omdat hij zwart is he>?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wij herkennen jou wel, kan niet missen.
Volgende keer een proberen bij de Gall & Gall, BH aan doen en vullen met iets.. kijken of ik dan niet mijn legitimatie hoef te laten zien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boeiend, mij vroegen ze ook niet toen ik 16 was. It's all about the tetten
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze controleren hier overalquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3 xquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
heb je t uberhaupt wel eens geprobeerd?
oih en als ze id vragen ook geen fuck geven en heel zelfverzekerd geven. meestal kijken ze dan alleen of de foto kloptquote:
en als ze weigeren: "maar ik dacht dat je 16 moest zijn voor wiet"quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
oih en als ze id vragen ook geen fuck geven en heel zelfverzekerd geven. meestal kijken ze dan alleen of de foto klopt
Al je vriendinnen zeggen zeker dat jij het moet proberen?quote:
ik vond de 1e verbazend goed.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Oeh Despicable me 2 in de bios, dat is vast ook leuk als je stoned bent.
ze heeft pas 2 keer geblowd dus de behoefte zal ook niet zo hoog zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Al je vriendinnen zeggen zeker dat jij het moet proberen?
Ken je trouwens geen mensen van 18 of ouder?Toen ik te jong was liet ik het altijd halen door vrienden, of ging ik bij de shop staan wachten tot iemand wilde halen.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
ze heeft pas 2 keer geblowd dus de behoefte zal ook niet zo hoog zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |