Als zij haar hoge noten gaat zingen en het is Leah, dus die zingt ze zeker, zijn alle dieren gevlucht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vervanging van de verboden wilde dieren
Dit!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:40 schreef Wolve000 het volgende:
Overigens wel verfrissend goed optreden.
Het is ook een echt optredenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:40 schreef Wolve000 het volgende:
Overigens wel verfrissend goed optreden.
tja, hij is tot nu toe beter dan de twee vorige bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit!
Echt blij verrast! Had 't niet verwacht, dat ik zou zeggen 'Die Matt is eigenlijk best goed'!
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Jessie dacht: 'Vorig jaar deed ik toch ook zoiets? Met achter de coulissen? Met dat oortje dat niet werkte? Ja, leuk, doen we nog es!'
Volgend jaar weer en hoopt ze dat de kandidaat tegen het decor aanlooptquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Jessie dacht: 'Vorig jaar deed ik toch ook zoiets? Met achter de coulissen? Met dat oortje dat niet werkte? Ja, leuk, doen we nog es!'
twitter:iamwill twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 20:38:44Matt was on #teamWILL...so I kinda got 2singers in the finals...#leah2win reageer retweet
Ik moest denken aan Andrea en heel hard lachen. Ik ben een slecht mensquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgend jaar weer en hoopt ze dat de kandidaat tegen het decor aanloopt
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Andrea en heel hard lachen. Ik ben een slecht mens
Ik vind dat een leuke gedachte. Dus dan ben ik ook maar slechtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Andrea en heel hard lachen. Ik ben een slecht mens
de m&M's zitten op zijn plekquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
Hebben jullie al het glaswerk uit de kamer gezet?
Dit is toch ook The Amazing UK?quote:
Oeps, waarom hadden we vanavond wijn? Hadden voor blikken bier moeten gaan natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
Hebben jullie al het glaswerk uit de kamer gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |