Het vloog nu in elk geval niet uit de bochtquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
Zowaar eens met Gordon, goed gezongen, maar saai.
engquote:
Echt ik moet even bijkomenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wij het eens zijn is nog enger dan dat we het eens zijn met Gordon.
en dan gaan ze met z'n alle nog harder gillenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef klawie het volgende:
geniaal hoe angela opeens roept naar de meiden mond houden lol
Nee zelfs Dries Roelvink had een betere schnabbelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
geen gastoptreden van een 'bekende' artiest?
idd echt geniaalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan gaan ze met z'n alle nog harder gillen
Geen budget, teleurstellende reclame-inkomsten door lage kijkcijfers. En bekende artiesten vinden misschien dat het programma te weinig kijkers aantrekt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
geen gastoptreden van een 'bekende' artiest?
Nee die was hij met 2 liveshows al kwijtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:20 schreef klawie het volgende:
tis ook een beetje uitgemolken al die talent programma's
heeft ali b geen talenten meer?
ooh lol van daar dat hij daar zo onderuit gezakt zitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die was hij met 2 liveshows al kwijt
nee, geen reality shows meer..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
Gewoon een jaar geen talentenshows
RTL moet gewoon weer beginnen met Temptation Island, Beauty en de Nerd, etc. Top programma's
Nee, maar ik dacht dat het XFA wasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan het je eigenlijk nog iets schelen?
idd elke mongool heeft onderhand zo'n show gewonnenquote:Op vrijda
g 21 juni 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
RTL moet gewoon weer beginnen met Temptation Island, Beauty en de Nerd, etc. Top programma's
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
RTL moet gewoon weer beginnen met Temptation Island
Dat kijkt toch niemandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
ook niet meer, alles wordt gescreend voordat het bij de jury komtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef klawie het volgende:
alleen de eerste rondes zijn leuk dan is er nog leedvermaak
en verder gaat het nog goed met je???quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
poepprogramma is het eigenlijk
de winnaar is al lang bekend en die gevarenzone juist de populairste er steeds in zetten en dan dat sms geld binnen harken met Mol die zich knetter kapot lacht met een dikke sigaar op de kaaiman eilanden en die Gordon vieze flikker elke kans die hij krijgt ff zijn adolescerende jongetjes aanraken
heb die troep weggezet nadat die jackson five dat liedje waarin vrouwen worden weggezet als sekssymbolen helemaal verkrachtten thicke lines of iets kowed zemmel b-brave gecastte tienertjes gadverdamme ben er helemaal klaar mee veels te laat maar beter dat dan mijn brein verkrachten met die t tot de roep
probeerde me er over heen te zetten maar dit is toch wel de druppel die de emmer drie keer doet overlopen en dan die v halsje bij die hommotjes waar een kippenborstje uitsteekt ectos echt plaatsvervangende trots haha laat me niet lachen bouali stop met dat playen balletje
ik ben weg hier hopelijk prikt iemand deze ballon door voordat het te laat is
helemaal klaar mee
dan is het idd heel kutquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ook niet meer, alles wordt gescreend voordat het bij de jury komt
is dit de eerste keer dan je een talentenshow kijkt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
de winnaar is al lang bekend en die gevarenzone juist de populairste er steeds in zetten en dan dat sms geld binnen harken met Mol die zich knetter kapot lacht met een dikke sigaar op de kaaiman eilanden en die Gordon vieze flikker elke kans die hij krijgt ff zijn adolescerende jongetjes aanraken
heb die troep weggezet nadat die jackson five dat liedje waarin vrouwen worden weggezet als sekssymbolen helemaal verkrachtten thicke lines of iets kowed zemmel b-brave gecastte tienertjes gadverdamme ben er helemaal klaar mee veels te laat maar beter dat dan mijn brein verkrachten met die t tot de roep
probeerde me er over heen te zetten maar dit is toch wel de druppel die de emmer drie keer doet overlopen en dan die v halsje bij die hommotjes waar een kippenborstje uitsteekt ectos echt plaatsvervangende trots haha laat me niet lachen bouali stop met dat playen balletje
helemaal klaar mee
Krijg hoofdpijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
helemaal klaar mee
Alleen de echt getrainden kunnen dit hèquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is dit de eerste keer dan je een talentenshow kijkt?![]()
eerder verwachte je ook al kwaliteit te aanschouwen op de kijkbuis
en dat vind ik nou juist weer zo'n appels met peren vergelijken gedoequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
De enige talentenjacht die ik nog echt leuk vind is Got Talent. Al dat zingen hangt me een beetje de keel uit zo langzamerhand geloof ik.
ik was tijdens orpheus 2de optreden ook al aan het googlen waar ik zo'n shirt kan kopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te googelen, ik vond alleen een of andere blog waar die term werd genoemd.
Het is wel gevarieerd dat vind ik het leuke ervan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat vind ik nou juist weer zo'n appels met peren vergelijken gedoe
En Dan zit in de juryquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel gevarieerd dat vind ik het leuke ervan.
onze nieuwe boyband pfffffquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:32 schreef hunter2011 het volgende:
Wat zijn die jongens van B-Brave klein eigenlijk, het zijn echt nog kindjes
laatste keer dat het mij kon boeien was toen boris meedeed met idols..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik een beetje TAL moe word .... Het kan me niet echt meer boeien
Ik schakelde ook in voor de gypsy's, maar deze dame is toch tig keer beter dan die vals zingende jongetjes van net? Is niet echt een wedstrijd imhoquote:
Ze zingt wel stukken beter. Maar ietsjes vlotter mag van mij wel. Beetje saai dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik schakelde ook in voor de gypsy's, maar deze dame is toch tig keer beter dan die vals zingende jongetjes van net? Is niet echt een wedstrijd imho
is nou ook niet echt een up-tempo nummer hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zingt wel stukken beter. Maar ietsjes vlotter mag van mij wel. Beetje saai dit.
Nee klopt. Maar ze had van mij wel een beetje vlotter nummer mogen zingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is nou ook niet echt een up-tempo nummer he
nooitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er al een coach geweest die tegen zijn eigen kandidaat heeft gestemd?
dus dat, blijkbaar moet het publiek haar niet, dus weg ermee!quote:
Nou is het publiek voor een groot deel 15-jarige meisjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat, blijkbaar moet het publiek haar niet, dus weg ermee!
... Maar ze is wel de enigste met een respectabele internationale muziek carrièrequote:
enigstequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
... Maar ze is wel de enigste met een respectabele internationale muziek carrière
Nee dat doet hij niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Dus Ali B stemt Astrid en dan stemt het publiek Astrid weg
Mja vroegerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
... Maar ze is wel de enigste met een respectabele internationale muziek carrière
ja, de rest was ook zo geweldigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:43 schreef Stickertje het volgende:
astrid weg? zag je totaal niet aankomen
Vond het wel fijn dat hij in zijn eerste zin al zei dat hij tegen Faalstrid zou stemmen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:42 schreef Amsel het volgende:
Ali is niet zo heel goed in het vasthouden van de spanning hè
ik heb het in ieder geval wel gezienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Kunnen ze niet meteen volgende week de finale doen?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
De hoofdshow gaat nu beginnen:
TV / Big Fat Gypsy Wedding #20 Opgescheept met een loser
uber tokkiesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
De hoofdshow gaat nu beginnen:
TV / Big Fat Gypsy Wedding #20 Opgescheept met een loser
Zo, dat is eruit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
helemaal klaar mee
sowieso, ik had dit dit al eerder aangekaart en het is overduidelijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 06:51 schreef female81 het volgende:
[..]
Zo, dat is eruit.
Ik zit me inderdaad wel steeds af te vragen of B-Brave stiekem niet gewoon gecast is door slimme managers en producers, vóór de audities, waarbij dit gewoon een slimme manier is om ze voor het voetlicht te krijgen. Het klopt veels te goed als je naar de verdeling qua verschillende typetjes kijkt, als het puur om uiterlijk gaat.
ze doen een artiestenopleiding. Gek he!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:32 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
sowieso, ik had dit dit al eerder aangekaart en het is overduidelijk
er zit een zo een kerel in en die is gewoon acteur en alles he, ze hebben management eigen website al en dergelijke
een groot gecast toneelstukje
Maar als je dit allemaal weet/denkt, waarom geef je het dan toch kijkersaandacht?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:32 schreef AhmedJaret het volgende:
sowieso, ik had dit dit al eerder aangekaart en het is overduidelijk
er zit een zo een kerel in en die is gewoon acteur en alles he, ze hebben management eigen website al en dergelijke
een groot gecast toneelstukje
Maar wij (nouja, niet iedereen) kijken vanuit een muzikaal oogpuntquote:Op zaterdag 22 juni 2013 06:36 schreef female81 het volgende:
Kwalitatief is het misschien een kutseizoen... maar ik kan me zowaar voorstellen dat tussen al die schattige jongetjes met de baard amper in de keel mensen zitten die langer dan 1 1/2 hit meegaan. Als dat gekrijs representatief is voor de werkelijkheid, i.p.v. in scene gezet.
T'is net alsof een roedel varkens na een halve week weer te eten krijgt, zodra minimaal 1 ervan zich op het podium waagt.
In dat geval is dit tenminste een reeks die wat oplevert, of je er nou blij mee bent of niet.
De afgelopen uitzendingen had ik niet echt het idee dat het zo slecht was. Het was meer het idee dat anderen het slecht vonden, waardoor ik ook slechte dingen zag enzo. Het hele gedoe eromheen is veranderd, daar viel niet meteen in goede aarde. Nu het enigszins vorm lijkt te hebben gekregen enzo, begint het toch wel ergens op te lijken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:34 schreef TeleportingKing het volgende:
Hoe kan het toch dat het dit jaar zóveel slechter is dan vroeger? Is het de nieuwe opzet, de samenstelling van de jury, een algemeen gebrek aan nieuw talent, toeval?
Ik zou de moeite van het programmeren niet eens nemenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:59 schreef Karina het volgende:
Ik ben er niet bij vanavondNu zou ik sowieso TdJ kijken maar dan had ik nog kunnen zappen tussendoor, maar er is iets tussengekomen. Ik neem het op en kijk het morgen wel
Kan ik iig de slechte stukken doorspoelen (al blijft er dan niet veel over denk ik
).
Mjah daar heb je wel een punt inderdaadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou de moeite van het programmeren niet eens nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het knopje niet vinden om ze uit te zettenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:39 schreef CherryOnTop het volgende:
de ingehuurde gildames zijn er ook weer hoor ik?
Volgend jaar kun je smsen: hoe meer smsjes hoe minder hard ze gillenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan het knopje niet vinden om ze uit te zetten
Dat zijn onverwachtse harde klappen ja. Wel weer weggevlogen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
gvd, schik me kapot.. vliegt een duif tegen raam
Die hoorde dat gegil op tv en dacht dat er een duif in nood wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
gvd, schik me kapot.. vliegt een duif tegen raam
ja, raakte raam niet volop, alleen de vleugels of zo en vloog gelijk weer verderquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn onverwachtse harde klappen ja. Wel weer weggevlogen?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
De he-le aflevering door. Om koppijn van te krijgen
whehehequote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
B-brave was net bij Boulevard, en die vroegen zelf of die meisjes konden stoppen met gillen want ze hoorden de muziek niet.
ik heb aardbeien, die kan je er ook wel inproppen denk ikquote:
OHja ik heb kiwis...gewoon in stukjes snijdenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik heb aardbeien, die kan je er ook wel inproppen denk ik
even tussen de bank zoeken, misschien zijn er een paar tussen de kussens geroldquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
even tussen de bank zoeken, misschien zijn er een paar tussen de kussens gerold
* Uccie deelt stroopwafels uit als dankquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:45 schreef MissJ het volgende:
whehe nou zie hier Uc, mensen hebben allerlei etenswaren voor je oren
Ik heb de tv overgezet, ga wel wat anders kijkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:42 schreef D. het volgende:
Sorry hoor, maar dit ga ik geen kwartier volhouden
Is sowieso vast een smsje van de X Factor-stagiairquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
sms van gavin degraw.. terug smssen ' who the fuck gave you my number?'
of "gavin degraw? sorry, doesn't ring a bell. please stop texting me."quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
sms van gavin degraw.. terug smssen ' who the fuck gave you my number?'
je kan ook wat stroop eruit halen en in je oren doen? Plakt wel lekker goedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie deelt stroopwafels uit als dank
Hazelnoten werkt ook prima merk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
je kan ook wat stroop eruit halen en in je oren doen? Plakt wel lekker goed
Ik moet morgen nog wel over straat hè....en dan niet eindigen in één of ander makeover programma zoals de rest van DHquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
je kan ook wat stroop eruit halen en in je oren doen? Plakt wel lekker goed
whehehe, doe dan maar niet neequote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog wel over straat hè....en dan niet eindigen in één of ander makeover programma zoals de rest van DH
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nog steeds is het niveau niet te vergelijken met the voice of idols vroeger.
Haris zou er bij the voice al in de eerste ronde hebben uitgelegen
Nog 1 optreden. Nog 1tje.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb foto's van charles mansen gezien die minder eng kijkt dan haris
[..]
[..]
Kijk nog 1 optreden. oke???quote:
Het is sowieso al ruim de helft rustiger qua posts/users in het topicquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:54 schreef ZaZoe het volgende:
Valt me op dat veel mannen deze draad hebben verlaten...
Er waren geen lekkere wijven in de live-shows.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:54 schreef ZaZoe het volgende:
Valt me op dat veel mannen deze draad hebben verlaten...
ben je nieuw hier? dit is x-factor 2013. alles is valsquote:
Het liedje viel nog mee, dat was gewoon slecht, het is de rest er omheen.quote:
Dit is wel heul erg hoor meidquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ben je nieuw hier? dit is x-factor 2013. alles is vals
Ja idd, het nivo van X-Factor heeft ook behoorlijk ingeleverd moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is sowieso al ruim de helft rustiger qua posts/users in het topic
Nee hoor ik kijk al Idols enzo sinds 2003.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ben je nieuw hier? dit is x-factor 2013. alles is vals
Slechter dan:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Slechter dan Popstars dit of hoe heet het
vorige week 1.160.000quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:59 schreef ZaZoe het volgende:
Hoe zijn trouwens de kijkcijfers de laatste weken?
Ja nu ik 4 jaar op de FOK!s rondwandel mag ik dat wel eens zeggenquote:
Was vast per ongelukquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ali zegt eindenlijk eens iets slims!
Er is dan ook echt niets anders op tv.quote:
Dat gevoel had ik eigenlijk ook. Zonde, want ik vind Orpheus wel iets leuker dan B-directionquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:01 schreef hunter2011 het volgende:
Gordon focust zich op B-Brave, Orpheus is voor hem erbij maar geen prioriteit
Extra sympathy votesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:02 schreef iBenny het volgende:
Ontsteking in zijn keel..... Nu komt het.... Nog slechter dan de vorige weken?
Jep. Dit is de creme de la creme. Bovendien wordt het niveau elk jaar beter.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:03 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een paar keer niet gekeken, maar hoe komen deze gasten zo ver? Of is de rest nog slechter geweest?
B-Brave is afschuwelijk maar die vegen Main Street meteen van de kaart.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik eigenlijk ook. Zonde, want ik vind Orpheus wel iets leuker dan B-direction
echt niet. gewoon zo'n tijdelijke bakvissenhype.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
B-Brave is afschuwelijk maar die vegen Main Street meteen van de kaart.
Die gaan goed geld verdienen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |