SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
soms vind ik jou wel een beetje een framboos.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef Snowbells het volgende:
Jillz framboos is niet te zuipen though
Ik heb hier nog 3 appel staanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef Snowbells het volgende:
Die zijn wel qtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
soms vind ik jou wel een beetje een framboos.
Ik kom even 1tje stelenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 3 appel staan
Geen dagkaart en no money voor retour utrechtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:04 schreef krullenbolletje het volgende:
Snow waarom kom jij niet naar de meet
skere bitchesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen dagkaart en no money voor retour utrecht
Je hebt toch een baan g?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen dagkaart en no money voor retour utrecht
openbrekenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Swa, ik heb al m'n money in een spaarpotje gegooid zodat ik geen kleding meer koop
neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef FL_Freak het volgende:
murr zet mij eens op aanwezig op die lijst.
oh godquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef FL_Freak het volgende:
murr zet mij eens op aanwezig op die lijst.
Hamerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Swa, ik heb al m'n money in een spaarpotje gegooid zodat ik geen kleding meer koop
het echte levenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef Dientje12 het volgende:
Niets voelt beter dan kippenvel op je zak krijgen in de vroege ochtend met een koffie in je rechter hand en een windvlaagje over je borstkas heen
dudequote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:06 schreef stefanhaan het volgende:
http://dagobah.biz/flash/SKEET_FIGHTER.swf
quote:
oi dit is vet, die hi-hat klinkt net als iemand die zuchtquote:
Echtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef Snowbells het volgende:
Samequote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt![]()
ik had me daar op verheugd
Volgens mij is mijn uitnodiging zoekgeraaktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet bij Hork aan het bier zitten_!
je wil het niet. geloof me bebe.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn uitnodiging zoekgeraakt
Wij zien elkaar volgende week tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn uitnodiging zoekgeraakt
Je loopt achterquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
Ik kan jullie allen met blijdschap vermelden dat LompeHork in het bezit is van 2 bazenbanken en 2 bazenkatten.
Mensen die niet volgende week bij de stonermeet zijn en in de zon genieten van ijskoude pils en een jointquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die volgende week niet in belgië bij een festival zijn. en in de zon genieten van ijskoude pils en een joint
Je bent zelf pauper.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Ok laptop maar ff weg klappen, pauper om te communiceren via een internetforum terwijl je tegenover elkaar zit met bier .
Teveel mensen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die niet volgende week bij de stonermeet zijn en in de zon genieten van ijskoude pils en een joint
En de aanwezigheid van Monopoly.
Treiin, intro wil ook zuup'nquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gaan jullie met de auto of trein volgende week?
Ja dat kan wel, moeten we ff wat afspreken volgende weekquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook trein! Misschien kunnen we vanaf den bosch samen reizen?
yesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, moeten we ff wat afspreken volgende week
jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste meet bij jou was toch laatst oktober?![]()
Zoiets ja. We hebben chill gepraat welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De laatste meet bij jou was toch laatst oktober?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:18 schreef Trollscience het volgende:
EEN SLOF DRUM VOOR 53 EURO UIT BELGIË![]()
neeh :squote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga lekker my blocky valentines luistere ofc :S :S
Jawel jawelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zoiets ja. We hebben chill gepraat wel
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee maar volgens de wiki zou ik die misschien wel leuk vinden. Post eens wat muziekjens :$
Mensen die rokenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:18 schreef Trollscience het volgende:
EEN SLOF DRUM VOOR 53 EURO UIT BELGIË![]()
Over een paar min ga ik luisteren.quote:
Gargamel zou ze allemaal moeten vangen. Een voor een de blauwe huid eraf halen en hun koken om op te eten. Met de blauwe huid maakt hij en hoedje voor zijn kat.quote:
Haterquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gargamel zou ze allemaal moeten vangen. Een voor een de blauwe huid eraf halen en hun koken om op te eten. Met de blauwe huid maakt hij en hoedje voor zijn kat.
Ga wegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gargamel zou ze allemaal moeten vangen. Een voor een de blauwe huid eraf halen en hun koken om op te eten. Met de blauwe huid maakt hij en hoedje voor zijn kat.
aan je tieten zittenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:37 schreef Trollscience het volgende:
what's the point of living when you don't even have a dick
ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:07 schreef krullenbolletje het volgende:
Gaat er iemand via/vanaf Haarlem toevallig?
De eerste is erg tof de eerste keer. De andere is wennen.quote:
is toch niks raars aan? die zie je op veel meer plekken, groeit hier gewoon..quote:
DIentje deed er zo raar over.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
is toch niks raars aan? die zie je op veel meer plekken, groeit hier gewoon..
Vanuit rotterdamquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:03 schreef OllieWilliams het volgende:
Iemand via Rotterdam of Den Haag naar de meet?
Delftquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Met auto, ff kijken dan zaterdag..
Waar woon je dan ongeveer?
Maar zorg altijd voor een backup, ik wil niet nu een belofte maken dat het echt 100% zeker is want ik zit soms met werkquote:
maakt niet uit, heb studenten ov dus dat kan altijd :pquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar zorg altijd voor een backup, ik wil niet nu een belofte maken dat het echt 100% zeker is want ik zit soms met werk![]()
Maar moet goed komen denk ik hoor
Studeur studeert rechten dus hij weet precies wat hij allemaal kan uitvoeren zonder gepakt te wordenquote:
de meeste mensen vinden mij normaal maar een beetje raarquote:
whats dezen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:13 schreef OllieWilliams het volgende:
Moet sowieso m'n weekabonnement nog omzetten in een weekendabo, achterlijke mensen hebben verzonnen dat je in de zomervakantie alleen gratis mag reizen met een weekendabo :S
klopt. dan heb je korting.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
whats dezen?
ik kan dus niet gratis reizen doordeweeks in de vakantie met mn studentenOV??
En dat is weinig, vooral als je de wet hebt gelezenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Studeur studeert rechten dus hij weet precies wat hij allemaal kan uitvoeren zonder gepakt te worden
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Studeur studeert rechten dus hij weet precies wat hij allemaal kan uitvoeren zonder gepakt te worden
Denken dat FL > Haanquote:
wat een ongelooflijke boelersquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
klopt. dan heb je korting.
met je weekend ov heb je gratis in het weekend, en korting doordeweeks.
Klopt, ben er zelf ook al weken overstuur vanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat een ongelooflijke boelers
ga dat maar eens omzetten dan. kutgekloot met digiD enzo zeker weer. paupers.
Ah dat moet wel lukken danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
de meeste mensen vinden mij normaal maar een beetje raar
in ieder geval niet eng
18 en jij?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ah dat moet wel lukken danHoe oud ben je?
Maar dat gaat pas 16 juli in he, dus niet te snel overzetten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:13 schreef OllieWilliams het volgende:
Moet sowieso m'n weekabonnement nog omzetten in een weekendabo, achterlijke mensen hebben verzonnen dat je in de zomervakantie alleen gratis mag reizen met een weekendabo :S
deze info heb ik wat aanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar dat gaat pas 16 juli in he, dus niet te snel overzetten.
16quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
18 en jij?
weet trouwens nog niet 100% zeker of ik ga en als ik ga of ik ook vroeg ga maar denk t wel
je hoofd ziet er ouder uit dus we hoeven niet bang te zijn voor elkaarquote:
Truequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar dat gaat pas 16 juli in he, dus niet te snel overzetten.
fuquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
jij mij beetje misleiden heh ik wou het net gaan omzetten
Topquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
je hoofd ziet er ouder uit dus we hoeven niet bang te zijn voor elkaar
Gewoon op de geur afkomenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:22 schreef Piye het volgende:
Is dat wilheminapark een beetje druk trouwens? Zou ik jullie herkennen als ik jullie samen zie?
Gewoon de meest witte mensen (met bandshirt) zoeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:22 schreef Piye het volgende:
Is dat wilheminapark een beetje druk trouwens? Zou ik jullie herkennen als ik jullie samen zie?
Hehe.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon de meest witte mensen (met bandshirt) zoeken.
We spreken eerst af bij Utrecht Centraal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:22 schreef Piye het volgende:
Ja, ik weet, maar dat ga ik nooit halen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
We spreken eerst af bij Utrecht Centraal.
Ah oke.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, ik weet, maar dat ga ik nooit halen.
zal wel nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Blow je ook wel eens eigenlijk?
Wij herkennen jou wel, kan niet missen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:22 schreef Piye het volgende:
Heb alleen niet echt tijd om koekjes te gaan bakken helaas.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wij herkennen jou wel, kan niet missen.
Oke okequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:25 schreef Snowbells het volgende:
Krul zeg gewoon eerlijk dat je 12 bent
Ah jammer, maakt niet uitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb alleen niet echt tijd om koekjes te gaan bakken helaas.
Ik kwam erachter dat ik de dag ervoor belangrijke feestverplichtingen heb, dus ga niet heel de tijd met koekjes rondzeulen natuurlijk.
2x gedaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Blow je ook wel eens eigenlijk?
Boeiend, mij vroegen ze ook niet toen ik 16 was. It's all about the tettenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
2x gedaan![]()
Mag het niet eens kopen
omdat hij zwart is he>?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wij herkennen jou wel, kan niet missen.
Volgende keer een proberen bij de Gall & Gall, BH aan doen en vullen met iets.. kijken of ik dan niet mijn legitimatie hoef te laten zien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boeiend, mij vroegen ze ook niet toen ik 16 was. It's all about the tetten
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze controleren hier overalquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3 xquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
heb je t uberhaupt wel eens geprobeerd?
oih en als ze id vragen ook geen fuck geven en heel zelfverzekerd geven. meestal kijken ze dan alleen of de foto kloptquote:
en als ze weigeren: "maar ik dacht dat je 16 moest zijn voor wiet"quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
oih en als ze id vragen ook geen fuck geven en heel zelfverzekerd geven. meestal kijken ze dan alleen of de foto klopt
Al je vriendinnen zeggen zeker dat jij het moet proberen?quote:
ik vond de 1e verbazend goed.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Oeh Despicable me 2 in de bios, dat is vast ook leuk als je stoned bent.
ze heeft pas 2 keer geblowd dus de behoefte zal ook niet zo hoog zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Al je vriendinnen zeggen zeker dat jij het moet proberen?
Ken je trouwens geen mensen van 18 of ouder?Toen ik te jong was liet ik het altijd halen door vrienden, of ging ik bij de shop staan wachten tot iemand wilde halen.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
ze heeft pas 2 keer geblowd dus de behoefte zal ook niet zo hoog zijn
Ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb nog nooit geblowd, moet ik nu weg uit dit topic?
Zitten hier nog opvallend veel mensen die niet blowen. Maar nooit geblowd is wel een behoorlijke uitzondering denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb nog nooit geblowd, moet ik nu weg uit dit topic?
Klopt, dat is hier ook zo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef stefanhaan het volgende:
Mij vragen ze ook zelden ID, in breda is er iig nog nooit om mijn ID gevraagd bij de shop. Heb niet echt het idee dat ze er daar iets om geven. Staat ook nooit zo'n bewaker bij de deur zoals ik bij sommige wel gezien heb
Ik ookquote:
Yes, toen ik laatst met patjen in amsterdam was en hij haalde. Stond er zo'n bewaker bij de deur. Ik wachte buiten met nog iemand, en de bewaker vroeg toen ook ID aan mensen die overduidelijk ouder dan 25 waren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt, dat is hier ook zo.
In Rotterdam of Amsterdam heb je naar mijn ervaring veel strengere controle en bewaking enzo.
Tot 23 nooit behoefte aan gehad, dat als ex-skater, genoeg kansen gehad. Nu verrassend weinig kansen of niet. Wil het nog altijd een keer doen maar komt maar niks van.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Zitten hier nog opvallend veel mensen die niet blowen. Maar nooit geblowd is wel een behoorlijke uitzondering denk ik.
Meet 28 juniquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tot 23 nooit behoefte aan gehad, dat als ex-skater, genoeg kansen gehad. Nu verrassend weinig kansen of niet. Wil het nog altijd een keer doen maar komt maar niks van.
Ook niet. Alleen bij de ekte toeristenshops zoals de bulldog en smokeys enz hebben ze uitsmijters.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt, dat is hier ook zo.
In Rotterdam of Amsterdam heb je naar mijn ervaring veel strengere controle en bewaking enzo.
maakt niet uit toch :pquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom net hier binnen vallen, ken jullie niet.alleen de NB'ers.
Echt weer Nederland, achterlijke dingen. Over 5 jaar loopt het toerisme voor geen fuck meer en vragen ze zich af hoe dit nu kan..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet. Alleen bij de ekte toeristenshops zoals de bulldog en smokeys enz hebben ze uitsmijters.
Prix d'Ami ook vaak welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet. Alleen bij de ekte toeristenshops zoals de bulldog en smokeys enz hebben ze uitsmijters.
Jawel maar die zijn anti drugsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Al je vriendinnen zeggen zeker dat jij het moet proberen?
Ken je trouwens geen mensen van 18 of ouder?Toen ik te jong was liet ik het altijd halen door vrienden, of ging ik bij de shop staan wachten tot iemand wilde halen. O ja en 3 dealers in m'n telefoon was ook wel handig.
De wat?quote:
Hoezo? Die toeristen gedragen zich als een stelletje honden, dan mogen ze best bewaking daar hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt weer Nederland, achterlijke dingen. Over 5 jaar loopt het toerisme voor geen fuck meer en vragen ze zich af hoe dit nu kan..
Jij bent/was skater, wij zijn stoner. Dat moet goed komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom net hier binnen vallen, ken jullie niet.alleen de NB'ers.
anti drugs zijn en dan wel alcohol zuipen bij het leven zeker..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jawel maar die zijn anti drugs
Jepquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
anti drugs zijn en dan wel alcohol zuipen bij het leven zeker..
Maar die toeristen mogen toch geen wiet meer kopen? Dat is vaak een van de redenen om naar NL te gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De wat?
[..]
Hoezo? Die toeristen gedragen zich als een stelletje honden, dan mogen ze best bewaking daar hebben.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jawel maar die zijn anti drugs
Daar waren wij toen ook geweest ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit daar bij CS, richting de Green House, maar dan voor de Mac rechts een steegje in.
Ja maar niet te veel want ik moet ook nog naar huisquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijers.
Maar zondag ga je wel smoken dus?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoezo? Die toeristen gedragen zich als een stelletje honden, dan mogen ze best bewaking daar hebben.
goede zaakquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar niet te veel want ik moet ook nog naar huis
Hehe, herkenbare struggles.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar niet te veel want ik moet ook nog naar huis
Supergirl wil wel spacecake eten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hypocriete mensen![]()
beetje zoals -supergirl- op fok
Supergirlquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hypocriete mensen![]()
beetje zoals -supergirl- op fok
ik kan ook voor je draaien natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan alleen ook niet draaien![]()
Oh en niet binnen blowen
slapen in de parkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vorige meet kon ik gelukkig blijven slapen
Oh, wist ik nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe, herkenbare struggles.
[..]
Supergirl wil wel spacecake eten.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik kan ook voor je draaien natuurlijk
en je mag hier wel binnen komen blowen
Gewoon ziek melden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan ook niet super lang blijven op de meet. Moet de dag erop weer half 6 op.
Zo is ze nog steeds hoor, maar ze zei "moet het toch eens geprobeerd hebben". Al was zij volgens mij ook best anti-roken en ook niet echt een drinker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet
Kan me eens herinneren dat ik een discussie las, waarin zij gewoon als een onwetende mongool het gewoon niet wilde accepteren dan tabak en alcohol schadelijker zijn dan wiet
Wij hebben de wietpas sowieso nooit gehad Geo, dus dat is helemaal niet van toepassing op Amsterdamquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar die toeristen mogen toch geen wiet meer kopen? Dat is vaak een van de redenen om naar NL te gaan.
Wietpasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wij hebben de wietpas sowieso nooit gehad Geo, dus dat is helemaal niet van toepassing op Amsterdam
Ik heb eens een keer in Dordrecht mezelf ingeschreven in de coffeeshop. De burgemeester had het daar namelijk maar alvast ingevoerd (wel zonder pas) en ik was daar aan het werk. Wilde toch even graag een jointje roken, dus heb me maar ingeschreven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wij hebben de wietpas sowieso nooit gehad Geo, dus dat is helemaal niet van toepassing op Amsterdam
nigga pls.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
WietpasEn Opstelten maar volhouden dat het een succes was...
Had ook een keer tijdelijk zo'n 'bieropener', was na een weekendje bier drinken ook niet meer veel van overquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:00 schreef Studeur het volgende:
resultaat van een avondje bier openen met de nokia gisteravond bij gebrek aan opener:
[ afbeelding ]
multifunctioneel die dingen, moet je met je iphone niet proberen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nigga pls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijne er laatst wel mee gesloopt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:00 schreef Studeur het volgende:
resultaat van een avondje bier openen met de nokia gisteravond bij gebrek aan opener:
[ afbeelding ]
Bier opener appquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:00 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
Ey Vas, tantoesterk jeweettoch. 4 jonko's ervan gepaft en de rest in de bong vanavond. Was met 2 vrienden waarvan er 1 heeel af en toe blowt en de ander praktisch nooit, de laatste heeft een mooie avond gehad dankzij deze hashquote:
[..]
nigga pls.bazenpiccaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
[..]
nigga pls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shit
![]()
en dat noem jij studeren, ook nog eens FOK!kenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Voetbalwedstrijdje aan tijdens het studeren, misschien nog een wedje leggen, kijken hoe het loopt
[..]
nigga pls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
heb je dat topic gezien toen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:04 schreef stefanhaan het volgende:
die blik erbij ook zo van Waz met jou
[..]
[..]
nigga pls.Dat topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |