga je nou die zwembandjes eraf squattenmnnnnnquote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hoef de jouwe nietGeef de jouwe ajb aan panzer.
Nee bedanktquote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hoef de jouwe nietGeef de jouwe ajb aan panzer.
Ze moet gewoon vaker met vriendinnen elkaars beha's passen, krijgt ze veel beter inzicht in verschillende tietgroottes.quote:
Nee. Ik blijf gewoon liever dik.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ambi kizzzz wanneer ga je nou die zwembandjes eraf squattenmnnnnn
Hebben we het over degene in het zwart/witte ding of een andere foto? Want die foto die hierboven staat heeft zeker wel een D/Equote:
Wou dat ik zulke tieten had, joh.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meloewa en jij hebben dezelfde figuur he zowat.
Welke discussie?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wil iemand een goede daad voor de mensheid verrichten door foto's van Ambi in dit topic te dumpen, dan is deze discussie meteen klaar.
Lijkt me vrij duidelijk.quote:
Kijken hoe snel ik de jouwe er dan in dumpquote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wil iemand een goede daad voor de mensheid verrichten door foto's van Ambi in dit topic te dumpen, dan is deze discussie meteen klaar.
Kom op, zeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef Louise19 het volgende:
[..]
lijkt er wel op. Wat is het dan? een B met pushup?
Hoe is het tussen jou en Meloewa nou?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:14 schreef chroestjov het volgende:
dikke wijven moeten gwn hun kk bek houden
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef Louise19 het volgende:
[..]
lijkt er wel op. Wat is het dan? een B met pushup?
Verdomme meid.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze moet gewoon vaker met vriendinnen elkaars beha's passen, krijgt ze veel beter inzicht in verschillende tietgroottes.
Is niet relevant want ik ben geen subject van de discussie.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijken hoe snel ik de jouwe er dan in dump
Over wat het beste lichaam is, een pic zegt meer dan duizend woorden.quote:
Over Meloewa. Als ze D heeft, draagt ze een pushup.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hebben we het nu over die Leur chick of Meloewa? Meloewa is een D. Andere is een B.
Ik ook niet. Dat ik dik ben heb ik reeds 100 x gezegd. Dus haal mijn lichaam en snor erbuiten.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Is niet relevant want ik ben geen subject van de discussie.
[..]
Over wat het beste lichaam is, een pic zegt meer dan duizend woorden.
Gwoon beetje aan je eigen tietjes zuigen enzo toch. Ik kan er nu niet bij, kutzooiquote:
Dan kan je het beste Ambipur kiezenquote:
zou vangen in masterball en weggooien in dode oceaanquote:
lolquote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou vangen in masterball en weggooien in dode zee
nee, het moet wel een beetje terug stoten he...quote:
Jouw dikheid in contrast met Meloewa's lichaam is nu juist waar dit topic over gaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat ik dik ben heb ik reeds 100 x gezegd. Dus haal mijn lichaam en snor erbuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |