Opzich wel haha. Maar veel van mijn jurkjes waren ook van vero-moda of only. Daar kost het dan weer niet veel. Mja, kleedgeld hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dure smaak?Tommy Hilfiger had afgelopen winter zo'n mooie jas, maar niet in mijn maat.
geld om kleedjes te kopen :Squote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich wel haha. Maar veel van mijn jurkjes waren ook van vero-moda of only. Daar kost het dan weer niet veel. Mja, kleedgeld he
Want?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je voor altijd een puber wilt zijn wel ja.
Uh nee, dat is Coolcatquote:
Bij de Zara hebben ze vaak leuke jurkjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich wel haha. Maar veel van mijn jurkjes waren ook van vero-moda of only. Daar kost het dan weer niet veel. Mja, kleedgeld he
showquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:28 schreef xcachet het volgende:
Ik kom zometeen met een post en een pic waar ik wel even 10 minuten om moest lachen net
Heb je niet door dat het een winkel voor pubers is?quote:
Dat is toch een winkel en geen merk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Nou de laatste paar keren toen ik er was kwam ik geen puber tegen dus neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je niet door dat het een winkel voor pubers is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je woont in Limburg?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou de laatste paar keren toen ik er was kwam ik geen puber tegen dus nee
Inderdaadquote:
Utrechtquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef Ezell het volgende:
Echte bazen kunnen in elke kledingwinkel scoren.Oké, dat wil ik wel eens zien gebeuren bij de Zeeman dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zara valt soms wel tegen vind ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de Zara hebben ze vaak leuke jurkjes.Alleen jammer van de prijs.
Ik probeer niet zo veel geld uit te geven aan kledingstukken, maar ik merk dat de laatste tijd minder erg vind. Liever een hele leuke die ik lang kan dragen dan een goedkopere die een jaartje meegaat.
Bitches, ik was laatst nog de Coolcat binnengelopen omdat ik iets leuks zag.
Sokken sowieso.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dat wil ik wel eens zien gebeuren bij de Zeeman dan.
Badass dat je daar voor uit durf te komen bij al deze Coolcathatersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef Ezell het volgende:
Met scoren dacht ik aan een volledige outfit.quote:
Jawel, haters gonna hate.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is een super leuke trui. Dus kom niet haten..
Duurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef TienVingers het volgende:
Open 32 / Blue 32 is ook wel oké toch?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef TienVingers het volgende:
Scorequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef TienVingers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |