SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie toch.quote:
Kinderen die met vuur spelen kunnen gewoon niet wijs zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kinderen die met vuur spelen kunnen gewoon niet wijs zijn.Formaliseer uw gedachten in een potje en gooi het naar mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
?????quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Levolution het volgende:
Wacht, PWF was toch het broertje van Julis?
Mindfuck.
Ging die shit over jou of is er nog een broertje in het spel?quote:
Julis, wat heeft PWF uitgespookt waardoor hij niet meer je broertje is?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Levolution het volgende:
Wacht, PWF was toch het broertje van Julis?
Mindfuck.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Julis, wat heeft PWF uitgespookt waardoor hij niet meer je broertje is?
Dat slurp ik elke dag van onderen naar binnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Smikkel het op en ga groeien als een plant op pokon
Van onderen. Wat? Nerden sokuyan lan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat slurp ik elke dag van onderen naar binnen.
Wat!! Uw bord staat toch ook beneden uw mond?!?!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Van onderen. Wat? Nerden sokuyan lan.
Een Ware Turk houdt Zijn mond onder het bord, zodat alles naar binnen kan schuiven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat!! Uw bord staat toch ook beneden uw mond?!?!
Take my like sir.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon via een zetpil de eiwitjes verkrijgen en ondertussen baklava kauwen
En aanstampen met een penisquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een Ware Turk houdt Zijn mond onder het bord, zodat alles naar binnen kan schuiven.
En daarna als lepel gebruiken voor je toetjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel eerst goed invetten met reuzel.
altijdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met je trainmaatjes krijg je nou eenmaal een hechte band
Noem één Turk in dit topic die wel monogaam is...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat de beste man monogaam was?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Er miste wat gay in dit topic, hopelijk is dit voldoende
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Noem één Turk in dit topic die wel monogaam is...Daar gaat het mij niet om.
Hij noemt mij oud.
Linker heeft echt goede aesthetics, wat een beest. Rechter is ecto.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Er miste wat gay in dit topic, hopelijk is dit voldoende
quote:
lijkt best veel op arda die linkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Linker heeft echt goede aesthetics, wat een beest. Rechter is ecto.
Ja die vininik ook de lekkurstequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Linker heeft echt goede aesthetics, wat een beest. Rechter is ecto.
Mijn klappen zijn niet zo effectief tegen hem.quote:
Daaaamn.quote:
Dat geluid dat er van afkomt, sjow sjow.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daaaamn.
Dat-ie hem ook nog even in de stabiele zijligging legt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn klappen zijn niet zo effectief tegen hem.
Op de middelbare school heb ik per ongeluk iemand geslagen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daaaamn.
Dat-ie hem ook nog even in de stabiele zijligging legt.
dom wief.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:02 schreef Arcadia het volgende:
Is PWF het irl broertje van Julis? Wist ik niet
Ik wilde lollig zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom moet er 18+? Omdat suplementen niet voor jonge mensen zijn?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
Voor Sylvie UVT / Leeftijdsgenoot
quote:
Iedereen is bang voor bedrijven zoals Facebook en Google voor wat betreft het verzamelen van gegevens, maar PWF is gevaarlijker.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef Levolution het volgende:
Hey ik ben vereeuwigd in de fobo van PWF.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Shit, die moet ik dan even van mn facebook trappen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedereen is bang voor bedrijven zoals Facebook en Google voor wat betreft het verzamelen van gegevens, maar PWF is gevaarlijker.
hehehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit, die moet ik dan even van mn facebook trappen.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nja,voor nu genoeg gescout.
Zo misschien meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]JanPiraat moet binnenkort een gouden bed dokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik samen met jullie slapen?~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Amnesia interesse?quote:
Ik wil je bed wel goud kleuren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
JanPiraat moet binnenkort een gouden bed dokken.
Mag ik samen met jullie slapen?
İs jouw ontlasting goud?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je bed wel goud kleuren.
Mij of Sylvesterrr je moet er eentje kiezen.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Laat haar maar haten, want:quote:
Zij snapt het Sylvie, bewijs jezelf.quote:
Een structurele hoge consumptie van energierijke levensmiddelen in combinatie met weinig lichaamsbeweging.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
Syl is zeker wel romantisch, na de daad geeft hij me altijd een klap op mijn afgetrainde bil om zijn goedkeuring te uiten.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Een structurele hoge consumptie van energierijke levensmiddelen in combinatie met weinig lichaamsbeweging.
Vandaar dat Syl geen vriendin heeft. Hij valt blijkbaar op mannen. Çakaaal. İyi kandırdın beni!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
Syl is zeker wel romantisch, na de daad geeft hij me altijd een klap op mijn afgetrainde bil om zijn goedkeuring te uiten.
Het ene sluit het andere niet uit. Hij eet van twee walletjes. Haves his cake and eats it too. Swings both ways.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:34 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Vandaar dat Syl geen vriendin heeft. Hij valt blijkbaar op mannen. Çakaaal. İyi kandırdın beni!
Kusje erop. Omnomnom.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
İ see. Onverwachte steen smasht mijn hoofd nu. Mijn synapsen zijn beschadigd!
Je weet wat er een tijdje geleden is gebeurd en ondanks dat post je zoiets. Jammer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:34 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Vandaar dat Syl geen vriendin heeft.
Hihi het efferente gedeelte van mijn perifere zenuwstelsel heeft een prikkel ontvangen. Om precies te zijn bij het autonome gedeelte waarbij het sympatische gedeelte actief is geworden en mijn hartslag omhoog gaatquote:
Sylvesterrr we hebben wellicht een potentiële liefdequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:37 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik heb nog wel een reserve setje handboeien die hij mag lenen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hihi het efferente gedeelte van mijn perifere zenuwstelsel heeft een prikkel ontvangen. Om precies te zijn bij het autonome gedeelte waarbij het sympatische gedeelte actief is geworden en mijn hartslag omhoog gaat
Neurologie, altijd leuk ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hihi het efferente gedeelte van mijn perifere zenuwstelsel heeft een prikkel ontvangen. Om precies te zijn bij het autonome gedeelte waarbij het sympatische gedeelte actief is geworden en mijn hartslag omhoog gaat
Spreken wij hier van de neurotransmitter noradrenaline?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:48 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Pwf,
Hmm dat kan leiden tot Retinopathie
Ja hahahhaaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Spreken wij hier van de neurotransmitter noradrenaline?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
İ see. Onverwachte steen smasht mijn hoofd nu. Mijn synapsen zijn beschadigd!
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:48 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Pwf,
Hmm dat kan leiden tot Retinopathie
Een gezondheidsbevorderende opleiding. Jij?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neurologie, altijd leuk ja.
Wat studeeeer jij?
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Een gezondheidsbevorderende opleiding. Jij?
Hoe kan een opleiding de gezondheid bevorderen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
En die bindt aan de beta1-receptorenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Spreken wij hier van de neurotransmitter noradrenaline?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Oeoeoequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ach, het centraal zenuwstelsel werd slechts kortstondig behandeld gedurende mijn studie, evenals de endocrinologie.
[ afbeelding ]
Onder andere.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:57 schreef Julis het volgende:
[..]
En die bindt aan de beta1-receptoren.
Ah, wij in vorm van behandelaar, voorlichter, adviseur, onderzoeker, manager, ondernemer etc. Ik doe nu een onderzoek naar Turken en hun leefstijl en risico's op welvaartsziekten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook.Nja, soort van. Niet gericht op het beter maken van patiënten qua gezondheid oid. Wel qua handelingsmogelijkheden en dat soort dingetjes.
Intressant, deel je de resultaten met ons? Richt je je op Turken in Nederland of Turkije danwel wereldwijd?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ah, wij in vorm van behandelaar, voorlichter, adviseur, onderzoeker, manager, ondernemer etc. Ik doe nu een onderzoek naar Turken en hun leefstijl en risico's op welvaartsziekten.
TURKEN IN DE WETENSCHAPquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Intressant, deel je de resultaten met ons? Richt je je op Turken in Nederland of Turkije danwel wereldwijd?
Nog meer artsen hier!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:57 schreef Julis het volgende:
[..]
En die bindt aan de beta1-receptoren.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ah, wij in vorm van behandelaar, voorlichter, adviseur, onderzoeker, manager, ondernemer etc. Ik doe nu een onderzoek naar Turken en hun leefstijl en risico's op welvaartsziekten.
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Interessant wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Intressant, deel je de resultaten met ons? Richt je je op Turken in Nederland of Turkije danwel wereldwijd?
Turkse Nederlanders 2e generatiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat er staat is tof, de manier waarop is minder. Dat emo.gif was dan ook niet voor de inhoud, maar hoe het gebracht is.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat er staat is tof, de manier waarop is minder. Dat emo.gif was dan ook niet voor de inhoud, maar hoe het gebracht is.
Oh specifiek dat. Nee alpha receptoren hebben andere effecten (bijv. vasoconstrictie -> bloeddrukverhogend). Dus je had gelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Voor een hogere hartslag ook nog andere receptoren? Ik moet dat onderdeel nog beter leren
.
Dank jequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oh specifiek dat. Nee alpha receptoren hebben andere effecten (bijv. vasoconstrictie -> bloeddrukverhogend). Dus je had gelijk.
Haha. Om eerlijk te zijn haat ik dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Dank je! Ik moet dit toevallig leren voor vrijdag
. (Wat je allemaal zegt).
Hehe, dank je. Jij bent toch al (bijna) klaar? En http://www.fk.cvz.nl/ (ken je vast wel) is echt handig o.a. daarvoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha. Om eerlijk te zijn haat ik dit.Succes alvast!
Was even zoeken, maar ik wist dat-ie er ooit over had gepost in een discussie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehe, dank je. Jij bent toch al (bijna) klaar? En http://www.fk.cvz.nl/ (ken je vast wel) is echt handig o.a. daarvoor.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:20 schreef Levolution het volgende:
Ohja, als je betrouwbare informatie over geneesmiddelen wil, moet je het Farmacotherapeutisch Kompas aanwenden. Dan weet je in ieder geval zeker waar het voor bedoeld is enzo.
Ik niet.quote:
Nouja, bijna. Moet na dit studiejaar nog 2 jaar. Maar daarna wil ik nog een lerarenopleiding doen (is een jaartje).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehe, dank je. Jij bent toch al (bijna) klaar? En http://www.fk.cvz.nl/ (ken je vast wel) is echt handig o.a. daarvoor.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was even zoeken, maar ik wist dat-ie er ooit over had gepost in een discussie.
[..]
Deze man, levende FOK!-database.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was even zoeken, maar ik wist dat-ie er ooit over had gepost in een discussie.
[..]
Broodje kroket.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wist je dat men zijn penis ook deel, fallus, fluit, jongeheer, leuter, lid, lul, mannelijk lid, paal, piel, pielemuis, piemel, piet, pik, pisser, potlood, plasser, rampetamp, roe, roede, sannie, sergeant-majoor, snikkel, stijve, tamp, tampeloeres en zwengel noemt.
Informatorium Medicamentorum hier, ding is een paar 100 waard, wij krijgen hem gratis.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Gebruiken jullie informatorium?
http://www.vakbibliotheek(...)BE70-896314A86037%7D
Nee, ken ik niet. Maar even kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Gebruiken jullie informatorium?
http://www.vakbibliotheek(...)BE70-896314A86037%7D
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef Levolution het volgende:
Nouja, bijna. Moet na dit studiejaar nog 2 jaar. Maar daarna wil ik nog een lerarenopleiding doen (is een jaartje).
FK ken ik inderdaad, az kullanmadik.
Uit de trekmuur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat lijkt me lekker, waar kan ik dat halen?
Andere kant van het verhaal kan ook. VUmc zet het farmacotherapeutisch kompas op de boekenlijstquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Informatorium Medicamentorum hier, ding is een paar 100 waard, wij krijgen hem gratis.
Die hebben wij ook gratis in boekvorm gekregen, nooit gebruikt uiteraard. Wel leuke filler voor de boekenkast.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Andere kant van het verhaal kan ook. VUmc zet het farmacotherapeutisch kompas op de boekenlijst. Je zal 'm maar kopen voor tig euro en erachter komen dat hij in z'n geheel op hun site staat
.
Op school kan ik erin. Maar nu ben ik thuis en ik moet enkele artikelen lezen voor mijn tentamens. Zucht. Dat wordt om 7:00 op school zijn!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Maar even kijken.
Oh, daar moet je lid voor zijn.
Gratis nog wel. Toe maar. Daar doen ze bij ons niet aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die hebben wij ook gratis in boekvorm gekregen, nooit gebruikt uiteraard. Wel leuke filler voor de boekenkast.
Gaat wel via de studievereniging hoor, niet de uni zelf.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gratis nog wel. Toe maar. Daar doen ze bij ons niet aan.
Gewoon je pap lief aankijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gaat wel via de studievereniging hoor, niet de uni zelf.
Succes.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Op school kan ik erin. Maar nu ben ik thuis en ik moet enkele artikelen lezen voor mijn tentamens. Zucht. Dat wordt om 7:00 op school zijn!!!
Havermoutpap.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon je pap lief aankijken.
Was net even weg achter de laptop, toen ik terugkwam las ik iets over een 'paarsgepunte genotsknots' (was daar gebleven met lezen), scrollde even snel verder naar de laatste post en zag deze reactie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon je pap lief aankijken.
Ieuw wat. Ja dan is het wel nasty. zarGon pls.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was net even weg achter de laptop, toen ik terugkwam las ik iets over een 'paarsgepunte genotsknots' (was daar gebleven met lezen), scrollde even snel verder naar de laatste post en zag deze reactie.
...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was net even weg achter de laptop, toen ik terugkwam las ik iets over een 'paarsgepunte genotsknots' (was daar gebleven met lezen), scrollde even snel verder naar de laatste post en zag deze reactie.
...
Thank you! Ik ga mijn schildklier aan het werk zetten door koolhydraten te consumeren nu. Dat wordt mede mogelijk gemaakt door de hypothalamus die de hypofyse stimuleert om TSH aan te maken blablablaquote:
Zo eindig je met havermoutpap.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
...
eerste jaars geneeskunde studenten relateren alleen zoveelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Thank you! Ik ga mijn schildklier aan het werk zetten door koolhydraten te consumeren nu. Dat wordt mede mogelijk gemaakt door de hypothalamus die de hypofyse stimuleert om TSH aan te maken blablabla
doei
Hoeveelste jaars ben jij dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
eerste jaars geneeskunde studenten relateren alleen zoveel
3e jaars geneeskunde,quote:
Dr. Bibber telt natuurlijk niet als 'geneeskunde' he vrind.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
3e jaars geneeskunde,
Mot je wat?
Autopsie?
Maar ik ben er goed inquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dr. Bibber telt natuurlijk niet als 'geneeskunde' he vrind.
T-tinychat? Wowie, dat is lang geleden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik begin een Tinychat
[..]
Maar ik ben er goed in
Abi, kom maar terug als je een dagje op de OK door kan brengen zonder flauw te vallenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
3e jaars geneeskunde,
Mot je wat?
Autopsie?
Jij? Geneeskunde? Wtf? Hoe ben jij in godsnaam toegelaten tot de opleiding?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
3e jaars geneeskunde,
Mot je wat?
Autopsie?
Is niet moeilijk hoor, moet je het niveau van die opleiding eens zien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij? Geneeskunde? Wtf? Hoe ben jij in godsnaam toegelaten tot de opleiding?
HBO-opleiding van 6 jaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor, moet je het niveau van die opleiding eens zien.
oh no i didnt
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Uit het archief:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Halfnaakt is niet volledig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:08 schreef Levolution het volgende:
Je hebt wat gemist, PWF was volledig halfnaakt.
Goed zo, ik geloofde al niet dat jij het was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr reageert in het turkentopic.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Goed zo, ik geloofde al niet dat jij het was.
quote:
Hehe, ik ook: Sucuklu tost met ayran en komkommer.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Levolution het volgende:
Neyse ff vreten ik houd het voor gezien. Andere keer verder.
Nice. Collega van me fokt die en probeert me elke keer een kitten (quote:
Klinkt helemaal enig ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 08:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Tevens, hoera voor verwarde patiënten die vlak voor het einde van je drukke nachtdienst hun stomazakje kapot trekken.
Ik zou graag een Ragdoll-kitten willen, maar kittens zijn duur!!!quote:Op zondag 23 juni 2013 05:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nice. Collega van me fokt die en probeert me elke keer een kitten (2) aan te smeren, maar ik vind twee katten echt het maximale qua catlady-niveau.
Jodenstreek.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:51 schreef Levolution het volgende:
Als ik jouw collega was had ik mijn dochters weggedaan en de katten gehouden.
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:51 schreef Levolution het volgende:
Als ik jouw collega was had ik mijn dochters weggedaan en de katten gehouden.
Ik observeer dat de meetlat versleten is bij de 15cm, wat heb je daarmee frequent lopen opmeten?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
a) Muezza is een kater, geen poes.
b) Muezza is niet dik, hij heeft een gezond gewicht. Ragdolls zijn gewoon groot.
[ link | afbeelding ]
Ik kon hem even niet recht houden, maar hij is ongeveer 60cm lang (van kop tot z'n kont). Met zijn voor- en achterpoten gestrekt is ie 80cm.
Is dat het eerste wat jou opviel?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik observeer dat de meetlat versleten is bij de 15cm, wat heb je daarmee frequent lopen opmeten?
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik observeer dat de meetlat versleten is bij de 15cm, wat heb je daarmee frequent lopen opmeten?
Autisme denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat het eerste wat jou opviel?![]()
Het was mij niet eens opgevallen. Ik heb zonet de lijmresten verwijderd.
Lijmresten? Dus zo noem je dat tegenwoordig..quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat het eerste wat jou opviel?![]()
Het was mij niet eens opgevallen. Ik heb zonet de lijmresten verwijderd.
Het is ook niet de bedoeling dat je hem in je anus steekt..quote:Op zondag 23 juni 2013 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik had "poepvlek" willen zeggen, maar dan zou je een spoor vanaf 0cm gezien moeten hebben...
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik had "poepvlek" willen zeggen, maar dan zou je een spoor vanaf 0cm gezien moeten hebben...
Niet? In de gebruiksaanwijzing staat helemaal niet vermeld dat dat niet de bedoeling is...quote:Op zondag 23 juni 2013 12:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je hem in je anus steekt..
Echte mannen lezen de gebruiksaanwijzing niet...quote:Op zondag 23 juni 2013 12:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet? In de gebruiksaanwijzing staat helemaal niet vermeld dat dat niet de bedoeling is...
warom doe je so rasisties :squote:Op zondag 23 juni 2013 12:30 schreef LissaZuid het volgende:
hey turkies nog veel turkse pizza gegeten? la maa ff wete
Niet alleen echte mannen lezen de gebruiksaanwijzing niet, 80% van de mensen leest het niet. Helpdeskmedewerkers hebben dankzij deze 80% van de mensen een baan.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Echte mannen lezen de gebruiksaanwijzing niet...
....en de clue is?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet alleen echte mannen lezen de gebruiksaanwijzing niet, 80% van de mensen leest het niet. Helpdeskmedewerkers hebben dankzij deze 80% van de mensen een baan.
Maar goed, ook ik lees soms de gebruiksaanwijzing niet. Na het bouwen van een IKEA-bouwpakket houd ik dan ook regelmatig enkele schroefjes over.
Weet je dat zeker? Voordat je de douchekop ook in je anus steekt..quote:Op zondag 23 juni 2013 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga even douchen. Nee, daarvoor heb ik geen gebruiksaanwijzing nodig.
hmmmmquote:Op zondag 23 juni 2013 12:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Voordat je de douchekop ook in je anus steekt..
Ehh... Volgens mij past dat niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
quote:
Dat deed ik ook, ik stond zelf echter ook al een kwartslag gedraaid te kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Alleen, mensen die verticaal filmen.Houd je telefoon een kwartslag gedraaid en je hebt opeens een breedbeeld video!
Luie zondag?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, ik stond zelf echter ook al een kwartslag gedraaid te kijken.
Lol, ik snap nooit waarom die mensen denken "kom, laten we een documentaire maken over bullshit".quote:Op zondag 23 juni 2013 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Net die docu gezien op Discovery over zeemeerminnen? Fake natuurlijk maar toch wel intressant
http://www.skepsis.nl/meerminnen.html
Bullshit trekt ook z'n kijkers.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol, ik snap nooit waarom die mensen denken "kom, laten we een documentaire maken over bullshit".
Net als al die Bigfoot- en geestendocumentaires.
Dat is waar, zoals WW al zegt, het is ook wel degelijk vermakelijk. Maar ik zou me echt schamen om zo'n documentaire te maken (niet om te kijken).quote:
Transavia 220 euro, goedkoper vind ik ze niet echt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Enig idee waar ik nog een goedkoop ticket kan vinden om 3-4 dagen naar Istanbul te gaan? Vertrekdatum 4/5 juli.
Wat een chantage.. dit kunnen ze toch niet eisen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen toegang tot het huis waar mijn spullen liggen tenzij ik naar kamp kom
Een andere vriend die er nog niet uit is, gaat mijn spullen ophalen, heb huur van deze maand niet betaald en denk ook niet dat ik dat ga doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat een chantage.. dit kunnen ze toch niet eisen?
wtf, dit is wel heel sekte-achtig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een andere vriend die er nog niet uit is, gaat mijn spullen ophalen, heb huur van deze maand niet betaald en denk ook niet dat ik dat ga doen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een andere vriend die er nog niet uit is, gaat mijn spullen ophalen, heb huur van deze maand niet betaald en denk ook niet dat ik dat ga doen.
Wat als je de politie belt? Of wil je dat niet doen, wat ik ergens kan begrijpen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kun je niet elk moment vertrekken nadat je hebt aangegeven dat je dat gaat doen? Een loze belofte dus...quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutfilm, zeker omdat het boek best tof is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef zarGon het volgende:
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!. Hm...
Vorige keer (Oz) was leuk omdat we er als een groepje waren. Vond die film ook niet bijzonder, maar het was wel vermakelijk. Jammer alleen dat er maar 100 plekken zijn, zullen al (te) snel geclaimed zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutfilm, zeker omdat het boek best tof is.
In ander nieuws, ik moest bellen met een kantoor in Istanbul en kwam gewoon niet uit m'n woorden, zo slecht was m'n Turks. Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn om een paar maanden in Turkije te studeren.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef zarGon het volgende:
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!. Hm...
quote:
Haal jij ook 2 kaartjes dan en een paar anderen ook? Daarna kunnen we kijken wie komen en kunnen kaartjes weer ingeleverd worden.quote:
Ja moest iets regelen met Turkish Airlines, en om dan in het Engels te praten is ook weer zo wat. Maar mijn Turks is echt ondermaats, heel irritant. Ben benieuwd hoe ik dit weekend in Istanbul overleef.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vorige keer (Oz) was leuk omdat we er als een groepje waren. Vond die film ook niet bijzonder, maar het was wel vermakelijk. Jammer alleen dat er maar 100 plekken zijn, zullen al (te) snel geclaimed zijn.
Wat wilde je duidelijk maken aan de telefoon?. Dacht dat jouw Turks voldoende was.
Done.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Haal jij ook 2 kaartjes dan en een paar anderen ook? Daarna kunnen we kijken wie komen en kunnen kaartjes weer ingeleverd worden.
Ik wil vragen of je tekst wil inspreken zodat ik je Turks kan horen, maar gok dat je daar niet zoveel zin in hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja moest iets regelen met Turkish Airlines, en om dan in het Engels te praten is ook weer zo wat. Maar mijn Turks is echt ondermaats, heel irritant. Ben benieuwd hoe ik dit weekend in Istanbul overleef.
Nee geen zin in iddquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil vragen of je tekst wil inspreken zodat ik je Turks kan horen, maar gok dat je daar niet zoveel zin in hebt..
Vind het altijd raar/jammer wanneer Turken vertellen niet te kunnen communiceren in het Turks. Mijns inziens toch wel een deel van je dat ook aandacht verdient.
Kom je ook?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef Ayca het volgende:
Je hebt op dit moment 2 tickets aangevraagd.
Istanbul is altijd gaaf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee geen zin in idd. Maar daarom lijkt het me wel gaaf om een minor te doen in Istanbul.
Dan vlieg ik liever met THY voor een paar tientjes meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Transavia 220 euro, goedkoper vind ik ze niet echt.
ecift.comquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik was net trouwens bij Pathé Arena om Star Trek Into Darkness te zien. Hihi.
quote:
Jij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
Volgende meet moet sowieso ergens met veel jonge grieten.
Ik ben jong inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |