Ga gewoon met je partner naar een parenclub, heeft de ander er ook nog wat aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat Second Love actief werft onder stellen. Ik bedoel, mensen die vreemd willen gaan doen dat toch wel, daar hoef je ze niet toe op te stoken.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Vermits hij zijn werkwoorden goed vervoegt:
POL / [POL #4250] De Drugshond monologen
Bijvoorbeeld. En dan gewoon omdat je het allebei wilt en niet omdat de een of andere beweging vindt dat je het moet doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga gewoon met je partner naar een parenclub, heeft de ander er ook nog wat aan.
Yep.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En dan gewoon omdat je het allebei wilt en niet omdat de een of andere beweging vindt dat je het moet doen.
Laat ze maar lullen, in je bovenkamer is niks mis. Sterker nog, waardering zelfs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:16 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb de drone helemaal in elkaar gezet en nieuwe firmware geflashed, throttle response iets aangepast zodat hij minder gevoelig is. Nu moet ik alleen nog het kompas callibreren
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Net het gras verder afgemaaid, van twee kontjes hoog naar 4 cm.
Puike ambiance.quote:
Thnxs. Dat betekent veel voor mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen, in je bovenkamer is niks mis. Sterker nog, waardering zelfs.
Er komt nog een heel klein beetje regen aan, maar het is inderdaad ideaal wandelweer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:44 schreef TitusPullo het volgende:
Hallo. Het is mooi weer om te wandelen.
Brussel kan wel een affaire gebruiken.quote:
Als je nadenkt schreef ik het al eerder, thin red line. Ik zit aan het andere kant van het spectrum. We act close.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thnxs. Dat betekent veel voor mij.
Ik zie het als gratis reclame voor de website van SGP-jongeren en verder totaal niet boeiend inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je nadenkt schreef ik het al eerder, thin red line. Ik zit aan het andere kant van het spectrum. We act close.
Ik kom er schijnbaar mee weg.
We kunnen Wifi de schuld geven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]Beide prettig gestoord met wervelende brainwaves, high frequency.
Hele ochtend al heerlijk buiten!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:53 schreef Disana het volgende:
Goddank geen regen vandaag, maar zelfs een zonnetje.
Goedemorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |