Het vloog nu in elk geval niet uit de bochtquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
Zowaar eens met Gordon, goed gezongen, maar saai.
engquote:
Echt ik moet even bijkomenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wij het eens zijn is nog enger dan dat we het eens zijn met Gordon.
en dan gaan ze met z'n alle nog harder gillenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef klawie het volgende:
geniaal hoe angela opeens roept naar de meiden mond houden lol
Nee zelfs Dries Roelvink had een betere schnabbelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
geen gastoptreden van een 'bekende' artiest?
idd echt geniaalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan gaan ze met z'n alle nog harder gillen
Geen budget, teleurstellende reclame-inkomsten door lage kijkcijfers. En bekende artiesten vinden misschien dat het programma te weinig kijkers aantrekt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
geen gastoptreden van een 'bekende' artiest?
Nee die was hij met 2 liveshows al kwijtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:20 schreef klawie het volgende:
tis ook een beetje uitgemolken al die talent programma's
heeft ali b geen talenten meer?
ooh lol van daar dat hij daar zo onderuit gezakt zitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die was hij met 2 liveshows al kwijt
nee, geen reality shows meer..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
Gewoon een jaar geen talentenshows
RTL moet gewoon weer beginnen met Temptation Island, Beauty en de Nerd, etc. Top programma's
Nee, maar ik dacht dat het XFA wasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan het je eigenlijk nog iets schelen?
idd elke mongool heeft onderhand zo'n show gewonnenquote:Op vrijda
g 21 juni 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
RTL moet gewoon weer beginnen met Temptation Island, Beauty en de Nerd, etc. Top programma's
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
RTL moet gewoon weer beginnen met Temptation Island
Dat kijkt toch niemandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
ook niet meer, alles wordt gescreend voordat het bij de jury komtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef klawie het volgende:
alleen de eerste rondes zijn leuk dan is er nog leedvermaak
en verder gaat het nog goed met je???quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
poepprogramma is het eigenlijk
de winnaar is al lang bekend en die gevarenzone juist de populairste er steeds in zetten en dan dat sms geld binnen harken met Mol die zich knetter kapot lacht met een dikke sigaar op de kaaiman eilanden en die Gordon vieze flikker elke kans die hij krijgt ff zijn adolescerende jongetjes aanraken
heb die troep weggezet nadat die jackson five dat liedje waarin vrouwen worden weggezet als sekssymbolen helemaal verkrachtten thicke lines of iets kowed zemmel b-brave gecastte tienertjes gadverdamme ben er helemaal klaar mee veels te laat maar beter dat dan mijn brein verkrachten met die t tot de roep
probeerde me er over heen te zetten maar dit is toch wel de druppel die de emmer drie keer doet overlopen en dan die v halsje bij die hommotjes waar een kippenborstje uitsteekt ectos echt plaatsvervangende trots haha laat me niet lachen bouali stop met dat playen balletje
ik ben weg hier hopelijk prikt iemand deze ballon door voordat het te laat is
helemaal klaar mee
dan is het idd heel kutquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ook niet meer, alles wordt gescreend voordat het bij de jury komt
is dit de eerste keer dan je een talentenshow kijkt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
de winnaar is al lang bekend en die gevarenzone juist de populairste er steeds in zetten en dan dat sms geld binnen harken met Mol die zich knetter kapot lacht met een dikke sigaar op de kaaiman eilanden en die Gordon vieze flikker elke kans die hij krijgt ff zijn adolescerende jongetjes aanraken
heb die troep weggezet nadat die jackson five dat liedje waarin vrouwen worden weggezet als sekssymbolen helemaal verkrachtten thicke lines of iets kowed zemmel b-brave gecastte tienertjes gadverdamme ben er helemaal klaar mee veels te laat maar beter dat dan mijn brein verkrachten met die t tot de roep
probeerde me er over heen te zetten maar dit is toch wel de druppel die de emmer drie keer doet overlopen en dan die v halsje bij die hommotjes waar een kippenborstje uitsteekt ectos echt plaatsvervangende trots haha laat me niet lachen bouali stop met dat playen balletje
helemaal klaar mee
Krijg hoofdpijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
helemaal klaar mee
Alleen de echt getrainden kunnen dit hèquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is dit de eerste keer dan je een talentenshow kijkt?![]()
eerder verwachte je ook al kwaliteit te aanschouwen op de kijkbuis
en dat vind ik nou juist weer zo'n appels met peren vergelijken gedoequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
De enige talentenjacht die ik nog echt leuk vind is Got Talent. Al dat zingen hangt me een beetje de keel uit zo langzamerhand geloof ik.
ik was tijdens orpheus 2de optreden ook al aan het googlen waar ik zo'n shirt kan kopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te googelen, ik vond alleen een of andere blog waar die term werd genoemd.
Het is wel gevarieerd dat vind ik het leuke ervan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat vind ik nou juist weer zo'n appels met peren vergelijken gedoe
En Dan zit in de juryquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel gevarieerd dat vind ik het leuke ervan.
onze nieuwe boyband pfffffquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:32 schreef hunter2011 het volgende:
Wat zijn die jongens van B-Brave klein eigenlijk, het zijn echt nog kindjes
laatste keer dat het mij kon boeien was toen boris meedeed met idols..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik een beetje TAL moe word .... Het kan me niet echt meer boeien
Ik schakelde ook in voor de gypsy's, maar deze dame is toch tig keer beter dan die vals zingende jongetjes van net? Is niet echt een wedstrijd imhoquote:
Ze zingt wel stukken beter. Maar ietsjes vlotter mag van mij wel. Beetje saai dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik schakelde ook in voor de gypsy's, maar deze dame is toch tig keer beter dan die vals zingende jongetjes van net? Is niet echt een wedstrijd imho
is nou ook niet echt een up-tempo nummer hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zingt wel stukken beter. Maar ietsjes vlotter mag van mij wel. Beetje saai dit.
Nee klopt. Maar ze had van mij wel een beetje vlotter nummer mogen zingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is nou ook niet echt een up-tempo nummer he
nooitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er al een coach geweest die tegen zijn eigen kandidaat heeft gestemd?
dus dat, blijkbaar moet het publiek haar niet, dus weg ermee!quote:
Nou is het publiek voor een groot deel 15-jarige meisjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat, blijkbaar moet het publiek haar niet, dus weg ermee!
... Maar ze is wel de enigste met een respectabele internationale muziek carrièrequote:
enigstequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
... Maar ze is wel de enigste met een respectabele internationale muziek carrière
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |