Geen zin in hoor, dan moet ik mijn statief pakken, en heel veel moeite doen met filters, instellingen en lenzen, en remote timers, nu niet. Ik heb nog wel een ouwetje, kant en klaar. Maandje geleden genomen. Je kijkt uit op het huis van onze achterbuurvrouw die ietsje verder de berg op woont dan wij.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent professional met fotos... Maak eens een mooi Super Maan plaatje ER?
Ooit wel eens zien lopen jaquote:
Dat klinkt echt en werkelijk waar bijzonder gezellig!!!quote:Op zondag 23 juni 2013 00:24 schreef Toverheks het volgende:
bij volle maanje weet ik ben een heks he dan moet ik ja na 12 uur snachts ook het park in nemen gaan we eikeltjes zoeken
Zo groot s ie hier echt niet .. Mooiquote:Op zondag 23 juni 2013 00:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen zin in hoor, dan moet ik mijn statief pakken, en heel veel moeite doen met filters, instellingen en lenzen, en remote timers, nu niet. Ik heb nog wel een ouwetje, kant en klaar. Maandje geleden genomen. Je kijkt uit op het huis van onze achterbuurvrouw die ietsje verder de berg op woont dan wij.
[ afbeelding ]
ja ik heb nog wel een zwarte puntmuts.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat klinkt echt en werkelijk waar bijzonder gezellig!!!mag ik mee?
Die heb ik niet op mijn Apple keyboard aan m'n PCquote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef sacha het volgende:
[..]
o jeetje, je hebt een leesteken gevonden
Dat was idd een vreselijke nerdy topic killerquote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Die heb ik niet op mijn Apple keyboard aan m'n PC
alt-e shift-oquote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Die heb ik niet op mijn Apple keyboard aan m'n PC
Ik kan nu wel een heel nerdy verhaal op gaan hangen over dat ik ook best een Apple-scherm aan mijn PC wil hangen, maar dat doe ik nietquote:
de maan ligt hier onder een dekenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:30 schreef chufi het volgende:
Hier een super moon vanuit Adam oost..
[ afbeelding ]
en mij maar vaag noemenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:41 schreef chufi het volgende:
En de rest van het jaar bijt ik me in appels vast .... En dat is cryptisch en meer zeg ik er niet over ...
Is natuurlijk wel gezond als je 500km per dag moet lopenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:41 schreef chufi het volgende:
En de rest van het jaar bijt ik me in appels vast .... En dat is cryptisch en meer zeg ik er niet over ...
Zekerquote:Op zondag 23 juni 2013 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel gezond als je 500km per dag moet lopen
Nee ik werk nog steeds bij hetzelfde... Wel in onderhandeling over mn aanstelling en eventuele toekomst..quote:Op zondag 23 juni 2013 01:46 schreef sacha het volgende:
maar eh, je hebt dus een nieuwe klus [ afbeelding ]
dus dan ga je op het appel dieet of moet je op appel komen?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik werk nog steeds bij hetzelfde... Wel in onderhandeling over mn aanstelling en eventuele toekomst..
Kun je dan ook even sorten dat je in Office voor Mac een plaatje in je sig mee kunt sturen?quote:
Dank je, heksje. Wij doen dat ook wel, maar als er zo'n ongeletterde boer langskomt als Kingstown, die alleen maar hekelt om het hekelen, dan krijgt ie zijn vet even mee. Da's alles.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik heb nog wel een zwarte puntmuts.
en dit wilde ik je ff zeggen
uit een vorig stukje van jou
zo jij bent boos en begrijpelijk omdat het je man is die is geraakt, maar lieverd boosheid helpt niet je wordt op den duur verbitterd, niet doen,geef het een plaatsje in jullie leven en geniet nog van je man die wel wat kan wat in zijn vermogen ligt, vind het zwaar zwaar zwaar kut vor jullie en meen dat ten voeten uit, maar laat je leven er niet door beheersen ho moeilijk dt ook is
Denk niet dat ik die invloed ga hebben ...quote:Op zondag 23 juni 2013 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je dan ook even sorten dat je in Office voor Mac een plaatje in je sig mee kunt sturen?
Heeft het met De Griek te maken?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tERING IK BEN TROTS OP MEZELF![]()
en ik zeg lekker niet waarom maar ik was héél technisch![]()
![]()
Rook je nog Fann?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tERING IK BEN TROTS OP MEZELF![]()
en ik zeg lekker niet waarom maar ik was héél technisch![]()
![]()
Ja dat zei ik: 'Heeft het met De Griek te maken?quote:
Weg romantiekquote:Op zondag 23 juni 2013 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een computer dingetje opgelost of zo...
Ga vooral niet in op het inhoudelijke, kneus! Zijnde het feit dat mijn persoonlijke shit jou geen zak interesseert maar jij het toch nodig vindt om mijn persoonlijke shit mee te nemen naar een ander topic, en het daar zo neer te zetten, dat jij je persoonlijk wel 3 hele seconden verheven voelt.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vocubalaire aan scheldwoorden is indrukwekkend, dat moet ik je nageven. Ik hoop dat het je oplucht, dat schijnt heilzaam te zijn in het verwerkingsproces.
Nee, zijn vocabulaire is fenomenaalquote:
Als je al flipt over zo'n klein foutje dan moet deze reeks een pure marteling zijn om te volgenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, zijn vocabulaire is fenomenaal
Stel je niet aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Als je al flipt over zo'n klein foutje dan moet deze reeks een pure marteling zijn om te volgen
Terecht!quote:Op zondag 23 juni 2013 03:52 schreef Lienekien het volgende:
Nagelezen. Volgens mij is de opmerking die de nageboorte-opmerking uitlokte weggehaald?
Je tirades worden wel steeds minder heftig. Toch maar het valiumpje geslikt of ben je een stukje ontspannend auto gaan rijden om weer wat tot rust te komen?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ga vooral niet in op het inhoudelijke, kneus! Zijnde het feit dat mijn persoonlijke shit jou geen zak interesseert maar jij het toch nodig vindt om mijn persoonlijke shit mee te nemen naar een ander topic, en het daar zo neer te zetten, dat jij je persoonlijk wel 3 hele seconden verheven voelt.
Faalhaas!!
Mijn vocAbUlair(e) (moeilijk woord, nietwaar, kneusje!!) zal het jouwe overigens ALTIJD overstijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |