Die baan is al aan Mike vergeven. Matt is dan voor de feesten en partijen, waar men echte sterren niet kan betalen. Leah mag naar het circus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook netalleen dacht ik meer aan het wachtmuziekje als je een bedrijf belt
En de andere bijna 2 uur?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Nu Matt, ze hebben het beste voor het laatst bewaard.
Nog een keer woeiiiiquote:
Als krolse kat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die baan is al aan Mike vergeven. Matt is dan voor de feesten en partijen, waar men echte sterren niet kan betalen. Leah mag naar het circus.
Ja, maar die zanger had zijn eigen band natuurlijk. Later heeft Amy Lee ook nog een duet gedaan met de zanger van Seether.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow ja sorry..
Ze hadden gewoon die kerel erbij moeten halenWas het ze denk ik beter vergaan dan nu
Als freakshow.quote:
Hele beperkte vorm van plankenkoortsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
wat? was het podium nog niet klaar om op te zingen?
Maar dar ging ze ook mee naar bedquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar die zanger had zijn eigen band natuurlijk. Later heeft Amy Lee ook nog een duet gedaan met de zanger van Seether.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |