Bazenfilm is datquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Grifte het volgende:
Once Upon A Time In The West om half 9, wat een kwaliteit voor RTL7-begrippen
Hij duurt alleen wel verschrikkelijk lang.quote:
Henk de Haan zou spontaan zijn trompet inruilen voor een mondharmonica als hij deze film aanschouwtquote:
Ach, RTL kennende komen ze tussendoor wel weer met reclames door het beeld heen rollen, en kappen ze de film voortijdig af...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Grifte het volgende:
Of het is een direct-to-dvd remake ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach, RTL kennende komen ze tussendoor wel weer met reclames door het beeld heen rollen, en kappen ze de film voortijdig af...
Met als soundtrack een stagiair die de liedjes uit het origineel neuriet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of het is een direct-to-dvd remake ofzo.
Eén vies dikke vetzak, die kan je in je eentje toch ook wel aan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
Wie gaat met mij meevechten met SV Hooligans?
Vandaag al een keer of 5 gezienquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef Oliver23 het volgende:
Ook een klassieker,
Hansie over het WinterWeer
ben je weer aan het zuipen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf op televisie nu. Inspireert me
Ik heb al een krat opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ben je weer aan het zuipen?
Wat is dit slechtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
#mafVIa #stopderksen #derksen2013
denk na JCS of speelronde 1.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer begint het programma weer? Zal wel begin augustus zijn zeker?
Volgende week vrijdag tour du jour......
Mooi man. Alleen geen grassprietmotief in de smoking.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
#mafVIa #stopderksen #derksen2013
29 juli.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer begint het programma weer? Zal wel begin augustus zijn zeker?
Zo goed kan ik niet painten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Mooi man. Alleen geen grassprietmotief in de smoking.
Het monster uit SS Doomtrooper jaagt me anders nog steeds de stuipen op het lijf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Grifte het volgende:
Dat was gewoon op feiten gebaseerd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:19 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Het monster uit SS Doomtrooper jaagt me anders nog steeds de stuipen op het lijf.
Iets meer context graag. René past namelijk verkleinwoorden toe op alles en iedereen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:28 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb jullie zeer gewaardeerde hulp nodig. Wat was nou die uitspraak van rene:
"Een ...je maken"?
Op de puntjes stond de naam van een voetballer. Maar wie?!
nee, het was een of andere keeper volgens mij. Maakte een enorme fout. Je hoorde het (letterlijk) overal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets meer context graag. René past namelijk verkleinwoorden toe op alles en iedereen.
Een Özilletje maken is waarschijnlijk iemand die een briljant steekpassje geeft.
Een Manolevje maken is een voorzet afgeven die het stadion uit vliegt.
Als het op recente gebeurtenissen gebasseerd is zou 'een Boschkertje maken' een zeer terechte benaming zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
nee, het was een of andere keeper volgens mij. Maakte een enorme fout. Je hoorde het (letterlijk) overal.
Ruitertje?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
nee, het was een of andere keeper volgens mij. Maakte een enorme fout. Je hoorde het (letterlijk) overal.
quote:
Nee joh. Ik weet het ook niet meer. Kan het ook nergens vinden...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het op recente gebeurtenissen gebasseerd is zou 'een Boschkertje maken' een zeer terechte benaming zijn.
Maar dat kan ik me niet herinneren
Heeft René die term geintroduceerd? Wist ik helemaal niet.quote:
zullen ze wel weer ingekort hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Grifte het volgende:
Nee dat niet, heb hem gisteravond gekeken. Wel was om de twintig minuten een reclame van tien minuten, maar dat geheel terzijde.quote:
12 jaar geleden was ik nog met leeftijdsgenootjes op straat aan het voetballenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Als jullie mij kwalijk gaan nemen dat ik VI termen uit die jaren nog weet moet je hier een kleuter neerzetten, ik ben al aan mijn 12e seizoen bezig als VI Hooligan.
Net weer wakker geschrokken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was gewoon op feiten gebaseerd.
Dat monster is één van de 'oorlogsgruwelen' waar zo vaak aan gerefereerd wordt.
Ik ben er destijds toevallig ingerold.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dr Dentz is een jongen die loopt al zolang mee in dit wereldje, die laat zich niet de les lezen door snotapen met sjel in hun haar die net om de hoek komen kijken en die Ruud ter Weijden louter van archiefbeelden kennen.
Nou, dat weet ik niet. Ik heb hem van René iigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft René die term geintroduceerd? Wist ik helemaal niet.
Heb het daar wel vaak over gehad ja, aangezien een vriend van mij opeens voor Utrecht was (vanwege het volkse karakter van de club) en hij toen ook alle Grandelletjes goed moest praten.
Ik neem jou dat niet kwalijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Als jullie mij kwalijk gaan nemen dat ik VI termen uit die jaren nog weet moet je hier een kleuter neerzetten, ik ben al aan mijn 12e seizoen bezig als VI Hooligan.
Nee, dan moet je zeggen dat jij het verzonnen hebt en zulks. Dat je je vrienden erover vertelt hebt. Dat je hofleverancier was van de kijkersvragen. En dan zo van: Ik ben de beste kijker van Zuid-Holland. En ook van Noord-Holland. En, nee wacht, ik ben eigenlijk de beste van heel Holland!!!1quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben er destijds toevallig ingerold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |