quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je nadenkt schreef ik het al eerder, thin red line. Ik zit aan het andere kant van het spectrum. We act close.
Ik kom er schijnbaar mee weg.
We kunnen Wifi de schuld geven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]Beide prettig gestoord met wervelende brainwaves, high frequency.
Hele ochtend al heerlijk buiten!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:53 schreef Disana het volgende:
Goddank geen regen vandaag, maar zelfs een zonnetje.
Goedemorgen.
Daar hield een autocratisch bestuur alles onder controle, niet waar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:55 schreef De_Guidance het volgende:
Wij gingen vroeger ook wel met de auto naar Turkije. Na Oostenrijk verliet je de beschaafde wereld. Het enge en gevaarlijke Servië. Corrupte Bulgaarse agenten die je steekpenningen moest geven.
Tot je in Istanbul was natuurlijk.
Dat is nu nog steeds zo natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:55 schreef De_Guidance het volgende:
Wij gingen vroeger ook wel met de auto naar Turkije. Na Oostenrijk verliet je de beschaafde wereld. Het enge en gevaarlijke Servië. Corrupte Bulgaarse agenten die je steekpenningen moest geven.
Tot je in Istanbul was natuurlijk.
Geweld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kijk erg uit naar Metal Gear Solid V.
Ik moet nog steeds de film Rabat zien, over een stel vrienden die een auto naar Marokko brengen. Zo'n reis lijkt mij ook best leuk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:14 schreef De_Guidance het volgende:
Geen idee tegenwoordig vliegen we. Maar ik zou wel met wat vrienden een road-trip willen maken nu.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:14 schreef Friek_ het volgende:
Ik koop dit najaar maar een PlayStation 3 zodat ik GTA V kan spelen tot in de late uren.
Ja , die wil ik ook nog zien!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de film Rabat zien, over een stel vrienden die een auto naar Marokko brengen. Zo'n reis lijkt mij ook best leuk.
Juist op het moment dat ze de ANWB palen gaan slopen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de film Rabat zien, over een stel vrienden die een auto naar Marokko brengen. Zo'n reis lijkt mij ook best leuk.
Oh echt? Waarom? Te duur zeker en betere alternatieven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juist op het moment dat ze de ANWB palen gaan slopen.
Met von_Preussen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:14 schreef De_Guidance het volgende:
Geen idee tegenwoordig vliegen we. Maar ik zou wel met wat vrienden een road-trip willen maken nu.
Dan zwaai je even naar een passerende auto of die wil stoppen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:20 schreef Drugshond het volgende:
Serieus.... ze willen ANWB palen slopen. Iedereen is toch mobiel... true. Maar je accu is leeg of je beltegoed (prepaid). En toen. . . . . .
Helaas staat het plein bij de kerk vol met moderne kunst.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komt nog een heel klein beetje regen aan, maar het is inderdaad ideaal wandelweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |