Je bent gek als je dat ervoor uitgeeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:47 schreef LETMEIN het volgende:
140 euro voor dit overhemd.
[ afbeelding ]
![]()
Met de klas delenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk je dat ik geld te veel heb of zo?
- 21-06-2013quote:
Die hij liet zien die hij binnen had gekregenquote:
Net besteldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent gek als je dat ervoor uitgeeft.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
- 21-06-2013
Ik ben nog druk bezig met mijn nieuwe webpagina, dus voorlopig is hier nog niets te zien. Probeer het later weer eens.
Ik zou die andere doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb weer wat zitten prutsen. Ik weet ook niet of ik deze houd hoor.
Als je hem veranderd moet je wel wat nieuws en niet die vorige!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb weer wat zitten prutsen. Ik weet ook niet of ik deze houd hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
Moest wel even lachen. Hosselen komt ook voor buiten fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moest wel even lachen. Hosselen komt ook voor buiten fokOh, geef mij je Facebook, dan ga ik ook even een kansloze hosselpoging doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moest wel even lachen. Hosselen komt ook voor buiten fokMoet ik ook eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Pics van het sop materiaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee precies, dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je hem veranderd moet je wel wat nieuws en niet die vorige!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Pics van het sop materiaalAxe is vaak stinkspulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]Dan is het goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]WAT?! Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik had het niet over jou hosselen, maar zomaar facebookers.Spatieboos
Ohja doe dat maar jaquote:
Heb ook geen Axequote:
mja als je iets leuks vindt kan je ook nog vergelijken met andere chinashops op www.chinaprices.usquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Die site is wel goedkoper dan normalere webwinkels volgens mij..
Weet je zeker dat er wel wat uit de fles komt dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb ook geen AxeGeen idee wat voor merk het is eigenlijk
Ik ruik het eigenlijk ook nooit nadat ik gedouched heb??
Rustig, heb ik bij meerdere mensen gedaan. Fok een mijn leven een beetje gescheiden houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WAT?! Waarom?
En ik had het niet over jou hosselen, maar zomaar facebookers.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rustig, heb ik bij meerdere mensen gedaan. Fok een mijn leven een beetje gescheiden houden.
jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er wel wat uit de fles komt dan?
Oh vandaar dat het stuk goedkoper isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja als je iets leuks vindt kan je ook nog vergelijken met andere chinashops op www.chinaprices.us
ik koop alles uit china
Oh okay, maar je deed het zo stiekem, kan je ook gwn zeggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rustig, heb ik bij meerdere mensen gedaan. Fok een mijn leven een beetje gescheiden houden.
Grapje tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
op mij hatenrot toch op
[..]
Ja, ben een gozer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |