Daar waren wij toen ook geweest ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit daar bij CS, richting de Green House, maar dan voor de Mac rechts een steegje in.
Ja maar niet te veel want ik moet ook nog naar huisquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijers.
Maar zondag ga je wel smoken dus?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoezo? Die toeristen gedragen zich als een stelletje honden, dan mogen ze best bewaking daar hebben.
goede zaakquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar niet te veel want ik moet ook nog naar huis
Hehe, herkenbare struggles.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar niet te veel want ik moet ook nog naar huis
Supergirl wil wel spacecake eten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hypocriete mensen![]()
beetje zoals -supergirl- op fok
Supergirlquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hypocriete mensen![]()
beetje zoals -supergirl- op fok
ik kan ook voor je draaien natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan alleen ook niet draaien![]()
Oh en niet binnen blowen
slapen in de parkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vorige meet kon ik gelukkig blijven slapen
Oh, wist ik nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe, herkenbare struggles.
[..]
Supergirl wil wel spacecake eten.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik kan ook voor je draaien natuurlijk
en je mag hier wel binnen komen blowen
Gewoon ziek melden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan ook niet super lang blijven op de meet. Moet de dag erop weer half 6 op.
Zo is ze nog steeds hoor, maar ze zei "moet het toch eens geprobeerd hebben". Al was zij volgens mij ook best anti-roken en ook niet echt een drinker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet
Kan me eens herinneren dat ik een discussie las, waarin zij gewoon als een onwetende mongool het gewoon niet wilde accepteren dan tabak en alcohol schadelijker zijn dan wiet
Wij hebben de wietpas sowieso nooit gehad Geo, dus dat is helemaal niet van toepassing op Amsterdamquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar die toeristen mogen toch geen wiet meer kopen? Dat is vaak een van de redenen om naar NL te gaan.
Wietpasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wij hebben de wietpas sowieso nooit gehad Geo, dus dat is helemaal niet van toepassing op Amsterdam
Ik heb eens een keer in Dordrecht mezelf ingeschreven in de coffeeshop. De burgemeester had het daar namelijk maar alvast ingevoerd (wel zonder pas) en ik was daar aan het werk. Wilde toch even graag een jointje roken, dus heb me maar ingeschreven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wij hebben de wietpas sowieso nooit gehad Geo, dus dat is helemaal niet van toepassing op Amsterdam
nigga pls.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
WietpasEn Opstelten maar volhouden dat het een succes was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ook een keer tijdelijk zo'n 'bieropener', was na een weekendje bier drinken ook niet meer veel van overquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:00 schreef Studeur het volgende:
resultaat van een avondje bier openen met de nokia gisteravond bij gebrek aan opener:
[ afbeelding ]
multifunctioneel die dingen, moet je met je iphone niet proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |