Toen negeerde je me.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je al wel eens gevraagd geloof ik.
Druk maken om links of rechtsquote:Op zondag 23 juni 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
de lamas linkse hippies die denken leuk te zijn![]()
![]()
zum kotsen
Ik vind heel veel Amerikaanse series stiekem heel grappig. Friends, King of Queens bijvoorbeeld.quote:
amerikanen hebben geen humorquote:Op zondag 23 juni 2013 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind heel veel Amerikaanse series stiekem heel grappig. Friends, King of Queens bijvoorbeeld.
Niks mis met Friendsquote:Op zondag 23 juni 2013 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind heel veel Amerikaanse series stiekem heel grappig. Friends, King of Queens bijvoorbeeld.
Ooh. Ik vind Nederlandse series leuk. Flodder, Kees & Co enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mr. Beanquote:Op zondag 23 juni 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]onzin, wie dan wel? Je zal wel Engelse zeggen.
Ook leuk idd, al moet je dat niet te vaak kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks mis met Friends
Married with Children
Britse series dat is pas bazencomedy ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]onzin, wie dan wel? Je zal wel Engelse zeggen.
Moet ik nog kijken.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken.
Gelukkig begint Dexter bijna weer.
er zijn altijd uitzonderingen maar we moeten stellen dat Amerikanen weinig humor hebben in films en series.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
Arrested Development (zonder seizoen 4)
The Big Bang Theory
Friends
Two and a half men
Frasier
King of Queens
daarvan is alleen TBBT aardig.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
The Big Bang Theory
Friends
Two and a half men
Frasier
King of Queens
Two and a half men helemaal vergetenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
The Big Bang Theory
Friends
Two and a half men
Frasier
King of Queens
Uiteraard..quote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Two and a half men helemaal vergeten(Voordat Charlie wegging uiteraard)
Ja heb eigenlijk geen zin om aan een nieuwe serie te beginnenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Begin vast aan Suits dan, bazenserie.
Amerikanen zijn preuts.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er zijn altijd uitzonderingen maar we moeten stellen dat Amerikanen weinig humor hebben in films en series.
misschien stop ik binnenkort wel met FOK!ken. weet nog nietquote:Op zondag 23 juni 2013 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk geen zin om aan een nieuwe serie te beginnen. Nu beetje FOK!ken en FM'en enzo. Soms tekenen.
Beetje fappen enzo, ik snap het.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk geen zin om aan een nieuwe serie te beginnen. Nu beetje FOK!ken en FM'en enzo. Soms tekenen.
hoezo? vind je ons niet meer lief?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien stop ik binnenkort wel met FOK!ken. weet nog niet
Overacting. Irritante youtuber is hij.quote:
jawel maar moet eigenlijk soon eens in actie komen in plaats van FOK!kenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo? vind je ons niet meer lief?
Je bent zelf een irritante youtuberquote:Op zondag 23 juni 2013 02:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overacting. Irritante youtuber is hij.
ksi niet waarderenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overacting. Irritante youtuber is hij.
Een enkele serie is leuk maar Friends is om te kotsen zo slecht.quote:
klinkt goedquote:
Je wilt gewoon niet voor racist uitgemaakt wordenquote:
Ik ontken.quote:
jullie dachten eerst nog dat ik neger wasquote:Op zondag 23 juni 2013 02:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je wilt gewoon niet voor racist uitgemaakt worden
Je loopt wel erg met je eigen domheid te koop de laatste 2 minuten.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een enkele serie is leuk maar Friends is om te kotsen zo slecht.
Ja ik ookquote:Op zondag 23 juni 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel maar moet eigenlijk soon eens in actie komen in plaats van FOK!ken
friends is niet eens comedy te noemenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je loopt wel erg met je eigen domheid te koop de laatste 2 minuten.
De witte neger.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jullie dachten eerst nog dat ik neger was
maarja ben binnekort denk ik dakloos zoals ik al gezegd hadquote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ookMaarja luiheid heerst hè.
je woont toch bij je vriendin?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maarja ben binnekort denk ik dakloos zoals ik al gezegd had
TBBT en Taahm (toen charlie er nog was) zijn leuk van die. De rest is konko.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
The Big Bang Theory
Friends
Two and a half men
Frasier
King of Queens
nee appartement maar vaak bij vriendin maar moet daar dus binnekort full time wonenquote:
Nou nu niet meerquote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jullie dachten eerst nog dat ik neger was
Dalijk ga je nog zeggen dat Married with Children kut is.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
friends is niet eens comedy te noemen
16 juli weer nieuwe epquote:Op zondag 23 juni 2013 02:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Begin vast aan Suits dan, bazenserie.
erg goed nummer ggmmquote:
Is dat erg dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee appartement maar vaak bij vriendin maar moet daar dus binnekort full time wonen
Na tig herhalingen wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk ga je nog zeggen dat Married with Children kut is.
ja, noodgedwongen is wel kut man. voel ik me zo afhankelijk.quote:
Ja maar dan heb je wel gewoon de tijd om een goede baan te zoeken enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, noodgedwongen is wel kut man. voel ik me zo afhankelijk.
ja maarja toch niet ideaal. en zo gaat het uit ben ik echt dakloosquote:Op zondag 23 juni 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je wel gewoon de tijd om een goede baan te zoeken enzo.
Je kan vast wel ergens terecht. Kraakpand ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maarja toch niet ideaal. en zo gaat het uit ben ik echt dakloos
Brug, doos. Alles kan.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan vast wel ergens terecht. Kraakpand ofzo.
dakloos dusquote:Op zondag 23 juni 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan vast wel ergens terecht. Kraakpand ofzo.
o dat is wel een goed idee dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
HMF heeft 8 huizen in Engeland, vraag hem even.
ben in full-time educatie. krijg je niks om een of andere redenquote:
Hmm dat is wel gaar. Maarja moet je de relatie met je vriendin maar goed onderhouden.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben in full-time educatie. krijg je niks om een of andere reden
ja inderdaad, komt wel goed denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dat is wel gaar. Maarja moet je de relatie met je vriendin maar goed onderhouden.
Cool, dat doet me deugd.quote:Op zondag 23 juni 2013 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
echt leuk liedje dat ggmm poste luister nu hele tijd
heeft echt hele fijne stijl om naar te luisteren die man vind ik persoonlijk.quote:
Ja, Rugged Man is echt een goede rapper. Op Uncommon Valor: A Vietnam Story is hij ook fantastisch.quote:Op zondag 23 juni 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft echt hele fijne stijl om naar te luisteren die man vind ik persoonlijk.
Wij allemaal.quote:Op zondag 23 juni 2013 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik blijf me nog steeds verbazen om inZanity.
Einde bericht.
Ik ga eens wat meer van hem luisterenquote:Op zondag 23 juni 2013 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Rugged Man is echt een goede rapper. Op Uncommon Valor: A Vietnam Story is hij ook fantastisch.
Rapquote:Op zondag 23 juni 2013 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Rugged Man is echt een goede rapper. Op Uncommon Valor: A Vietnam Story is hij ook fantastisch.
dat vind ik op bob marley na allemaal tamelijk kut.quote:
Niet creatief zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ouder zijn dan 12 en nog steeds tekeningen maken
Dat vind ik van rapquote:Op zondag 23 juni 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat vind ik op bob marley na allemaal tamelijk kut.
Zit Ruben Schaken achter het account GGMM dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je Ruben Schaken nou belachelijk te maken?
ja een deen. ripquote:Op zondag 23 juni 2013 03:10 schreef TwenteFC het volgende:
Is er gewoon eentje dood bij de Le Mans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |