O, dat vind ik iets te prijzig voor mijn doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ehm, ik ga meestal naar de bijenkorf
Maar ook vero-moda (die heeft nog wel veel bloemetjes meestal) Pieces, Only enzo. Beetje standaard winkelsMaar als ik in een grote stad ga shoppen let ik niet altijd op hoe die winkels heten (dan heb ik het natuurlijk niet over de H&M of V&D)
Ja, niemand ging postenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee 4x omnonnomnom om de LAPO maar te kunnen pakken is pas triest
hee nieuwe ui?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat vind ik iets te prijzig voor mijn doen.Maar welke afdeling dan? Of gewoon huismerk?
Ik heb zo'n beetje mijn vaste winkels, dus ik moet even wat meer leuke ontdekken.
reageren jijquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, niemand ging posten![]()
Dus moest maar
Dames afdeling hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat vind ik iets te prijzig voor mijn doen.Maar welke afdeling dan? Of gewoon huismerk?
Ik heb al jaren zo'n beetje mijn vaste winkels, dus ik moet even wat meer leuke ontdekken.
Ja, maar welke merken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dames afdeling heIk heb echt een gat in mijn hand wat betreft shoppen hoor haha
Mijn moeder zei dat ze laatst een aantal leuke (kleine onbekende) kledingwinkels in Amsterdam getipt heeft gekregen. Daar ben ik wel benieuwd naar. Altijd leuk als anderen iets niet hebben wat jij wel hebt
Mooi blousjequote:
Ligt eraan hoe duur. Hij is ook niet heel bijzonder ofzoquote:
*negeermodus gaat aanquote:
Zie logo. Is Tommy Hilfigur.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe duur. Hij is ook niet heel bijzonder ofzo
70 euries. Heb het er wel voor over daar niet van.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe duur. Hij is ook niet heel bijzonder ofzo
Ik let niet zo zeer op de merkenquote:
Dure smaak?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik let niet zo zeer op de merkenGaastra vind ik bijv echt helemaal niks (behalve sommige jassen). Maison Scoth heeft echt hele leuke dingen dit jaar
Tommy Hilfiger soms ook.
Bazen dragen merkkledingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef TienVingers het volgende:
Ben niet zo met merken, gewoon de bekende winkels instappen en kijken of er wat hangt wat ik leuk vind
quote:
Wie zegt dat merkkleding geen goed prijsje heeft dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Bazen kunnen goede kleding vinden voor goedkope prijs
Ik ben geen baas.
Die ook jaquote:
ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wie zegt dat merkkleding geen goed prijsje heeft dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je voor altijd een puber wilt zijn wel ja.quote:
Opzich wel haha. Maar veel van mijn jurkjes waren ook van vero-moda of only. Daar kost het dan weer niet veel. Mja, kleedgeld hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dure smaak?Tommy Hilfiger had afgelopen winter zo'n mooie jas, maar niet in mijn maat.
geld om kleedjes te kopen :Squote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich wel haha. Maar veel van mijn jurkjes waren ook van vero-moda of only. Daar kost het dan weer niet veel. Mja, kleedgeld he
Want?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je voor altijd een puber wilt zijn wel ja.
Uh nee, dat is Coolcatquote:
Bij de Zara hebben ze vaak leuke jurkjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich wel haha. Maar veel van mijn jurkjes waren ook van vero-moda of only. Daar kost het dan weer niet veel. Mja, kleedgeld he
showquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:28 schreef xcachet het volgende:
Ik kom zometeen met een post en een pic waar ik wel even 10 minuten om moest lachen net
Heb je niet door dat het een winkel voor pubers is?quote:
Dat is toch een winkel en geen merk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Nou de laatste paar keren toen ik er was kwam ik geen puber tegen dus neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je niet door dat het een winkel voor pubers is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je woont in Limburg?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou de laatste paar keren toen ik er was kwam ik geen puber tegen dus nee
Inderdaadquote:
Utrechtquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef Ezell het volgende:
Echte bazen kunnen in elke kledingwinkel scoren.Oké, dat wil ik wel eens zien gebeuren bij de Zeeman dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zara valt soms wel tegen vind ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de Zara hebben ze vaak leuke jurkjes.Alleen jammer van de prijs.
Ik probeer niet zo veel geld uit te geven aan kledingstukken, maar ik merk dat de laatste tijd minder erg vind. Liever een hele leuke die ik lang kan dragen dan een goedkopere die een jaartje meegaat.
Bitches, ik was laatst nog de Coolcat binnengelopen omdat ik iets leuks zag.
Sokken sowieso.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dat wil ik wel eens zien gebeuren bij de Zeeman dan.
Badass dat je daar voor uit durf te komen bij al deze Coolcathatersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef Ezell het volgende:
Met scoren dacht ik aan een volledige outfit.quote:
Jawel, haters gonna hate.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is een super leuke trui. Dus kom niet haten..
Duurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef TienVingers het volgende:
Open 32 / Blue 32 is ook wel oké toch?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef TienVingers het volgende:
Scorequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef TienVingers het volgende:
Wtf, nee.quote:
Mijn pa gaat altijd inkopen doen bij Piet Zomersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet heel veel van, maar mijn pa haalt daar altijd zijn kleren.
Bij de Sting kleding kopen en dan over JJ huilenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf, nee.Iets van de Sting op dit moment.
Sowieso zeilkleding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Wat is dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn pa gaat altijd inkopen doen bij Piet Zomers
Dat is wel klachtwaardig jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn moeder klopt nog serieus de meeste kleding van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even mezelf uitlachen![]()
![]()
Ja, klopt. Soms hebben ze heel leuke dingen en dan ineens een tijd nier meer. Ken je Forever21? Daar hebben ze ook leuke kleding.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zara valt soms wel tegen vind ikAf en toe vraag ik mezelf ook nog wel af; ga ik dit echt dragen of vind ik het alleen leuk?
Helpt wel tegen miskopen
Kan mij het schelen. Niet dat ik daar ooit iets heb gekocht, maar ach, wat maakt het uit. Ik heb zelfs een tijdje geleden een shitload aan kleding gehaald bij een winkel die er van buiten een beetje Coolcat-achtig uitziet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Badass dat je daar voor uit durf te komen bij al deze Coolcathaters
Mwah, nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met scoren dacht ik aan een volledige outfit.
Is geen klacht, ik mag zelf wel kopen, maar ben te lui en te kieskeurig om fatsoenlijk kleding te kopen.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn moeder klopt nog serieus de meeste kleding van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even mezelf uitlachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Waarom wil je er niet fatsoenlijk bij lopen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is geen klacht, ik mag zelf wel kopen, maar ben te lui en te kieskeurig om fatsoenlijk kleding te kopen.
Mensen die in New York zijn geweest hoor ik daar over. Maar wist niet dat dat hier ook was?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, klopt. Soms hebben ze heel leuke dingen en dan ineens een tijd nier meer. Ken je Forever21? Daar hebben ze ook leuke kleding.
[..]
Kan mij het schelen. Niet dat ik daar ooit iets heb gekocht, maar ach, wat maakt het uit. Ik heb zelfs een tijdje geleden een shitload aan kleding gehaald bij een winkel die er van buiten een beetje Coolcat-achtig uitziet.
[..]
Mwah, nog nooit geprobeerd.
Ik ook niet hoorquote:
Hé, mag ik me ook nog vermaken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de Sting kleding kopen en dan over JJ huilen![]()
Sting heeft ook wel leuke dingetjes trouwens
hihihi wij gaan swintersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn pa gaat altijd inkopen doen bij Piet Zomers
Niet in Nederland hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen die in New York zijn geweest hoor ik daar over. Maar wist niet dat dat hier ook was?
Wil ik binnenkort wel gaan doen, maar ik ben nog niet zo goed in kleding uitzoeken. En ik moet ietsje minder lui worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil je er niet fatsoenlijk bij lopen?
koop je nou 1 jean en 2 jeans?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie het al bij die Piet Zomers, exclusief kutzaakje met jeans van 200 euro
New Yorker heeft veel prut, maar tussen al dat prut heb je ook leuke dingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef TienVingers het volgende:
Ik had laatst nog een goedkope t-shirt en zonnebril bij New Yorker
J&J is beter
Wij hebben gejeanstquote:
Ja dan komt hij ineens op tijd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, de wiskundedocent komt altijd te laat, zullen we deze aan hem geven?
New Yorker is voor die swag-types.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef TienVingers het volgende:
Ik had laatst nog een goedkope t-shirt en zonnebril bij New Yorker
J&J is beter
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dan komt hij ineens op tijd.
Mijne was ook altijd laat
Ik koop er ook nooit ietsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie het al bij die Piet Zomers, exclusief kutzaakje met jeans van 200 euro
Geheim ;s!!quote:
Ik wil sws een keer naar Londen om te shoppenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet in Nederland hoor.Aan de andere kant van de Noordzee.
Duitsland ook, maar dat weet ik niet zeker.
bitchesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
Beste winkels voor bitches:
ASOS
Berschka
Forever21
H&M
ZARA
![]()
kort lijstje![]()
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
New Yorker heeft veel prut, maar tussen al dat prut heb je ook leuke dingen.
Jeansonline / Vimodos / Zalandoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens kleding zoeken op het internet dan, ik wil er ook eens fatsoenlijk bij lopen!
Berschkaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
ASOS
Berschka
Forever21
H&M
ZARA
![]()
kort lijstje![]()
Bershkaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
ASOS
Berschka
Forever21
H&M
ZARA
![]()
kort lijstje![]()
Niet duur en toch best prima spul daarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Berschka![]()
Heb ik nog een shinend jasje van
Oxford Streetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil sws een keer naar Londen om te shoppen
quote:
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Berschka![]()
Heb ik nog een shinend jasje van
oquote:
Lastig uit te leggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oxford StreetIn Ierland hebben ze trouwens ook leuke winkels.
[..]
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
[..]
o
Jij bent een meid, jij vindt winkelen leuk en zo en dus ga je opzoek naar een naald in een hooiberg. Ik ben een jongen, ik wil een winkel hebben waar ik naar binnen kan stappen, wat kan pakken, afrekenen en weer kan gaan.quote:
Moet. Daar. Heen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oxford StreetIn Ierland hebben ze trouwens ook leuke winkels.
[..]
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
[..]
o
Wat is dat voor een anti-gay gedragquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent een meid, jij vindt winkelen leuk en zo en dus ga je opzoek naar een naald in een hooiberg. Ik ben een jongen, ik wil een winkel hebben waar ik naar binnen kan stappen, wat kan pakken, afrekenen en weer kan gaan.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent een meid, jij vindt winkelen leuk en zo en dus ga je opzoek naar een naald in een hooiberg. Ik ben een jongen, ik wil een winkel hebben waar ik naar binnen kan stappen, wat kan pakken, afrekenen en weer kan gaan.
Gewoon:quote:
Alles gratis terugsturen is wel chill hoorquote:
Hebben de pakketbezorgers ook wat te doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles gratis terugsturen is wel chill hoor![]()
Gewoon shitload aan kleding bestellen en de helft terugzenden
Gewoon langs alle padden lopen en alleen kijken naar wat opvalt. Kan makkelijk binnen tien minuten buiten staan.quote:
Ik hoop toch zo erg dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)-Shirts-p-46543.html
heb deze vandaag twee keer binnen gehad, moest ik bestellen voor een klasgenoot
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo erg dat je een grapje maakt.
neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo erg dat je een grapje maakt.
een high fivequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, wat geef je je mentor die 7 jaar voor je klaar stond en je favoriete leraar?
Als je je er makkelijk vanaf wilt maken, geef je 'm een doosje Merciquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, wat geef je je mentor die 7 jaar voor je klaar stond en je favoriete leraar?
Nee, ik wil wel wat meer uitgeven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je je er makkelijk vanaf wilt maken, geef je 'm een doosje Merci.
hij heeft geen paypal rekeningquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Durfde hij het zelf niet op eigen naam te bestellen?
Een knuffel. En een iPad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
wat bedoel je met sleeves?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:47 schreef Fok-it het volgende:
Best toffe kleding daar op die site, behalve die sleevesDie zijn me wat te
Nieuwe UIquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je je er makkelijk vanaf wilt maken, geef je 'm een doosje Merci.
Die mouwen zijn wel erg strak ja. Ik vraag me af hoe je zoiets aan krijgt. Mijn shirtjes/truitjes rekken tenminste nog een beetje mee, maar het ziet er niet uit alsof dat echt rekt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:47 schreef Fok-it het volgende:
Best toffe kleding daar op die site, behalve die sleevesDie zijn me wat te
Je bent gek als je dat ervoor uitgeeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:47 schreef LETMEIN het volgende:
140 euro voor dit overhemd.
[ afbeelding ]
![]()
Met de klas delenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk je dat ik geld te veel heb of zo?
- 21-06-2013quote:
Die hij liet zien die hij binnen had gekregenquote:
Net besteldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent gek als je dat ervoor uitgeeft.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
- 21-06-2013
Ik ben nog druk bezig met mijn nieuwe webpagina, dus voorlopig is hier nog niets te zien. Probeer het later weer eens.
Ik zou die andere doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb weer wat zitten prutsen. Ik weet ook niet of ik deze houd hoor.
Als je hem veranderd moet je wel wat nieuws en niet die vorige!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb weer wat zitten prutsen. Ik weet ook niet of ik deze houd hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
Moest wel even lachen. Hosselen komt ook voor buiten fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moest wel even lachen. Hosselen komt ook voor buiten fokOh, geef mij je Facebook, dan ga ik ook even een kansloze hosselpoging doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moest wel even lachen. Hosselen komt ook voor buiten fokMoet ik ook eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Pics van het sop materiaalquote:
Nee precies, dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je hem veranderd moet je wel wat nieuws en niet die vorige!
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Pics van het sop materiaalAxe is vaak stinkspulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]Dan is het goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]WAT?! Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik had het niet over jou hosselen, maar zomaar facebookers.Spatieboos
Ohja doe dat maar jaquote:
Heb ook geen Axequote:
mja als je iets leuks vindt kan je ook nog vergelijken met andere chinashops op www.chinaprices.usquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Die site is wel goedkoper dan normalere webwinkels volgens mij..
Weet je zeker dat er wel wat uit de fles komt dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb ook geen AxeGeen idee wat voor merk het is eigenlijk
Ik ruik het eigenlijk ook nooit nadat ik gedouched heb??
Rustig, heb ik bij meerdere mensen gedaan. Fok een mijn leven een beetje gescheiden houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WAT?! Waarom?
En ik had het niet over jou hosselen, maar zomaar facebookers.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rustig, heb ik bij meerdere mensen gedaan. Fok een mijn leven een beetje gescheiden houden.
jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er wel wat uit de fles komt dan?
Oh vandaar dat het stuk goedkoper isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja als je iets leuks vindt kan je ook nog vergelijken met andere chinashops op www.chinaprices.us
ik koop alles uit china
Oh okay, maar je deed het zo stiekem, kan je ook gwn zeggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rustig, heb ik bij meerdere mensen gedaan. Fok een mijn leven een beetje gescheiden houden.
Grapje tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
op mij hatenrot toch op
[..]
Ja, ben een gozer.
Smaakt het zelfde?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
What if I told you, that you're actually enjoying coca cola zero, right now?
Kut reclamequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
Dan had ik al die andere 50 mensen ook een berichtje moeten sturen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay, maar je deed het zo stiekem, kan je ook gwn zeggen
What if I told you, that commercials are fake?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
Had jij 50 Fok!ers op facebook dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan had ik al die andere 50 mensen ook een berichtje moeten sturen?
What? Neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
What if I told you, that commercials are fake?
ik val van mijn stoel nuquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
What if I told you, that commercials are fake?
Mij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
hm ik ga ook maar eens mensen verwijderen dan
Nee maar ook een zooi andere mensen waar ik mij aan erger/wie het niks aangaat wat ik doe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had jij 50 Fok!ers op facebook dan?
I would tell you that I would've noticed. I can taste it when there's aspartame in soda and it leaves me with a dry mouth.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
Hoeveel goedkoper zijn die chinese webshops zoals die site nou vergeleken met hier in NL?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
I would tell you that I would've noticed. I can taste it when there's aspartame in soda and it leaves me with a dry mouth.
zal wel per product verschillenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel goedkoper zijn die chinese webshops zoals die site nou vergeleken met hier in NL?
.....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
Kan je ook kleding uit Chinese webshops bestellen?
Sinds wanneer ben jij zo slim? Of quote je maar iemandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
I would tell you that I would've noticed. I can taste it when there's aspartame in soda and it leaves me with a dry mouth.
Begin daar maar niet aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
Jij niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
Ik proef het gewoon want frisdrank met aspartaam smaakt anders, en ik krijg er een droge mond vanquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
Er zijn hier echt een paar mensen die zo aan `Lekker Slim'' kunnen meedoen.
Voel me echt vreselijk erg aangesproken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
Kan je ook neppe merkkleding uit Chinese webshops bestellen?
quote:
Oh, ik reageerde gewoon in het Engelsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo slim? Of quote je maar iemand?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik proef het verschil dus écht niet haha.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik proef het gewoon want frisdrank met aspartaam smaakt anders, en ik krijg er een droge mond van.
Dan maar gewoon wat minder frisdrank drinken.
Ja maar ik bedoel dat je dat proeft omdat dat ene er in zit en je mond daar droog van wordt, dat verzin je toch niet zomaar, slimmerd!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik reageerde gewoon in het Engels.
Ik ook, maar ja, it's maaaaiiii laaiffff.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voel me echt vreselijk erg aangesproken.
Ik ben jaloers op jou, ik kan gewoon niet genieten van light productenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik proef het verschil dus écht niet haha.
Wat proef je er anders aan danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jou, ik kan gewoon niet genieten van light producten.
Nee, dat is gewoon mijn ervaring. Misschien dat het voor jou anders is maar ik krijg er een droge mond van.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat je dat proeft omdat dat ene er in zit en je mond daar droog van wordt, dat verzin je toch niet zomaar, slimmerd!
geblokkeerd?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kan niet ik heb je geblokkeerd gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |