constant te trollen? had vandaag een vrije dag en ik geef alleen maar commentaar dat je tere zieltje daar niet tegen kan is niet mijn probleem. En mijn leven geeft inderdaad voldoening: ik dans 8 uur per week, fitness 4 uur per week daarnaast werk ik en studeer ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jouw leven zal vast voldoening hebben daarom loop je hier ook constant te trollen inderdaad.
Heb al een idee wiens kloon je bent.
Sproetgezichten doen me altijd denken aan kaasknabbels, geen idee waaromquote:Op zondag 23 juni 2013 18:11 schreef wenfer2 het volgende:
Sproetjes![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja het is goed, Ziba.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef Louise19 het volgende:
[..]
constant te trollen? had vandaag een vrije dag en ik geef alleen maar commentaar dat je tere zieltje daar niet tegen kan is niet mijn probleem. En mijn leven geeft inderdaad voldoening: ik dans 8 uur per week, fitness 4 uur per week daarnaast werk ik en studeer ik.
Ik vind het altijd iets meisjesachtigs hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Sproetgezichten doen me altijd denken aan kaasknabbels, geen idee waarom
nee was mijn ww kwijt en bovendien ben ik nooit een actieve user geweest, heb wel veel meegelezen en ik heb een supergoed geheugen waardoor ik veel van wat ik lees meteen onthoud. Ook al zijn het debiele detalis. En je moet niet zo het kontje van meloewa likken om gemogen te worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaahaha die Louise19![]()
Lijkt mij ook wel heerlijk trouwens, een kloon aanmaken en iedereen die je op dit forum kent maar eigenlijk niet zo mag keihard gaan lopen dissen en afzeiken![]()
Lik ik het kontje van Meloewa? Waar precies dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:16 schreef Louise19 het volgende:
[..]
nee was mijn ww kwijt en bovendien ben ik nooit een actieve user geweest, heb wel veel meegelezen en ik heb een supergoed geheugen waardoor ik veel van wat ik lees meteen onthoud. Ook al zijn het debiele detalis. En je moet niet zo het kontje van meloewa likken om gemogen te worden.
Jij weet zoveel van FOK! dit is niet een kwestie van zomaar het wwtje kwijt meid.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:16 schreef Louise19 het volgende:
[..]
nee was mijn ww kwijt en bovendien ben ik nooit een actieve user geweest, heb wel veel meegelezen en ik heb een supergoed geheugen waardoor ik veel van wat ik lees meteen onthoud. Ook al zijn het debiele detalis. En je moet niet zo het kontje van meloewa likken om gemogen te worden.
Nee hoor, ik onthou echt bijna alles wat ik lees ook al is het super debiel en totaal niet belangrijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij weet zoveel van FOK! dit is niet een kwestie van zomaar het wwtje kwijt meid.
Als je alleen maar zou lurken en geen actieve user was, zou je dit allemaal geen kut intereseren.
respect hiervoorquote:Op zondag 23 juni 2013 18:20 schreef Louise19 het volgende:
Zo heb ik ook heel het jaar geen fuck gedaan voor studie maar alles zonder enige herkansing gehaald.
Ok.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:20 schreef Louise19 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onthou echt bijna alles wat ik lees ook al is het super debiel en totaal niet belangrijk.
Zo heb ik ook heel het jaar geen fuck gedaan voor studie maar alles zonder enige herkansing gehaald. Maar het is ook wel logisch dat jij je dat niet kunt voorstellen.
Ik vroeg je wat. Als je dat grote smoelwerk van je opentrekt, geef dan ook gewoon antwoordquote:Op zondag 23 juni 2013 18:20 schreef Louise19 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onthou echt bijna alles wat ik lees ook al is het super debiel en totaal niet belangrijk.
Zo heb ik ook heel het jaar geen fuck gedaan voor studie maar alles zonder enige herkansing gehaald. Maar het is ook wel logisch dat jij je dat niet kunt voorstellen.
Inderdaad dit dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat. Als je dat grote smoelwerk van je opentrekt, geef dan ook gewoon antwoord
Oh en als de reden van je nieuwe account alleen je ww is, kan je ook wel zeggen wat je account hiervoor was, toch? En laat die wanhopige pogingen om een andere schrijfstijl te hanteren maar achterwege, daar faal je nogal in, namelijk.
Veerquote:Op zondag 23 juni 2013 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat. Als je dat grote smoelwerk van je opentrekt, geef dan ook gewoon antwoord
Oh en als de reden van je nieuwe account alleen je ww is, kan je ook wel zeggen wat je account hiervoor was, toch? En laat die wanhopige pogingen om een andere schrijfstijl te hanteren maar achterwege, daar faal je nogal in, namelijk.
meeh geen zin in om op te zoeken en ik kan mij heel slecht uiten met schrijven, ben veel beter met echte gesprekken voeren.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb je die tetten van Meloewa gezien ? God damnquote:Op zondag 23 juni 2013 18:22 schreef Louise19 het volgende:
ik weet ook dat je een keer in een topic heb gepost dat je cup b hebt bijvoorbeeld. zo totaal onbelangrijk om te onthouden maar toch doe ik het.
Geen zin om op te zoeken? Je onthoudt alles toch zo goed, zelfs onbelangrijke dingen?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:24 schreef Louise19 het volgende:
[..]
meeh geen zin in om op te zoeken en ik kan mij heel slecht uiten met schrijven, ben veel beter met echte gesprekken voeren.
Deze man komt hier een show neerzetten. Uit welk kutje ben jij gekropen?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:16 schreef Louise19 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad dit dus.
Trollllllllllllllllllllll.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |