ik niet, tis hier in Leeuwarden vandaag veel regenachtiger dan gisteren. toen begon het pas tegen 17u een beetje te druppelen, vandaag heeft het vanaf zeker 6u tot 16u aan 1 stuk geregend...quote:
Ben thuis, doe gelijk (met jas aan) laptop aan, kleed mij uit en doe de boodschappen in de (koel)kast en zo en ondertussen inloggen en de stream aan doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja je bent een kwartier te laat met je inmelden.
je bent naakt???quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben thuis, doe gelijk (met jas aan) laptop aan, kleed mij uit en doe de boodschappen in de (koel)kast en zo en ondertussen inloggen en de stream aan doen.
Ik luister/kijk altijd naakt Ekstra Weekend. Jij niet dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
ik gaat zo pizza eten!
[..]
je bent naakt???![]()
![]()
![]()
*splut!*
Haha nicequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben thuis, doe gelijk (met jas aan) laptop aan, kleed mij uit en doe de boodschappen in de (koel)kast en zo en ondertussen inloggen en de stream aan doen.
Alle dagen sort of weekend hier, dan verveelt het aardig snelquote:
"Zeg maar niets meerquote:
ehm...nee, nu niet...want dan knoei ik hete gesmolten kaas op m'n pielemoosjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik luister/kijk altijd naakt Ekstra Weekend. Jij niet dan?
Hazes...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
"Zeg maar niets meer
Ik ga wel weg als je dat wilt
Zeg maar niets meer
Laat me maar gaan
Wees nu maar stil"
Ik heb alleen m'n radio aanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik luister/kijk altijd naakt Ekstra Weekend. Jij niet dan?
dick cheesequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...nee, nu niet...want dan knoei ik hete gesmolten kaas op m'n pielemoosje
ik prefereer Cockfort.....quote:
Geen zin in een kaasdipje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef minthy het volgende:
Gadverdamme, ik stap over op vrouwen... Piemelbrie
la vache qui ritquote:
heb jij kaas in een potje???quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dan haal ik hem weer eruit... *plop en draait deksel weer dicht*
wagner big american supreme. saaie pizza. koop ik niet snel nog een keerquote:
WWEEEEKEEEEEEEENDDD!!!!1quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wagner big american supreme. saaie pizza. koop ik niet snel nog een keer
Jij dipt, ja?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dan haal ik hem weer eruit... *plop en draait deksel weer dicht*
pinda's moet je heel doorslikken! en dan de volgende dag een uzi tegen het porselein!quote:
hello!quote:
M'n ouders hebben geiten, en vroeger stond er een kersenboom in de wei. Precies dat effectquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pinda's moet je heel doorslikken! en dan de volgende dag een uzi tegen het porselein!
quote:
ja, kopkaas wordt piemelbrie wordt cockfortquote:
Er lopen genoeg Mayer-fans rond tussen de DJ's hoor... maar Gerard, Michiel, Coen en Sander horen daar blijkbaar niet bij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef Qunix het volgende:
En hoe kan dat dan een MH zijn? Ohja, zo heel democratisch is het niet nee
say whut?quote:
dan zijn dat nu mijn favo jocks!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er lopen genoeg Mayer-fans rond tussen de DJ's hoor... maar Gerard, Michiel, Coen en Sander horen daar blijkbaar niet bij.
Rob dus ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er lopen genoeg Mayer-fans rond tussen de DJ's hoor... maar Gerard, Michiel, Coen en Sander horen daar blijkbaar niet bij.
volgens mij stond ekdom net een corona of desperado weg te tanken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef MarijeH het volgende:
Hebben ze geen bier vanavond? Dat valt me nu pas op.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef henkde_j het volgende:
Vind het origineel van Roger Sanches beter
ja denk `t welquote:
heeft Ekkie natuurlijk wel gejat uit de show Spelen met je Leven van Youpie. stukje over Henk vd Meijde.quote:
Djeez.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme zeg: Pa bezwangert dochter (12) in bajes![]()
![]()
Je zal dat kind maar wezen, is je moeder je zusquote:
En je vader meteen je opaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zal dat kind maar wezen, is je moeder je zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |