SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie toch.quote:
Kinderen die met vuur spelen kunnen gewoon niet wijs zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kinderen die met vuur spelen kunnen gewoon niet wijs zijn.Formaliseer uw gedachten in een potje en gooi het naar mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
?????quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Levolution het volgende:
Wacht, PWF was toch het broertje van Julis?
Mindfuck.
Ging die shit over jou of is er nog een broertje in het spel?quote:
Julis, wat heeft PWF uitgespookt waardoor hij niet meer je broertje is?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Levolution het volgende:
Wacht, PWF was toch het broertje van Julis?
Mindfuck.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Julis, wat heeft PWF uitgespookt waardoor hij niet meer je broertje is?
Dat slurp ik elke dag van onderen naar binnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Smikkel het op en ga groeien als een plant op pokon
Van onderen. Wat? Nerden sokuyan lan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat slurp ik elke dag van onderen naar binnen.
Wat!! Uw bord staat toch ook beneden uw mond?!?!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Van onderen. Wat? Nerden sokuyan lan.
Een Ware Turk houdt Zijn mond onder het bord, zodat alles naar binnen kan schuiven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat!! Uw bord staat toch ook beneden uw mond?!?!
Take my like sir.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon via een zetpil de eiwitjes verkrijgen en ondertussen baklava kauwen
En aanstampen met een penisquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een Ware Turk houdt Zijn mond onder het bord, zodat alles naar binnen kan schuiven.
En daarna als lepel gebruiken voor je toetjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel eerst goed invetten met reuzel.
altijdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met je trainmaatjes krijg je nou eenmaal een hechte band
Noem één Turk in dit topic die wel monogaam is...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat de beste man monogaam was?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Er miste wat gay in dit topic, hopelijk is dit voldoende
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Noem één Turk in dit topic die wel monogaam is...Daar gaat het mij niet om.
Hij noemt mij oud.
Linker heeft echt goede aesthetics, wat een beest. Rechter is ecto.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Er miste wat gay in dit topic, hopelijk is dit voldoende
quote:
lijkt best veel op arda die linkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Linker heeft echt goede aesthetics, wat een beest. Rechter is ecto.
Ja die vininik ook de lekkurstequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Linker heeft echt goede aesthetics, wat een beest. Rechter is ecto.
Mijn klappen zijn niet zo effectief tegen hem.quote:
Daaaamn.quote:
Dat geluid dat er van afkomt, sjow sjow.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daaaamn.
Dat-ie hem ook nog even in de stabiele zijligging legt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn klappen zijn niet zo effectief tegen hem.
Op de middelbare school heb ik per ongeluk iemand geslagen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daaaamn.
Dat-ie hem ook nog even in de stabiele zijligging legt.
dom wief.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:02 schreef Arcadia het volgende:
Is PWF het irl broertje van Julis? Wist ik niet
Ik wilde lollig zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom moet er 18+? Omdat suplementen niet voor jonge mensen zijn?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
Voor Sylvie UVT / Leeftijdsgenoot
quote:
Iedereen is bang voor bedrijven zoals Facebook en Google voor wat betreft het verzamelen van gegevens, maar PWF is gevaarlijker.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef Levolution het volgende:
Hey ik ben vereeuwigd in de fobo van PWF.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Shit, die moet ik dan even van mn facebook trappen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedereen is bang voor bedrijven zoals Facebook en Google voor wat betreft het verzamelen van gegevens, maar PWF is gevaarlijker.
hehehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit, die moet ik dan even van mn facebook trappen.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nja,voor nu genoeg gescout.
Zo misschien meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]JanPiraat moet binnenkort een gouden bed dokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik samen met jullie slapen?~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Amnesia interesse?quote:
Ik wil je bed wel goud kleuren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
JanPiraat moet binnenkort een gouden bed dokken.
Mag ik samen met jullie slapen?
İs jouw ontlasting goud?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je bed wel goud kleuren.
Mij of Sylvesterrr je moet er eentje kiezen.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Laat haar maar haten, want:quote:
Zij snapt het Sylvie, bewijs jezelf.quote:
Een structurele hoge consumptie van energierijke levensmiddelen in combinatie met weinig lichaamsbeweging.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
Syl is zeker wel romantisch, na de daad geeft hij me altijd een klap op mijn afgetrainde bil om zijn goedkeuring te uiten.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Een structurele hoge consumptie van energierijke levensmiddelen in combinatie met weinig lichaamsbeweging.
Vandaar dat Syl geen vriendin heeft. Hij valt blijkbaar op mannen. Ēakaaal. İyi kandırdın beni!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:32 schreef Levolution het volgende:
Syl is zeker wel romantisch, na de daad geeft hij me altijd een klap op mijn afgetrainde bil om zijn goedkeuring te uiten.
Het ene sluit het andere niet uit. Hij eet van twee walletjes. Haves his cake and eats it too. Swings both ways.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:34 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Vandaar dat Syl geen vriendin heeft. Hij valt blijkbaar op mannen. Ēakaaal. İyi kandırdın beni!
Kusje erop. Omnomnom.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
İ see. Onverwachte steen smasht mijn hoofd nu. Mijn synapsen zijn beschadigd!
Je weet wat er een tijdje geleden is gebeurd en ondanks dat post je zoiets. Jammer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:34 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Vandaar dat Syl geen vriendin heeft.
Hihi het efferente gedeelte van mijn perifere zenuwstelsel heeft een prikkel ontvangen. Om precies te zijn bij het autonome gedeelte waarbij het sympatische gedeelte actief is geworden en mijn hartslag omhoog gaatquote:
Sylvesterrr we hebben wellicht een potentiėle liefdequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:37 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik heb nog wel een reserve setje handboeien die hij mag lenen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hihi het efferente gedeelte van mijn perifere zenuwstelsel heeft een prikkel ontvangen. Om precies te zijn bij het autonome gedeelte waarbij het sympatische gedeelte actief is geworden en mijn hartslag omhoog gaat
Neurologie, altijd leuk ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hihi het efferente gedeelte van mijn perifere zenuwstelsel heeft een prikkel ontvangen. Om precies te zijn bij het autonome gedeelte waarbij het sympatische gedeelte actief is geworden en mijn hartslag omhoog gaat
Spreken wij hier van de neurotransmitter noradrenaline?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |