Ik loop elke dag op mn werk al meer dan 5 km .... En als je lopend de post bezorgd jij vast ook welquote:Op zondag 23 juni 2013 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja dat ik deze week het toevallig net niet red om 3 keer te lopen is absoluut geen ramp en het doel om in augustus nu wel de 4km aan een stuk door te halen is nog steeds reëel
Ben je ook postbode?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
Ik loop elke dag op mn werk al meer dan 5 km ....
Tussen lopen en hardlopen zit een aardig verschil.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik loop elke dag op mn werk al meer dan 5 km .... En als je lopend de post bezorgd jij vast ook wel
Ja dat wel maar voor je dagelijkse beweging telt het wel meequote:Op zondag 23 juni 2013 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tussen lopen en hardlopen zit een aardig verschil.
Bedankt heks
Je vocubalaire aan scheldwoorden is indrukwekkend, dat moet ik je nageven. Ik hoop dat het je oplucht, dat schijnt heilzaam te zijn in het verwerkingsproces.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook niet, stuk ongeluk. Ik alleen de mensen die willens en wetens hun voertuig als een dodelijk wapen wensen te gebruiken, door niet hun volle aandacht bij de bediening van dat voertuig te houden, en er verder geen moer om geven dat ze anderen daarmee in gevaar brengen, en zelfs kunnen doden. Maar dat jij geen context begrijpt is me intussen wel duidelijk want jee interpretaties deugen niet.
Als mijn persoonlijke shit je geen enkele zak interesseert, onmoralistisch stuk stront, dan moet je mijn persoonlijke shit niet in een ander topic posten, om er eigen genoegdoening uit te halen.
Van laag allooi noemde mijn oma sujetten zoals jij. Dat is nog betrekkelijk aardig vergeleken bij wat ik van je vind.
Kunnen jullie dit over en weer gezeik niet ergens anders voortzetten of er gewoon mee ophouden ... Dingen zijn nu al 3 - 4 keer heen en wee r gezegd ,,, Leuk , klaar en verder ....quote:Op zondag 23 juni 2013 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vocubalaire aan scheldwoorden is indrukwekkend, dat moet ik je nageven. Ik hoop dat het je oplucht, dat schijnt heilzaam te zijn in het verwerkingsproces.
Zo duidelijk was je niet hoor, ik dacht dat je iets met colocation deed en dan moet je een verdomd groot datacentrum hebben om 5KM te halenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en daar hebben we het al eens over gehad... Ik ga het niet nog een keer uitleggen ..
Ik vind het wel entertaining zo'n RLS in deze reeks.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen jullie dit over en weer gezeik niet ergens anders voortzetten of er gewoon mee ophouden ... Dingen zijn nu al 3 - 4 keer heen en wee r gezegd ,,, Leuk , klaar en verder ....
zei de man die te pas en te onpas in de herhaling valtquote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen jullie dit over en weer gezeik niet ergens anders voortzetten of er gewoon mee ophouden ... Dingen zijn nu al 3 - 4 keer heen en wee r gezegd ,,, Leuk , klaar en verder ....
Alleen maar spannend.. Ik meld het hier wel even wanneer ik ga, dan kunnen ze me als vermist opgeven als ik binnen 2 dagen niet reageerquote:Op zondag 23 juni 2013 00:24 schreef Toverheks het volgende:
bij volle maanje weet ik ben een heks he dan moet ik ja na 12 uur snachts ook het park in nemen gaan we eikeltjes zoeken
Als je 10 keer minimaal 250 meter per dag heen en weer loopt ...quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Zo duidelijk was je niet hoor, ik dacht dat je iets met colocation deed en dan moet je een verdomd groot datacentrum hebben om 5KM te halen
Ben je 10 dagen verderquote:Op zondag 23 juni 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je 10 keer minimaal 250 meter per dag heen en weer loopt ...
Ik zit meer op de fiets dan ik loop. Maar dan kom ik echt wel aan de dagelijkse beweging. Ik kom er zowat al aan om van huis op het werk te komen. Het is iets van 5.8 km ongeveer 25 minuten fietsen..quote:Op zondag 23 juni 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik loop elke dag op mn werk al meer dan 5 km .... En als je lopend de post bezorgd jij vast ook wel
Waarom doe je dat dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je 10 keer minimaal 250 meter per dag heen en weer loopt ...
Ssst Sas gaat om 2:30 moonenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:40 schreef APK het volgende:
Volgen mij is die supermaan morgenmiddag pas echt vol overigens.
Dat jullie er allemaal even rekening mee houden met moonies enzo
Netjes..quote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed bezig! Dat is ook het makkelijke met hardlopen, je kan best een keer missen om dat later weer in te halen.
Ik loop nu 5 km in ca. 38 minuten, waarvan 1 minuut wandelend.
Ik vraag jou ook niet of je op wilt rotten als je constant hetzelfde zit te lullen?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan krijg je een aanvaardbare Sas, niet de Super-Sasquote:
Oh ja jij kent de super Sasquote:Op zondag 23 juni 2013 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dan krijg je een aanvaardbare Sas, niet de Super-Sas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |