Bershkaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
Beste winkels voor bitches:
ASOS
Berschka
Forever21
H&M
ZARA
![]()
kort lijstje![]()
Niet duur en toch best prima spul daarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Berschka![]()
Heb ik nog een shinend jasje van
Oxford Streetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil sws een keer naar Londen om te shoppen
quote:
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Berschka![]()
Heb ik nog een shinend jasje van
oquote:
Lastig uit te leggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oxford StreetIn Ierland hebben ze trouwens ook leuke winkels.
[..]
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
[..]
o
Jij bent een meid, jij vindt winkelen leuk en zo en dus ga je opzoek naar een naald in een hooiberg. Ik ben een jongen, ik wil een winkel hebben waar ik naar binnen kan stappen, wat kan pakken, afrekenen en weer kan gaan.quote:
Moet. Daar. Heen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oxford StreetIn Ierland hebben ze trouwens ook leuke winkels.
[..]
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
[..]
o
Wat is dat voor een anti-gay gedragquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent een meid, jij vindt winkelen leuk en zo en dus ga je opzoek naar een naald in een hooiberg. Ik ben een jongen, ik wil een winkel hebben waar ik naar binnen kan stappen, wat kan pakken, afrekenen en weer kan gaan.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent een meid, jij vindt winkelen leuk en zo en dus ga je opzoek naar een naald in een hooiberg. Ik ben een jongen, ik wil een winkel hebben waar ik naar binnen kan stappen, wat kan pakken, afrekenen en weer kan gaan.
Gewoon:quote:
Alles gratis terugsturen is wel chill hoorquote:
Hebben de pakketbezorgers ook wat te doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles gratis terugsturen is wel chill hoor![]()
Gewoon shitload aan kleding bestellen en de helft terugzenden
Gewoon langs alle padden lopen en alleen kijken naar wat opvalt. Kan makkelijk binnen tien minuten buiten staan.quote:
Ik hoop toch zo erg dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)-Shirts-p-46543.html
heb deze vandaag twee keer binnen gehad, moest ik bestellen voor een klasgenoot
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo erg dat je een grapje maakt.
neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo erg dat je een grapje maakt.
een high fivequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, wat geef je je mentor die 7 jaar voor je klaar stond en je favoriete leraar?
Als je je er makkelijk vanaf wilt maken, geef je 'm een doosje Merciquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, wat geef je je mentor die 7 jaar voor je klaar stond en je favoriete leraar?
Nee, ik wil wel wat meer uitgeven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je je er makkelijk vanaf wilt maken, geef je 'm een doosje Merci.
hij heeft geen paypal rekeningquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Durfde hij het zelf niet op eigen naam te bestellen?
Een knuffel. En een iPad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
wat bedoel je met sleeves?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:47 schreef Fok-it het volgende:
Best toffe kleding daar op die site, behalve die sleevesDie zijn me wat te
Nieuwe UIquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je je er makkelijk vanaf wilt maken, geef je 'm een doosje Merci.
Die mouwen zijn wel erg strak ja. Ik vraag me af hoe je zoiets aan krijgt. Mijn shirtjes/truitjes rekken tenminste nog een beetje mee, maar het ziet er niet uit alsof dat echt rekt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:47 schreef Fok-it het volgende:
Best toffe kleding daar op die site, behalve die sleevesDie zijn me wat te
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |