Zit nu een weekend in de streek die skik bezong in 'op fietse', ergens tussen nei Amsterdam en het dommerskanaal.quote:
Blijf uit mijn buurt zooi..... is dat iets.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zit nu een weekend in de streek die skik bezong in 'op fietse', ergens tussen nei Amsterdam en het dommerskanaal.
Oh ik vat dat positief op. Mag graag een klein beetje porren en stoken, zowel letterlijk als figuurlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Blijf uit mijn buurt zooi..... is dat iets.![]()
Ken je langer als vandaag (2004), luis in pels.
Dat mag je positief alsook negatief wegzetten
Tja historie is long. Truequote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh ik vat dat positief op. Mag graag een klein beetje porren en stoken, zowel letterlijk als figuurlijk.
Ik weet nog niet of ik vandaag ga vliegen, voel mij erg beroerd. Maar de accu is nu aan het opladen en straks gaat hij aan de laptop om nieuwe firmware te flashen en eens kijken wat de mogelijkheden zijn qua software. Daarna moet ik nog wat pre-flight handelingen volgen voordat hij de lucht in kan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:06 schreef Drugshond het volgende:
Goeiemorgen.....NSA-001
Wow, ik dacht er wel aan, je doet het semi-pro.
Ik was in review over eerdere discussies maar je hebt wel een good point. Nu kan/mag het nog omdat het politiek nog niet bemonstert is (moest ff checken of het nu met een t-was).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik vandaag ga vliegen, voel mij erg beroerd. Maar de accu is nu aan het opladen en straks gaat hij aan de laptop om nieuwe firmware te flashen en eens kijken wat de mogelijkheden zijn qua software. Daarna moet ik nog wat pre-flight handelingen volgen voordat hij de lucht in kan.
Ik moet ook nog een checklist maken. Ding communiceert bijvoorbeeld dmv een led, is wel handig om de foutcodes en dergelijke te weten, wil geen brokken maken of met een ongeleid projectiel zitten.
Zag gister ook nog wat nachtbeelden, ziet er wel stoer uit met die lampjes.
Goedemorgen, hier is het bewolkt en de buienradar ziet er ook niet gunstig uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:53 schreef Disana het volgende:
Goddank geen regen vandaag, maar zelfs een zonnetje.
Goedemorgen.
Oh, ik zie het. Gelukkig is het niet een heel brede band en zitten er geen rode plekken in.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goedemorgen, hier is het bewolkt en de buienradar ziet er ook niet gunstig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |