Studeur studeert rechten dus hij weet precies wat hij allemaal kan uitvoeren zonder gepakt te wordenquote:
de meeste mensen vinden mij normaal maar een beetje raarquote:
whats dezen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:13 schreef OllieWilliams het volgende:
Moet sowieso m'n weekabonnement nog omzetten in een weekendabo, achterlijke mensen hebben verzonnen dat je in de zomervakantie alleen gratis mag reizen met een weekendabo :S
klopt. dan heb je korting.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
whats dezen?
ik kan dus niet gratis reizen doordeweeks in de vakantie met mn studentenOV??
En dat is weinig, vooral als je de wet hebt gelezenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Studeur studeert rechten dus hij weet precies wat hij allemaal kan uitvoeren zonder gepakt te worden
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Studeur studeert rechten dus hij weet precies wat hij allemaal kan uitvoeren zonder gepakt te worden
Denken dat FL > Haanquote:
wat een ongelooflijke boelersquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
klopt. dan heb je korting.
met je weekend ov heb je gratis in het weekend, en korting doordeweeks.
Klopt, ben er zelf ook al weken overstuur vanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat een ongelooflijke boelers
ga dat maar eens omzetten dan. kutgekloot met digiD enzo zeker weer. paupers.
Ah dat moet wel lukken danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
de meeste mensen vinden mij normaal maar een beetje raar
in ieder geval niet eng
18 en jij?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ah dat moet wel lukken danHoe oud ben je?
Maar dat gaat pas 16 juli in he, dus niet te snel overzetten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:13 schreef OllieWilliams het volgende:
Moet sowieso m'n weekabonnement nog omzetten in een weekendabo, achterlijke mensen hebben verzonnen dat je in de zomervakantie alleen gratis mag reizen met een weekendabo :S
deze info heb ik wat aanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar dat gaat pas 16 juli in he, dus niet te snel overzetten.
16quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
18 en jij?
weet trouwens nog niet 100% zeker of ik ga en als ik ga of ik ook vroeg ga maar denk t wel
je hoofd ziet er ouder uit dus we hoeven niet bang te zijn voor elkaarquote:
Truequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar dat gaat pas 16 juli in he, dus niet te snel overzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |