Volgens mij is mijn uitnodiging zoekgeraaktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet bij Hork aan het bier zitten_!
je wil het niet. geloof me bebe.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn uitnodiging zoekgeraakt
Wij zien elkaar volgende week tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn uitnodiging zoekgeraakt
Je loopt achterquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
Ik kan jullie allen met blijdschap vermelden dat LompeHork in het bezit is van 2 bazenbanken en 2 bazenkatten.
Mensen die niet volgende week bij de stonermeet zijn en in de zon genieten van ijskoude pils en een jointquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die volgende week niet in belgië bij een festival zijn. en in de zon genieten van ijskoude pils en een joint
Je bent zelf pauper.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Ok laptop maar ff weg klappen, pauper om te communiceren via een internetforum terwijl je tegenover elkaar zit met bier .
Teveel mensen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die niet volgende week bij de stonermeet zijn en in de zon genieten van ijskoude pils en een joint
En de aanwezigheid van Monopoly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |