Smaakt het zelfde?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
What if I told you, that you're actually enjoying coca cola zero, right now?
Kut reclamequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
Dan had ik al die andere 50 mensen ook een berichtje moeten sturen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay, maar je deed het zo stiekem, kan je ook gwn zeggen
What if I told you, that commercials are fake?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
Had jij 50 Fok!ers op facebook dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan had ik al die andere 50 mensen ook een berichtje moeten sturen?
What? Neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
What if I told you, that commercials are fake?
ik val van mijn stoel nuquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
What if I told you, that commercials are fake?
Mij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
hm ik ga ook maar eens mensen verwijderen dan
Nee maar ook een zooi andere mensen waar ik mij aan erger/wie het niks aangaat wat ik doe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had jij 50 Fok!ers op facebook dan?
I would tell you that I would've noticed. I can taste it when there's aspartame in soda and it leaves me with a dry mouth.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
Hoeveel goedkoper zijn die chinese webshops zoals die site nou vergeleken met hier in NL?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
I would tell you that I would've noticed. I can taste it when there's aspartame in soda and it leaves me with a dry mouth.
zal wel per product verschillenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel goedkoper zijn die chinese webshops zoals die site nou vergeleken met hier in NL?
.....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
Kan je ook kleding uit Chinese webshops bestellen?
Sinds wanneer ben jij zo slim? Of quote je maar iemandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
I would tell you that I would've noticed. I can taste it when there's aspartame in soda and it leaves me with a dry mouth.
Begin daar maar niet aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
Jij niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
Ik proef het gewoon want frisdrank met aspartaam smaakt anders, en ik krijg er een droge mond vanquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
Er zijn hier echt een paar mensen die zo aan `Lekker Slim'' kunnen meedoen.
Voel me echt vreselijk erg aangesproken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
Kan je ook neppe merkkleding uit Chinese webshops bestellen?
quote:
Oh, ik reageerde gewoon in het Engelsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo slim? Of quote je maar iemand?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik proef het verschil dus écht niet haha.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik proef het gewoon want frisdrank met aspartaam smaakt anders, en ik krijg er een droge mond van.
Dan maar gewoon wat minder frisdrank drinken.
Ja maar ik bedoel dat je dat proeft omdat dat ene er in zit en je mond daar droog van wordt, dat verzin je toch niet zomaar, slimmerd!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik reageerde gewoon in het Engels.
Ik ook, maar ja, it's maaaaiiii laaiffff.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voel me echt vreselijk erg aangesproken.
Ik ben jaloers op jou, ik kan gewoon niet genieten van light productenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik proef het verschil dus écht niet haha.
Wat proef je er anders aan danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jou, ik kan gewoon niet genieten van light producten.
Nee, dat is gewoon mijn ervaring. Misschien dat het voor jou anders is maar ik krijg er een droge mond van.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat je dat proeft omdat dat ene er in zit en je mond daar droog van wordt, dat verzin je toch niet zomaar, slimmerd!
geblokkeerd?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kan niet ik heb je geblokkeerd gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |