Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Dat had niemand zien aankomen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
Ik snap niet hoe Andrea in de finale terecht is gekomen
Dit. Stop die overgebleven m&m's maar alvast in je orenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
Ik snap niet hoe Andrea in de finale terecht is gekomen
Stroopwafelsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Stop die overgebleven m&m's maar alvast in je oren
Nee, heeeeeeel slechtziend, niet blind.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze is echt blind dus, ziet helemaal niks? Waarom dan die bril
Ze ziet bijna nietsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
dit is al zo vaak gezegdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Slecht ziend.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag er een zanger mee doen dan?quote:
Tsja, het blijft Andrea.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
evanescence![]()
![]()
jammer dat ze het zo gvd saai zingt
Oh, dan zal het wel helpen kennelijk...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nee, heeeeeeel slechtziend, niet blind.
Ze haalt het bijzondere uit het nummer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
evanescence![]()
![]()
Gaat toch om haar?quote:
Ja, net als jouw gegeil op alles waar een gat in zit. Als je er last van hebt lees je er maar overheenquote:
ze kijkt er ook zo dood bijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze haalt het bijzondere uit het nummer.
Wel slechte ogenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze heeft geen slechte stem, maar het is zo saai en vlak.
dat is goed verwoord, correct gezongen, maar vlak, maar beter dan al die ad libsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze heeft geen slechte stem, maar het is zo saai en vlak.
Ze zal wel niet anders kunnen, maar ja soort dooie goudvis die naar lucht staat te happen achter een microfoon.quote:
Ze zijn bekend geworden met deze plaat... maar het beste stukje was met de zanger van een andere band die verder nooit meer mee deed... dat was wel jammer. Ze hadden die vent van 12 Stone erbij moeten krijgen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
evanescence![]()
![]()
De ad-libshow van vorige weekquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat is goed verwoord, correct gezongen, maar vlak, maar beter dan al die ad libs
Bring Me to life bedoel je, dat blijft nog steeds hun beste nummer ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zijn bekend geworden met deze plaat... maar het beste stukje was met de zanger van een andere band die verder nooit meer mee deed... dat was wel jammer. Ze hadden die vent van 12 Stone erbij moeten krijgen...
natuurlijk kan ze wel anders, blinde hebben toch ook spieren in hun gezicht die ze kunnen gebruiken... ze weet helemaal geen emotie over te brengen met de liedjes die ze zingtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zal wel niet anders kunnen, maar ja soort dooie goudvis die naar luch staat te happen achter een microfoon.
Dat bedacht ik me ook netquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Redefine het volgende:
Andrea zou het wel goed doen als live lift muzak.
Ow ja sorry..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bring Me to life bedoel je, dat blijft nog steeds hun beste nummer ja.
aan haar okselhaarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
waar zit die microfoon van Jessie nou eigenlijk aan vastgemaakt?
Precies. Een zanger(es) hoeft totaal niet te bewegen (nou ja van de plaats te komen dan), om toch een energieke performance te geven. Als iemand echt met passie zingt en dat naar buiten brengt dan zie je dat ook terug en hoor je niemand over dat het saai is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
natuurlijk kan ze wel anders, blinde hebben toch ook spieren in hun gezicht die ze kunnen gebruiken... ze weet helemaal geen emotie over te brengen met de liedjes die ze zingt
quote:
Die baan is al aan Mike vergeven. Matt is dan voor de feesten en partijen, waar men echte sterren niet kan betalen. Leah mag naar het circus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook netalleen dacht ik meer aan het wachtmuziekje als je een bedrijf belt
En de andere bijna 2 uur?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Nu Matt, ze hebben het beste voor het laatst bewaard.
Nog een keer woeiiiiquote:
Als krolse kat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die baan is al aan Mike vergeven. Matt is dan voor de feesten en partijen, waar men echte sterren niet kan betalen. Leah mag naar het circus.
Ja, maar die zanger had zijn eigen band natuurlijk. Later heeft Amy Lee ook nog een duet gedaan met de zanger van Seether.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow ja sorry..
Ze hadden gewoon die kerel erbij moeten halenWas het ze denk ik beter vergaan dan nu
Als freakshow.quote:
Hele beperkte vorm van plankenkoortsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
wat? was het podium nog niet klaar om op te zingen?
Maar dar ging ze ook mee naar bedquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar die zanger had zijn eigen band natuurlijk. Later heeft Amy Lee ook nog een duet gedaan met de zanger van Seether.
Als zij haar hoge noten gaat zingen en het is Leah, dus die zingt ze zeker, zijn alle dieren gevlucht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vervanging van de verboden wilde dieren
Dit!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:40 schreef Wolve000 het volgende:
Overigens wel verfrissend goed optreden.
Het is ook een echt optredenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:40 schreef Wolve000 het volgende:
Overigens wel verfrissend goed optreden.
tja, hij is tot nu toe beter dan de twee vorige bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit!
Echt blij verrast! Had 't niet verwacht, dat ik zou zeggen 'Die Matt is eigenlijk best goed'!
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Jessie dacht: 'Vorig jaar deed ik toch ook zoiets? Met achter de coulissen? Met dat oortje dat niet werkte? Ja, leuk, doen we nog es!'
Volgend jaar weer en hoopt ze dat de kandidaat tegen het decor aanlooptquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Jessie dacht: 'Vorig jaar deed ik toch ook zoiets? Met achter de coulissen? Met dat oortje dat niet werkte? Ja, leuk, doen we nog es!'
twitter:iamwill twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 20:38:44Matt was on #teamWILL...so I kinda got 2singers in the finals...#leah2win reageer retweet
Ik moest denken aan Andrea en heel hard lachen. Ik ben een slecht mensquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgend jaar weer en hoopt ze dat de kandidaat tegen het decor aanloopt
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Andrea en heel hard lachen. Ik ben een slecht mens
Ik vind dat een leuke gedachte. Dus dan ben ik ook maar slechtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Andrea en heel hard lachen. Ik ben een slecht mens
de m&M's zitten op zijn plekquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
Hebben jullie al het glaswerk uit de kamer gezet?
Dit is toch ook The Amazing UK?quote:
Oeps, waarom hadden we vanavond wijn? Hadden voor blikken bier moeten gaan natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
Ducktape ftwquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
Dat gaat het niet redden...quote:
Ergerlijk ja. Ze zingt eigenlijk gewoon erg goed, wat ze ook liet horen bij de battles. Maar sindsdien heeft ze in haar kop gekregen dat ze elke toonhoogte MOET zingen, zoals je al zegt. Daardoor wordt het steeds zo'n rommeltje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Leah móet die hoge gil en die lage toon in haar nummer verwerken. Dat staat me tegen
Bij Britain's got Talent waren ze er blij mee geweestquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
oh de schizo stem.. 10 verschillende stemmetjes in 1 liedje
Met ducktape een kruis erop plakkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik kijk naar rechts en mijn tafeltje heeft ook een glasplaat
Hehe of geluid gewoon zachter zetten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met ducktape een kruis erop plakken
Hier met die spekkies...snel!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje duwt vast muizenspek in oren
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of er 4 mensen om de beurt aan het zingen zijn.
Het kan altijd ergerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef MissJ het volgende:
jezus hee, hoe erg kan je een nummer verneuken
Dat had met dit lied wel zes keer zo lang geduurd he, reken je dat ook mee?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef MissJ het volgende:
niet gedacht dat ik dit ooit zou gaan zeggen, maar dan kan ik Sandra van Nieuwland nog beter aanhoren dat dit gilwijf
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee...jij luistert maar naar de hoge klanken
Voor het origineel moet je de film kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Adelante het volgende:
Het origineel is kut, maar dit is nog veel erger
Het origineel is helemaal niet zo verschrikkelijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Adelante het volgende:
Het origineel is kut, maar dit is nog veel erger
Zong Dolly het ook in een film?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor het origineel moet je de film kijken
Wat een martelingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor het origineel moet je de film kijken
ja, zelfs dan klinkt Sandra minder ernstig dan deze gillende keukenmeidquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat had met dit lied wel zes keer zo lang geduurd he, reken je dat ook mee?
Nee, maar whitney houston welquote:
Ja zie je...ik begon al helemaal te twijfelenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
He, Will doet een Tommetje, 'I've worked with Whitney'.... het nummer is van Dolly dacht ik, maar oke
edit: Tomzegt het ook, dus het klopt
![]()
Tuurlijk klopt het dat het nummer van Dolly isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
He, Will doet een Tommetje, 'I've worked with Whitney'.... het nummer is van Dolly dacht ik, maar oke
edit: Tomzegt het ook, dus het klopt
![]()
Ja nou ja, ik kan het mis hebben, toch? Ik ben geen eckte kenner zoals de coachesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt het dat het nummer van Dolly is
ik durf eigenlijk alleen met zekerheid te zeggen dat Matt bij die laatste 3 zit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef Wolve000 het volgende:
Oja, eentje er uit en dan 3 over die straks verder strijden voor de winst.
Ze altijd kleding aan, zoals ze zingt: het past totaal niet bijelkaar en het ziet/hoort er (daardoor) niet uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
Wat een stom kort broekje heeft ze trouwens aan.
Volgens mij kon ze wel licht en donker zien, maar geen details...dus veel heb je er niet aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja zie, ik vind haar steeds praten alsof ze stekeblind is hoor
Mmm het lijkt toch of ze naar Leah zit te kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja zie, ik vind haar steeds praten alsof ze stekeblind is hoor
Maar heeft ze daar die bril voor nodig? Voor licht en donker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij kon ze wel licht en donker zien, maar geen details...dus veel heb je er niet aan.
De counter is geklapt door het aantal keer dat ze het gezegd hebben.quote:
Bij Holly is het ook wel de vitrage, maar dat is tenminste geluktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef Burner82 het volgende:
Zelfs presentator vind dat hij een gordijn aan heeft
Als ze al niet stekeblind was, is ze dat daarna wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm het lijkt toch of ze naar Leah zit te kijken.
hehe.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze al niet stekeblind was, is ze dat daarna wel.
Nee lijkt mij nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar heeft ze daar die bril voor nodig? Voor licht en donker?
Dat bedoelt hij vast niet zoals wij er om huilen.twitter:iamwill twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 20:54:55I feel like crying...#leahJUSTkilledME #leah2win reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze al niet stekeblind was, is ze dat daarna wel.
Ze heeft die bril vooral nodig om ons elke seconde eraan te herinneren dat ze slecht ziet en dus sieleg is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar heeft ze daar die bril voor nodig? Voor licht en donker?
Geweldigquote:
Ja die was wel leuker geweest...alleen al omdat je er zo leuk op kan dansen, Carlton-stylequote:
Er zijn twee hij-en.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Ah dit is wel een heel mooi nummer. Alleen hij moet zijn bek houden.
Ik had Will er wel voor aangezien om dat te gaan doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die was wel leuker geweest...alleen al omdat je er zo leuk op kan dansen, Carlton-style
Mike natuurlijkquote:
Nee, stiekem klopte het wel. Tom is Hij, niet hij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
De kandidaatDie zong toen ik het typte.
Haha ja daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nee, stiekem klopte het wel. Tom is Hij, niet hij.
Dat zal zo meteen ook weer gebeuren met Matt. Want dat deed ze vorig week ook al. Want Jessie vindt zichzelf altijd het belangrijkste.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Tom doet dit toch goed. Vorig jaar blies Jessie haar protege Vince helemaal weg
Ik zou Mike niet eens m'n huis binnenlaten als Tom in de buurt is, laat staan in m'n bedquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:00 schreef Burner82 het volgende:
kvind het sowieso niks... Maar Mike is de lekkerste
Bonte avond is wel een goede beschrijving ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
beetje bonte avond gevoel.. karaoke.. op youtube zijn ze interesanter..
Ditquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou Mike niet eens m'n huis binnenlaten als Tom in de buurt is, laat staan in m'n bed
De kledingkeuzes dragen daar ook wel aan bij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bonte avond is wel een goede beschrijving ja.
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De kledingkeuzes dragen daar ook wel aan bij.
je voelt het nog welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Cool mag je mee in een helicopter, alleen zie je dan haast niks, dat is dan wel jammer.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
een blinde in een helikopter.. zonde van het geld.. had je haar net zo goed in een bus kunnen laden
Gewoon een bandje van een concertquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
een blinde in een helikopter.. zonde van het geld.. had je haar net zo goed in een bus kunnen laden
Anne was toch ook mee naar Disneyland Parijs?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
dan is het doorgestoken kaart, Pinkpop was al voor de uitzending van vorige weekquote:
yeah, yeahquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:05 schreef Wolve000 het volgende:
Goh, dat Will niet gewoon even meezingt...
Ze staat er net zo energiek bij ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Ze zingt dit hetzelfde als het vorige nummer.
Never mind!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:05 schreef Wolve000 het volgende:
Goh, dat Will niet gewoon even meezingt...
Daar issie alquote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ergens heb ik zo het gevoel dat ze zo omver wordt gelopen
helemaal fout dus, je moet Andrea de show laten stelenquote:
Ja en hij is zo all over the place that het helemaal opvalt dat zij als een soort jharkje staat te zingenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Teveel Danny dit(ok, dat heb ik wel liever
)
En maar goed dat ie een 2e leadsinger in the band heeft, die beter zingtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Teveel Danny dit(ok, dat heb ik wel liever
)
ze kan niks.. niet bewegen, niet interessant kijken,. het is nogal een uitdaging om haar dan de show te laten stelenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
helemaal fout dus, je moet Andrea de show laten stelen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:07 schreef Redefine het volgende:
Danny moet niet zo druk vlak voor haar bewegen. Ze schrikt zich rot, steeds zo'n donkere vlek die op haar af komt.
Dat stukje op Pinkpop zag er nog best prima uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
De Script vind ik maar niks. Misschien leuk op CD maar dit
Mijn oma die al 15 jaar dood is beweegt bijna meer....maar ja die is ook wel heeeel lenig nuquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn oma die inmiddels 80 zou zijn zou zo bewegen
Maar dit vond ik echt niks. Dat andere was ook maar heel kort.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat stukje op Pinkpop zag er nog best prima uit.
Dat zeg je goed. De albums vind ik vrij goed, maar live klinkt het nergens naarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
De Script vind ik maar niks. Misschien leuk op CD maar dit
Ze heeft een exemplaar van het albumquote:
Oh, is haar singletje van het nummer dan gejatquote:
Hawaii jwzquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:09 schreef Adelante het volgende:
Heeft die gozer alleen bloemenshit kleding?
Japan mexico?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Bij de filmpjes zap ik maar nu, goede wedstrijd op NED 3
Forza Italiaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Bij de filmpjes zap ik maar nu, goede wedstrijd op NED 3
Die waren lekker goedkoop per dozijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:09 schreef Adelante het volgende:
Heeft die gozer alleen bloemenshit kleding?
zie het nu.... wel leuker denk ik ja (A)quote:
quote:
Ik heb een beetje het gevoel dat de geluidstechnicus loopt te klotenquote:
Damn the internsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat de geluidstechnicus loopt te kloten
Ik zag die -t wel!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:13 schreef Wolve000 het volgende:
Hij heeft het in ieder geval wel lekker naar z'n zin!
Gold trouwens ook voor die country-zanger, die vond het volgens mij ook wel leuk.
Geen idee maar als ik haar was propte ik er volgende keer ook een beetje van in m'n beha, want daar zit niks...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:13 schreef Redefine het volgende:
Is die jurk nou gemaakt van kerstversiering?
Ach, met die kop erboven zal het nooit wat worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen idee maar als ik haar was propte ik er volgende keer ook een beetje van in m'n beha, want daar zit niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |