Geen idee, maar daarom capte ik hem welquote:Op zondag 23 juni 2013 00:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is die bovenste foto bovenop het Hilton genomen?
Jij bent professional met fotos... Maak eens een mooi Super Maan plaatje ER?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:04 schreef ElizabethR het volgende:
Af en toe komt er een open stuk in het wolkendek, en dan is de maan echt gigantisch!! Mooi hoor!!
Aan de andere kant biedt het je ook een motivatie elke week minimaal 3 keer te lopenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien een nadeel. Bij dit groepje word je wel gevraagd om 2 keer per week zelf te lopen (buiten de groep om) en je bent niet verplicht om er iedere keer bij te zijn..
Ja al gaat het me deze week niet lukken helaas. morgen vroeg hoop ik wel even te lopen. En dat ik het dit keer niet mis is niet zo erg. We volgen een schema om over een paar weken op 5km te zitten. Maar omdat het een beginnersgroep is en ik wal wat basis heb, kan ik best wel een keer missen en me morgen gewoon aan het schema van de derde training van week 2 houdenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan de andere kant biedt het je ook een motivatie elke week minimaal 3 keer te lopen
Bos je hebt het allemaal onder controle .. Het haat je gewoon allemaal lukken ...quote:Op zondag 23 juni 2013 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja al gaat het me deze week niet lukken helaas. morgen vroeg hoop ik wel even te lopen. En dat ik het dit keer niet mis is niet zo erg. We volgen een schema om over een paar weken op 5km te zitten. Maar omdat het een beginnersgroep is en ik wal wat basis heb, kan ik best wel een keer missen en me morgen gewoon aan het schema van de derde training van week 2 houden
Nee maar hier staat fokster copycat dus dan denk ik afblijven...quote:Op zondag 23 juni 2013 00:16 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, jullie hebben het alleenrecht op het plaatsen van brood?
Nee in mijn opininie niet en als je hier hebt bijgelezen ben je bijquote:Op zondag 23 juni 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
Heb ik weer een rel gemist of is het nog gaande?
* Leandra reageert vanaf pagina 1 (50 posts pp), en heeft het vorige topic niet bij- cq teruggelezen.
mooiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
Amsterdam Geuzenveld Saturday night ....Super Moon
[ afbeelding ]
joh!quote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar hier staat fokster copycat dus dan denk ik afblijven...
Vertel Sasquote:Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef sacha het volgende:
[..]
joh!
weet je wat een copycat is behalve een user op een forum?
O ja dat ik deze week het toevallig net niet red om 3 keer te lopen is absoluut geen ramp en het doel om in augustus nu wel de 4km aan een stuk door te halen is nog steeds reëelquote:Op zondag 23 juni 2013 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Bos je hebt het allemaal onder controle .. Het haat je gewoon allemaal lukken ...
Goed bezig! Dat is ook het makkelijke met hardlopen, je kan best een keer missen om dat later weer in te halen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja al gaat het me deze week niet lukken helaas. morgen vroeg hoop ik wel even te lopen. En dat ik het dit keer niet mis is niet zo erg. We volgen een schema om over een paar weken op 5km te zitten. Maar omdat het een beginnersgroep is en ik wal wat basis heb, kan ik best wel een keer missen en me morgen gewoon aan het schema van de derde training van week 2 houden
doe het je niet na Dees, respectquote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed bezig! Dat is ook het makkelijke met hardlopen, je kan best een keer missen om dat later weer in te halen.
Ik loop nu 5 km in ca. 38 minuten, waarvan 1 minuut wandelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |