Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:56 schreef Adelante het volgende:
Is deze ook blind of alleen als ze voor de spiegel staat???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Volgens de hond van de buren wel...ik kon het niet horenquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:58 schreef Redefine het volgende:
De duiven van mijn duivenmelkende buurman, plegen massaal zelfmoord door tegen mijn raam te pletter te vliegen
Hoax! Dat raam is er na Leah allang uitgevallen man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent stiekem Tom?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens de hond van de buren wel...ik kon het niet horen
nee, ik doe het haar zeker niet na
Nee het is rust. Begint zo weer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef Redefine het volgende:
@Karina, helaas is nu even niet zoveel om naar over te zappen
Jij denkt dat ik zo gelukkig ben, dat er maar één raam geteisterd wordtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoax! Dat raam is er na Leah allang uitgevallen man!
Ja, dat bedoel ikquote:
Hij kent de hond van de buren. Aangezien alleen Tom iedereen kent, dan moet dat wel jaquote:
Ja, maar die horen niet echt in het nummer, da's meer het probleemquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Tja ze zong het heel apart, maar ze haalde de hoge noten inderdaad WEL.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij kent de hond van de buren. Aangezien alleen Tom iedereen kent, dan moet dat wel ja
Bij loving you toch wel net?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar die horen niet echt in het nummer, da's meer het probleem
Daar zitten bijna altijd wel hoge noten in ja.quote:
Nou, toch niet al die noten die ze erin propt? Ik vind het heel onnatuurlijk klinken in elk geval, maar het is ook niet mijn favoriete liedje...quote:
ik dacht voor verborgen boodschappenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
De CIA heeft alvast een CD van Leah besteld...voor het martelen van terroristen
Loving you valt wel mee, als je hoort hoe ze I will Always Love you verkrachtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, toch niet al die noten die ze erin propt? Ik vind het heel onnatuurlijk klinken in elk geval, maar het is ook niet mijn favoriete liedje...
Dat is een duo deal met de cd van Mike. Dan sukkelen de terroristen in slaap en net als ze bijna weg zijn, knallen ze de cd van Leah erin!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
De CIA heeft alvast een CD van Leah besteld...voor het martelen van terroristen
Will heeft wel even een choreografie ingestudeerd, zo te zienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar zijn ze weer, Mickey Mouse en Betty Boop
Als ik hier verplicht een uur naar moet luisteren, beken ik alles, incl. de moord op Kennedyquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik dacht voor verborgen boodschappen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een duo deal met de cd van Mike. Dan sukkelen de terroristen in slaap en net als ze bijna weg zijn, knallen ze de cd van Leah erin!
Zodra ze de cd in het laatje stoppen, begin ik alles al los te laten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik hier verplicht een uur naar moet luisteren, beken ik alles, incl. de moord op Kennedy
Volgens mij gaan we sowieso nooit meer wat horen van welke winnaar dan ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Dan kan Mike beter winnen, dan horen we er nooit meer wat van.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zodra ze de cd in het laatje stoppen, begin ik alles al los te laten.
Geen enkele finalist toch, waar zijn die van vorig jaar ???quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we sowieso nooit meer wat horen van welke winnaar dan ook.
wie won er ook al weer vorig jaar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen enkele finalist toch, waar zijn die van vorig jaar ???
Hij werkt met Britney Spears en Fergie...dat vertekent zijn wereldbeeld een beetjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:05 schreef Redefine het volgende:
Will vindt Leah beter dan de rest van de wereld
One man's meat is another man's poison... Mooi gezegdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:05 schreef Redefine het volgende:
Will vindt Leah beter dan de rest van de wereld
Terug naar de schoolbanken/kantoorbanen/kinderen gok ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen enkele finalist toch, waar zijn die van vorig jaar ???
Ik dacht ook een Leanne of zoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie won er ook al weer vorig jaar?
quote:
enquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij werkt met Britney Spears en Fergie...dat vertekent zijn wereldbeeld een beetje
Leah is echt niet beter dan Eva neequote:
en dan een schnabbeltje doen op de plaatselijke braderie 1x per jaarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terug naar de schoolbanken/kantoorbanen/kinderen gok ik.
De Leanne van dit jaar is prachtig, die van vorig jaar is een zeekoequote:
Ja, ik mopper regelmatig op reclame, maar dit is ook niet alles he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:07 schreef Redefine het volgende:
Ah weer het Voice BBC alternatief voor reclame.
en jij ziet eruit als een playgirl model?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De Leanne van dit jaar is prachtig, die van vorig jaar is een zeekoe
Ja en de lokale bingo avonden zullen ook wel opgeleukt worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan een schnabbeltje doen op de plaatselijke braderie 1x per jaar
Het is altijd al zo geweest, maar nu herhalen ze gewoon wat ze al een keer herhaald hebben bij een herhalingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik mopper regelmatig op reclame, maar dit is ook niet alles he?
wel beter dan mijn leeftijdgenotenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en jij ziet eruit als een playgirl model?
The Voice hè....niet Britain's next top modelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ondanks dat Leanne 2013 twee keer in Leanne 2012 past, hebben ze gemiddeld genomen net zoveel make up op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
als dat zo was dan zat je niet op fok maar in een kroeg omringt door negerinnen met roze haar..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
wel beter dan mijn leeftijdgenoten
Met maatje 32 vergeet je nog te vermelden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als dat zo was dan zat je niet op fok maar in een kroeg omringt door negerinnen met roze haar..
niet iedereen is blind, het oog wil ook wat, noem eens drie vrouwelijke artiesten op die tyfuslelijk zijn, maar toch succesvolquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
The Voice hè....niet Britain's next top model
oh ja, maatje 34 is een zeekoe..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met maatje 32 vergeet je nog te vermelden.
weet je wat, noem er twee, dat is makkelijkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niet iedereen is blind, het oog wil ook wat, noem eens drie vrouwelijke artiesten op die tyfuslelijk zijn, maar toch succesvol
noem er dan 1quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
weet je wat, noem er twee, dat is makkelijker
Normaal wel.. maar hij kan zijn strot goed opentrekken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:10 schreef Wolve000 het volgende:
Hij had best mee kunnen doen aan de show. Hij is ook saai!
wtf, wie is die 2de?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou weet ik aan wie Leah me doet denken!
Alsof je deze
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Met de koppen tegen elkaar aan hebt geslagen en er een mixgezicht uit is voorgekomen
Je hebt gelijk....ik ga weer even staren naar mr. Bubléquote:
Ik ben blij dat ik zaptequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:12 schreef Redefine het volgende:
Het kapsel van Neymar vind ik ook wel iets voor Leah om even wat dingen door elkaar te gooien, aangezien Boebele toch saai is.
Aretha Franklin is een maatje te groot voor je om even wat te noemen.quote:
Engelse logicaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:14 schreef Redefine het volgende:
Het zou veel logischer zijn om tussendoor nog een te laten afvallen, zodat de 'finale' tussen de laatste twee gaat. Maar net zoals vorig jaar is die logica de BBC vreemd
idd, de beste van de drie eruit, zodat het kiezen wordt tussen "niets" en "helemaal niets"quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:14 schreef Redefine het volgende:
Het zou veel logischer zijn om tussendoor nog een te laten afvallen, zodat de 'finale' tussen de laatste twee gaat. Maar net zoals vorig jaar is die logica de BBC vreemd
Of iemand die doof is? Zou wel interessant zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef Redefine het volgende:
Volgend jaar iemand in een rolstoel die wil bewijzen dat mensen in een rolstoel ook zoiets kunnen?
Hmm ik gok op een downie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef Redefine het volgende:
Volgend jaar iemand in een rolstoel die wil bewijzen dat mensen in een rolstoel ook zoiets kunnen?
Of iemand die doof is....oh wachtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef Redefine het volgende:
Definieer 'zoiets'?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef Redefine het volgende:
Ja. Maar het is vooral dat je dan amper weet wie twee en drie is. Plus dat de verliezers er dan ook zo verloren bij staan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
idd, de beste van de drie eruit, zodat het kiezen wordt tussen "niets" en "helemaal niets"
of iemand zonder handen die zichzelf op gitaar begeleidt (ik ga even op zoek naar dat filmpje)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef Redefine het volgende:
Leah is niet doof, zeg je?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Of iemand die doof is? Zou wel interessant zijn.
Zingen voor een groot publiek.quote:
Ik had er geld op in moeten zettenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:17 schreef Redefine het volgende:
Toch Andrea, want sielig. Dan zat ik ernaast
Wie had er dan moeten winnen?quote:
leahquote:
Ik zie ook wel een duet....zij waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:18 schreef Redefine het volgende:
Andrea en Andrea Bocelli. Hmm ik zie een link
Echt helemaal verbazen doet het me niet, want ze past wel binnen het saaie en veilige wat de Britten kiezen. Maar ik had verwacht dat de chavs wel wat hadden geregeld voor Mike.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had er geld op in moeten zetten
Is er ook een close-up van de verbijsterde rotkop van Will?
Daar was ik al tijden achter ... Alleen Tom Jones is beter dan the restquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:18 schreef Stickertje het volgende:
the voice uk is slechter dan the voice nl
een aantal jaren geleden waren susan boyle en paul potts ook populair in UKquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Kansloos, gaat ook enorm floppen.
Dat de producers dit doen zeg
Ik neem aan dat zij niet een festival gaat doen...of het moet voor de EO jongerendag zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef Stickertje het volgende:
nou leuk hoor als je 2 uur lang na haar moet kijken op een podium...
festival is nog erger
Wie?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt helemaal verbazen doet het me niet, want ze past wel binnen het saaie en veilige wat de Britten kiezen. Maar ik had verwacht dat de chavs wel wat hadden geregeld voor Mike.
haar outfit van 1998quote:
ik had zijn reactie gemistquote:
De notarisquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Will komt nu pas het podium op? Die moest eerst even iets kapottrappen?
Chavs=de paupers van Engeland. Oftewel de achterban van Mike, zoals te zien in zijn filmpjes.quote:
Die stond er al de hele tijd. Heeft haar ook al gezoend.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Will komt nu pas het podium op? Die moest eerst even iets kapottrappen?
De noedels van zijn moeder.quote:
De Friezen van GB, zeg maar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Chavs=de paupers van Engeland. Oftewel de achterban van Mike, zoals te zien in zijn filmpjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chav
quote:
Is Bo niet wat te fragiel voor fysiek werk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, Bo is nu ook aan de weg aan het timmeren, dat gaan Matt en Leah ook doen.
Nou, die schijnt tijdens the voice toch aardig wat fysieks met haar coach te hebben gedaan andersquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is Bo niet wat te fragiel voor fysiek werk?
Nou heb ik niets met Friezen (ook niets tegen ze), maar het is wel een enorme belediging om Friezen met 'chavs' te vergelijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De Friezen van GB, zeg maar?![]()
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik echt had opgelet bij die filmpjes![]()
quote:
quote:
Oh ja, daardoor is Danny tegenwoordig zo snel buiten adem en zingt hij vals.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, die schijnt tijdens the voice toch aardig wat fysieks met haar coach te hebben gedaan anders
Tijdens deze serie hebben de Friezen toch als een gek op Johannes gestemd, omdat 'ie Fries was? Zo moet je dat ook zien met Mike dan, denk ik?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou heb ik niets met Friezen (ook niets tegen ze), maar het is wel een enorme belediging om Friezen met 'chavs' te vergelijken![]()
Tokkies, daar moet je aan denken.
Oh ja, in die zin. Maar we weten de percentages niet, dus weten we ook niet of dat hier zo het geval is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tijdens deze serie hebben de Friezen toch als een gek op Johannes gestemd, omdat 'ie Fries was? Zo moet je dat ook zien met Mike dan, denk ik?
Qua talentenjachten niet misschien. Maar zijn altijd nog genoeg interessante(re) programma's en series over.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
er komt verder niks meer dit jaar
xfa ga ik niet afkijken
tvk komt pas volgend jaar weer
tvuk afgelopen
Slechte verliezerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Will suggereert op twitter dat 'ie ermee ophoudt
Gehandicapten, doven, minder validen? Om te beweren dat blinden geen sympathy votes krijgen, vind ik nogal naïef. Om vervolgens te hinten dat alleen bepaalde bevolkingsgroepen daar op teren, is zelfs vrij kortzichtig.quote:Op zondag 23 juni 2013 07:35 schreefWhiteBeard het volgende:
Terechte winnaar. Het gaat om The Voice, het is geen idool of x-factor. Het heet The Voice en Andrea had de mooiste stem. En dat ze sympathie stemmen heeft gekregen interesseert mij geen biet. Daar teren andere groepen in de samenleving ook op (ik zal geen namen noemen).
En als je naar de stemuitslag kijkt niet alleen voor mij zo blijkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gehandicapten, doven, minder validen? Om te beweren dat blinden geen sympathy votes krijgen, vind ik nogal naïef. Om vervolgens te hinten dat alleen bepaalde bevolkingsgroepen daar op teren, is zelfs vrij kortzichtig.
Daarnaast: als de beste stem had moeten winnen, had het ook nog Mike kunnen zijn. Want die zingt toch echt een stuk beter, ondanks dat die net zo saai is. En ook juist qua stem is Leah veel meer bijzonder, alleen is het jammer dat ze steeds alle toonhoogtes moet proberen.
Kortom, voor jou is het een terechte winnaar. Maar dat is geen voldongen feit.
twitter:KimDotcom twitterde op zondag 23-06-2013 om 06:46:41I love @RobbieWilliams for performing in a #Megaupload jacket on #TheVoiceUKfinal, primetime TV ;-) http://t.co/fpdxVtfKBh reageer retweet
Ja, dat geeft weer dat ze de winnaar is. Terechte winnaar is wat jij stelt, op basis van haar zang. Wie zegt dat de Britten dat ook vinden?quote:Op zondag 23 juni 2013 11:38 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
En als je naar de stemuitslag kijkt niet alleen voor mij zo blijkt.
Die Britten hebben dus massaal op haar gestemd.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat geeft weer dat ze de winnaar is. Terechte winnaar is wat jij stelt, op basis van haar zang. Wie zegt dat de Britten dat ook vinden?
Oh ja? Jij beschikt over percentages en aantallen stemmen?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:46 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Die Britten hebben dus massaal op haar gestemd.
Tja, zo werkt het nu eenmaal bij dit soort talentenjachten.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja? Jij beschikt over percentages en aantallen stemmen?
Verder zegt dat nog steeds niks over of het terecht is of niet. Want dat zou betekenen dat winst bij een talentenjacht altijd terecht is, want die heeft de meeste stemmen...
Kortom je opmerking over, dat het terecht is en dat er geen sprake is van sympathie stemmen, kun je gewoon niet stavenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:07 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het nu eenmaal bij dit soort talentenjachten.
Ik weet niet of ze vreemd is. Ze komt wel normaal en sympathiek over. Alleen ze is blind, dat is het enige.quote:
Ik bedoelde haar ook eigenlijk niet persoonlijk. Meer de keuze voor haar.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze vreemd is. Ze komt wel normaal en sympathiek over. Alleen ze is blind, dat is het enige.
Wat mij stoort is haar stem. Ze heeft een vrij dunne stem met weinig bereik. Verder kan ze (logischerwijs) ook weinig op het podium doen, dus een ze geeft ook geen spectaculaire show.
terecht, ik vond het een leuke uitvoeringquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef iBenny het volgende:
Bang Bang staat op #3 in de UK iTunes chart
Tour du Jour, maar dat is denk ik niet jouw smaakquote:
Ik ga vannacht weer een paar kaskrakers kuiken, zodat ik wat te kijken heb de komende tijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:13 schreef female81 het volgende:
Het wordt tijd om een stapel lang verwaarloosde dvd's aan te boren, vrees ik.
Cheryl is al elders geweest, hopelijk een nieuwequote:Op zondag 7 juli 2013 11:03 schreef ZaZoe het volgende:
Beoogde opvolgers voor Jessie J zijn:
Cheryl Cole, Rita Ora, Emeli Sande en Paloma Faith.
http://uk.omg.yahoo.com/g(...)faith-113848515.html
Maar is wel een publiekslieveling en zeer prettig om naar te kijkenquote:Op zondag 7 juli 2013 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cheryl is al elders geweest, hopelijk een nieuwe
Ze kan niet zingen, is dat geen nadeel bij The VOICE?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:14 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar is wel een publiekslieveling en zeer prettig om naar te kijken
Zij hoeft toch niet te zingenquote:Op zondag 7 juli 2013 11:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze kan niet zingen, is dat geen nadeel bij The VOICE?
Ze heeft in haar X-Factor periode 2 kandidaten naar de overwinning geloodstquote:Op zondag 7 juli 2013 11:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze kan niet zingen, is dat geen nadeel bij The VOICE?
Zou die daar, gezien haar succes nu, tijd en zin in hebben? Ik vraag het me af.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
Wie weet gaan ze toch iedereen vervangen: ik las een poosje terug dat deze jury het liefst bij elkaar wilde blijven.
Wat geruchten van de afgelopen tijd:quote:
Ik zeg toch al in mijn eerste reactie op haar winst dat het mij geen biet kan interesseren of ze nu wel of geen sympathie stemmen heeft gehad? Sympathie stemmers zie je toch overal in dat soort shows. Of het nu om allochtonen, moslims of homoseksuelen gaat.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kortom je opmerking over, dat het terecht is en dat er geen sprake is van sympathie stemmen, kun je gewoon niet staven
twitter:BBCTheVoiceUK twitterde op woensdag 11-09-2013 om 11:32:24The word is out! @kylieminogue will be spinning around for us with @RealSirTomJones & @iamwill this January on @BBC1 http://t.co/Tr63Zosbcn reageer retweet
Niets mis met sjerrulquote:Op donderdag 12 september 2013 10:12 schreef Uccie het volgende:
en ik ben blij dat het geen Cheryl Cole is geworden
Voor de mannen om naar te kijken niet nee, dat snap ikquote:
Ja, en met een dusdanig accent, dat ik blij ben dat BBC een dovenondertiteling heeftquote:
Dat is wel erg snel al. Mooi natuurlijk, maar wel opmerkelijk als je het vergelijkt met vorig jaar.quote:
Dat kan dan weer samenhangen met de Songfestivalgeruchten?quote:Op maandag 30 december 2013 08:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel al. Mooi natuurlijk, maar wel opmerkelijk als je het vergelijkt met vorig jaar.
Dat de winnaar daar naar toe gaat voor de UK? Dan hoop ik voor de Britten, dat ze beter kiezen dan afgelopen jaren. Want een dergelijke winnaar gaat stijf onderaan eindigen bij het ESF.quote:Op maandag 30 december 2013 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan dan weer samenhangen met de Songfestivalgeruchten?
Het is twee keer precies aansluitend aan onze TVK geweest, nu valt het al gedeeltelijk samen.quote:Op maandag 30 december 2013 08:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel al. Mooi natuurlijk, maar wel opmerkelijk als je het vergelijkt met vorig jaar.
klopt voor juni moet het eindige vanwege het wk voetbal gok ikquote:Op maandag 30 december 2013 08:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
TVK? Als je het over The Voice Nederland hebt, dan slaat je opmerking precies aansluitend natuurlijk helemaal nergens op. En van overlap is natuurlijk al helemaal geen sprake.quote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het is twee keer precies aansluitend aan onze TVK geweest, nu valt het al gedeeltelijk samen.
Ik hoop dat ik tijd heb. Vrijdag is al moeilijk, in het weekend ga ik niet thuisblijven voor een tv-programma.
Ah ja dat is eigenlijk ook wel logisch, dat ze dan niet te laat in het jaar kunnen starten. Al hadden ze nog best wel wat tijd gehad om later te beginnen. Maar nu zitten ze iig niet in het vaarwater van het ESF, waardoor ze er niet opeens een week tussenuit moeten (of moeten verschuiven naar een andere dag). En wie weet sturen ze de winnaar wel naar het ESF...quote:Op maandag 30 december 2013 21:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
klopt voor juni moet het eindige vanwege het wk voetbal gok ik
Waarvoor denk jij dat de K staat?quote:Op maandag 30 december 2013 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
TVK? Als je het over The Voice Nederland hebt, dan slaat je opmerking precies aansluitend natuurlijk helemaal nergens op. En van overlap is natuurlijk al helemaal geen sprake.
The Voice Kirgizië?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waarvoor denk jij dat de K staat?
Kids, de junioreneditie van TV-NLquote:
Ah ok. Ik snap nu dat je bedoeld dat het voor jou slecht uit komt dat het dubbel is. Ik dacht dat het op wat anders sloeg. My badquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kids, de junioreneditie van TV-NL
Maakt niet uit. TVK is vrijdag, TVUK is zaterdag.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ok. Ik snap nu dat je bedoeld dat het voor jou slecht uit komt dat het dubbel is. Ik dacht dat het op wat anders sloeg. My bad
om 8 uur (NL tijd) begint hetquote:
Klopt. Sir Tom, samen met twee Amerikanen en een Australische. Wel vreemd dat er zo weinig Britten in de jury zitten ja. Maar dat krijg je al snel als met al die Engelstaligen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Uccie het volgende:
Is Tom Jones nu de enige Brit in de jury...ik vind dat toch een beetje typisch, je zou toch denken dat er in de UK zelf ook goede juryleden te vinden zijn.
Zal altijd even wennen zijn ja. Ben benieuwd wie van de twee nieuwen steeds gekozen gaat worden door de kandidaten (als meerdere juryleden omdraaien). Je hebt altijd wel dat de nieuwe coaches de beste kandidaten krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Het zal wel even wennen worden. Alleen Will en Tom zijn er nog bij. Nieuwe jury, nieuwe presentatie.
Ik vind Jessie echt een lieverdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal altijd even wennen zijn ja. Ben benieuwd wie van de twee nieuwen steeds gekozen gaat worden door de kandidaten (als meerdere juryleden omdraaien). Je hebt altijd wel dat de nieuwe coaches de beste kandidaten krijgen.
Persoonlijk ben ik vooral blij dat Jessie weg is en dat Kylie daarvoor in de plaats komt, vind ik wel ok. Ben verder wel benieuwd hoe Ricky Wilson het gaat doen. Ken hem eigenlijk nauwelijks buiten zijn optredens met de Kaiser Chiefs.
is er al een nieuwe OP dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef Redefine het volgende:
Wel mooi dat dit topic al vrij vol is, dan kunnen we bij nummer 65 weer met een geüpdate OP beginnen.
Ik las ricky martinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:50 schreef ato het volgende:
Jury:
Kylie, Tom, Will-I-am en Ricky Wilson..
netjes, bronvermelding 14.gifquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:43 schreef iBenny het volgende:
Overigens subtiel gejat van TAL / The Voice UK 2014
nee ricky wilson is een engelsmanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Sir Tom, samen met twee Amerikanen en een Australische. Wel vreemd dat er zo weinig Britten in de jury zitten ja. Maar dat krijg je al snel als met al die Engelstaligen.
Ah ja klopt. Ik haal hem nog weleens door elkaar met de Amerikaanse Ricky Wilson (niet zozeer qua persoon, maar wel qua personalia zoals geboorteland)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee ricky wilson is een engelsman
Die kan mooi als OP gebruikt worden voor het nieuwe topicquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:43 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Coaches:
Kylie Minoque
[ afbeelding ]
Ricky Wilson
[ afbeelding ]
Tom Jones
[ afbeelding ]
En Will.i.Am
[ afbeelding ]
11 januari 2014 BBC 1, 20.00 uur. De audities beginnen weer
Vorig jaar idd drama, gingen een paar knallers uit in de halve finale ten faveure van dat misbaksel die uiteindelijk won. Maar Voice UK is gewoon top, geen reclame, geen green room met winston en zijn twittervriendjes, geen wendyquote:Op zondag 5 januari 2014 14:02 schreef ato het volgende:
Kijk vind ik weer leuk om te zien, dat engels heeft wel wat. Was het niet met de winnaar van afgelopen keer eens. Maar boeien toch?
Ja, ik dacht, met die nieuwe coaches nieuwe thread, maar werd kennelijk niet zo door de moderator gewaardeerdquote:Op zondag 5 januari 2014 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kan mooi als OP gebruikt worden voor het nieuwe topicMet dank aan Whitebeard voor het maken en aan jou voor het vermelden.
Heb wel weer zin in de nieuwe Voice UK. Begin elk jaar wel weer aan de Nederlandse Voice, maar die vind ik toch niet zo heel leuk. En dat komt niet omdat de kandidaten beter zijn (want dat is afgelopen seizoenen wel gebleken dat, dat nogal tegenvalt zodra de battles en live shows beginnen). Maar omdat de coaches zoveel toffer zijn
Ohw ja. Werd wel gewaardeerd hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 22:53 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, met die nieuwe coaches nieuwe thread, maar werd kennelijk niet zo door de moderator gewaardeerd
Maakt niet veel uit, als de user die een nieuw deel opent, een beetje alert is, kan die deze daar gewoon inzetten. Zodat dat de OP is voor het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:53 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, met die nieuwe coaches nieuwe thread, maar werd kennelijk niet zo door de moderator gewaardeerd
vorig jaar ging ze optreden tijdens stricly come dancingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:39 schreef Adelante het volgende:
Heeft iemand ooit nog wat gehoord van die blinde winnares van vorig jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |