Omdat ?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef Mishu het volgende:
Ik moet echt zo snel mogelijk uit dit huis zijn.
quote:
In de derde wereld komt het waarschijnlijk vaker voorquote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
eerste wereldproblematiek....![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
In de derde wereld komt het waarschijnlijk vaker voor![]()
OT: ik voel me blij dat ik over een uurtje of zes (= deadline) weer een verslag in moet leveren. Ik vond het niet echt interessant, ook best lastig... maar... als het voldoende is hoef ik er nooit meer aan te denken!
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
eerste wereldproblematiek....![]()
Aannemende dat Neo-Mullen gewoon in NL zit maakt het m.i. eerste wereldproblematiekquote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
OT: ik voel me blij dat ik over een uurtje of zes (= deadline) weer een verslag in moet leveren. Ik vond het niet echt interessant, ook best lastig... maar... als het voldoende is hoef ik er nooit meer aan te denken!
Incl. een heerlijke portie malariaquote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja ik wilde je nog even de groetjes doen maar ik werd zenuwachtig.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:14 schreef Luxuria het volgende:
Ik zag hem vanmorgen en toen maakte mijn hart wel even een sprongetje
Vond het al leuk dat je wel even zwaaidequote:Op maandag 24 juni 2013 11:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik wilde je nog even de groetjes doen maar ik werd zenuwachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |